Μετάβαση σε περιεχόμενο

Welcome to VWClub.GR Forum


Είσοδος 

Δημιουργία Λογαριασμού
Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.
  • Έχοντας εγγραφεί στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :
  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here
 
Guest Message by DevFuse

Ανακοινώσεις:

Weekly Day Out: Ιωάννινα 2/11/2014!
Weekly Night Out Secret Location: Αττική 5/11/2014!


Έκτακτη Ανακοίνωση: Παραγγελίες προωθητικού υλικού.
~~~~~~
Μέλος του Hellenic VWClub? Τότε απολαμβάνετε!
VIP μέλος του Hellenic VWClub? Τότε απολαμβάνετε... περισσότερο!
Δείτε εδώ την προσφορά του νέου μας Χορηγού!

Tsi ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ


  • Παρακαλώ συνδεθείτε για να απαντήσετε
20 απαντήσεις στο θέμα

#1
VWClubGuest_sponge bob_*

VWClubGuest_sponge bob_*
  • Guests
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΧΩ ΤΟ TSI ME TA 140 ΑΛΟΓΑ.ΤΟ ΕΧΟ 5 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟ 8.000km. ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ : ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΖΟΡΙΣΜΑ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ(ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΥΚΑΒΗΤΟΥ) ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΝΤΟΝΟ ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ.ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΚΕΙ ΠΑΡΚΑΡΩ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ 2-3 ΛΕΠΤΑ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΞΑΝΑΕΒΑΖΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑ ΟΛΑ ΟΚ.ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΞΑΝΑΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗΣΕ 30ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ!! ΔΕΝ ΑΝΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΜΠΑΚΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΥΤΕ Ο ΕΓΚΕΓΑΛΟΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ, ΟΥΤΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ! ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ? ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ?(ΣΤΟ SERVICE ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ!!!) ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΛΑΔΙ? ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙ Κ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΤΥΧΕΙ ΤΟ ΦΡΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΕΤΑΙ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.



#2
dubbeR_xronis

dubbeR_xronis

    Member

  • Members
  • 3980 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:ολα και τιποτα
  • Μοντέλο:Golf4
η αποδοση ειναι η ιδια?

#3
kchristus

kchristus

    VWClub Member

  • Members
  • 603 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5
Δηλαδη ζορίζεται στην ανηφόρα? Τι εννοείς με τον όρο κροτάλισμα? Ανεβάζει στροφές?

#4
VWClubGuest_sponge bob_*

VWClubGuest_sponge bob_*
  • Guests
Η απόδοση του κινητήρα είναι η ίδια,δεν παίζει δηλαδή να βγαίνει off o κομπρέσορας όπως έχει συμβεί σε κάποιους άλλους από όσο διάβασα στο forum.Ζόρισμα εννοώ να ξεκινήσει το αυτοκίνητο σε ανηφόρα με μεγάλη κλίση.Κροτάλισμα πως αλλιώς να το πω, ο νορμάλ ήχος όταν μπαίνει ο κομπρέσορας αλλά πολύ πιο έντονος κ τραχύς.Για αυτό σκέφτομαι κάποιο προβλήμα στη λίπανση του,με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι τριβές??Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.Το κακό είναι οτι το πρόβλημα εμφανίζεται ξαφνικά και εξαφανίζεται ομοίως.Οποτε στο συνεργείο με κοιτάνε περίεργα.Εδω τους το πας με πρόβλημα και δυσκολεύονται να το επιλύσουν..

#5
kchristus

kchristus

    VWClub Member

  • Members
  • 603 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5
Δεν έχω ιδέα απο κομπρέσσορες. Υποτηθεται έχει υγρά λίπανσης που αλλάζουν καθε τόσο? Μηπως λόγο της κλισης του εδάφους επιρρεάζεται η ροή τους?

#6
tsoupra

tsoupra

    VWClub Member

  • Members
