Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/09/2013 in Posts

  1. Αλλάχτηκαν τα 4 μαμά sachs (ή αλλιώς sucks). τα 2 πίσω που τα τσέκαρα όταν τα έβγαλα, έιχαν μηδέν επαναφορά. πεθαμένα, μηδέν ρε παιδί μου. ενας θεός ξέρει πόσο διάστημα πήγαινα μόνο με τα ελατήρια (λολ). το δεξί μπροστά εε, λίγο δούλευε. ίσα ίσα που το έμβολο ανέβαινε. το αριστερό μπροστά ήταν στην καλύτερη κατάσταση απ τα 4, οχι όμως καλό. και αυτά στα 76.000 χλμ με προσεκτική ομαλή οδήγηση, χωρίς φορτώματα κλπ. μιλάμε για την ποιότητα των μαμά αμορτισέρ. εδώ γελάμε !! αθάνατα μαμά vw absorbers !! μπήκαν 4 koni πορτοκαλί (55άρι καλάμι). Ηταν αυτό που ήθελα ! Είναι 20% πιο σκληρά απ τα μαμά ενω τα bs6 είναι 50% πιο σκληρά και δεν τα προτίμησα λόγω οτι μπορεί να μου έβγαιναν πολύ σκληρά (για τα γούστα μου βέβαια). Εχουν ομαλή απορρόφηση των κραδασμών,αθόρυβα, καλύτερο και πιο ακριβές τιμόνι, πιο άμεσο φρενάρισμα. και απο τιμή απλά σκίζουν ! Αρα μιλάμε ίσως για το καλύτερο value for money για το tsi gt.
    3 points
  2. Οι τουρμπίνες δεν θέλουν κάποιο ιδιαίτερο στρώσιμο αν δεν έχεις αλλάξει κάτι άλλο. Αν η τουρμπίνα έχει την πίεση λαδιού που απαιτείται, δεν υπάρχει επαφή μετάλλων, ούτε κάποια επιφάνεια που πρέπει να στρωθεί.
    3 points
  3. Είναι σοβαρή η περίπτωση σου τελικά!!! Δεν το στρώνεις, το πηγαίνεις αντρικά από την αρχή να πάρουν ανοχές τα μέταλλα, αν της φέρεσαι της υβριδικής τουρμπίνας με το σεις και με το σας πως ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΙΣΕΙΣ όταν χρειαστεί?? Θα είναι αδούλευτη στα δύσκολα και θα σου μείνει στο χέρι..! Σκίσιμο από την αρχή και μην το λυπάσαι.. ...Dim δεν σε αναγνωρίζω...! Αστειεύομαι φυσικά για το στρώσιμο, φαντάζομαι όμως όπου κάνεις την μόντα θα σε ενημερώσουν ή ας απαντήσει κάποιο από τα παιδιά με υβρίδιο ποια steps ακολούθησε.
    3 points
  4. Παιδιά ήθελα να μάθω ποιά είναι τα απαραίτητα έγγραφα για να δηλώσεις την αλλαγή κινητήρα! Και το κόστος αν γνωρίζετε για την δήλωση. μεταφράστηκε στα Ελληνικά - doggy-
    1 point
  5. aris_stamatop + golfenia KEEP CALM AND DRIVE A VW Στάλθηκε από το GT-S5670 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
    1 point
  6. Από την Θέα Δηλαβέρη περάσαμε στην Ακτή Δηλαβέρη :P Υπολογίστε την παρουσία μου!!
