Μετάβαση σε περιεχόμενο

Welcome to VWClub.GR Forum


Είσοδος 

Δημιουργία Λογαριασμού
Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.
  • Έχοντας εγγραφεί στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :
  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here
 
Guest Message by DevFuse

Ανακοινώσεις:

Μέλος του Hellenic VWClub? Τότε απολαμβάνετε!
VIP μέλος του Hellenic VWClub? Τότε απολαμβάνετε... περισσότερο!
Δείτε εδώ την προσφορά του νέου μας Χορηγού!

Φωτογραφία

Αλλαγή βαλβολίνης


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
10 απαντήσεις στο θέμα

#1
Miltellas

Miltellas

    VWClub Member

  • Members
  • 175 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:NoVW
Πώς αλλάζεις την βαλβολίνη στο σασμάν σου:

1) Ξεκινάς την διαδικασία με ζεστό σασμάν ώστε η παλιά βαλβολίνη να έχει καλή ροή και να αδειάσει όλη εύκολα και γρήγορα.

2) Ξεβιδώνεις πρώτα την πάνω τάπα του σασμάν για να παίρνει αέρα και να βοηθήσει το άδειασμα.

3) Ξεβιδώνεις την κάτω τάπα και αδειάζεις σε έναν κάδο που έχεις τοποθετήσει από κάτω. Αφήνεις να στραγγίξει καλά.

4) Καθαρίζεις την βαλβολινιέρα (η σύρριγγα που χρησιμοποιείς για να ρουφήξεις βαλβολίνη από το μπουκάλι και να την αδειάσεις στο σασμάν) ώστε να μην έχει κατάλοιπα από παλιά βαλβολίνη (τα στερεά κατάλοιπα μας φοβίζουν περισσότερο). Πολλές φορές οι μηχανικοί όταν επισκευάζουν σασμάν χρησιμοποιούν -κακώς- ξανά την παλιά βαλβολίνη και την ξαναρουφάνε από τον κάδο για να την ξαναβάλουν - γι αυτό σου εφιστώ την προσοχή στην καθαριότητα της σύριγγας.

5) Βιδώνεις ξανά την κάτω τάπα και αρχίζεις την διαδικασία γεμίσματος από την επάνω τάπα. Επειδή είναι δύσκολο να ρουφήξει την βαλβολίνη από τον πάτο του μπουκαλιού, αδειάζεις το ελάχιστο περιεχόμενο του 1ου στο 2ο μπουκάλι και μετά η εναπομείνουσα βαλβολίνη του 2ου μπουκαλιού αδειάζεται με το μπουκάλι στο πίσω μέρος της σύριγγας. Αυτή η βαλβολίνη που μένει στο λάστιχο που εξέχει από την σύριγγα αδειάζει εύκολα στο σασμάν αν το ξεβιδώσουμε ή το τραβήξουμε πρώτα από την σύριγγα για να πάρει αέρα στο πίσω μέρος και έτσι αμέσως αδειάζει. Το πιθανότερο είναι ότι το σασμάν θα έχει γεμίσει και δεν θα χρειάζεται καν να κάνεις όλα αυτά τα "κόλπα" για να χρησιμοποιήσεις και τα τελευταία γραμμάρια βαλβολίνης.

6) Βιδώνεις και την επάνω τάπα και είσαι έτοιμος.


Την 1η μέρα δεν κάνεις γρήγορες αλλαγές. Οδήγα νορμάλ. Αν οδηγάς ούτως ή άλλως νορμάλ κανένα πρόβλημα. Από την 2η και 3η μέρα θα πάρεις το μάξιμουμ από την βαλβολίνη. Μπορεί να χρειαστεί να περάσουν σταδιακά και 10 μέρες αλλά αν είναι καλοκαίρι δεν θα πάρει τόσο. Τα πρόσθετα (χημικά και εστέρες) ενεργοποιούνται σταδιακά σε όλο το φάσμα θερμοκρασιών και χρειάζονται χρόνο για να επικαλύψουν όλα τα μέταλλα αντικαθιστώντας και το φιλμ της παλιάς βαλβολίνης. Το ίδιο συμβαίνει και στους κινητήρες αλλά εκεί επειδή οι θερμοκρασίες είναι ασύγκριτα πιο υψηλές όλα γίνονται πιο γρήγορα.