  • 385 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΧΩ ΤΟ TSI ME TA 140 ΑΛΟΓΑ.ΤΟ ΕΧΟ 5 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟ 8.000km. ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ : ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΖΟΡΙΣΜΑ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ(ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΥΚΑΒΗΤΟΥ) ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΝΤΟΝΟ ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ.ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΚΕΙ ΠΑΡΚΑΡΩ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ 2-3 ΛΕΠΤΑ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΞΑΝΑΕΒΑΖΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑ ΟΛΑ ΟΚ.ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΞΑΝΑΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗΣΕ 30ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ!! ΔΕΝ ΑΝΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΜΠΑΚΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΥΤΕ Ο ΕΓΚΕΓΑΛΟΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ, ΟΥΤΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ! ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ? ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ?(ΣΤΟ SERVICE ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ!!!) ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΛΑΔΙ? ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙ Κ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΤΥΧΕΙ ΤΟ ΦΡΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΕΤΑΙ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.


να υποθεσω οτι περιπου με 1700 με 2000 στροφες πας να ανεβεις και με 2α ετσι?και μενα μου κανει εντονο κροταλισμα κατα αυτον τον τροπο αλλα επειδη εκεινη την ωρα ζοριζεται πολυ το μοτερ και ας ειναι στο φασμα του compressor σκεψου μονο οτι εχει να τραβηξει 1366 κιλα συν εσενα οποτε ειναι λογικο ο θορυβος να αυξανεται κατα πολυ.τωρα αν συνεχιζει και μετα δεν ξερω παρακολουθησε το για να εισαι σιγουρος.

#7
aresius

aresius

    VWClub Member

  • Members
  • 90 Δημοσιεύσεις
  • Μοντέλο:Golf5

να υποθεσω οτι περιπου με 1700 με 2000 στροφες πας να ανεβεις και με 2α ετσι?και μενα μου κανει εντονο κροταλισμα κατα αυτον τον τροπο αλλα επειδη εκεινη την ωρα ζοριζεται πολυ το μοτερ και ας ειναι στο φασμα του compressor σκεψου μονο οτι εχει να τραβηξει 1366 κιλα συν εσενα οποτε ειναι λογικο ο θορυβος να αυξανεται κατα πολυ.τωρα αν συνεχιζει και μετα δεν ξερω παρακολουθησε το για να εισαι σιγουρος.

1366 κιλα ζυγίζει το βοδι μας??? 8P Ψαχνω μερες να βρω το βαρος του και ολοι μου λενε και ενε διαφορετικο...sorry για το off topic..
τελικα τοσο ζυγιζει?? 8P

#8
dubbeR_xronis

dubbeR_xronis

    Member

  • Members
  • 3980 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:ολα και τιποτα
  • Μοντέλο:Golf4
http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/new_rtfm.gif

Επεξεργάσθηκε από dubbeR_xronis, 26 April 2007 - 21:53:24.


#9
kchristus

kchristus

    VWClub Member

  • Members
  • 603 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5
Κανε και μια προσθεση με τα κιλά σου.

#10
VWClubGuest_sponge bob_*

VWClubGuest_sponge bob_*
  • Guests
Παιδιά οκ αυτό με το βάρος που λέτε αλλά πάνω κάτω ισχύει για όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα της κατηγορίας του golf. Aκόμη λόγω του κομπρέσορα το αυτοκίνητο έχει αρκετή ροπή από τις 1500+ στροφές οπότε το λογικό είναι να ζορίζεται λιγότερο από τα ατμοσφαιρικά. Πάντως την τελευταία φορά δεν το έπαθα σε τόσο έντονη ανηφόρα και κρατώντας επείτηδες τον κινητήρα στο φάσμα του κομπρέσορα με όλες τις σχέσεις στο κιβώτιο το πρόβλημα παρέμεινε για περίπου 30 λέπτα καθώς επέστρεφα από κέντρο μέσω εθνικής οδού στον ¶γιο Στέφανο όπου μένω. Με το βγήκα στην έξοδο του ¶γιου Στεφάνου ο πολύ έντονος θόρυβος ξαφνικά σταμάτησε. Η πλάκα είναι ότι σε 1.5km είναι ο Ρώρρης από όπου έχω πάρει το αυτοκίνητο.Αμα δεν σε θέλει!!Τα υπόλοιπα, και τι υποπτεύομαι πως φταίει λίγο πολύ τα ξέρετε από τα 2 άλλα post μου.Όποιος ξέρει κάτι ας ποστάρει.