    1 point
  7. Σου ακουγεται πισω δεξια? εγω οταν ηταν στάσιμο δεν μπορουσα να κανω αναπαραγωγη του ήχου μόνο εν κινηση το αμαξι οταν περνούσε απο ανωμαλίες όταν εστριβα σε δρομο με κληση ή ανεβαινα καποια ράμπα το έκανε . Οταν εβγαλα το φαναρι ομως ακομα και στάσιμο αν πατουσα το πισω μερος του αυτοκινητου οπουδήποτε ωστε να κανουν βύθιση τα αμορτισερ εκανε αυτον τον θόρυβο είτε στην βυθιση προς τα κατω είτε οταν το αφηνα κατα την επαναφορα . Μου το εκανε 2 μήνες και σε μια ράμπα εβαλα ενα φιλο απ εξω να εντοπίσει απο που ακούγεται μου λεει το φαναρι κανει 100% μετα σπιτι εβγαλα το φαναρι και μπορουσα να κανω αναπαραγωγη του ήχου . Αφου το είχα ψαξει οσο δεν παει μεχρι ξύλωμα όλη η πισω δεξια πλευρα εγινε απο εμενα και ακρη δεν βρηκα πήγα αντιπροσωπεία το βγάλαμε βόλτα το ακουσε αμεσως ειπε δεν ειναι φυσιολογικος θόρυβος απο καποιο πλαστικό πχ γυρισαμε αντιπροσωπεια του εβγαλα το φαναρι και του εδειξα οτι και σταματημενο το κανει και μπήκε στο φανοποιίο τους . Μετά απο μια μέρα το είχαν βρει και το κράτησαν αλλη μια μερα για δοκιμες :!
    1 point
  8. μα τι κανεις...τι σκατα πασσατ ειναι που τα βαζει με ολους και με ολα???διαστημοπλοιο??λοιπον κρατα τα λεφτα απτις βενζινες....πουλα το χαρο που ειναι μαουνα....και παρε ενα πολο γτι να βρεις την υγεια σου....σε βλεπω εγω...χαραμηζεσαι στα 125....εσυ εισαι γεννημενος για μεγαλεια σταβλων..μιλαμε για υπερπαραγωγες αλογων...μιλαμε για στροφες στο κοκκινο για αισθησεις εξωπραγματικες που την χαρα τους δεν προκειται να την βρεις με την δυναμη των 120 γερασμενων αλογων(σιγουρα εχει ψοφησει και κανενα)...σπασε οτι κουμπαρα εχεις...το κοκκινο συριτι σε περιμενει...
    1 point
  9. Σκέψεις για μεγάλες αλλαγές στη φορολογία των αυτοκινήτων Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013, 22:29 Έχοντας μόνο το χρώμα του... χρήματος στην άκρη του μυαλού τους, οι υπεύθυνοι υπουργείων και εμπλεκομένων με τον κλάδο του αυτοκινήτου, ετοιμάζονται να… «χτυπήσουν» γι' ακόμα μία φορά. Με την φορολογία να έχει αλλάξει τα τελευταία 4-5 χρόνια πάνω από 30 φορές (!) η Κυβέρνηση σκέφτεται να προχωρήσει σε νέες αλλαγές, διορθωτικές, όπως τις αποκαλεί. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μαζική κατάθεση πινακίδων προς τα τέλη του έτους στα περισσότερα αυτοκίνητα με κινητήρες 1.928 κ.εκ. και πάνω. Να θυμίσουμε ότι τα ακινητοποιημένα οχήματα στη χώρα μας αγγίζουν τις 700.000 μονάδες. Έτσι ο καθένας μπορεί να καταλάβει τη «χασούρα» του Κράτους, όχι μόνο από τα τέλη αλλά από τους φόρους που σχετίζονται με καύσιμα, ΚΤΕΟ, ασφάλειες, service κ.