Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/03/2014 in all areas
-
Πήγα μια βόλτα σήμερα στην Ραφήνα και είχε καταπληκτικό φως..τέτοιες ομορφιές δεν υπάρχουν πουθενά στον κόσμο.. Greece - The best place on earth by Costas S. T., on Flickr2 points
-
1 point
-
Εδώ και 4 μήνες φοράω apr με εισαγωγή vw racing σε tsi 140 . Άριστη λειτουργία χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.1 point
-
Τα ιριδίου κατά κανόνα είναι για λιγότερα χλμ, οπότε η εταιρία σου λέει βάλε πλατίνας ή διπλή πλατίνα.....1 point
-
Πάντως για εμένα σε θέματα "ασφαλείας" είτε άμεσης είτε έμμεσης (λάδια, μπουζί, αναρτήσεις, φρένα, ελαστικά), δεν το θεωρώ φρόνιμο να κάνουμε αλχημείες. Ναι μεν, "πολύ παράξενοι οι καιροί", αλλά το όλο κόστος αντικατάστασης της τετράδας δεν ειναι απαγορευτικά υψηλό εφόσον μιλάμε για αμορτισέρ εμπορίου (πρακτικά η εργασία έχει ελάχιστη διαφορά). Όπως και να έχει, είναι σαν να κρατάς τα μισά ελαστικά παλιά, και τα άλλα μισά καινούργια αλλά και διαφορετικό μοντέλο. Πραγματικά κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί στην "κρίσιμη στιγμή" πως θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο! Για τους κωδικούς, απλά το χάος. Οτι φοράει Sachs, είναι το μόνο σίγουρο, αλλά από batch σε batch έκαναν κάποιες αλλαγές κωδικών (το ίδιο και στα ελατήρια όπου οι χρωματισμοί άλλαζαν ακόμα και σε αμάξια κοντινής παραγωγής ημερολογιακά). ΔΕΝ ξέρω αν αυτό οφειλόταν σε διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, ή σε διαφορετικά παρελκόμενα οπότε συνδυαστικά τα έφερναν όλα στο επιθυμητό τους επίπεδο, ή πολύ απλά αλλαγή κωδικού παραγωγής από την Zachs...1 point
-
Ας μην προτρέχουμε......Συνήθως ο Μάκης ανταποκρίνεται άμεσα.'Ισως να βρίσκεται εκτός Θεσσαλονίκης.1 point
-
οκ συγνώμη αλλα είμαι νεος στο φόρουμ οποτε μαθαινω το χειρισμο! βασικα δεν κανω επιθετικη οδηγηση αλλα σίγουρα μ΄ ενδιαφέρει να μην παει το αυτοκινητο σαν βαρκα! Τα εργοστασιακα μπορω να πω ότι με άφησαν ικανοποιημένο αλλα δεν είμαι διατεθιμενος να δωσω 340 ευρω στην αντιπροσωπεία (για τα δυο μπροστα που χρειάζεται να αλλάξω)!!! Οπότε θα παω στην εταιρεία που πλησιάζει τα μανισια από κατάστημα ανταλλακτικών!!! Από συζητήσεις τα εν λογω αμορτισέρ είναι τα Sachs!Ποια σειρα όμως? Super Touring η το Advantage??? Η στην τελικη αν εχει καποιος φιλος να προτενει καποια αλλα KYB...Boge.....Monroe κτλ1 point
-
Του GTI. Κατα τη γνώμη μου και ποιο ωραίο και πολύ πιο φτηνό, εφόσον βγάλεις και μπούκες φυσικά. Αλλά γούστα είναι αυτά, ότι σου αρέσει φίλε Νίκο. Καλή επιλογή να κάνεις και ακόμα καλύτερη εμφάνιση που να αρέσει σε σένα πανω απ΄όλα !1 point
