Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Γειά σε όλους. Κάτοχος αυτοκινήτου του τίτλου αντιμετωπίζω πρόβλημα 3η φορά εδώ και 5-6 χρόνια στην κλειδαριά οδηγού. Διορθώνετε με την αλλαγή και μετά από 1-2 χρόνια δεν κλείνει με το χειριστήριο του κλειδιού ενώ όλες οι άλλες κλείνουν και πρέπει να βάλω το κλειδί στον αφαλό για να κλειδώσω. Γνωρίζετε κάποια αξιόπιστη aftermarket εταιρία ευρωπαϊκή ή άλλη , με εγγύηση η χωρίς που να απευθυνθώ για να προμηθευτώ και να προχωρήσω σε αλλαγή; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  3. Yesterday
  4. Καλησπέρα και πάλι (και σε αυτό το thread)! Σας παρουσιάζω το Golf μου, αγορασμένο 6/2005 από τον πρώτο ιδιοκτήτη του, στην κατοχή μου από 11/2023 με ~191000km, τώρα με ~196000km. Είναι το 1.4 FSI Trend, σε αρκετά καλή κατάσταση για την ηλικία του. Στα 5000km που έχω κάνει αυτόν τον καιρό, έχω διαπιστώσει διάφορα πράγματα που μου κάνουν εντύπωση (προέρχομαι από ιταλικό 30ετίας), άλλα θετική και άλλα αρνητική. Εν συντομία, το βρίσκω ικανοποιητικότατο για την πόλη (μένω στο κέντρο της Αθήνας) και για περιαστικές διαδρομές.
  5. Καλησπέρα! Είμαι ο Κυριάκος και πρόσφατα απέκτησα ένα Golf V FSI του 2005. Εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε όλους!
  6. Last week
  7. Καλησπέρα. Γνωρίζουμε αν σε golf 7.5 2018 μπαίνει parktronic με ένδειξη στην οθόνη ή κάμερα οπισθοπορείας; Έχει τη μεγάλη οθόνη; Και τί παίζει από κόστος;
  8. Καλησπερα, Ειμαι κάτοχος ενος VW Polo 1,2tdi του 2011. Σημερα στην Εθνικη οδο Αθηνων Λαμιας, με 5η ταχυτητα στο κιβωτιο και 120 χλμ μου ξεκινησε να αναβοσβηνει η λυχνια προθερμανσης. Σταματησα αρχικα στην ακρη, εσβησα την μηχανη αλλα συνεχισε να αναβοσβηνει οταν ξεκινησα παλι. Θεωρησα οτι ισως φταιει το καυσιμο, οποτε εβαλα λιγο βελτιωτικο πετρελαιου και συνεχισα το ταξιδι. Ωστοσο μετα απο καποια χιλιομετρα μου άναψε μονιμα το λαμπακι της μηναχης με κιτρινο χρωμα και η λυχνια προθερμανσης συνεχισε να αναβοσβηνει.. στον εγκεφαλο που εχω μου εβγαλε σφαλμα P0299 στην τουρμπινα ουσιαστικα, χαμηλη πιεση.. γνωριζετε καποιο συνεργειο που μπορω να το παω να το δει, χωρις να με ξυρισει;;;
  9. Σήμερα πρόσεξα ότι βγαίνουν ίνες υαλοβάμβακα από την εξάτμιση golf V 1.4 fsi, bln Πρέπει να είναι από το τελικό καζανάκι. Είναι επείγουσα η αλλαγή ; Τραβάω έξω όσες ίνες μπορώ και μετά τί ; Καινούργιο aftermarket ή μαμά μεταχειρισμένο ; Έχω βρει ένα τελικό καζανάκι από 1.6 fsi , ταιριάζει; Είναι ίδιο ; Ευχαριστώ
  10. Ρίξε μια ματιά στο EQ της πηγής, αλλά αν μιλάμε για εργοστασιακά, αν ανεβάσεις πολύ την ένταση θα έχεις μεγάλη παραμόρφωση. Προφανώς αν έχεις απαιτήσεις πρέπει να πας σε aftermarket
  11. Earlier
  12. πιθανότατα αντλία νερού εάν έχεις 100-150κ χλμ με την ίδια.