ά. Αλλαγές στη φορολογία ή... φήμες; Οι φήμες τώρα αναφέρουν πως ενδέχεται να υπάρξει μείωση των τεκμηρίων, κατάργηση του φόρου πολυτελείας, αλλά και σωστή φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Για παράδειγμα, μέχρι σήμερα αν ένα αυτοκίνητο είχε κυκλοφορήσει στο εξωτερικό το 1998 και ερχόταν στην Ελλάδα το 2008, το Κράτος το αντιμετώπιζε ως ένα αυτοκίνητο 5ετίας και όχι 15ετίας! Από εκεί και πέρα εξετάζεται το ενδεχόμενο να αλλάξει η φορολογία και να γίνεται βάσει της αξίας των οχημάτων και όχι των κυβικών... Μηδενικά τέλη ως πότε; Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι η αλλαγή στην καταβολή των τελών κυκλοφορίας τόσο σε καινούργια όσο και σε παλαιότερης.. κοπής, πριν δηλαδή από το Νοέμβριο του 2011. Στην πρώτη περίπτωση ενδέχεται να αυξηθούν προς τα πάνω (όχι σημαντικά) από την επόμενη χρονιά και να καταργηθούν τα μηδενικά τέλη (δεν επιβαρύνονται τα οχήματα με εκπομπές ρύπων CO2 κάτω από 100 γραμμάρια) ή να μειωθεί το όριο από τα 100 γραμμάρια CO2 στα 90. Πολύ απλά αυτό σημαίνει πως ένα αυτοκίνητο που εκπέμπει 95 γραμμάρια CO2 και δεν επιβαρύνει σήμερα τον ιδιοκτήτη με τέλη κυκλοφορίας, με την ενδεχόμενη αλλαγή θα τον επιβαρύνει... Μηνιαία τέλη; Στα αυτοκίνητα με το παλαιό καθεστώς πληρωμής τελών κυκλοφορίας εξετάζονται επίσης διάφορες ακόμα παράμετροι. Μία από αυτές, είναι τα μηνιαία τέλη που ίσως παρακινήσουν τους χιλιάδες ιδιοκτήτες να κινήσουν έστω και για λίγο τα παρατημένα τους αυτοκίνητα και με αυτό τον τρόπο μπουν χρήματα στα κρατικά ταμεία. Από εκεί και πέρα ενδέχεται να πληρώνονται τα τέλη ανάλογα και με το πότε έχει πουληθεί ένα αυτοκίνητο. Για παράδειγμα ένα όχημα που είναι να βγει στην κυκλοφορία για πρώτη φορά τον Νοέμβριο, σήμερα ο μελλοντικός ιδιοκτήτης πληρώνει όλο το ετήσιο ποσό για τέλη κυκλοφορίας. Αν αλλάξει η φορολόγηση θα πληρώνει μόνο το ποσοστό που αντιστοιχεί στους δύο μήνες (2/12 δηλαδή). Σε κάθε περίπτωση όλα θα αποφασιστούν όταν... ανακοινωθούν. Και αυτό διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε πως σε παλαιότερες καταστάσεις και φήμες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων επηρεάστηκαν με την... καλή διάθεση των υπευθύνων και αργότερα την πάτησαν χτυπώντας στην κυριολεξία το κεφάλι τους στον τοίχο.... Πηγή : http://www.zougla.gr/automoto/article/forologia-807602
    1 point
  10. για πείτε το υβριδικό τουρμπο θέλει κάποιου είδος στρώσιμο και αν ναι ποιο είναι αυτό υγ ετοιμαζόμαστε σιγα σιγα
    1 point
  11. Αδερφέ δεν χρειάζονται εγγυήσεις!Βρίσκεις έναν καλό ταπετσέρη και κάνεις τη δουλειά σου.Μάλιστα τα 200 είναι πολλά μιας και γύρω στο 150άρι παίρνουν.Μην διανοηθείς να πας στην αντιπροσωπία εκτός κ αν έχεις λεφτά για πέταμα. Υφασμα σίγουρα θα βρείς.Αν δεν βρείς την ίδια απόχρωση θα βρείς παρόμοια
    1 point