-
απο τη μανα του φοραει sachs αρα βαλε παλι δυο sachs μπροστα και εισαι κομπλε1 point
-
1 point
-
Ορίστε το δικό μου πίσω spoiler της ABT έχοντας κλειστές και τις δύο πλευρές των απολήξεων.1 point
-
Ίδια είναι. Όσο για τα silentblock, είναι έτσι όπως διατυπώθηκαν και πριν. ->όπως είπε ο Προφέσορας. Αγοράζεις τα έμπρός για Golf και για τα πίσω των εμπρός ψαλιδιών βάζεις από Cupra R 1M ή S3 8l (βγαίνουν πρεσσαριστά και ξαναμπαίνουν στους συνδέσμους του Golf). Αυτά φοράω εγώ και όλα τα αμάξια φίλων και γνωστών που με συμβουλεύονται με κόστος πολύ μικρό. Τα ίδια φοράω και στο Cupra και ήξερα το ποιόν τους... Κόστος Silent Block (Όλα) 30-40E Περαστικά 60-80Ε Ευθυγράμμιση 30Ε1 point
-
Αυτο ειναι το σποιλερ ABT πανω σε golf το εφτιαξα λιγο στο photoshop γιατι αυτο το σποιλερ εχει 4 αποληξεις 2 αριστερα + δυο δεξια και το εφτιαξα να ειναι με 2 αποληξεις. Και αυτο του Gti. Του ABT μου αρεσει γιατι εχει το περιγραμμα γυρω και την εσοχη στην μεση.1 point
-
Και σε μενα χανει απο ψυγειο. Απο την πιεση του εκανε μικρη διαστολη αναμεσα στις ψυκτρες και το πλαστικο πλαινο. Δεν χανει ολη την ωρα , προφανως οταν ανεβαινει αρκετα η θερμοκρασια. Σιγα σιγα θα πρεπει να το αλλαξω. Για την αντλια απ ωσα ξερω καθε φορα που παταμε συμπλεκτη κομπλαρει. Τουλαχιστον ετσι γυνεται στο δικο μου Tiguan 1.4 BWK '081 point
-
Αναλογως τι διαροη!Νοτισματα σε μια τσιμουχα υπαρχει πιθανοτητα αλλα διαροη απο καρτερ δεν το βλεπω!1 point
-
Αυτο το κανει φιλος με Gt και εχει 200+.000 χωρις καθαρισμους και τετοια βεβαια ειναι σε κακο χαλι οπτικα οι βαλβιδες αλλα και 10.000 να εχει παλι το ιδιο σκατα ειναι. Εγω πιστευω οτι γινεται δουλεια λογω θερμοκρασιων... και φυσικα το κανω και εγω απο την αρχη οποτε το βγαζω σε εθνικη...1 point
-
εντυπωσεις απο ανεβασμα απο εθνικης λαμιας προς σπιτι....η χαρα του κοντρακια...τι καγιεν, τι πορσε,τι μερσεντεςτουμπανα τι φτιαγμενα τι βελτιωμενα.ολα τα καλα υπηρχαν την παρασκευη....εκανα στην ακρη ισα και 40 φορες...ενα πραγμα θα πω εστρωνα σασμαν και εκανα ποιο αργα και απτο λεωφορειο...πηγα απειρες φορες δεξια τελευταια λωριδα..η ποιο δεξια ηταν 100-120 η αριστερη απο οτι καταλαβαινα γυρω στα 180+++++ δεν εβλεπες τι περναγε απο κεινη την λωριδα....ειχα παρει τα χαπια μου απο πριν για την πιεση που δεν θα μπορουσα να συμμετεχω...και ημουν σε καταστολη....απλα γκαντεμια βρε παιδι μου.οταν θελεις να βρεις καποιο γρηγορο να μην υπαρχει για δειγμα και εκει που δεν μπορεις να γινεται πιστα ο δρομος...μεχρι και ατος μου αναμοσβηνε τα φωτα να παω που δεν ξερω.ποσο ποιο δεξια απτην δεξια,μετα υπηρχε το λεα..μαλλον εκει ετσι οπως πηγαινα......ελλαδα πας σωστα και στην λενε!!!ανωμαλοι ανθρωποι...1 point
