Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/12/2013 in all areas

  1. καλησπερα φίλε, έχουν ειπωθεί τόσα για λάστιχα στα σχετικά θέματα , που γενικώς τα bridgestone θεωρούνται ξεπερασμένα. Τα συγκεκριμένα που λες δεν τα γνωρίζω, αλλά οι περισσότεροι φοράμε goodyear f1 asymetric, διαφορα michelin, continental και pirelli, μάρκες που είναι κορυφή. Εχουν δημοσιευθει εδω μέσα τόσα πολλά σχετικά με λάστιχα που αν κοιτάξεις λίγο και ψάξεις θα δεις και θα κρίνεις ποιο σου ταιριάζει καλύτερα.
    2 points
  2. Ξέχασα να γράψω εχει garrett gt 2871r χταπόδι, 70αρα, εισαγωγή EVOMS πρόγραμμα UNITRONIC και πολλά άλλα η δυναμομετρηση έγινε στο 1,2 bar
    1 point
  3. επανέρχομαι τελικά το πρόβλημα ήταν στις βαλβίδες έγινε καθαρισμός με κόστος 150€ και στα μπεκ κόστος 60€ το αποτέλεσμα είναι άψογο και αυτό που μου μόλις οδήγησε το tiguan ήταν οτι είναι σαν καινούριο παραθέτω και κάποιες φωτογραφίες. ρώτησε το μάστορα πως καταφέρνει να φτάσει και να τις καθαρίσει η απάντηση είναι ότι είναι πάνω στην μηχανή και κρέμεται από πίσω και στο golf είναι ποιο δύσκολα και χρησιμοποιεί και κάποιους καθρέφτες για να βλέπει τι γίνετε μέσα. ακόμα από οσο μου είπε γίνετε καθαρισμός με κάποια χημικά τα οποία είναι τόσο δυνατά που μυρίζει όλο το αμάξι 2 μέρες μετά.
    1 point
  4. εξαρταται τελικα σε τι δρομους οδηγας φιλε ..αμα το βαζεις και σε light χωματοδρομο η θελεις διαρκεια ζωης να σε βγαλει πανω απο 3 χρονια τοτε βαλε κατι που θα ειναι σκληρο στις ακρες.συνηθως ακουω για πετρα τα πλαινα τα yokohama αλλα χρειαστηκε να τα κοψουμε γιανα τα βγαλουμε πανω απο σιροκκο ηταν και 3 χρονων.σε αντιθεση μετα goodyear 3 χρονων που του εδωσα εγω προσωρινα να κινειται αφου τα ειχα παρει με τις ζαντες παρεα και ακομη ειχαν ψωμι.αυτα εμπειρικα..πηγαινε σε μια λυση που να σε εξυπηρετει ολο το χρονο..τα καλοκαιρινα ειναι παντα ποιο μαλακα,αυτο να θυμασαι και ψαξου με συγκρισεις που υπαρχουν στο youtube με τα ονοματα των εταιρειων..
    1 point
  5. Καταρχήν σ'ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου.. Το συγκεκριμένο ελαστικό που μου προτείνεις δυστυχώς (μάλλον) δεν μπορώ να το έχω γιατί φοράω 195/65/R15. Πήγα σε κάποιο βουλκανιζατέρ για τα goodyear efficient grip performance και μου είπαν ότι ενώ είναι πολύ καλά, έχουν πολύ μαλακά πλαϊνά οπότε δεν τα συστήνουν για τους καταπληκτικούς μας δρόμους... Μου πρότεινε της Fulda. Ωστόσο δεν έχω δει/ διαβάσει κάτι για αυτά. Έτσι σκέφτηκα μήπως τα συγκεκριμένα ελαστικά της Bridgestone είναι ανθεκτικότερα από της Goodyear... Τα υπόλοιπα (michelin, continental, κλπ) απότι έχω καταλάβει διαβάζοντας το forum, είναι πιο μαλακά και συνεπώς λιγότερα ανθεκτικά.
