Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Η μπαταρία τι μάρκα είναι που σου βάζει η αντιπροσωπεία?
  3. Today
  4. Το αυτοκίνητο έχει τα πάντα από το εργοστάσιο. Δεν έχει αλλαχθεί τίποτα. Μονάχα ένα Blue Tooth aftermarket υπάρχει. Το αμάξι το πήρα Leasing με 0 χιλιόμετρα το 18 και τον Δεκέμβρη το εξαγόρασα. Η μπαταρία αλλάχθηκε στην αντιπροσωπεία γιατί έτσι λειτουργεί η Lease Plan. Η αντικατάσταση της μπαταρίας την δεύτερη φορά εντός της εγγύησης έγινε όταν πλέον το είχα στο όνομά μου.
  5. Εχεις αλλάξει ηχοσύστημα, εχεις αφτερ μαρκετ συναγερμό στο αυτοκίνητο, ποσα αμπερωρια μπαταρία που εβαλαν, γιατι πηγες αντιπροσωπεία για μπαταρία;
  6. Καλησπέρα παιδιά! Έχω vw passat b8 2017 2.0 150hp Άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και η βλάβη που βγάζει στον εγκέφαλο είναι φίλτρο μικρόσωματιδίων dpf Η μόνη διαφορά είναι ότι μου κάνει αναγέννηση ανά 160 με 170 χιλιόμετρα περίπου ενώ μου έκανε ανα 130 με 140 Βλάβη από τον εγκέφαλο δεν σβήνει παρόλο που ουσιαστικό πρόβλημα δεν υπάρχει Έχει τύχη σε κάποιον;
  7. Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα Polo 2018, Diesel. Κάποια στιγμή, τέλος 2022, η μπαταρία μας άφησε. Πήγα στην αντιπροσωπεία και βάλανε την νέα. Καλά μέχρις εδώ. Όμως, ένα χρόνο μετά (τέλος 2023), το αυτοκίνητο μετά από μερικές ημέρες ακινησίας, ξανα έμεινε. Πήγαμε αντιπροσωπεία, δεν εντόπισαν διαρροή αλλά δεν εντόπισαν και παράξενη συμπεριφορά μπαταρίας. Αυτό τους έκανε να το δικαιολογήσουν από την ακινησία του αυτοκινήτου η οποία όμως ήταν 8-9 ημέρες. Το αμάξι ξανά έμεινε ύστερα από λίγες ημέρες πάλι, και μου άλλαξαν μπαταρία εντός εγγύησης δωρεάν (Ιανουάριος 2024). Επειδή αυτό είναι το δεύτερο μας αυτοκίνητο δεν κινείται πάρα πολύ, αλλά θα ήθελα να μου πείτε αν είναι λογικά όσα έγιναν παρακάτω. Γυρίζω από Ταξίδι στην Πάτρα (2 ώρες εθνική - σίγουρα φόρτισε). Το αφήνω ακίνητο 3 ημέρες. Πάω μια μικρή διαδρομή 5 Km περίπου. Το αφήνω ακίνητο 9 ημέρες. Το αμάξι δεν παίρνει μπροστά. Η μπαταρία είναι τελείως άδεια. Ούτε οι κλειδαριές δεν δούλευαν. Το πάω στην αντιπροσωπεία (που γενικά έιμαι πολύ ευχαριστημένος), και οι άνθρωποι μου λένε πως δικαιολογείται από τις ημέρες ακινησίας. Ποια η γνώμη σας πάνω σε αυτό;; Το αμάξι, με την πρώτη του μπαταρία που ήταν 2 ετών, πέρασε έναν Covid που δεν το κουνούσαμε ποτέ, και δεν έμεινε!!! Τέλος να αναφερω, πως μετά από την πρώτη πρώτη φορά που έμεινε από την παλιά μπαταρία, ο δείκτης στιγμιαίας κατανάλωσης κάνει κάτι "περίεργα". Με ταχύτητα στο κιβώτιο αφήνοντας το γκάζι και πατώντας φρένο, όσο επιβραδίνω η στιγμιαία κατανάλωση δείχνει να ανεβαίνει ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ, φτάνει στο 12+ και μόλις ακινητοποιηθώ πάει αμέσως στο 0. Δεν ξέρω αν έχει σχέση, αλλά μετά από την πρώτη φορά που έμεινε από μπαταρία ξεκίνησε να συμβαίνει, οπότε το αναφέρω. Ευχαριστώ πολύ για το input σας.