Επεξεργάσθηκε από Miltellas, 20 July 2006 - 08:07:52.




#2
atrias

atrias

    VWClub Member

  • Members
  • 903 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Polo6n2
εγώ είχα ακούσει ότι τα VW έχουν long-life (ή κάπως έτσι!!) βαλβολίνη η οποία λέει δε χρειάζεται ποτέ αλλαγή..
παίζει κάτι τέτοιο???

#3
milix

milix

    VWClub Member

  • Members
  • 411 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:σουβλακια πανσετες μπριζολες μπυρες ρετσινες jack daniels
  • Μοντέλο:Golf4
Μπορεί 30φυλλε, σήμερα όμως εγώ την άλλαξα και έβαλα AMSOIL 75-90 GL-4 συνθετική και ένα εχω να πώ: ;) :blush: :blush:
Και είναι ακόμα η πρώτη μερα! :D

#4
atrias

atrias

    VWClub Member

  • Members
  • 903 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Polo6n2
για πες που άλλαξες και πόσο σου βγήκε?!!?
τη βαλβολίνη την είχες αγοράσει απέξω ή την είχε εκεί ο μάστορας??
άντε στείλε κανά πμ!! :D :D

#5
TSAKHS-EVIA

TSAKHS-EVIA

    VWClub Member

  • Members
  • 2488 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:auto tuning
  • Μοντέλο:OtherVW

έβαλα AMSOIL 75-90 GL-4 συνθετική και ένα εχω να πώ: :D


:D - δηλαδη ? πρωτα γρατζουναγε στην αλλαγη/κολλαγε ο λεβιες και τωρα οχι ?

#6
milix

milix

    VWClub Member

  • Members
  • 411 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:σουβλακια πανσετες μπριζολες μπυρες ρετσινες jack daniels
  • Μοντέλο:Golf4
Αλλαξε η αίσθηση, εγινε πιο μαλακη, οι ταχύτητες μπαίνουν πιο "ευκολα" τώρα. Η διαφορά εγινε ιδιαίτερα αισθητή στην 1η και την αλλαγή 1ης-2ας. Πρωτα σαν να "σκαλωνε" λιγο σε καποιο σημείο, τωρα παει με τη μια αβίαστα. :D

30φυλλε, αυτη τη βαλβολίνη λιγο δύσκολο να τη βρεις στα συνεργεία, τα οποια έχουν απο συνθετικες κυρίως GL-5, είναι ρίσκο να τις βάλεις. Εγω την βρήκα μεσω ενός γνωστού 36 ¤ τα δύο μπουκάλια (τοσα χρειάζονται για το golf).

#7
jimhs

jimhs

    VWClub Member

  • Members
  • 18 Δημοσιεύσεις
  • Μοντέλο:Polo6n
ωραιο το τοπικ "αλλαγη βαλβολινης" αλλα δεν μασ ειπες που ειναι οι βιδες...

#8
bit

bit

    VWClub Member

  • Members
  • 1421 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf2
βασικά δε μας είπες το βασικότερο. Πότε ξέρουμε ότι γέμισε;

#9
TSAKHS-EVIA

TSAKHS-EVIA

    VWClub Member

  • Members
  • 2488 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:auto tuning
  • Μοντέλο:OtherVW
:D - εαν εχει ντιζα με ατερμονα στο κιβωτιο βλεπεις την σταθμη ξεβιδωνοντας τον γιατι ειναι σαν μετρητης σταθμης αλλα την φτανεις δυσκολα και θελει επιπεδο εδαφος συνεργειου για να βγει ακρη - το καλυτερο ειναι να συμβουλευτεις το βιβλιαρακι ποσα λιτρα παιρνει ωστε να μην ριξεις ακριβως ωστε να μην πεσει παραπανω και στο πεταξει απο την φλαντζα (!)

