Μετάβαση σε περιεχόμενο

Welcome to VWClub.GR Forum


Είσοδος 

Δημιουργία Λογαριασμού
Καλώς ήλθατε στην ανοικτή κοινότητα συζητήσεων VWClub.GR Forum. Εδώ μπορείτε να βρείτε θέματα που αφορούν τα οχήματα της Volkswagen και έχουν αναρτηθεί απο διάφορους φίλους και κατόχους VW οχημάτων. Για την ανάρτηση των δικών σας απόψεων, σχολίων, προτάσεων κλπ θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά μέλη. Η διαδικασία αυτή γίνεται σε λίγα μόλις λεπτά και δεν απαιτεί την πληρωμή χρημάτων. Ωστόσο θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας.
  • Έχοντας εγγραφεί στην κοινότητα μας θα μπορείτε να :
  • Δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε σε άλλα μέλη
  • Λαμβάνετε ενημερώσεις για τα θέματα που θέλετε να παρακολουθείτε
  • Ορίσετε τις δικές σας προσωπικές ρυθμίσεις και να διαχειριστείτε την λίστα φίλων
  • Αναρτήσετε τις δικές σας αγγελίες

Welcome to VWClub.GR Forum, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of VWClub.GR Forum by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get automatic updates
  • Get your own profile and make new friends
  • Customize your experience here
 
Guest Message by DevFuse

Ανακοινώσεις:

Weekly Day Out: 23/11, Πίστα Μεγάρων - GTi της Χρονιάς!
Μια εκδήλωση του περιοδικού 4 ΤΡΟΧΟi - Θα διεξαχθεί μεγάλος διαγωνισμός!

Θα υπάρξει ξεχωριστή κλήρωση για τα μέλη της λέσχης! 3 μέλη θα συνοδηγήσουν τα υποψήφια GTi!

Weekly Night Out: 23/11 @ Θεσσαλονίκη


Δημοσίευση Εικόνας Δείτε εδώ τα βίντεο από τα Secret Location Meetings: Μάϊος - Οκτώβριος - Νοέμβριος