  8. Last week
  9. Το γράφω από πάνω, είχε κάποιο θέμα με το πρωτόκολλο https
  10. Καλημέρα, κάτοχος mk6 CAVD. Το μαμά intercooler του gti είναι το ίδιο με του CAVD νομίζω, το s3 είναι καλύτερο. Για εξάτμιση πρέπει να πάς σε turboback, όχι μόνο catback. Με αυτα που σκέφτεσαι να βάλεις πάς στα 240+ άλογα και -3000€ στο πορτοφόλι. Φρένα δε θα βάλεις να σταματάς όπως πρέπει, γιατί του 122 είναι μόνο 288mm; Αναρτήσεις σωστές; Ζάντες (όχι βαρίδια 12+ κιλά), λάστιχα (που έχουν πάει στο Θεό με τις ανατιμήσεις, για 16ρα δίνω 100+ για τα ίδια ps4 σε σχέση με 3 χρόνια πριν); Αυτά όλα πάνε στα 5000€+, μην υπολογίζοντας τυχόν αστοχίες - ζημιές, που δε θα τα πάρεις ποτέ πίσω άμα ποτέ το πουλήσεις. Είσαι σίγουρος ότι θές να τα δώσεις και να μην δώσεις εξ'αρχής 5000 επί πλέον να αγοράσεις ένα πιο γρήγορο μαμά αυτοκίνητο; Καταλαβαίνω ότι μουρλοποιείσαι ακούγοντας για άλογα και φτιαξίματα, αλλά μήπως να το σκεφτείς καλύτερα;
  11. Καλησπέρα στην παρέα χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες για την σημερινή ημέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής, το forum είχε κανένα θέμα της τελευταίες εβδομάδες?? Δεν μπορουσε να γίνει σύνδεση??
  12. Γειά σας παιδιά,έχω ένα seat leon 2001 με τον 1,4 16v και χθες παρατήρησαν διαρροή παραφλου πολύ λίγο ,κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής στον τέταρτο κύλινδρο ακριβώς στην φλατζα κεφαλής,θεωρώ ότι είναι ράγισμα του μπλοκ ,χανει πάρα πολύ λίγο ίσα που δακριζει,μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτήν την φοκια που λένε ή θα φρακάρει θερμοστατες και τα λοιπά??
  13. καλησπερα φιλε μου εγω εβαλα το προγραμμα στις 30.000 χλμ περιπου και πηγε 105 αλογα.θα δεις τεραστια διαφορα σαν να οδηγεις το 1.4 .Επισης ειδα τεραστια διαφορα στην καταναλωση σε ταξιδια με καταναλωση 4.7 με πατηματα φορτωμενος και σε νησια με ανηφορες που ειδικα με τα 75 δεν τραβαγε.η καλυτερη αγορα που εκανα μαζι με τα φιμε νανοκεραμικ.τωρα απο οσο γνωριζω παιζει ρολο σε τι κατασταση βρισκεται το αμαξι για να παρει τα αναλογα αλογα.πεντε χρονια που εχω το προγραμμα δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα
  14. Τις επόμενες ημέρες θα προχωρήσω σε αγορά passat cc 1.8 του 2009. Το αυτοκίνητο έχει αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά-πίσω και park pilot. Όπως ισχυρίζεται ο τωρινός ιδιοκτήτης, έχει αλλαχθεί στην αντιπροσωπεία το εργοστασιακό ηχοσύστημα RCD 510 με Zenec NC2010. Αργότερα προστέθηκε και aftermarket camera στην πίσω πινακίδα. Όταν βάζεις όπισθεν, υπάρχει ηχητική ειδοποίηση από τους αισθητήρες και εικόνα της κάμερας, αλλά δεν υπάρχει οπτική απεικόνιση της απόστασης των εμποδίων (όπως συμβαίνει με το RCD 510 όπως είδα σε video του youtube). Επίσης από τους μπροστινούς αισθητήρες υπάρχει μόνο ηχητική ειδοποίηση και μόνο όταν βάλεις πρώτα την όπισθεν. Αν γνωρίζετε κάτι θα βοηθούσε πολύ... Ευχαριστώ!
  15. Earlier
  16. Καλησπέρα κοιτάζω να πάρω mk6 122hp απλά επειδή δεν θέλω να το αφήσω μαμά έχω δει τις επιλογές που έχω για τουρμπίνα από cavd. Τα υπόλοιπα δεν τα γνωρίζω καλά δηλαδή να μην ρίξω τζάμπα λεφτά σε εξατμίσεις κλπ να βάλω εξάτμιση πχ από golf 5 gti κ να δώσω μόνο λεφτά για ένα downpipe με 100αρι καταλύτη. Μετά σε ιντερκουλερ σε χαμηλό μπάτζετ που καταλήξατε που να είναι κομπλέ σε τέτοιο προτζεκτ μας κάνει μαμά ιντερκουλερ από gti η κανα s3 ? Κ να κάνω καστομ σωληνώσεις κ είμαι κομπλέ ? Επίσης σκέφτηκα να βάλω κ ενα forge actuator. Εισαγωγή κ σκαστρα εννοείται θα μπει. Ο συμπλέκτης θα αντέξει η πάμε για κάποιον καλύτερο ? Επίσης είδα σε μια παρουσίαση με παρόμοια μετατροπή είχαν βάλει boost controller δεν νομίζω να είναι αναγκαίο σωστά ?
  17. Guest

    Golf V MK5 '07 TSI Sportline

    Ένα βαψιμο χρειαζεται ο ουρανος και θα ειναι τζετ. Απορω γιατι το εχεις αφησει ετσι. Φαινεσαι μερακλης..
