Το πρόβλημα έχει να κάνει με την παρτίδα παραγωγής της ίδιας της καδένας.
Τα ίδια και χειρότερα συνέβησαν στους κινητήρες 1.6Τ BMW/PSA με ίδια χρονολογία παραγωγής όπως οι συγκεκριμένοι TSI που έχουν το θέμα
και η καδένα υπήρξε πάντοτε εφιάλτης έκτοτε.
Περιττό να σας γράψω ότι αντίθετα με ό,τι μπορεί να νομίζατε, δεν σχεδιάζουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων τους κινητήρες τους.
Ομοιότητες κινητήρων 1.6 THP - 1.4 TSI μέσα από τα προβλήματά τους:
- Προβλήματα με την καδένα
- Προβλήματα με τα έμβολα - θυμηθείτε τα Polo TSI και τα Cupra TSI (Mahle κατασκευάζει για όλους)
- Υψηλή κατανάλωση λαδιού σε πολλούς κινητήρες (πρόβλημα στα ελατήρια εμβόλων και στους οδηγούς βαλβίδων)
- Προβλήματα με το μαντέμι της τουρμπίνας και την πολλαπλή εξαγωγής (ρωγμές)
- Συγκέντρωση καταλοίπων καύσεως στους αυλούς εισαγωγής και σταδιακό φράξιμο ροής αέρα στην κυλινδροκεφαλή