Έκτακτη Ανακοίνωση: Παραγγελίες προωθητικού υλικού.
~~~~~~
Μέλος του Hellenic VWClub? Τότε απολαμβάνετε!
VIP μέλος του Hellenic VWClub? Τότε απολαμβάνετε... περισσότερο!
Δείτε εδώ την προσφορά του νέου μας Χορηγού!

Φωτογραφία

Μετατροπές Και Ποσο Σας Κόστισαν

- - - - -

  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα είναι κλειδωμένο
34 απαντήσεις στο θέμα

#1
JP_Mk2

JP_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 101 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:Κοντρες...κοντρες...κοντρες...
  • Μοντέλο:Golf3

V8? ? χαχαχαχαχα.........καλα βαλε για αρχη VR6 .......βρες τον μπουσουλα (γιατι θα χασεις τον μπουσουλα δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με το 16v οσα ps και αν ειναι το 16v του λοιπουν 2 κυλινδροι και 800cc και μετα τα 100κμ αυτο φαινεται! και πολυ εντονα μαλιστα! )

παρε και ενα video απο το δικο μου ....με το "μαμα" μακρυ σασμαν


Χχαχαχ.Πλακα εχεις εσυ.....
Οσα αλογα και αν ειναι τα 16v?????? Φιλε μου ειχα ατμο abf(τωρα ειναι τουρμπο) και τα vr6 δν με φταναν πουθενα....



#2
VWClubGuest_Κωστας_*

VWClubGuest_Κωστας_*
  • Guests
καλημερα!

ναι εχεις δικιο μην τρελαθουμε! χαχαχαχα οχι "οσα και αν ειναι" σωστος! ......οταν ειπα οσα αλλογα εννουσα ατμοσφαιρα .....μιας και με το φιλο που φτιαχνει το μοτερ ...τα εχουμε πει και απο κοντα :whistling: (ABF TURBO ε? ? για ανεβασε κανενα video να γουσταρουμε! ! ! :hyper: )

Golf II ειχα στην αρχη 1800 16v μετα το εκανα 2000 16v με σφυρηλατα εκκεντρα,ελαφρωμα στροφαλο κτλ κτ και τα τελευταια 5 χρονια ειχα Vr6....ειχα ανοιξει με αμαξια που με το 2000 16v ουτε που θα το σκεφτομουν!

αλλα ας μην ειμαστε αλλο off topic! και χαλαμε το θεμα του φιλου


Man! με την γεφυρα Golf III θα δεις διαφορα μεγαλη! μιας και ειναι αρκετα ποιο χοντρη και ακαμπτη απο του 2ριου και "δενει" μπροστα το αμαξι καλυτερα!

Επεξεργάσθηκε από Κωστας, 24 February 2011 - 09:47:41.


#3
diMake

diMake

    VWClub Member

  • Members
  • 2200 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:Εκκλησια. Κερια. Εικονες. Παππαδιες.
  • Μοντέλο:Golf6
  • Ψευδώνυμο Οχήματος:Χριστος

καλημερα!

......οταν ειπα οσα αλλογα εννουσα ατμοσφαιρα .....


Και ο φιλος JP_Mk2 ατμο λεει οτι τα περνουσε :whistling:

#4
VWClubGuest_Κωστας_*

VWClubGuest_Κωστας_*
  • Guests

Και ο φιλος JP_Mk2 ατμο λεει οτι τα περνουσε ;)


τα Golf 3 vr6 ναι...τα περνουσα και εγω οταν ειχα το 2000 16v με εκκεντρα ,ελαφρωμενο βολαν,κοντο σασμαν κτλ κτλ....αλλα το Golf ΙΙΙ vr6 ειναι καπου στα 1300κιλα
οταν το Golf ΙΙ ειναι στα 1000κιλα το δικο μου Golf II με Vr6 ζυγισμενο ηταν 1040 χωρις
AC και πισω καθισματα


αλλα οταν εβαλα VR6 ΣΕ Golf II με φουλ χατποδο εξατμιση και προγραμμα....ανοιξα με φιλο
με 2αρι ABF μοτερ κοντο σασμαν εκκεντρα KENT ανοιγμενη πεταλουδα και το αμαξι σοβρακο πισω
και απο σταση εως τα 180 ειχε φαει κολονα + ...δεν μηλαμε για ρεπριζ ....η για ανοιγματα απο τα 160 κμ και μετα......η διαφορα ηταν πολυ μεγαλη .....αν θελετε το πιστευετε αν δεν θελετε παλι οχι ....το αμαξι το εχω πουλησει....διαφορετικα κανονιζαμε και κανενα ανοιγματακι με καφεδια ετσι να γουσταρουμε :thumbsup:

#5
JP_Mk2

JP_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 101 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:Κοντρες...κοντρες...κοντρες...
  • Μοντέλο:Golf3

τα Golf 3 vr6 ναι...τα περνουσα και εγω οταν ειχα το 2000 16v με εκκεντρα ,ελαφρωμενο βολαν,κοντο σασμαν κτλ κτλ....αλλα το Golf ΙΙΙ vr6 ειναι καπου στα 1300κιλα
οταν το Golf ΙΙ ειναι στα 1000κιλα το δικο μου Golf II με Vr6 ζυγισμενο ηταν 1040 χωρις
AC και πισω καθισματα


αλλα οταν εβαλα VR6 ΣΕ Golf II με φουλ χατποδο εξατμιση και προγραμμα....ανοιξα με φιλο
με 2αρι ABF μοτερ κοντο σασμαν εκκεντρα KENT ανοιγμενη πεταλουδα και το αμαξι σοβρακο πισω
