Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/2013 in Posts

  1. άντε και μια τελευταία wet look .. και καλό φθινόπωρο
    1 point
  2. Οπως τα λες ειναι !! Φαντασου οταν ειχα κοψει και πηγαινα με το ρυθμο μου με περναει και με κοιταζε προσπαθωντας να το παιξει ανετος !!
    1 point
  3. Η μια συμπιεση δεν εχει καμια σχεση με την αλλη. Την δυναμικη συμπιεση μπορεις να την παρεις οταν ο κινητηρας βρισκεται σε λειτουργια απλα βγαζοντας τα μπουζι, μιζαρεις και μετρας (psi-bar) με το οργανο την κατασταση των κυλινδρων και αν υπαρχουν σημαντικες αποκλισεις μεταξυ τους. Την στατικη συμπιεση για να την μετρησεις θα πρεπει να βγαλεις την κυλινδροκεφαλη και να την ογκομετρησεις με καποιο υγρο καθως και τους κυλινδρους. Σ.Σ.=(π*διαμετρο^2*διαδρομη)/4 + ογκος καυσης μαζι με την φλατζα/ ογκος καυσης μαζι με την φλατζα Π=3.14 Δεν γνωριζω καποιον βελτιωτη που να μην μπορει να τις ξεχωρισει, αν γνωριζεις εσυ καποιον σε παρακαλω πες τον μου ώστε να προφυλαξω φιλους και γνωστους. http://www.youtube.com/watch?v=ovvXnd7AhiU http://www.youtube.com/watch?v=QrfEo-Od8yE
    1 point
  4. Sarul, να σου πω με την σειρά μου ότι έχω δει από κοντά και έχω οδηγήσει 122άρι Golf 7 και έχει πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση. Μόνο τα 1.2TSI και 1.6TDI έχουν ημιάκαμπτο.
    1 point
  5. 1. Κατι θεματακια με τα παράθυρα που κανουν τρελλα οποτε αλλαζει ο καιρός και ο Νοx sensor που ειναι ο 2ος λ αλλα αμα σου καει κοστιζει κοντα 500 ευρω με εργασια. 2. Σε πολη απο 8,5 λίτρα μεση κ πανω με πολλή προσπάθεια μιας και το μοτερ αυτο για να ξεκινησει απο σταση ζοριζεται, εξω γυρω στα 7 μπορεις να πας με 110-120 χλμ σταθερά... 3. Τα προσεγμένα και με χιλιόμετρα μεχρι 70-80χιλιάδες τα βρισκεις και με 6000 οποτε καλα το βλεπω 4. Να σου απαντησω αλλα εναλλακτική τι εννοεις? Σε αλλο γκρουπ η σταθερα σε γερμανικό? Σου απαντω και σε αυτα που εγραψες σε αλλο θεμα 3. O 1400 FSI ειναι 90 αλογα. Ακριβως μονο με δυναμομετρηση. Αν βαζεις 100αρα βενζινη που ενδεικνυται για να μην εχεις προβληματα με πυρακια και τον Nox που πα παραπανω. Γενικα βγαζουν λιγο παραπανω αλλα αν δει ο εγκεφαλος φτωχη βενζινη αλλαζει προγραμμα και χανεις σε αποδοση λιγο. 4. Για μια μεση χρηση μια χαρα αμαξι ειναι. Αν θες παραπανω προτεινω να πας σε τουρμπο οπως επισης και αν το θες αποκλειστικα μεσα στην πολη ετοιμασου να μαλακωσεις πολυ το ποδι σου για μια αξιπρεπη καταναλωση Για πολλα που εχουν βγαλει κατα καιρους μπορεις να διαβασεις κ δω: 1)http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29974&hl= 2) http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=54708
    1 point
  6. Με τα bilstein τα μαύρα θα είσαι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα όπως τώρα, αλλά απλά δε θα δουλεύουν ούτε αυτά σωστά και θα προκληθεί και πρόωρη φθορά. Με ελατήρια χαμηλωματος θέλεις και τα αντίστοιχα αμορτισέρ. Τα κίτρινα βγαίνουν σε δύο τύπους, με λεπτή και με χοντρη μπουκάλα / καλάμι, θεωρητικά αυτά με το λεπτό είναι και πιο άνετα. Εγώ τα φόραγα στο δικό μου πριν πολλά χρόνια, μέχρι τα 30.000 χλμ ήταν φοβερά και στην άνεση, τα ένιωθες όπως σε ένα εργοστασιακό mini Cooper s αν έχεις μπει. Μετά όμως τα χλμ αυτά, όσο πιο πολλά έκανα τόσο πιο κούτσουρα γίνονταν, αλλά από κράτημα, πάντα τρένο. Sent from my XT910 using Tapatalk 4
    1 point
  7. Και γιατι να πληρωσω τοτε τα διπλασια φραγγα? Επι της ουσιας (και αυτο με ενδιαφερει βασικα) δεν κανει την ιδια δουλεια? Λες και φαινεται η αναρτηση για να πληρωσεις 850¤ παραπανω? Τεσπα αν ειναι για αυτο η διαφορα θα προτιμησω να παρω την γαλαβανιζε. Ευχαριστω.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.