-
Γιώργο μεγαλύτερη γυφτιά από το να μην κάλυπταν 40 ευρώ για αυτοκίνητο αξίας 50.000€ δεν θα υπήρχε νομίζω... ...anyway, αφού ξεμπέρδεψες πάλι καλά!1 point
-
1 point
-
τελικά το πρόβλημα το εντόπισα στην πλεξούδα του πορτμπαγκάζ. ένα καλώδιο μεσα στην πλεξούδα στο κάτω αριστερό μέρος του πορτμπαγκάζ, εκεί που βγαίνει από τον μετταλικό σωλήνα που κρατάει το καπάκι, είχε κοπεί και τα υπόλοιπα ήταν έτοιμα να κοπούν. Έβγαλα όλη την πλεξούδα, την επισκεύασα και την τοποθέτησα και όλα οκ.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Να σου πω τι ειναι αυτο Είναι μετατροπή για τα απλά golf με τις κρυφές εξατμίσεις σε r32 ή gti, για να μην βάζουν και εξάτμιση, καγκουροκινέζικος προφυλακτήρας του κερατά.1 point
-
Τα έβαλα από το tapatalk και βγήκαν ότι νάναι ... τα ξαναγράφω: Plasti dip λοιπόν στις ζάντες μου (16") για αλλαγή! Προσωρινά μέχρι να κατασταλάξω ποια ζάντα μου αρέσει για να αγοράσωω... Πως σας φαίνονται ? Και πως τα προτιμάτε ? Matt όπως είναι τώρα ή Gloss ? Untitled by alexkpnd, on Flickr Untitled by alexkpnd, on Flickr Αγορίνα μου, είναι ματ αλλά δεν ξέρω γιατί φαίνονται σε εκείνη την φώτο Gloss. Δες στο επόμενο έχω βάλει διαφορετικές.. Δεν βοηθάει και ο φωτισμός ( ΠΟΛΥ ΗΛΙΟ !!)1 point
-
Ενα παρομοιο αποτελεσμα στο περιπου περιμενω να βγαλω! Ξεκινησα και το ξηλωμα στο Μκ3... Εβγαλα πλεξουδες και εχω λυσει βασεις κ ημιαξονια για να ειναι ετοιμο το μοτερ για να βγει και μετα θα βγουν γεφυρες,ψαλιδια,ακρα,αξονες κτλ για να βαφτουν και να ειναι πενα για να τα βαλω στο δικο μου! Ακολουθουν φωτογραφιες απο το ξηλωμα... Ξηλωσα εντελως το εσωτερικο για να με βολευει κ μετα που θα λυσω πεταλιερα κτλ... και αυτη ειναι η πλεξουδα του ABF βγαλμενη...1 point
-
Μην ανησυχείς φίλε, 55άρι καλάμι φοράς...1 point
-
1 point
-
Εγω παντως παιδια απο τοτε που σταματησα να διαβαζω για προβληματα στα forums, το αμαξι μου δουλευει κομπλε φτου φτου σκορδα να μην το ματιασω. Δεν λεω να μην τσεκαρουμε τι και πως απλα να μην ειμαστε ψειρες.1 point
-
Δεν θέτει θέμα σύγκρισης ο Δημητρης, όλα τα λάδια απλά δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους σε αυτές τις θερμοκρασίες. Υπάρχουν διαφορές από εταιρεία σε εταιρεία για την ίδια ρευστότητα αλλά όπως και να χει, το πολύ κρύο προκαλεί ελλιπή λίπανση και μεγάλες φθορές.1 point
-
