Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Welcome to VWClub.GR Forum

Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.

Εγγραφόμενοι στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :

  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here
Sign in to follow this  
Followers 0
JP_Mk2

Jp_Mk2-Golf Gti Mk3 Turbo

Ας παρουσιασω και εγω το χρεπι μου!

Ειναι ενα μπλε Golf 3 2.0 16V

Ειναι μετατροπη σε 2.0 16V και τουρμπο!

Εγω το ειχα παρει ετοιμο 2.0 16V και φορουσε μονο φιλτρο και σασμαν 2Y.

Αργοτερα το εκανα Φ.Π.Ε.Μετα φορεθηκε Universal WET Kit της NOS

Στο τελος κατεληξα στη λυση TURBO.

Ειναι με μαμα σωθικα.Δν αλλαξα ποτε πιστονια μπιελες!

Μοτερ

  • Φλατζα για να πεσει η συμπιεση
  • Reprofile εκκεντρα

Τροφοδοσια

  • Bosch 440cc@3bar injectors
  • Bosch Fuel Pump
  • Τροποποιημενη μπεκιερα απο 20Vt

Εισαγωγη

  • Ειναι κατασκευης CRT

Εξατμιση

  • Χταποδι κατασκευης CRT με 48αριδες λαιμους αν δν κανω λαθος και θεση για external.
  • Εξατμιση απο το τουρμπο και πισω 76αρα κατασκευης CRT
  • External WG 38αρι
  • Garrett T3 Turbo

Σωληνωσεις

Κατασκευης CRT

Μεταδοση

  • Εργοστασιακο CDA σασμαν
  • Δισκο-πλατο απο Transporter 2.4 TD

Ηλεκτρικα

  • Εργοστασιακος εγκεφαλος με αλλαγμενο MAP Sensor
  • Μπουζι NGK PFR-6Q
  • Προγραμμα

Αναρτηση

  • Προς το παρον εχω μαμα μονο με αλλαγμενα ελατηρια!
  • συνεμπλοκ s3

Φρενα

  • Χαρακτοι δισκοι Brembo
  • Τακακια Ferodo

Δν εχει τελειωσει το αμαξι ακομα! Εχουν μεινει κατι ψηλοπραγματα οπως μια αναρτηση της προκοπης, βασεις μηχανης και καλυτερα φρενα!

Εξωτερικα θελει πολυυυ δουλεια αλλα δν με απασχολει και πολυ! Αργοτερα θα αλλαξω την καροτσα με καποια πιο ελαφρια!

Τα παντα πανω στο αμαξι εγηναν στον CRT

23012011071.jpg

23012011072.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μερικα βιντεακια!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουι πολλη δυναμη το μοτερ τι πιεση δουλευεις και ακουγετε τοσο το external βαλε και φωτο απο εξω το εργαλειο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΟΥΜΠΑΝΟ! ! !

βαλε και καμια φωτο απο το αμαξι γενικα!

εχει ο κουμπαρος μου ABF 3αρι ...οταν δει τα video θα αρρωστησει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουι πολλη δυναμη το μοτερ τι πιεση δουλευεις και ακουγετε τοσο το external βαλε και φωτο απο εξω το εργαλειο.

Στο βιντεο αν δν κανω λαθος δουλευει γυρω στο 0,5!

Απο εξω ειναι ερηπειο!!! Δν θελεις φωτο!!! :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

αληθεια ποσα ps ειναι? φιλος εχει 2αρι 1.8τ με 260ps και παει απιστευτα λογο και χαμηλου βαρους του Golf II ......αν θελεις ποιο ελαφρια καροτσα .....βαλτο σε 2αρι (το γνωριζεις φανταζομαι)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το όνειρο που είχα για το 3άρι που τελικά ποτέ δεν εκπλήρωσα. Εύγε ρε φίλε, μπράβο σου, τρελό γκάζι :unsure: . Το ερωτηματικό στην υπογραφή τι είναι , 2 ή 3???? Έλααααα πεεεεες μας :wacko:

Edited by Grouper

Share this post


Link to post
Share on other sites

γεια σου ιωσήφ πολύ καλο το golfaki σου ..... όταν έρθεις κοζάνη να μας πεις να τα πούμε από κοντά

Share this post


Link to post
Share on other sites

golf4z.jpg

Το όνειρο που είχα για το 3άρι που τελικά ποτέ δεν εκπλήρωσα. Εύγε ρε φίλε, μπράβο σου, τρελό γκάζι :unsure: . Το ερωτηματικό στην υπογραφή τι είναι , 2 ή 3???? Έλααααα πεεεεες μας :wacko:

Γιατι οχι 4?????? :whistling:

αληθεια ποσα ps ειναι? φιλος εχει 2αρι 1.8τ με 260ps και παει απιστευτα λογο και χαμηλου βαρους του Golf II ......αν θελεις ποιο ελαφρια καροτσα .....βαλτο σε 2αρι (το γνωριζεις φανταζομαι)

Ακριβως δν ξερω!

Θελω κατι πιο ελαφρυ και απο 2αρι... Ασε που το 2αρι ειναι αρκετα συνιθισμενο!

Λεω για Golf 1 ή αλλιως ιμπιζα!

γεια σου ιωσήφ πολύ καλο το golfaki σου ..... όταν έρθεις κοζάνη να μας πεις να τα πούμε από κοντά

Γεια σου και σενα φιλε! Ποιος εισαι? Δν σε καταλαβα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

τραβα για GOLF 1 ! καθολου συνηθησμενο....

καλη συνεχεια ευχομαι! :unsure::wacko::whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

τραβα για GOLF 1 ! καθολου συνηθησμενο....

καλη συνεχεια ευχομαι! :unsure::wacko::whistling:

Να σαι καλα φιλε μου!

Οσο για το γκολφ 1.Ειρωνικα το λες?

Πιστευω πως το γκολφ 1 ειναι λιγοτερο συνιθισμενο απο το 2αρι.Τουλαχιστον στην Ελλαδα! Ποσα γκολφ1 κυκλοφορουν και ποσα 2αρια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΚΑΘΟΛΟΥ ειρωνικα! ! ! το εννοω! ! ! εχω 2 φιλους και μια φιλη με Golf 1

o ενας θα το κανει VR6 TURBO το αλλο παλικαρι γραφει και εδω στο club εχει

ενα μαυρο cabrio και αγoρασε και αλλο ενα λευκο! και η φιλη παντρεμενη με παιδια

και αυτη με Golf 1 cabrio

ναι σωστα...ειχα βαλει (...) στο "καθολου συνηθησμενο" και νομιζες οτι το ειπα ειρωνικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Light light ειναι τα βιντεοοοοο!!!

Τα "κανονικα" ποτε θα βγουν στην δημοσιοτητα???χααχαχχα!!!

Χθες μπορει να ημουν συνοδηγος στην πραγματικοτητα ομως στο ονειρο μου ημουν οδηγος!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε μου έγραψες, παρα πολύ ωραίο μπράβο!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

παει τον κολο του!!!!!!!!!!!!!!!!να το χαιρεσαι μεγαλε τρισμεγιστε!τιτανα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα το εκανες τουρμπο??? Δεν θυμαμαι το ονομα σου, απο εσενα δεν ειχα παρει το ιντερκουλερ το καλοκαιρι ή κανω λαθος.!!

Παει πολυ δυνατα!...ειναι και ελαφρυ παναθεματο.!!

Ναι το εκανα!