  13. Εγώ σου προτείνω να το ανοίξεις και να τη φτιάξεις. Φρόντισε μόνο να το πλανιάρει σωστός άνθρωπος πριν μπεί πάνω. Δεν είναι κάτι τρομερό. Να προσέξεις : Η φλάτζα να είναι εργοστασιακή και να αγοράσεις καινούργια όλα τα μπουζόνια και μπουλόνια από την αντιπροσωπεία όχι τα ίδια. Θα χρειαστείς επίσης φλατζόκολλα για το ψευτοκάπακο. Πάρε εργοστασιακή. Καλό καθάρισμα πριν μπεί. Επειδή θα βγεί και η πολλαπλή εισ/εξαγ. θα χρειαστείς και τις φλάτζες τους μαζί με βίδες. Όλα αυτά μπορείς να τα αγοράσεις με τον αριθμό πλαισιου από μια αντιπροσωπεία. Το καλοκαίρι θα ζοριστεί περισσότερο και μπορεί να μεγαλώσει η διαρροή και είναι κρίμα να γεμίζει και λαδίλες ο χώρος. Την παρούσα διαρροή μπορείς να καθαρίσεις με λίγο σπρέυ φρένων κι ένα πανί. Σε συνεργείο με υγρό φρένων και πιστόλι αέρος με στενόμακρο ακροφύσιο πίεσης.
  14. Δεν είναι άγνωστο όπως αναφέρθηκε στο πρώτο ποστ. Είναι πρόβλημα του αφαλού της κλειδαριάς 99% και 1% του κουφαριού του αφαλού. Η κλειδαριά αποτελείται από 2 κομμάτια στα τελευταία μοντέλα 20ετίας. Το έχω αναλύσει παλιότερα σε άλλο θέμα. Το πίσω και μέσα κομμάτι περιέχει 2 ή 1 αυτιά τα οποία ενεργοποιούν το κλείδωμα του τιμονιού και απελευθερώνουν το κλειδί. Το είχα πάθει και γω σε Golf 5 το 17 ή 18 χωρίς να με προειδοποιήσει. Πήρα και τα 2 μέρη από τη VW και τελικά τα άλλαξα το 21 γιατί απλά την είχα. Εξηγούμαι.. Eίχα βάλει γράσσο λιθίου όχι WD40, έτσι κατάφερα με λίγη δύναμη να κάνω τα αυτάκια να υποχωρήσουν και να μην έχει ξανά ποτέ πρόβλημα. Απλά είχα χάσει το κλείδωμα τιμονιού. Το θέμα είναι σοβαρό, οπότε αν κάποιος έχει συνεχή κλειδώματα καλό είναι να το λύσει γιατί δεν ξέρεις πότε θα σου την κάνει. Όσο μ΄αυτό που λέει ο Doggy, διαφωνώ κάθετα με τα συστήματα καρτών και ανέπαφου immo/start. 9/10 κλοπές πλέον είναι σε τέτοια αυτοκίνητα.
  15. Ρελαντί δεν λειτουργεί ο κομπρεσσορας, δεν γράφει βλάβες, με το διαγνωστικό ενεργοποιω το κλατσ και το βλέπω να δουλεύει. Έχει κάνεις ιδέα τι μπορεί να φταίει;
  16. Μην ανοίγεις νέα θέματα συνεχώς, κάνε αναζήτηση και θα σου λυθούν πολλές απορίες. Στα μετέφερα εδώ και τα 2. Το 1,4Tsi Gen1-2, θέλει προδιαγραφή VW504. Από τα καλύτερα λάδια είναι Mobil Esp 5w30, το LM 5w30 TopTec4200 ή Molygen, Motul 5w30 XClean, Castrol Edge 5w30 κλπ. Τα λάδια που ανέφερες είναι καλά, πλην του 300V. Δεν είναι για τη χρήση που θες. Αν χρησιμοποιούσες ένα συγκεκριμένο συνέχισε με αυτό εφόσον δεν είχε κάποιο πρόβλημα, είναι προτιμότερο. Μοτέρ με 250Κ+ χλμ, θέλει flush για φρεσκάρισμα. Η οποιαδήποτε αλλαγή λαδιών σε μάρκα, θέλει τουλάχιστο 2 αλλαγές για να έχει αποτέλεσμα. Κάνε αλλαγές ανά 7,500 ανελλιπώς και το μοτέρ θα βγάλει πολλά χλμ απροβλημάτιστα.
  17. Είσαι πολύ καλά στα 105, μετά είναι ασύμφορο.
  18. Καλησπερα στην παρεα , εχω ενα πολακι 1.2 και του εχω βαλει προγραμμα και εχει παει απο 75 στα 105 αλογα . Υπαρχει καποιος τροπος να το ανεβασω πιο πολυ χωρις να αφσιρεσω το dpf.Επισης μαζι με το προγραμμα μπορω να βαλω και μποξ;
  19. γεια σας! εκτος απο τα castrol ποια αλλα λαδια θα μου προτεινατε; Ας πουμε καλυτερα σε σχεση με τα μαμισια... Σε συζητησεις μου εχουν για motul 300V, bardahl & liqui moly
  20. Καλημέρα, έχει αναφερθεί αρκετές φορές ότι λόγο μπαταρίας αυτοκινήτου τα vw έχουν γενικά κάτι περίεργα κολλήματα βγάζουν ώρες ώρες κάτι περίεργα σε άλλους πχ μπορεί να βγάζει θέμα με τον αερόσακο του συνοδηγού η να ανάβουν τίποτα λαμπάκια. Μια αιτία είναι συνήθως η μπαταρία του αυτοκινήτου.