  12. Για πείτε καλα μπήκε έτσι ;; Η βάση να μείνει η να την στείλω ;; Θα την Βάψω βέβαια !! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. Βάσει άρθρου, τα τέλη κυκλοφορίας όπως τα χρεώνουν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι : 1. Ελλάδα: Το ΙΧ των 1929 κυβικών θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας (αθροιστικά) 816 ευρώ ενώ το ΙΧ των 3600 κυβικών …3394 ευρώ. 2. Στο Βέλγιο, το δίλιτρο χρεώνεται προς 397 ευρώ και το αυτοκίνητο των 3600 κυβικών με 1468 ευρώ. Το Βέλγιο υπολογίζει τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τον κυβισμό. 3. Στην Κύπρο το δίλιτρο κοστίζει 238 ευρώ και το μεγαλύτερου κυβισμού μόλις 721 ευρώ. Η Κύπρος ακολουθεί μικτό σύστημα και υπολογίζει τα τέλη με βάση και τον κυβισμό και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. 4. Στη Βουλγαρία, κριτήριο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας είναι η ισχύς του κινητήρα (κιλοβάτ). Ένα αυτοκίνητο 2000 κυβικών χρεώνεται με 587 ευρώ και ένα αυτοκίνητο 3600 ευρώ με 1111 ευρώ. Δηλαδή στη Βουλγαρία ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού χρεώνεται με το ένα τρίτο του ποσού που ισχύει στην Ελλάδα. Αυτό για να μην αναρωτιέστε ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο οι εταιρείες μεταφέρουν την έδρα τους στη Βουλγαρία προκειμένου να φιλοξενηθούν και τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. 5. Ακόμη και στη Γερμανία, ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 3600 κυβικών χρεώνεται με τέλη κυκλοφορίας ύψους 526 ευρώ ετησίως. Στη Γερμανία υπολογίζουν τα τέλη με τις εκπομπές αερίων και αγαπούν τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Αντίστοιχα το δίλιτρο κοστίζει 334 ευρώ. 6. Ο γύρος της Ευρώπης μας φέρνει στη Δανία όπου το μεγάλου κυβισμού χρεώνεται με 1100 ευρώ και το δίλιτρο με 443 ευρώ. Η Δανία είναι μια από τις ελάχιστες χώρες στη Ευρώπη που χρησιμοποιεί την κατανάλωση καυσίμου ως κριτήριο για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας 7. Στη γειτονική μας Ιταλία, όπου τα τέλη υπολογίζονται με βάση την ισχύ του κινητήρα, το δίλιτρο κοστίζει 301 ευρώ και το αυτοκίνητο των 3600 κυβικών 1184 ευρώ. 8. Η Πορτογαλία είναι ακόμη φθηνότερη. Υπολογίζει τα τέλη με τον κυβισμό και χρεώνει 227 ευρώ το δίλιτρο και 806 ευρώ το αυτοκίνητο των 3600 κυβικών. Υπάρχει μία απόσταση....
    1 point
  14. Ναι... 10ετιας και όλων των αναπήρων Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. Να πω και εγώ τη γνώμη μου. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από την ύπαρξη των τεκμηρίων. Γιατί υπάρχουν; Γιατί πολύ απλά το κράτος έχει αποδεχθεί ότι όλοι λίγο πολύ φοροδιαφεύγουν. Έτσι λοιπόν υπάρχουν τεκμήρια σε οτιδήποτε με κάποιον τρόπο αποδεικνύει ότι ένα άτομο έχει εισόδημα (π.