Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/07/2014 in all areas

  1. γεια σας και καλη χρονια. θελω να βαλω πλα'ι'να φωτα (οπως εχουν τα αμερικανικα) στον μπροστα προφιλακτηρα R32. ενω δεν εχει τρυπες. θελω να ανοιξω εγω τρυπες. να το επιχειρισω η θα βγει μαλακια? τη γνωμη σας. (ο προφιλακτηρας ειναι γνησιος). το εχει κανει καποιος?
    2 points
  2. Η 63,5 φτάνει και περισευει για οτιδηποτε μέχρι 250 αλογα-δουλευει αψογα είτε εισαι 220 ή 240
    1 point
  3. βεβαια αλλο το να σου μυριζει και αλλο ν ατα μετρας και να τα βρισκεις παραπανω....για μετρησε πρωτα στην επομενη αλλαγη λαδιων και δες εμενα πχ μετα απτηνα λλγη την αντλιας δεν ξαναμυρισε ποτε του.
    1 point
  4. Αλλαξε θερμοστατη και θα εισαι κομπλε. Μετα ψαξε για αλλους αισθητηρες. Οποιαδηποτε πτωση της βελονας απο το 90 ειναι θερμοστατης στο 99.9%. Αλλαξε τον και θα εισαι ΟΚ.
    1 point
  5. Παιδια σας χρωσταω ενα τελευταιο ποστ με την τελικη μορφη του αυτοκινητου.Συγγνωμη για την μεγαλη απουσια αλλα κατι οτι βαριομουν και κατι οι δουλειες, κυκλοφορω το Corrado εναμιση χρονο τωρα και δεν αξιωθηκα να ανεβασω μια φωτο. Οριστε το πολυαναμενομενο project που ολοι περιμενατε. Eδω ειναι τη μερα που το προγραμματιζαμε γι αυτο λειπουν οι νεροχυτες και ειναι ολα ετσι χυμα. Σας ευχαριστω ολους σας για τη υποστηριξη και την υπομονη που μου δειξατε αυτα τα τεσσεραμιση χρονια που το εφτιαχνα.Ελπιζω σε καποιο meeting να το δειτε και απο κοντα. Καιρος να ξεκινησω το επομενο μου project το οποιο θα δειτε παλι βημα βημα μεσα απο το VWclub. Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια σε ολους!!!!!!
    1 point
  6. Παιδιά αυτο το κάνει σε όλα τα Tsi, είναι κροταλισμα καδενας το οποίο οφείλεται στο σύστημα που 'τεντώνει' την καδενα. Όσο το αυτοκίνητο βρίσκεται σε ακινησία για κάποια ώρα το σύστημα αυτό το οποίο είναι υδραυλικό αδειάζει από λάδι με αποτέλεσμα στην εκκίνηση να δουλεύει η αντλία για να αναπληρώσει το λάδι. Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία η καδενα είναι λίγο πιο χαλαρή από το φυσιολογικό με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτό το κροταλισμα. Δεν έχει σχέση η θερμοκρασία του κινητήρα. Βάλτε μπροστά τη μηχανή όταν είναι κρύα. Θα ακουστεί το κροταλισμα. Σβήστε τη μετά από 3-4 δευτερόλεπτα. Η μηχανή είναι ακόμα κρύα. Αν βάλετε αμέσως μετά μπροστά τη μηχανή δεν θα το ακούσετε. Σταματήστε τη Γη να κατέβω ..
    1 point
  7. Όντως καμία σχέση αυτό με την αναμονή. Δε λειτουργεί η αντλία λαδιού ή κάτι παρόμοιο ώστε να ωφελήσει σε κάτι. Όσον αφορά την αλλαγή κωδικών, ο τεντωτήρας έχει αλλάξει εντελώς σχεδίαση και αυτός είναι που προκαλεί το πρόβλημα κατά βάση.
    1 point
  8. Σ'ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση. Αν μας καλύπτει και η διάμετρος είμαστε καλά. Το λαμπάκι είναι ένα θέμα που με απασχολεί, αν και μου είπε ο φίλος ότι δεν του ανάβει. Βασικά σκέφτομαι να τον αντικαταστήσω με ένα 200άρι επώνυμο και για το κτέο αλλά θα δείξει.