Επεξεργάσθηκε από sponge bob, 27 April 2007 - 16:13:54.


#11
tsoupra

tsoupra

    VWClub Member

  • Members
  • 385 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΧΩ ΤΟ TSI ME TA 140 ΑΛΟΓΑ.ΤΟ ΕΧΟ 5 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟ 8.000km. ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ : ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΖΟΡΙΣΜΑ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ(ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΥΚΑΒΗΤΟΥ) ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΝΤΟΝΟ ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ.ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΚΕΙ ΠΑΡΚΑΡΩ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ 2-3 ΛΕΠΤΑ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΞΑΝΑΕΒΑΖΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑ ΟΛΑ ΟΚ.ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΞΑΝΑΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗΣΕ 30ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ!! ΔΕΝ ΑΝΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΜΠΑΚΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΥΤΕ Ο ΕΓΚΕΓΑΛΟΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ, ΟΥΤΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ! ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ? ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ?(ΣΤΟ SERVICE ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ!!!) ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΛΑΔΙ? ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙ Κ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΤΥΧΕΙ ΤΟ ΦΡΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΕΤΑΙ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.


να σε ρωτησω αυτο το κανει στην ανηφορα και μετα συνεχιζεται και στην ευθεία?
το κανει μονο στο φασμα του copressor μεχρι τις 3400(μεχρι εκει ειναι δυνατον να λειτουργησει)
ή οταν απομονονεται και λειτουργει μονο το turbo σταματαει?

#12
aresius

aresius

    VWClub Member

  • Members
  • 90 Δημοσιεύσεις
  • Μοντέλο:Golf5

Στο ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει ένα μαύρο βιβλιαράκι...

φιλε dis δεν το εχω παρει ακομα το αμαξι...σε 2 βδομαδες ερχεται...για αυτο ρωταω αν ξερει καποιος ας απαντησει.

#13
VWClubGuest_sponge bob_*

VWClubGuest_sponge bob_*
  • Guests
To εμφανίζει σε ανηφόρα και μετά το κρατάει και σε ίσιο δρόμο.2 φορές το έπαθα σε στενά στον λυκαβητό όπου δεν μπορώ να φορτώσω ούτε καλά καλά την 1η(και να ήθελα που σε γενικές γραμμές δεν το κάνω έτσι και αλλιώς). Οπότε δούλευε στο φάσμα του κομπρέσορα που ανέφερα. Την τελευταία φορά που κράτησε και περισσότερο επείτηδες κρατούσα τις στροφές στις 1.000-3.000 μέχρι να φτάσω συνεργείο αλλά δεν πρόφτασα!! Θα μπορούσα να το πατήσω παραπάνω ώστε να απομονώσει ο κομπρέσορας αλλά το φοβήθηκα γιατί έκανε τρομερό θόρυβο και έλεγα τώρα θα μείνω, τώρα θα μείνω. Για να καταλάβαιτε για πόσο έντονο θόρυβο κάνει όταν εμφανίζεται αυτό το πρόβλημα που αναφέρω με κοιτούν από τα γύρω αυτοκίνητα!

#14
tsoupra

tsoupra

    VWClub Member

  • Members
  • 385 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5

To εμφανίζει σε ανηφόρα και μετά το κρατάει και σε ίσιο δρόμο.2 φορές το έπαθα σε στενά στον λυκαβητό όπου δεν μπορώ να φορτώσω ούτε καλά καλά την 1η(και να ήθελα που σε γενικές γραμμές δεν το κάνω έτσι και αλλιώς). Οπότε δούλευε στο φάσμα του κομπρέσορα που ανέφερα. Την τελευταία φορά που κράτησε και περισσότερο επείτηδες κρατούσα τις στροφές στις 1.000-3.000 μέχρι να φτάσω συνεργείο αλλά δεν πρόφτασα!! Θα μπορούσα να το πατήσω παραπάνω ώστε να απομονώσει ο κομπρέσορας αλλά το φοβήθηκα γιατί έκανε τρομερό θόρυβο και έλεγα τώρα θα μείνω, τώρα θα μείνω. Για να καταλάβαιτε για πόσο έντονο θόρυβο κάνει όταν εμφανίζεται αυτό το πρόβλημα που αναφέρω με κοιτούν από τα γύρω αυτοκίνητα!


αν οντως προερχεται απο τον compressor o θορυβος τοτε αυτο που υποψιαζομαι ειναι μηπως καποια απο τα γραναζια συμπλεξης