χ. αυτοκίνητο, σπιτι, σκάφος κτλ). Πάμε τώρα στο αν μπορεί ένας "πακετάς" να έχει ενα δίλιτρο. Κατ' εμέ οχι δε μπορεί να έχει και πριν πέσετε να με φάτε διαβάστε λίγο παρακάτω. Πρώτα από όλα και ο "πακετάς" ζει σε αυτή τη χώρα που όλοι ξέρουμε πόσο αναξιόπιστη είναι και πόσο έχει "δαιμονοποιηθεί" η κατοχή αυτοκινητού άνω των 2.0λ, οπότε είναι αρκετά αφελής η κίνηση του να αγοράσει αυτοκίνητο με πολλά κυβικά με το που μειώθηκαν κατακόρηφα τα τεκμήρια. Δεύτερον και αρκετά πιθανό είναι ο πακετάς να είχε δει γονείς και συγγενείς να πηγαίνουν εκδρομές, βόλτες και γενικά να βολεύονται με αρκετά ταπεινά αυτοκίνητα, κοινώς δε χρειάζεται να έχεις και κανένα θηρίο για να είσαι κάνεις τη δουλειά σου ή την πλακα σου... Τρίτον μια σοφή παροιμία του λαού μας λέει να μην απλώνεις τα πόδια σου πιο πέρα απο εκεί που φτάνει η κουβέρτα σου. Την παραβλεψαμε όμως και είτε πήραμε ένα ακόμα δάνειο,είτε τα σπρώξαμε όλα και μείναμε ταπί χωρίς να βάζουμε στο μυαλό μας τι θα γίνει αύριο -γιατι πολύ απλά ΣΗΜΕΡΑ βγάζω χαλαρά ένα 50αρι, είμαι δημόσιος υπάλληλος. Το βασικότερο όλων το άφησα για το τέλος. Μέσα σε αυτή την εικονική πραγματικότητα που ζούσαμε (δάνεια, χρηματιστήρια, επιδοτήσεις) σε συνδυασμό με την τάση για επίδειξη που όλοι λίγο πολύ έχουμε, μας έκαναν να νομίζουμε ότι όλα είναι για όλους. Όλοι μπορούν να έχουν μεγάλο ή/και καινούργιο αυτοκίνητο, σουπερ κινητό, μοντέρνα φιρματα ρούχα, διακοπές με όλα τα κομφόρ. Δυστυχώς ή ευτυχώς τα πράγματα δεν είναι ετσι. Για το αν είναι δίκαιο απλά θα πω πως είναι τόσο δίκιο όσο και ότι όλες οι γυναίκες δεν είναι σαν την Κάμερον Ντιάζ. και για να το δείτε και λιγο πιο γενικά. Οι περισσότεροι που φωνάζουν "γιατι δηλαδή είναι αμάρτημα να έχω ενα 2λιτρο;;" πιστεύω ότι βρίσκουν λογικό τον φόρο για πισινα ή για σκαφος σωστα;; ΥΓ.1 δε γνωρίζω τι ακριβώς κάνει ένας πακετάς ΥΓ. 2 δεν επιβάλλεται φόρος για αυτοκίνητα άνω των 10 ετών ΥΓ. 3 ασφαλώς και θα έπρεπε να υπάρχει πιο ορθολογιστικός τρόπος για τον υπολογισμό του φόρου -(πχ τα τέλη δε σχετίζονται πλεόν με τα κυβικά).
    1 point
  16. πεστα χρυσοστομε!!!!! μονο κακομοιρης δε νιωθω εχοντας το 2λιτρο,αλλα λενε αν ητανε η ζηλια ψωρα θα ειχε γεμισει ολη η χωρα.....
    1 point
  17. Όλα τα τελευταία ποστ είναι πολύ σωστά, τόσο για τον υπολογισμό της αξίας που λέει ο Bill (θα γινόταν μπάχαλο με τα μεταχειρισμένα) οσο και με την γενικότερη κατάσταση... ...γενικώς, είναι εξαιρετικά προκλητικό βρε παίδες η κυρία του Άκη να ξοδεύει 2.700 ευρώ για κορδόνι κουρτίνας (!!!) και οι υπόλοιποι να νοιώθουν ενοχές επειδή μία φορά στην ζωή τους πήραν ένα καλό αυτοκίνητο. Και καλά λέει ο Wolsburg, ένα μεταχειρισμένο δίλιτρο με 6-7 ή ακόμα και 12.000 ευρώ δεν είναι και καμία αγορά σκάφους αναψυχής ή learjet...! Και ο Passatoukos δίκιο έχει, ο καθένας προγραμμάτιζε την ζωή του βάσει των εισοδημάτων που είχε, δεν ήταν και το πιο αναμενόμενο ότι τα εισοδήματα θα τα τσεκουρώσουν τόσο ακραία και ταυτόχρονα θα εκτινάξουν στον Θεό τους φόρους..!
