Jump to content
Guest Steven

Vw Corrado

Recommended Posts

Guest Steven

Χαιρεται παιδες, ειμαι νεος στο φορουμ.

Εγω σαν προσωπικο μου αυτοκινητο εχω Alfa 147 (δεν νομιζω να ειναι προβλημα... :unsure: )

το οποιο το απεκτησα πριν λιγους μηνες.

Ομως δεν μπορουσα να μην γραφτω σε αυτο το club, διοτι σαν οικογενεια εχουμε ηδη 2 VW και ενα Octavia, πριν εγω ειχα Opel Astra.

Ενα απο αυτα τα αυτοκινητα ειναι το Corrado VR6 μοντελο '94.

Ειναι και ο λογος που ανοιγω αυτο το τοπικ...

Σαν λατρης αυτου του αυτοκινητου, θα ηθελα να να ανταλλαξουμε αποψεις πανω σε αυτο

με οσους το ξερουν κ οσους οχι...

Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν ειναι Ελλαδα τωρα, διοτι το εχουμε παρει απο Γερμανια...

Οι εντυπωσεις μου ειναι απιστευτες, και πραγματικα ενα απο τα μοντελα που πιστευω επρεπε να συνεχισει την ιστορια του!!!

Χαρηκα για την γνωριμια!!!

Link to comment
Share on other sites

Eμένα το έχει ένα φιλαράκι το πήρα 4000€ του έβαλε S3 κινητήρα και είναι ΜΟΒ πέρλα με άσπρα δερμάτινα μέσα....

Μάγκες αυτο το αμάξι μετράει τρελά αλλά δεν πούλησε τότε τόσο γιατι με τα λεφτά που έκανε μπορούσες να αγόράσεις μια mercedes οπότε λίγοι το αγοράσαν αλλα όσοι το έχουν το χαίροντε, έχει τρελό κινητήρα κ απο μαμα κ μόνο!

Link to comment
Share on other sites

Guest Steven

Αυτα που προσεφερε σαν αμαξι τοτε ομως, ηταν αρκετα.

Πρωτα πρωτα ενα δυνατο μοτερ, 190 αλογα ατμοσφαιρα!!!

Αεροτομη αυτοματη, μετα τα 120 χιλιομετρα ανεβαινει...

Ζυγιζει 1,5 τονο...αλλα δεν σημαινει οτι δεν φευγει...κ δινει τρομερο πατημα στο δρομο!!!

Βασικα το αγοραζες μαμα αυτο το αμαξι και το αφηνες μαμα... ηδη σου δινει αρκετα...

Κανει τρομερο ταξιδι, ξεκουραστο και σε φτιαχνει με τις σπορ διαθεσεις του!!!

Εμεις το εχουμε σε μπλε μεταλλικο, με μαμα speedline ζαντες...

Δερματινα καθισματα Recaro, ανοιχτο γκρι και με χειμερινο comfort kit...

Το μονο λαθος που καναμε, ηταν που δεν βαλαμε A/C...διοτι μιας κ θα ηταν περισσοτερο Γερμανια...δεν υπηρχε λογος...τοτε...

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

μια μουρλια αυτο το αμαξι κ εχει ενα σχεδιασμο ακομα κ τωρα αν το δεις πολυ καλυτερο κ σπορ απο τα τωρινα

Link to comment
Share on other sites

Guest Steven

Παντως χαρηκα ιδιαιτερα οταν επισκευτηκα τα Corrado Club Sites της Ιταλιας και Γερμανιας!!! Τα παλικαρια εχουν κανει πολυ καλη δουλεια και χαιρομαι που κρατανε ακομα ζωντανο αυτο τον συγχρονο θρυλο πλεον!!

Μακαρι η VW να βγαλει ενα τετοιου ειδους αυτοκινητο παλι!!!

Κριμα που το σταματησε μεχρι εκει...