  21. Γειά σε όλους ,πρόκειται για ένα seat leon 2001 1,4 16v με τα 75 αλογάκια,πρόσφατα είδα μια διαρροή λαδιού ίσα που δακρύζει δηλαδή από την φλατζα κεφαλης στον τέταρτο κύλινδρο ,δεν έχει ράγισμα και χανει ακριβώς από την φλατζα,το παραφλου μέσα δεν έχει λαδι ή σαπουνάδα,δηλαδή δεν έκαψε την φλατζα για να μπερδεύει τα υγρά,το αμάξι περπατάει κανονικά δεν παρουσιάζει τίποτα,πόσο σοβαρό είναι να το πηγαινεω έτσι και άμα χρειάζεται να συμπληρώνω λαδι?
  22. Το αγόρασα, βέβαια δεν είναι ακριβώς το ίδιο με της μάνας του, κουμπώνει με λίγη δυσκολία και δεν έχει την ίδια ευκινησία. Ελπίζω να έβαλα καλά τους ακροδέκτες θέρμανσης.
  23. Το αμάξι σαν χιλιόμετρα έχει 129.500 Είναι 1/2010 ελληνικής αντιπροσωπείας
  24. Καλησπέρα παιδιά Μια βοήθεια σας παρακαλώ. Όπως είχα γράψει και παλιότερα ο ξάδερφος μου είναι να πάρει ένα Audi A4 1800αρι του 2010 Έχει κάποιος το ίδιο αμάξι η μοτέρ να μας πει τι θα πρέπει να προσέξει? Ο κινητήρας είναι αυτός εδώ μπορεί να τον αναγνωρίσει κάποιος να μας πει καμία πληροφορία παραπάνω
  25. Καλησπέρα σε όλους.Είμαι 17 χρονών και πριν από μισό χρόνο περίπου έγινα κάτοχος ενός polo 6n του 1999 1.0l Aer με 50 hp.Όσο θυμάμαι τα 17 αυτά χρόνια μου θυμάμαι πάντα και αυτό το polo ,τα πρώτα μου ταξίδια στο εξοχικό μου αλλά ,κοντινές βόλτες και όλα αυτά. Πάντα μας συνοδεύε παντού.Πριν 25 χρόνια το είχε αγοράσει η θεία μου από τον gratsia ,ένα ολοκαίνουριο μαύρο μεταλλικό polo ,που το περίμενε ένα χρόνο για να ερθει από την Γερμανία λόγω του χρώματος • 4.200.000 εκατομμύρια δραχμές είχε πάει.Τώρα πέρασε σε εμένα.Ομως τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει και τσιμπάει αρκετά το λαδάκι του ,195.000 km έχει και έχω έρθει στο δίλημμα μάλλον να αλλάξω κινητήρα σκεφτόμουν λοιπών τον afh ως μετατροπή, έχω και γνώστη αυτού του αυτοκινήτου να ασχοληθεί, τον Γκίκα.Πιστεύεται αξιζει να προβώ σε μια τέτοια ενέργεια και πόσο Πιστεύεται θα κοστίσει καθώς είμαι 17 και το οικονομικό είναι ένα σημαντικό θέμα.
  26. PASSAT B6 1.8TSI BZB 2008 - 205,000χλμ Ξεκινάει το πρωί κανονικά η μηχανή και η στιγμιαία κατανάλωση σε στάση - ρελαντί είναι ~ 2,7-3,0 Lt/100km με περίπου 1100rpm Στη συνέχεια σταδιακά πέφτουν κατανάλωση και στροφές, και σε 4-5 λεπτά είναι στις 750rpm με κατανάλωση κοντά στο 1,1Lt/100km Μονο όταν προχωρήσω για 15 λεπτα να πάω π.χ. στη δουλειά μου , σταθεροποιείται στα 0,7-0,8 Lt/100km Αφού δηλαδή ζεσταθεί καλά το μοτέρ Αν μπορεί να απαντήσει κάποιος με ίδιο κινητήρα , πόση είναι η στιγμ. κατανάλωση του με το που ξεκινάει ο κινητήρας ?? Επίσης σκέφτομαι μήπως και παω να κάνω καθαρισμό τα μπεκ με υπερήχους (carbon injection cleaning) - το εχει κάνει κανείς ? Μήπως είναι πεταμένα λεφτά ??... ευχαριστώ
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.