    1 point
  18. Καταρχήν δεν αντιδρά η γενιά μας γιατί είμαστε πρόβατα!Το μόνο που νοιάζει του νέους είναι να κάνουν τατουάζ,να ξυρίσουν το κεφάλι γύρω γύρω και να αφήσουν τσουλούφι από πάνω και να πάρουν ακριβό κινητό όπως ο διπλανός τους!Και ας ζητάνε ακόμα από τον πατέρα λεφτά για καφέ!Ξεφτίλα!Τα μπ@στ@ρδι@ που κάνουν κουμάντο κινούνται με Lexus,BMW,Mercedes που πληρώνουμε ΕΜΕΙΣ!Οπότε γιατί να ενδιαφερθούν? Τώρα έγω έχω ένα polo και θέλω να το δώσω να πάρω ένα clio δίλιτρο που το φτάνω γιατί έχει 6-7000, γιατί το γουστάρω ρε παιδί μου επειδή έχει όλα αυτά που θέλω σε ένα αμάξι στήσιμο,δύναμη και κινητήρα ατμοσφαιρικό!Πρέπει να πληρώσω και τέλη 600 ευρώ και φόρο όπως ο κωλόγερος δημόσιος υπάλληλος που πήρε την E200 των 50-60000 επειδή μόλις βγήκε στην σύνταξη και πήρε το εφάπαξ!Και δεν μπορει ούτε να οδηγήσει μην τρελαθούμε!Γιατί?Είναι το ίδιο? Μην κατακρίνετε αυτόν που στερήθηκε για να πάρει 1.8 και 2.0 επειδή το χαλβάδιαζε μια ζωή.Δεν είναι το ίδιο με τον "λεφτά" που θέλει να κάνει τη μούρη του.Τώρα το κατά πόσο μπορεί η μπορούσε να το συντηρήσει με αυτούς τους πουλημένους δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει!Δεν υπολογίζουν τίποτα!Εξάλλου το μισθό που παίρνανε,παιρνουν και τώρα συν τα "τυχερά" που πληρώνουμε όλοι εμείς!
    1 point
  19. Στα λόγια μου ήρθες. Τρώμε κουτόχορτο ακούμε οτι μαλακια μας δίνουν έτοιμη και κανείς δεν ξεσηκώνεται. Αντιθέτως βολευτηκαμε με τα δήθεν προνόμια. Εννοείται πως δεν ειναι το θέμα ο Καραμανλής αλλα ο καθένας απο αυτούς. Και εμμενω στην παραπάνω άποψη μου !! Θέλει να είσαι συνειδητοποιημένος όχι άβουλο ον! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. Μην αναφερεσαι ομως μονο στον μαλακα τον καραμαλη αλο τοσο μαλακες ειναι και οι πασοκοι και ολο το νδ ποσοκ συναπαντημα μαζι με κκε και συριζα λοιπα κομματα..ουτε υπηρχε στο παρελθον ουτε στο παρον πολιτικη παραταξη που να ενδιαφερεται για την Ελλαδα και τους Ελληνες,Προς το παρων μαλωνουμε για εναν φορο που επιβληθικε στους εναπωμειναντες κατοχους των διλιτρων..σε λιγο ομως θα πληρωνουμε ολοι φορους εστω και για την υπαρξη μας και οτι μενουμε στο προτεκτορατο των μεγαλων δυναμεων που λεγεται Ελλαδα,αν δεν κανουμε κατι ΑΜΕΣΑ!..
    1 point
  21. Μαίστα.... Το ότι πρίν 4-5 χρόνια ένας "πακετάς" καθάριζε ένα 50ρικό την μέρα έυκολα,του απαγόρευεται το δικαίωμα να αγοράσει μια bmw 20ετίας δίλιτρη να καυλαντίζει? Πρέπει να φορολογηθεί παραπάνω απο εσένα που έσταξες 20+χιλιάρικα για καινούργιο golf επειδή είναι 1400? Πρέπει να φορολογηθεί παραπάνω απο τον τύπο που έσκασε 50 χιλιάρικα για να πάρει mercedes?επειδή είναι ομως 1800 στα @@ μας? Το ότι κάποιος πραγματοποιήσε το όνειρο του Π.Χ Golf mk5 gti 2000cc με ένα δάνειο,και δόση ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να την πληρώσει,και την πλήρωνε,σε τι σε χαλάει? Ήρθαν όμως τα καρι@λια και πήγαν 400 ευρώ τον βασικο μισθό,50%++ανεργια,η μισή ελλάδα είναι άνεργη,φταίει ο άνθρωπος που είχε ένα πρόγραμμα στην ζωή του και πλήρωνε σαν κύριος της δοσης του?. Δηλαδή φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε ΜΑΓΚΕΣ αυτούς που πρόβλεψαν οτι η ελλάδα θα γίνει ένα ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ? Όταν όμως φτιάξουν τα τέλη κυκλοφορίας βάση αξίας αγοράς π.χ 600 ευρώ τέλη,αφού έσταξες 20 χιλιακάκια μετρητά,έχεις 600 για τέλη τότε θα δούμε τι θα κάνουν οι μάγκες με τα 1400ρια που προβλεψαν την κρίση.....