Link to comment
Share on other sites

μια μουρλια αυτο το αμαξι κ εχει ενα σχεδιασμο ακομα κ τωρα αν το δεις πολυ καλυτερο κ σπορ απο τα τωρινα

Συμφωνώ και επαυξάνω ;):thumbsup::D

Link to comment
Share on other sites

Guest dahlback

Παίδες το Car είναι άντε γεια. Ακούγεται ότι θα βγάλει καινούριο μοντέλο και θα μετράει τρελά. Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει σήμερα με το Corrado, είναι τα ανταλλακτικά. Δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Και αν υπάρξουν θα είναι μόνο από Germany. Αν βέβαια καταφέρεις και βρεις θα είναι πάρα πολύ ακριβά. Για καινούργια ούτε κουβέντα από άποψη κόστους. Ένα παράδειγμα: Κάποιος γνωστός τράκαρε το Corrado του και προσπαθούσε να βρει το μπροστά προφυλακτήρα. Τελικά βρέθηκε αλλά στη Γερμανία και μόνο καινούργιος. Το ποσό; 500 ευρώπουλα ζεστά ζεστά. :thumbsup::blink::blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest Steven
Παίδες το Car είναι άντε γεια. Ακούγεται ότι θα βγάλει καινούριο μοντέλο και θα μετράει τρελά. Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει σήμερα με το Corrado, είναι τα ανταλλακτικά. Δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Και αν υπάρξουν θα είναι μόνο από Germany. Αν βέβαια καταφέρεις και βρεις θα είναι πάρα πολύ ακριβά. Για καινούργια ούτε κουβέντα από άποψη κόστους. Ένα παράδειγμα: Κάποιος γνωστός τράκαρε το Corrado του και προσπαθούσε να βρει το μπροστά προφυλακτήρα. Τελικά βρέθηκε αλλά στη Γερμανία και μόνο καινούργιος. Το ποσό; 500 ευρώπουλα ζεστά ζεστά.  :thumbsup:  :lol:  :lol:

Ναι εχεις δικιο....ειναι ενα μεγαλο προβλημα αυτο...

Θυμαμαι που ηθελε αλλαγη η εξατμιση...και κοστιζε απο Γερμανια παρα πολλα λεφτα...ε και τελικα βαλαμε aftermarket...

Link to comment
Share on other sites

αυτά τα φωτιστικά σώματα του μπροστινού προφυλακτήρα με χάλαγαν πάντα στο corrado (και golf mk3)

Link to comment
Share on other sites

Guest Steven

Παντως απ'οσο ειδα γενικα...πολλοι περιμενουν την VW να συνεχισει αυτο το μοντελο... Ειναι ενα πραγματι πολυ ανταγωνιστικο μοντελο, ασχετα απο τα λεφτα που κανει, διοτι σου προσφερει παρα μα παρα πολλα...

Ανυπομονω την ωρα και τη στιγμη που θα φερουμε το VR6 μας κατω...ειδικα αμα του ριξεις και μερικα λεφτα, δε θες τιποτα παραπανω....

Link to comment
Share on other sites

Χαιρεται παιδες, ειμαι νεος στο φορουμ.

Εγω σαν προσωπικο μου αυτοκινητο εχω Alfa 147 (δεν νομιζω να ειναι προβλημα... :thumbsup: )

το οποιο το απεκτησα πριν λιγους μηνες.

Ομως δεν μπορουσα να μην γραφτω σε αυτο το club, διοτι σαν οικογενεια εχουμε ηδη 2 VW και ενα Octavia, πριν εγω ειχα Opel Astra.

Ενα απο αυτα τα αυτοκινητα ειναι το Corrado VR6 μοντελο '94.

Ειναι και ο λογος που ανοιγω αυτο το τοπικ...

Σαν λατρης αυτου του αυτοκινητου, θα ηθελα να να ανταλλαξουμε αποψεις πανω σε αυτο

με οσους το ξερουν κ οσους οχι...