  18. Έχει να κάνει με το πρωτόκολλο https (Hypertext Transfer Protocol Secure), μάλλον δεν έχει ανανεωθεί ή κάτι τέτοιο και φαίνεται να μη είναι Secure η ιστοσελίδα. Καμιά ανησυχία, όλα καλά.
  19. Το Kaspersky ( έχει περίπου 2-3 ημέρες ) μου βγάζει προειδοποίησης αναξιόπιστου ιστότοπου όταν είναι να μπώ στο site/forum. Just to let you know.
  20. Τσεκαρε τον κωδικο κινητηρα. Αν φοραει τον BZB νομιζω οτι θεωρειται περισσοτερο αξιοπιστος σε θεμα καταναλωσης λαδιου, σε σχεση με τον CDAA. Ψαξτο λιγο.
  21. Καλησπερα , μηπως ξερει κανεις να μου πει συμφωνα με το βιβλιο σερβις ανα ποσα χιλιομετρα χρειαζεται να γινει σερβις στο αυτοκινητο και τι αλλαζουμε? Συγκεκριμενα σε Golf 7 του 16 μς τον 1.0 tsi με 100.000 - 110.000 χιλιομετρα αν πουμε οτι εχει συντηρηθει σωστα με οτι λεει το βιβλιο σερβις , ποτε ηταν η ειναι το επομενο ωστε να ξερω τι πρεπει να κοιταξω. πχ ο ιμαντας στα ποσα χιλιομετρα γινεται η αλλαγη; εψαξα για το manual αλλα δεν βρηκα κατι.
  22. Αρχικά θετικά εντυπώσεις. Όμως κάτσε να δεις το καλοκαίρι τι θα παίζει και ποια θα είναι η συμπεριφορά του λαδιού-κινητήρα μέχρι τις 10 χιλιάδες.
  23. Καλημερα φιλε μου, θα δεις οτι υπαρχει και αλλο θεμα απαντημενο για το συγκεκριμενο σασμαν με τον 1,5tsi
  24. Καλησπέρα, πρώτες εντυπώσεις μετά από σχεδόν 1000 ΚΜ με τα νέα λάδια στον κινητήρα που μπήκαν για πρώτη φορά, τα Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL. Σε συνήθη διαδρομή που κάνω (Σέρρες - Θεσσαλονίκη και αντίστροφα), είδα εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού, τέτοιες που δεν έχω δει ποτέ μέχρι τώρα (με ίδιες ταχύτητες κίνησης 90-120 Km/h και ίδια εξωτερική θερμοκρασία 11-16 C) με τα 3 προηγούμενα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει. Είδα θερμοκρασίες λαδιού λοιπόν από 84 C (!!!) έως 104 C (max!!), ήτοι περίπου 8-10 C χαμηλότερες σε σχέση με τα άλλα λάδια! Μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα έχει η χρήση του κατά τους ζεστούς θερινούς μήνες, οπότε θα έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα μετά. Τι συμπέρασμα βγάζετε εσείς από τα παραπάνω πρώτα συμπεράσματα για το λάδι αυτό λοιπόν;
  25. Παλικάρια καλησπέρα θέλω τα φώτα σας. Χρειάζομαι δισκόπλακες μπρος πίσω για το Golf 5 TSI με BMY κινητήρα, από όσο ξέρω μπροστά φοράει 288mm πίσω 256mm, ο τύπος στα ανταλλακτικά όμως με τον αριθμό πλαισίου επιμένει ότι πίσω είναι 255mm. Ισχύει κάτι τέτοιο;
  26. Εξάδελφος μου το 2010 αγόρασε καινούργιο CC φουλ έξτρα (σαλόνι Connolly κλπ.) Από την αρχή έκαιγε πολύ λάδι ο κινητήρας. Περίπου στον 1, 5 χρόνο έγινε αλλαγή του κινητήρα στα πλαίσια της εγγύησης με νέο (επισκευασμένο) από Γερμανία. Οποίος και αυτός έκαιγε και καίει λάδι. Ο εξάδελφος έχει κρατήσει το αυτοκίνητο βέβαια συχνά πυκνά το ποτίζει λάδι. Μια βλάβη που θυμάμαι γιατί πήγαμε μαζί σε εξουσιοδοτήμενο συνεργείο VW ήταν αλλαγή PCV.
  27. Σ' ευχαριστώ πολύ. Έχεις δίκιο για το euro4, έτσι το σκέφτηκα κι εγώ. Υγεία και χρήματα να υπάρχουν να το αλλάξουμε...
  28. Μέσα στη πόλη έχει μεγάλη κατανάλωση, σε σχέση πάντα με τα νέα αυτοκίνητα. Τώρα σε ότι αφορά το euro4 και 2034, αντιλαμβάνεσαι ότι το 2034 το αυτοκίνητο θα είναι 25 χρόνων, θα το αλλάξεις έτσι κι αλλιώς. Έχω το ίδιο (με περίπου 110.000 χιλιόμετρα), δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα και μάλιστα επειδή κάνω κοντά στα 7.000 χιλιόμετρα το χρόνο το πάω για σέρβις στους 18 μήνες και όχι στους 12.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.