και απο σταση εως τα 180 ειχε φαει κολονα + ...δεν μηλαμε για ρεπριζ ....η για ανοιγματα απο τα 160 κμ και μετα......η διαφορα ηταν πολυ μεγαλη .....αν θελετε το πιστευετε αν δεν θελετε παλι οχι ....το αμαξι το εχω πουλησει....διαφορετικα κανονιζαμε και κανενα ανοιγματακι με καφεδια ετσι να γουσταρουμε :unsure:

Εγω μηλαω για 3αρι ABF με 160 αλογα και 2y σασμαν!

#6
golfgti9a

golfgti9a

    VWClub Member

  • Members
  • 335 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf2
να πω πως το vr6 του κώστα ήταν πράγματι πολύ γρήγορο για να του κάτσει 2λίτρο ατμοσφαιρικό διπλα

#7
VWClubGuest_Κωστας_*

VWClubGuest_Κωστας_*
  • Guests

Εγω μηλαω για 3αρι ABF με 160 αλογα και 2y σασμαν!


του φιλου που εφαγε την κολονα ειναι με 2Υ με ΚΕΝΤ 268 εκκεντρα + μεγαλυτερη πεταλουδα σε καροτσα 2αρι χωρις καθισματα πισω κτλ κτλ΄

τε σπα..... ας μην χαλαμε του φιλου το τοπικ! <_<

#8
JP_Mk2

JP_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 101 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:Κοντρες...κοντρες...κοντρες...
  • Μοντέλο:Golf3
Αι ρε.. Πετα το ατμο-χταποδι και βαλε ενα τουρμποχταποδο με μια 28αρα.....
Θα καραγουσταρεις...

#9
golfgti9a

golfgti9a

    VWClub Member

  • Members
  • 335 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf2
μπαααααα αν είναι να παίξω turbo θα είναι άλλο μοτέρ, αλλα το ψάχνω να δω αν μπαίνει, αν όμως είναι να βάλω turbo σε αυτό θα πρέπει να γίνει με τι μαμά εισαγωγή αυστηρά

Επεξεργάσθηκε από golfgti9a, 01 March 2011 - 09:16:01.


#10
JP_Mk2

JP_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 101 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:Κοντρες...κοντρες...κοντρες...
  • Μοντέλο:Golf3

μπαααααα αν είναι να παίξω turbo θα είναι άλλο μοτέρ, αλλα το ψάχνω να δω αν μπαίνει, αν όμως είναι να βάλω turbo σε αυτό θα πρέπει να γίνει με τι μαμά εισαγωγή αυστηρά



Γιατι με τι μαμα εισαγωγη??? και εγω τη μαμα εχω :question:

#11
golfgti9a

golfgti9a

    VWClub Member

  • Members
  • 335 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf2
αφού στις photo :heart: που έχεις ανεβάσει δεν είναι η μαμά εισαγωγή :question: , έχω βρει άλλο setup για turbo σε 16v αλλα είναι ακριβή η ριμάδα η πολλαπλή, μέχρι πόση πίεση έχεις παίξει με τα μαμά εντόσθια?

#12
JP_Mk2

JP_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 101 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:Κοντρες...κοντρες...κοντρες...
  • Μοντέλο:Golf3

αφού στις photo :pic: που έχεις ανεβάσει δεν είναι η μαμά εισαγωγή :whistling: , έχω βρει άλλο setup για turbo σε 16v αλλα είναι ακριβή η ριμάδα η πολλαπλή, μέχρι πόση πίεση έχεις παίξει με τα μαμά εντόσθια?

Ειναι η μαμα τροποποιημενη!!! Εχω δει να τουρμπιζουν και με αλομανισια ομως....

1,4 εχω σηκωσει μεχρι στισμης... Σταδιακα θα το σηκωσω μεχρι 2,0 :p

#13
golfgti9a

golfgti9a

    VWClub Member

  • Members
  • 335 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf2
με τα μαμά πιστόνια μπιέλες ktpl :p ??????? τέτοια πίεση? :whistling: εγώ εννοούσα μαμά εισαγωγή εντελώς μαμά όπως αυτή που έκανα αμμοβολή.

#14
Golf_Mk2

Golf_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 1328 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Νομός:Μη ορισμένος
  • Μοντέλο:Golf2

Αν καποια φορα πας για τουρμπο για μενα μια ειναι η λυση.20VT. :clapping: :D

:D :D

#15
golfgti9a

golfgti9a

    VWClub Member

  • Members
  • 335 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf2
ο μονος λόγος να έβαζα 1.8t θα ήταν να μου το χάριζαν, όσο κουλό και αν σας ακούγεται αυτό δεν το γουστάρω αυτό το μοτέρ καθόλου, θα προτιμούσα να βάλω turbo στο abf ειλικρινά (θα φάω κράξιμο τώρα :blush: :angel: ), φιλε golf_mk2 ποσα hp είναι το δικό σου?

#16
Golf_Mk2