Φιλε το Corrado σαν μοντελο για την vw δεν βγηκε σε παραγωγη για την ελλαδα ,μονο στην Γερμανια πουλιοταν τωρα τα τελευταια χρονια που ανοιξαν μερικοι μαντραδες τα συνορα εσκασαν και μερικα εδω στην ελλαδα βεβαια σαν μεταχειρισμενα!!!!Προχθες μεσα στο ιντερνετ πετυχα και καποιον ο οποιος μου ειπε οτι εχει ενα Corrado vr6 620hp το οποιο το πηρα μεσα απο εκθεση στην γερμανια!!!και μου εστειλε και την εξης φωτογραφια!!!

post-83-1112020909_thumb.jpg

Edited by Montoya
Link to comment
Share on other sites

Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες για να μαθαίνετε λίγα πράγματα για το corrado, γιατί το corrado είναι πάθος και θρύλος:

ACF11DD.JPG

vsr-vr6-engine.jpg

BildonCorrado.jpg

CCA1.jpg

cspr00_pennington.jpg

karman_conv1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Montoya θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω μαζί σου και να σου πώ οτι το CORRADO έχει εισαχθεί κανονικά στην Ελλάδα.Η εισαγωγή άρχισε το 1989 και συνέχισε εώς το 1995.Οι εκδόσεις ήταν 1.8l 8V G60, 2.0l 16V και τέλος VR6.Μέχρι το 1993 το αυτοκίνητο ερχόταν με το εσωτερικό του Golf II και μετά το 1993 με του Golf III.H παραγωγή και η εισαγωγή του G60 σταμάτησε το 1993.Το αυτοκίνητο δεν πούλησε αρκετά για δυο βασικούς λόγους :1ον Η τιμή του 1.8l G60 (και η αλήθεια είναι οτι με το τεκμήριο που είχαμε τότε μόνο αυτή η έκδοση ήταν προσυτή στο ευρή κοινό) και 2ον το κόστος αντικατάστασης του G60 σε περίπτωση που "έσπαγε" ή "έπεφτε" η απόδοση ήταν μεγάλο.Ενδεικτικά σας λέω οτιη τιμή του κομπρέσορα ήταν 1.000.000 δρχ και τωρα η αντιπροσωπεία τον δίνει 3.000 Ευρο.

Οι ίδιοι λόγοι που δεν πούλησε και το Polo G40.

Link to comment
Share on other sites

Guest ioannis

Τι να λέμε τώρα...Το αυτοκίνητο ήταν όλα τα λεφτά!!!Ήταν ο λόγος που έγινα γερμανόφιλος!!Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο απο τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε στο AUTO MOTO UND SPORT στο πρώτο τευχος του το '91..Τι να πει κανείς...Εκπληκτικό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις!!Το 2001 κατάφερα να το αποκτήσω και ήταν ο λόγος που έδωσα το τότε αγαπημένο μου RALLYE!Ήταν ένα 1.8 8V G60.Δυστυχώς όμως ήμουν από τους άτυχους!Έβγαλε ένα πρόβλημα στον ρώτορα που έχει ο κομπρέσορας και μου ζήταγαν τότε 1 χαρτί!Όπως ήταν φυσικό το έσπρωξα και απαλλάχτηκα.. :blink::)

Αν όμως δεν γινόταν αυτό θα το είχα ακόμα και θα ήταν τούμπανο!!Γι'αυτό είμαι σίγουρος!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Rallye...τι λες τώρα. Εμείς εδώ πήραμε 9 (ή 6) 16v και αυτά πολλά μας ήταν. Για rallye ούτε λόγος.

Link to comment
Share on other sites

Εσωτερικό από Golf mk2; Που τα διάβασες αυτά;

Παρεξήγηση, δικό μου λάθος.Αυτό που ήθελα να πω είναι οτι έχει τα χειριστήρια του Golf II όπως και τα όργανα (αναλογικά) εκείνης της γενίας.Αντιθέτως με το Corrado του ΄93 που έχει της επόμενης γενιάς.

Link to comment
Share on other sites

Guest ioannis
RALLYE;;;;;;;;; Car για πολλά τσαγιάσματα.