    1 point
  22. Ace ακριβώς αυτό ήταν το point μου. Η κατάσταση ειναι τραγική. Δυστυχώς εισρεει μεγάλο χρήμα εκτός Ελλάδος και μεγάλη ακίνητη και μεταβίβαστη περιουσία ελλήνων που τα απέκτησαν αυτοί με λεφτά σε αγοραία αξία τώρα πωλείται για εξευτελιστικές τιμές εκτός Ελλάδος. Και θεωρω πως πολλοί απο εμάς εθελοτυφλούμε, γιατί τα πράγματα ήταν ήδη απο 04 φανερά και ωσ το προσ που θα οδευαμε. Και φυσικά όλα τα αυτά τα γράφω θεωρώντας ως κοινώς αποδεκτό ότι δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στην πολιτική αντιπροσώπευση όπως έχει αποδειχθεί εδώ και χρόνια. Γιαυτο και θεωρω "αδαη" τον ελληνα που επαιρνε δανειο καταναλωτικο για να παρει υπερπολυτελεσ αυτοκινητο. εσυ πιστευω να καταλαβεσ τον παραλληλισμο πακετα. Γιατι οι υπολοιποι οπωσ παρατηρησεσ ......Για τα τεκμήρια όπως σου είπα δεν συμφωνώ και ως νομικός τα κρίνω αντισυνταγματικά. Στουσ υπολοιπουσ που παρεξηγηθηκαν Για να σας λυθεί η απορία ο πακετας ήταν παραλληλισμος. Εννοείται καθε χαμηλόμισθός που,χωρίς οικονομική σταθερότητα και επωφελουνενος τις κατα καιρούς ευμενεις πράξεις που εκδίδει η κυβέρνηση για να επανεκλεγεί, θεωρεί λογικο να πάρει μεγάλο δάνειο για να αγοράσει αυτοκίνητο που εξ των πραγμάτων αδυνατεί να συντηρήσει. Αυτός λοιπόν ο πακετας δεν μπορεί να έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Και δεν κατηγόρησα το γεγονός ότι ένα τελεί το αγορασε αλλά το γεγονός ότι δεν σκέφτηκε τα οικονομικά κριτήρια που δεν καλύπτει για αυτή την αγορά του, και ότι απλώς βασίστηκε στην πίστωση χρήματος που του έδινε η τράπεζα χωρίς αντίκρισμα για να ικανοποιήσει τα γούστα του. Δλδ πακετας - δάνειο - απερισκεπτη αγορά. Και στις δυο απαντήσεις μου σας γράφω ότι αναφέρομαι στα δάνεια και όχι σε αυτούς που μόχθησαν για να το αποκτήσουν. Επίσης ότι δεν υποτιμω καμία δουλειά. Σας τα ξανά γράφω εδώ για να μην νομίζετε ότι έχετε και δίκιο. Sent from my iPhone using Tapatalk Επίσης ποιοι είστε εσείς ρε μάγκες δεν κατάλαβα ; Τι ποιος είμαι εγω ; Τι παίζει ; Εχουμε κάποιο πρόβλημα; Για να ακούσω. Passatuko μαλακιες δεν γράφω και ΠΑΣΟΚ δεν ψήφισα ποτε. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.