    1 point
  9. Αρχικά να κοιτάξεις τι χρονολογίας ειναι και αν συμβαδίζουν τα χιλιομετρα Book Service και σωστή συντήρηση του οχήματος Να προτιμήσεις κάποιο εντος εγγυησης ή επεκτασης εγγυησης ή καποιο που εκανε ολα τα σερβις σε επισημη αντιπροσωπεια VW Nα κοιτάξεις τι εχει αλλαξει εντος εγγυησης Να κοιτάξεις αν το DSG Σκορτσάρει - Πατινάρει και αν οι αλλαγές ειναι ομαλές
    1 point
  10. παραθετω κ την δικια μου στη χαμηλη (καθημερινη) πιεση κ μετα απο 4ωρη κοποση πανω στο δυναμομετρο κ απουσιας περι των 25 αλογων λογω υπερυψηλης θερμοκρασιας (μαμα κουλερ!) ΔΕΝ ΕΦΕΥΓΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙ!ΕΣΤΩ Κ ΑΥΤΟ!! τα νουμερα ειναι ΡΟΔΑ κ η ροπη εκεινη την ωρα ειναι 33,4Νm.
    1 point
  11. 1 point
  12. σιγουρα κατι αναλογο εχει γραφτει κ για εμας στο porsche club!!
    1 point
  13. καλησπέρα παιδια θελω να αναφερω κατι αν δεν κανω λαθος γιατι μου το ειπε και ο μηχανικος μου (κατι παραπανω ξερει αυτος) ότι εν εχεις πρόβλημα σε έναν πολαπλασιαστη αναγκαστικα τους αλαζης ολους (4 αν θυμαμαι καλα) γιατι ειχα και εγω πρόβλημα με το αμαξι μου ένα γκολφ 4 του 2002 μου αναβε το λαμπακι του κινητηρα και δεν πηγαινε βημα ουτε ανηφορα δεν ανεβαινε και το πηγα στον μηχανικο μου και μου αλαξε πολαπλασιαστες και τους 4 αν θυμαμαι καλα και τα αμαξι φυσαγε μετα,απλα μου ειπε ότι όταν χαλασει ο ενας τους αλαζεις ολους.τωρα ελπιζω να εχει δικιο.
    1 point
  14. Εγώ πάντως το πόλο μου του βάζω Castrol και αυτό προτείνω καλες γιορτές!!!
    1 point
  15. Ξέχασα να γράψω εχει garrett gt 2871r χταπόδι, 70αρα, εισαγωγή EVOMS πρόγραμμα UNITRONIC και πολλά άλλα η δυναμομετρηση έγινε στο 1,2 bar
    1 point
  16. Άραγμα καμιά ώρα γιατί στις δισκόπλακες έψηνες μπριζόλες........ Τaxi Driver.....
    1 point
  17. παντος εμενα η καταναλωση στο ρελαντι με 100σταρα ειναι στα 0,4λ ενω την τελευταια φορα που εβαλα απλη αμολυβδη απο εκο γιατι δεν ειχε 100σταρα δουλευει στα 0,6 με τρεμουλο μπορει να φταει οτι εχει 7 βαθμους θερμοκρασια,τι να πω!!!!!
    1 point
  18. Παιδια το αυτοκινητο πηρε χτες μπροστα για πρωτη φορα. Δειτε τα βιντεακια. εδω ειχαμε βαλει λαθος τα μπουζοκαλωδια. μετα απο 1μιση χρονο ξαναπηρε μπροστα. επειδη δεν το εχουμε ρυθμισει ακομα δειτε το χταποδι που εχει πυρωσει.
    1 point
  19. Ηρθε η Αμερικανικη βοηθεια :laugh: !!!!!!!!!! Χταποδακι με βαση για εξτερναλ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!!!! Ρυθμιζομενο γραναζι Χειροποιητο. Κανοντας τον κινητηρα 16ν δεν εχει απο που να διωξει τις αναθυμιασεις μιας και τα G60 τις βγαζουν απο το καπακι των βαλβιδων.Ετσι πηραμε απο Beetle (το καινουριο) ενα εξαρτημα που μοιαζει με σαλιγκαρι και το εχει στη ταπα λαδιου για να τις διωχνει απο κει ταιριαζει απολυτα!! Τα 16ν KR και PL εχουν μηχανικο ψεκασμο.Για να στηριξουμε τα μπεκ του ηλεκτρονικου ψεκασμου που φοραει ο Corrado πανω στις 16ν πολλαπλες επρεπε να κανουμε ταμα. Τη λυση εδωσε μια μπεκιερα που φτιαχνεται γι αυτην ακριβως τη δουλεια ειναι τρελοι αυτοι οι Αμερικανοι!!!!!