Τι εννοείς πολλά τσαγιάσματα φίλε μου?¶νοικσε αν θέλεις ένα νέο topic για να μην βγούμε οff..Eδώ μιλάμε για CORRADO!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Steven
Παρεξήγηση, δικό μου λάθος.Αυτό που ήθελα να πω είναι οτι έχει τα χειριστήρια του Golf II όπως και τα όργανα (αναλογικά) εκείνης της γενίας.Αντιθέτως με το Corrado του ΄93 που έχει της επόμενης γενιάς.

Πολυ σωστα... Βασικα εαν το προσεξετε ειχε πολλα χαρακτηριστικα απο το τοτε Passat...

Η εκδοση VR6 εαν θυμαμαι καλα εκανε εδω περι τα 17 χαρτια...

Παντως οταν το κατεβαζαμε Ελλαδα, ειχαμε πολλα προβληματα με τους κ*λοδρομους και εβρισκε συχνα...αλλα ο Γερμανος ειχε προβλεψει να βαλει ασταλινη ποδια κατω απο το μοτερ και κατω απο τον καταλυτη...

Μια φορα μας εσωσε...και οχι Ελλαδα παρακαλω...αλλα συνορα Αυστριας-Γερμανιας οπου οι εξυπνοι οι Αυστριακοι εκαναν εργα στα συνορα και ειχαν μια τεραστια φωτιζομενη ταμπελα η οποια παρεπεμπε αριστερα τα ΙΧ και δεξια τα φορτηγα...και αριστερα ειχαν κοψει στην κυριολεξια τον δρομο σε σχηματα V...οπου με την καταρακτωδη βροχη που επικρατουσε δεν ειδαμε τιποτα. Αποτελεσμα το αμαξι να κατσει πανω σε ενα τετοιο V και οι 2 τροχοι να ειναι στον αερα...αρα ολα τα εφαγε η ποδια... Για φανταστειτε να μην ειχε την ποδια τι θα γινοταν... Με τα πολλα βρηκαμε γερανο ο οποιος ΔΕΝ σηκωσε το αμαξι...απλα το εσυρε πανω...και μας ζητησε καμια 150 μαρκα κιολας... Αλλα το αμαξι δεν καταλαβε ευτυχως τιποτα... (θυμαμαι επισης οτι ειχα γινει παπι... :cry: )

Link to comment
Share on other sites

Τι να λέμε τώρα...Το αυτοκίνητο ήταν όλα τα λεφτά!!!Ήταν ο λόγος που έγινα γερμανόφιλος!!Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο απο τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε στο AUTO MOTO UND SPORT στο πρώτο τευχος του το '91..Τι να πει κανείς...Εκπληκτικό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις!!

Αυτο ηθελα να γραψω. Μπραβο με καλυψες.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε bit, έχεις απόλυτο δίκιο, η εδώ αντιπροσωπεία έφερε όλα και όλα 6 16βάλβιδα σειράς 2.

Βέβαια όσοι θυμούνται εκείνες τις εποχές, της μετατροπής, η αγορά αυθεντικού ισοδυναμούσε με καθαρή τρέλλα.

Για να μη ξεφύγω απο το topic, κλέινω τη παρένθεση και δηλώνω ότι συμφωνώ απόλυτα με όλους σας για το Corrado. Ηταν και παραμένει αξιοθαύμαστο μοντέλο. Βέβαια κάποιο μέλος στη αρχή του topic μίλησε για εισαγόμενα μεταχειρισμένα με 4000 ευρώπουλα.

Επειδή το έψαξα και το ψάχνω το θέμα, επισκέπτομαι κάθε μάντρα που δια΄θέτει Corrado για πούλημα. Πέρα απο τη σχεδόν άθλια κατάσταση των περισσοτέρων η χαμηλότερη τιμή που βρήκα, και ακόμα ισχύει, είναι 8000 ευρώ για μοντ. '93 και απλό 2.0 lt 16V.

Οπως αντιλαμβάνεσθε όλοι το αυτοκίνητο εξακολουθεί και "κρατάει" τιμή μεταπώλησης.

Πάντως αν γνωρίζει κάποιος Corrado προς πώληση με 4000 ας στείλει μύνημα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.