#10
mkiv

mkiv

    VWClub Member

  • Members
  • 238 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:NoCar

Αλλαξε η αίσθηση, εγινε πιο μαλακη, οι ταχύτητες μπαίνουν πιο "ευκολα" τώρα. Η διαφορά εγινε ιδιαίτερα αισθητή στην 1η και την αλλαγή 1ης-2ας. Πρωτα σαν να "σκαλωνε" λιγο σε καποιο σημείο, τωρα παει με τη μια αβίαστα. :D

30φυλλε, αυτη τη βαλβολίνη λιγο δύσκολο να τη βρεις στα συνεργεία, τα οποια έχουν απο συνθετικες κυρίως GL-5, είναι ρίσκο να τις βάλεις. Εγω την βρήκα μεσω ενός γνωστού 36  τα δύο μπουκάλια (τοσα χρειάζονται για το golf).



Τάσο τις βρήκα Αθήνα και μου είπαν οτι οι 75-90 gl4 δεν υφιστανται πλεον και οτι πρεπει να παρω τις gl5 επειδη η τεχνολογια προχωρησε λεει!!! :D Επειδή μου είχες πει οτι ειναι λίγο ρίσκο οι 5αρες και δεν θέλω να κλαίω τα λεφτά μου, σε παρακαλώ στειλε μου ενα pm και και αν μπορεις και θελεις φερε με σε επαφη με το παλικαρι στην θεσσαλονικη που στις πουλησε να μου στειλει 2 λιτρα 75-90 gl4 .. Εμενα η κατασταση στην αλλαγη απο 1η σε 2α ειναι τραγελαφικη μιλαμε!!!! SOS! :D

Επεξεργάσθηκε από mkiv, 21 September 2006 - 08:28:20.


#11
Miltellas

Miltellas

    VWClub Member

  • Members
  • 175 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:NoVW

Τάσο τις βρήκα Αθήνα και μου είπαν οτι οι 75-90 gl4 δεν υφιστανται πλεον και οτι πρεπει να παρω τις gl5 επειδη η τεχνολογια προχωρησε λεει!!! ^_^ Επειδή μου είχες πει οτι ειναι λίγο ρίσκο οι 5αρες και δεν θέλω να κλαίω τα λεφτά μου, σε παρακαλώ στειλε μου ενα pm και και αν μπορεις και θελεις φερε με σε επαφη με το παλικαρι στην θεσσαλονικη που στις πουλησε να μου στειλει 2 λιτρα 75-90 gl4 .. Εμενα η κατασταση στην αλλαγη απο 1η σε 2α ειναι τραγελαφικη μιλαμε!!!! SOS! :(

¶ργησα να το διαβάσω... :(
¶λλο η AMSOIL MTG 75W90 GL-5 και άλλο η AMSOIL SVG 75W90 GL-5.
Αυτός που σου είπε ότι η τεχνολογία προχώρησε και η GL-5 αντικατέστησε την GL-4 απλά δεν ξέρει από λιπαντικά. Το τί σημαίνει το GL και τί πρέπει να προσέχουμε το ανέλυσα επαρκώς σε τόπικ για βαλβολίνες στην θεματολογία του Polo.

Δεν πουλάω λιπαντικά. Απλά αγοράζω από Αθήνα σαν PRC Club και συχνά έχω κάποια μικροποσότητα και για φιλαράκια. Τα δίνω όσο μου κοστίζουν, χωρίς κέρδος. Σχεδίαζα να ανοίξω μαγαζί αλλά το μετάνιωσα γιατί στην ελληνική αγορά κυκλοφορεί ο Χάρος προσωποποιημένος...

Ελπίζω ο Αγγελόπουλος (επίσημος εισαγωγέας AMSOIL) να σε εξυπηρέτησε.




0 Μέλος(η) διαβάζουν το θέμα

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.