    1 point
  6. χρηστο πηγαινε σε ενα λαστιχαδικο που δινει goodgear και ζητα τα φειβολαν που εχει για το φ1,θα δεις ερευνα που εκανε η συγκεκριμενη εταιρεια με βαση τους καλυτερους ανταγωνιστες της στο βρεγμενο και στο στεγνο...το φ1 ειναι καπου 10% μπροστα σε ολα τα σκορ..αλλα εχει ενδιαφερον οτι γλυτωνεις μετρα στο βρεγμενο σε περιπτωση ξαφινκου φρεναρισματος...καπου 4 μετρα ποιο νωρρις σταματαει απτα αλλα
    1 point
  7. 250++ εγραψα με 2 + Αν και σημασια δεν εχει αφου το αμαξι δουλευει τελεια και ειναι πολυ γρηγορο!!!
    1 point
  8. χαχαχαχαχα λευτερη αυτοβτο βιντεο οντως εγραψε χαχαχαχαχα
    1 point
  9. όλα καλα ,διορθωθηκε αυτο που γυρναγε το μειγμα σε πιο πλουσιο ,το golf πάει φανταστικα ,μετρησεις με vagcom τελειες - το αφηνω λιγο να στρωσει και παμε για τελικο dyno
    1 point
  10. Ξέρω, διάβασα την υπογραφή σου. Σε τελική μπορείς να πας σε κάποια αντιπροσωπεία, νομίζω ο Καλπάκογλου είναι σε εσάς, και να δεις μήπως και χρειάζεται έλεγχο το λογισμικό του climatronic. Σου το λέω γιατί πριν από χρόνια που είχα το αυτοκίνητο για service στην ανιτπροσωπεία έσκασε μια Octavia που ο οδηγός της έλεγε ότι πάντα βγάζει βραστό αέρα και ποτέ κρύο οπότε έκαναν update αν θυμάμαι καλά το λογισμικό του climatronic κι έστρωσε. Πες μου όμως, αυτό το πρόβλημα που έχεις το κάνει και με το econ ενεργοποιημένο ή μόνο όταν έχεις το auto ή κάποια άλλη λειτουργία ενεργοποιημένη; Βασικά σαν απλό καλοριφέρ δουλεύει μόνο στο econ και εσύ ρυθμίζεις την ένταση του ανεμιστήρα και τη θερμοκρασία. Επίσης αν περιμένεις να φέρει ζεστό αέρα (καυτό) απλά επειδή πήγε στους 90 ο δείκτης δεν είναι σωστό, λογικά θα πρέπει να σου φέρει πολύ ζεστό αέρα κάπου μετά το 1/3 της διαδρομής από το χωριό στη Δράμα.
    1 point
  11. Τα ίδια έκανε το προηγούμενο Octavia που είχα. Απλά είχε κολλήσει ανοικτός ο θερμοστάτης και κυκλοφορούσε συνέχεια τα νερά, με αποτέλεσμα να μη ζεσταίνεται ο κινητήρας όσο πρέπει και η θερμοκρασία στους αεραγωγούς να είναι χλιαρή. Αυτό που έχεις είναι θέμα θερμοστάτη και καμία σχέση με το ταμπλό δεν έχει.
    1 point
  12. 1 point
  13. Όμορφα. Γενικά αν το σημείο του Parking έχει πιάσει νερό δεν θα ήταν καλό,εγώ πέρυσι έσπρωχνα. Μέσα εγώ.
    1 point
  14. Ειναι συνηθισμενο θεμα αυτο. Εμφανιζεται αρκετες φορες. Οταν σου βγαλει παλι ζεστο,δοκιμσε να ανοιξεις το κλιμα,να πατησεις την ανακυκλωση ωστε να κλεισουν τα κλαπετα και να σβησεις παλι τον κλιματισμο. Λογικα θα σταματησει εκει να στο φερνει μεσα.
    1 point
  15. Εξαρτάται τι εννοείς ζεστό αέρα. Αν δεν είναι καυτός σα να έχεις βάλει στο τέρμα το ζεστό, αλλά έρχετε χλιαρός τότε μάλλον είναι γιατί ο αέρας που έρχετε στους αεραγωγούς, έρχετε από το χώρο του κινητήρα που έχει υψηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα το φαινόμενο που παρατήρησες.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.