παρουσιαζουν προβλημα και ο θορυβος ειναι αυξημενος αλλα απο την αλλη ειπες οτι η αποδοση ειναι ιδια, σε καθε περιπτωση ομως
δεν θα βγαλεις ακρη αν δεν το παρουσιασει και στους μηχανικους για να δουν απο που προερχεται και τι ειναι για να βρουν την λυση.

#15
Tallman

Tallman

    VWClub Member

  • Members
  • 380 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Νομός:Μη ορισμένος
  • Μοντέλο:Golf5
Μου το έχει κάνει και 'μένα (όπως έχω γράψει και σε άλλο θέμα). Το καλό είναι ότι έχω να το ξαναπάθω πολύ καιρό τώρα. Ήμουν σταματημένος και πήγα να ξεκινήσω σε ευθεία, σταμάτησα αμέσως και σταμάτησε και ο θόρυβος στο ρελαντί. Δεύτερη προσπάθεια το ίδιο ακριβώς. Μάλιστα έκανε τον ίδιο θόρυβο και τρίξιμο και με νεκρά :lol: !!!!!!! Όπως εμφανίστηκε έτσι και εξαφανίστηκε (ευτυχώς μάλλον :D )

#16
NIKΟΣ (+)

NIKΟΣ (+)

    VWClub Member

  • Members
  • 145 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5
Ρε παιδια και εμενα μου το εκανε , συνηθως σε ανηφορα με γκαζι πατημενο γερα, αλλα οταν απενεργοποιησα το ASR
δεν μου το ξαναεκανε.
Μηπως ειναι το λοιπον το ASR που δουλευει υπερωριες για να μην χαζοσπινιαρουν οι τροχοι?
Παρεπιπτωντος εχω ενα golf plus TSI.

#17
nick_1987

nick_1987

    VWClub Member

  • Members
  • 1268 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5
Παιδια χαλαρωστε λιγο, δεν πιστευω να ειναι προβλημα το συγκεκριμενο θεμα που εχει ανοιχτει...compressor ειναι εξαλλου κ οσο να ναι ακουγεται(σφυριζει), κ μαλιστα περισσοτερο κ απο το turbo.οταν ειστε σε ανηφορα οπως αναφερεστε παραπανω, λογικο ειναι να ακουγεται λιγο παραπανω εφοσον πιεζεται περισσοτερο ο κινητηρας.
κ γω golf tsi εχω κ οθορυβος ακουγεται κανονικα, ποιο πολυ ακουω να 'σφυριζει' ο compressor παρα το turbo, και αυτο με πορωνει ακομα περισσοτερο!(ο ηχος) 8) απολαυστε το αμαξι σας κ ηρεμηστε,so relax, take it easy! http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/tongue.gif

Επεξεργάσθηκε από nikoliss, 01 June 2007 - 16:42:12.


#18
kchristus

kchristus

    VWClub Member

  • Members
  • 603 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5

Ρε παιδια και εμενα μου το εκανε , συνηθως σε ανηφορα με γκαζι πατημενο γερα, αλλα οταν απενεργοποιησα το ASR
δεν μου το ξαναεκανε.
Μηπως ειναι το λοιπον το ASR που δουλευει υπερωριες για να μην χαζοσπινιαρουν οι τροχοι?
Παρεπιπτωντος εχω ενα golf plus TSI.



Βασικά το ASR αμα δει σπιναρίσματα κόβει γκάζι απότομα

#19
Tallman

Tallman

    VWClub Member

  • Members
  • 380 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Νομός:Μη ορισμένος
  • Μοντέλο:Golf5

Παιδια χαλαρωστε λιγο, δεν πιστευω να ειναι προβλημα το συγκεκριμενο θεμα που εχει ανοιχτει...compressor ειναι εξαλλου κ οσο να ναι ακουγεται(σφυριζει), κ μαλιστα περισσοτερο κ απο το turbo.οταν ειστε σε ανηφορα οπως αναφερεστε παραπανω, λογικο ειναι να ακουγεται λιγο παραπανω εφοσον πιεζεται περισσοτερο ο κινητηρας.
κ γω golf tsi εχω κ οθορυβος ακουγεται κανονικα, ποιο πολυ ακουω να 'σφυριζει' ο compressor παρα το turbo, και αυτο με πορωνει ακομα περισσοτερο!(ο ηχος) :rolleyes: απολαυστε το αμαξι σας κ ηρεμηστε,so relax, take it easy! http://www.vwclub.gr...tyle_emoticons/default/tongue.gif


Ναι οκ <_< Έχεις να πεις κάτι και σε μένα που δεν ήμουν σε ανηφόρα;. Ούτε πήγα να το ζορίσω ούτε να το σπινιάρω ούτε το είχα ζορίσει πριν ούτε τίποτα!

#20
nick_1987

nick_1987

    VWClub Member

  • Members
  • 1268 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf5

Ναι οκ :rolleyes: Έχεις να πεις κάτι και σε μένα που δεν ήμουν σε ανηφόρα;. Ούτε πήγα να το ζορίσω ούτε να το σπινιάρω ούτε το είχα ζορίσει πριν ούτε τίποτα!

δεν ξερω φιλε μου τι να σου πω... <_< εγραψα αυτα που εγραψα γιατι πολλες φορες βγαζουμε λαθος συμπερασματα κ αγχωνομαστε τζαπα... :rolleyes: πηγες να στο κοιταξουν στην αντιπροσωπεια? για πηγαινε κ συ, γιατι μονο ενας μηγε οπως διαβασα στην προηγουμενη σελιδα κ δεν εβγαλε ακρη.να δουμε τι θα σου πουν.αν πας περιμενουμε νεα σου. 1-2 φορες στο εχει κανει εσενα?




0 Μέλος(η) διαβάζουν το θέμα

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.