Golf_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 1328 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Νομός:Μη ορισμένος
  • Μοντέλο:Golf2

ο μονος λόγος να έβαζα 1.8t θα ήταν να μου το χάριζαν, όσο κουλό και αν σας ακούγεται αυτό δεν το γουστάρω αυτό το μοτέρ καθόλου, θα προτιμούσα να βάλω turbo στο abf ειλικρινά (θα φάω κράξιμο τώρα :angel: :angel: ), φιλε golf_mk2 ποσα hp είναι το δικό σου?

περιπου 270... :blush:

#17
golfgti9a

golfgti9a

    VWClub Member

  • Members
  • 335 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Μοντέλο:Golf2
για να μην έχουμε παρεξηγήσεις δεν λέω πως δεν είναι καλο το μοτέρ αλλα πως δεν μου αρέσει προσωπικά εμενα.
θέλω να με πας κάποια στιγμή μια βόλτα, έχω οδηγήσει 1.8t αλλα ποτε σε mk2 και δεν ξέρω πως πάει εκεί.

Επεξεργάσθηκε από golfgti9a, 02 March 2011 - 22:56:25.


#18
Golf_Mk2

Golf_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 1328 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Νομός:Μη ορισμένος
  • Μοντέλο:Golf2

για να μην έχουμε παρεξηγήσεις δεν λέω πως δεν είναι καλο το μοτέρ αλλα πως δεν μου αρέσει προσωπικά εμενα.
θέλω να με πας κάποια στιγμή μια βόλτα, έχω οδήγηση 1.8t αλλα ποτε σε mk2 και δεν ξέρω πως πάει εκεί.

Το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι παει πολυ καλα!

#19
JP_Mk2

JP_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 101 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Interests:Κοντρες...κοντρες...κοντρες...
  • Μοντέλο:Golf3
Οσοι βαζουν 20vt σε 2αρια 3αρια ειναι γιατι δν ξερουν....


Το ABF και τα 18αρια 16V ειναι ανωτερα...
Ειδικα το abf... Κλειστο μοτερ περιπου 400 αλογα..
Αν θυμαμαι καλα δν φτανουν τοσο τα vt.... Μενουν απο μπιελες!
Και δν ειναι μονο το πεακ που λεμε "400 αλογα" Ειναι και το φασμα.... το στροφαρισμα....

για να μην έχουμε παρεξηγήσεις δεν λέω πως δεν είναι καλο το μοτέρ αλλα πως δεν μου αρέσει προσωπικά εμενα.
θέλω να με πας κάποια στιγμή μια βόλτα, έχω οδηγήσει 1.8t αλλα ποτε σε mk2 και δεν ξέρω πως πάει εκεί.


Για τι δουλεια που το θελουμε δν ειναι και τοσο καλο το Vt...
Για να στροφαρεις 8000 θελει να αλλαξεις οτι εχει μεσα η κεφαλη!
Εγω στροφαρω 8000 μαμα κεφαλη! Αν ριξω τοσα λεφτα που ριχνουν για να κανουν την κεφαλη απο το vt να στροφαρει με ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ στις 8000 εγω θα στροφαρω 9000!!!!

Το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι παει πολυ καλα!



Μονο παει..... Κατι μ3 πρεπει να τα εχεις ανετα!!!

#20
Golf_Mk2

Golf_Mk2

    VWClub Member

  • Members
  • 1328 Δημοσιεύσεις
  • Gender:Male
  • Νομός:Μη ορισμένος
  • Μοντέλο:Golf2

Οσοι βαζουν 20vt σε 2αρια 3αρια ειναι γιατι δν ξερουν....


Το ABF και τα 18αρια 16V ειναι ανωτερα...

τα 20vt με 1000-1500 ευρω τα φτανεις κοντα στα 300 αλογα...για να κανεις το abf τοσο θες τα διπλασια μπορει και παραπανω!Επισης ο 20vt αντεχει μεχρι 400 με λογικες πιεσεις...Οπως δηλαδη θα αντεξει και ο ABF με την καρδια στο στομα!Γιατι οποιος λεει οτι ο ABF ή οποιοδηποτε μοτερ μπορει να δουλευει απροβληματιστα τσιτα με καθε μερα σκισιμο χωρις να ερθει η εκρηξη καποια στιγμη καπου κανει λαθος!Επισης για να βελτιωσεις τον 20vt και να πας 500 αλογα υπαρχουν ετοιμα κοιτακια σχετικα οικονομικα!Τα πιστονια του 20vt αποδεδειγμενα αντεχουν μεχρι και 500 ps και οι μπιελες την ακουνε απο τα 350 και μετα...Οποτε οταν ανοιγεις να βαλεις μπιελες βαζεις και πιστονια...Επισης αν εγω ειχα τα αλογα σου αυτη τη στιγμη θα ειχα κοντα στα 45-50 κιλα ροπης...Και επιπλεον ο 20vt ειναι ενα πιο συνχρονο μοτερ φορεμενο μεχρι και το 2009!Αν το εκανα τωρα μετατροπη θα εβαζα Tfsi...

Μονο παει..... Κατι μ3 πρεπει να τα εχεις ανετα!!!

hahah δεν ξερω...Το ελπιζω!

Επεξεργάσθηκε από Golf_Mk2, 03 March 2011 - 09:17:52.





0 Μέλος(η) διαβάζουν το θέμα

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.