    1 point
  20. Αυτη την εβδομαδα απλα το ψειριζουμε. Τοποθετησαμε το εμπρος σποιλερ το οποιο ειναι ολα τα ευρω Αφαιρεσαμε τα σηματα κι εξαφανισαμε τις τρυπες που μενουν οπως βλεπετε κολλησαμε κομματι λαμαρινα πανω στο κενο και δεν το πλακωσαμε στον στοκο. Καναμε και μια μικρη παπαρα.Θελεμε να περασουμε γυαλινη ηλιοροφη απο golf3, αλλα ενω ειναι σε ολα ιδια, διαστασεις βασεις κλπ ειναι πιο καμπυλωτη με αποτελεσμα να αφηνει κενο στο κεντρο. Απ οτι εμαθα για να βαλω γυαλινη ηλιοροφη θα πρεπει να βρω απο passat 97 (facelifting 35i). Ετσι ξαναγυρισαμε στην μεταλλικη του Corrado Βαλαμε και τις υδροροες της οροφης επ ευκαιρια Τα αμερικανικα corrado εχουν εξτρα λαστιχα στις πορτες για μεγαλυτερη στεγανωτητα αερα.Για να μπουν ομως χρειαζοντε κατι κολλητα καρφακια στο σασι. Τα βρηκαμε και με ενα ειδικο μηχανημα τα ξεκολλησαμε απο το αλλο αυτοκινητο και τα κολλησαμε στο δικο μου ετοιμα και τα λαστιχα
    1 point
  21. Αρχιζω σιγα σιγα και με το μοτερ το οποιο απο G60 8ν αφηνοντας το ιδιο μπλοκ θα γινει turbo 16v. Για να γινει αυτη η μετατρωπη θα χρειαστουν αρκετα κομματια απο κινητηρα 1,8 16ν KR η PL (ωπου ΚR βλεπε μη καταλυτικο ενω αντιστοιχα ωπου PL καταλυτικο). Ολα τα κομματια ειναι αυτα που βλεπετε παρακατω και πιο αναλυτικα το καπακι (εννοειται )το οποιο ειναι απο KR(δεν εχει διαφορα με το PL) μαζι με τις εισαγωγες και τα λαμακια που τις στηριζουν στο πισω μερος του καπακιου. Οι εκκεντροφοροι ηταν μεσα στο καπακι που εχω αλλα λογω του οτι κανοντας το G60 απο 8ν σε 16ν δεν βγαζεις την επιθυμητη σχεση συμπιεσης που ειναι απο 8,5:1 εως 9:1 αλλα πολυ χαμηλωτερη και για να μην κατεβασω πολυ το καπακι, προτιμησα να βαλω εκκεντροφορους απο PL που ειναι λιγοτερο αγριοι κι ετσι θα ανεβασω ακομα λιγο τη συμπιεση ;) Επιβαλετε τρομπα λαδιου με αξονα και γραναζι τρομπας απο 16ν Απαραιτητα ειναι και αυτα τα δυο κομματια ειναι για να ταπωσω τη τρυπα που μενει απο το ντιστριμπιτερ του G60. Το 16ν φοραει το ντιστριμπιτερ στη δεξια μερια του καπακιου και δεν εχει καμια σχεση με αυτο του 8ν, οποτε χρειαζεται κι αυτο μαζι με τα μπουζοκαλωδια Τελος η πεταλουδα η οποια ειναι απο κινητηρα PL (16v καταλυτικο) γιατι εχει 2 διακοπτες επανω οπως αυτη του G60 αρα δεν θα δυσκολευτουμε καθολου με τα καλωδια (και απο το G60 να βαλω ιδια ειναι και βιδωνει και στη 16ν πολλαπλη ;) )
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.