Ναι απο μενα το ειχες παρει.... Τοτε ειχα αλλαξει γνωμη και ηθελα νιτρα! Μετα ξανα αλλαξα και ηθελα τουρμπο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε το αμάξι παει πολύ ωραία !! Εύγε !! Και για τον άσσο μην διστάσεις :goodjob: !! Κάντο και δεν θα το μετανιώσεις .... :stuff:

,

που να κάτσει ραλάκι δίπλα σου τώρα ? :whistling:

edit: τα video δείτε τα στο site του youtube για μεγαλύτερη απόλαυση ...

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαναρτζοδουλειά στο 3άρι για μένα. Το λέω καλοπροαίρετα χωρίς να θέλω προσβάλω όσους έχουν μκ1 ή 2, αλλά θεωρώ πως όσο κατεβαίνουμε γενιές και αυξάνονται τα έτη μεταχείρησης τόσο πιο επικίνδυνο είναι ένα αμάξι με τέτοιο κινητήρα.

Δεν ξέρω, δεν ειναι λίγο ανούσια η μετατροπή σε παλιότερο golf μόνο και μόνο για κυνηγήσεις χρόνους?? :bow: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαναρτζοδουλειά στο 3άρι για μένα. Το λέω καλοπροαίρετα χωρίς να θέλω προσβάλω όσους έχουν μκ1 ή 2, αλλά θεωρώ πως όσο κατεβαίνουμε γενιές και αυξάνονται τα έτη μεταχείρησης τόσο πιο επικίνδυνο είναι ένα αμάξι με τέτοιο κινητήρα.

Δεν ξέρω, δεν ειναι λίγο ανούσια η μετατροπή σε παλιότερο golf μόνο και μόνο για κυνηγήσεις χρόνους?? :startle: .

Μπορεις πολυ ανετα να στησεις ενα γκολφ 1 ή 2 και να ειναι πολυ πιο ασφαλες απο το δικο μου 3αρι!

Αλλα ειναι το θεμα και πως θα το στησεις... Δν μπορεις να το στησεις για σταση 400 και να πηγαινες τελικες ή πανω απο 600 μετρα...

Ειναι τρομερα επικυνδυνο το αμαξι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον!! Την παρασκευη το βραδυ ειχα μια ατυχη στιγμη!!

Σταματημενος στο φαναρι αναβει πρασινο και ξεκιναω ΤΕΡΜΑ!

Αλλαζω 2ερα φτανω 8000rpm+ παω να βαλω 3η και ρεταρει!!!!!

Στον 4ο κυλινδρο πρεπει να εχει στραβωσει βαλβιδα ή κατεβηκε οδηγος!

Λογικα το επαθε απο το στροφαρισμα! Πιο παλια ειχε και νιτρα το αμαξι... Το ιδιο μου ειχε παθει και το νιτρατο το ρενο που ειχα!

Αυριο θα το ανοιξουμε να δουμε τι επαθε! Θα ανεβασω και καμια φοτο απο τη "ζημια"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιμενουμε φωτο......................................................

Φιλε μου εσυ εισαι που φορας 3076 ε? Εγω στην θεση σου θα κρατουσα την 2871 ("cosworth")

με μια κεφαλη απο 18ρι και ολα καλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιμενουμε φωτο......................................................

Φιλε μου εσυ εισαι που φορας 3076 ε? Εγω στην θεση σου θα κρατουσα την 2871 ("cosworth")

με μια κεφαλη απο 18ρι και ολα καλα.

Οταν ειχα παει στον παναγιωτη το ειχε δεσει... ειχα μονο τι στραβη βαλβιδα στο χερι...

αχαχαχ Ετσι ειναι η 30/76??? μακαρι να ειχα...

Δν μπορω και να την κρυψω... ειναι φατσα φορα!

COSWORTH μαμα ειναι.... τη λυνω να την δεις!

και η κεφαλη μαμα ειναι.... Τωρα ισως βαλω απο 1,8!

Share this post


Link to post
Share on other sites

οταν δουλευες νιτρα ποσα ησουν ατμοσφαιρα και ποσα αλογα ψεκαζες???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.