Δεν λέω αυτό! λέω πώς σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες δεν μιλάμε για ρευστό, αλλά κοντά για μασημένη τσιχλόφουσκα! Εξού και το κροτάλισμα με πολύ κρύο κατά την κρύα εκκίνηση. Τώρα ο Ρώσσος και ο κάθε Ρώσσος μπορεί ν΄ανεβάζει ότι βινετάκι θέλει! Απλά το έβαλα ως δείγμα γενικής συμπεριφοράς σε πολύ κρύο. Αυτό και μόνο.1 point
-
Σου το ειπα καποια post πιο πισω, οπως κι ο Sodimitris επισης... Η αντλια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ εξακριβωμενο! Θα δεις οτι τελικα ειναι συνηθισμενος ηχος για αυτα τα μοτερ! Το ακουγα απο τα 130+ χιλιαδες χιλιομετρα στην ενταση που το ακους εσυ τωρα και τωρα εχω 220+! Επισης, αν δεν αγορασες Motul ακομη, μη το κανεις γιατι παρατηρησα οτι αυτα μου αυξησαν την ενταση του... Τα λαδια που βαζεις ειναι κορυφαια! Αν ντε και καλα θελεις να αλλαξεις, πηγαινε σε Aral, Fuchs, Liqui Moly ή Castrol (τα μοτερακια μας εχουν προτιμησεις στα λαδια).. Με Castrol που βαζω πλεον, μπορω να πω πως δε μου το κανει στον ιδιο βαθμο με τα Motul.. Η δικη μου αποψη ειναι πως οφειλεται ή οντως σε αυτα που σου ειπε και ο μηχανικος σου ή στους παλμους των μπεκ... Αυτο που παρατηρησα ομως, ειναι πως ακουγεται κυριως τους χειμερινους μηνες με χαμηλες θερμοκρασιες... Σταματησα ομως να ασχολουμαι, διοτι υπαρχουν σοβαροτερα πραγματα απο το αυτοκινητο... Αν το κανεις κι εσυ και απολαμβανεις τις βολτες ή τις μετακινησεις σου, θα δεις οτι θα γραφεις χιλιομετρα ξεγνοιαστα και δεν θα καταλαβαινεις ηχους κλπ με αυτα τα VW...1 point
-
Γιατί θεωρώ ότι η bilstein είναι καλύτερη1 point
-
Ολα αυτά π λέτε ειναι σχετικά το σκληρή κτλ ανάλογα τα μεγέθη εγω εχω 26 μπροστά μαλακό και 22 πίσω σκληρό αποτέλεσμα ;δεν άλλαξα καθολου τη μαμα αναλογία γιατι εχω 100% ακαμψία σε καθε άξονα σε σχέση με μαμα .τωρα για άλλες μάρκες πρεπει να το ψάξετε.το θέμα δεν ειναι να το αφήνεις σε τύχει ουτε υπάρχουν γενικοί κανόνες1 point
-
Δε θα βάλω ρυθμιζόμενη γιατί πιστεύω δεν πολυχρειάζεται, όσους ξέρω που έχουν ρυθμιζόμενη τη ρύθμισαν μια φορά και τέρμα :Ρ Εγώ μάλλον bilstein B8 με eibach θα βάλω1 point
-
Καλά όταν τις πάρω θα δοκιμάσω... Πάντως δε μαρέσει η υπερστοφή, προτιμώ να χω λίγη υποστροφή1 point
-
Dunlop sprot maxx 235-45-17 ίδια με του Σίμου τα φοράω από το 2011 και έχω κάνει 60.000χλμ. Στην Ελλάδα αθόρυβα αλλά κοντά στης 50.000χλμ άρχισε να ακουγεται η κύλιση τους. Με το που πατήσαν Γερμανικιά άσφαλτο αθορυβα ξανά. Από θέμα πρόσφισης να πω ότι και ένα αμάξι με 100ps να έχεις Ελλάδα μπορείς να σπινιάρεις συνέχεια. Στην Ελλάδα και καινούργια που ήταν τα λάστιχα με το που έγινε το αμάξι Κ04 τα ξεφτίλιζε με το καλημέρα ακόμα και καινούργια που ήταν με λίγα χλμ πάνω. Τώρα το αμάξι είναι ακόμα βεντούζα παρά τα χλμ που έχουν τα λάστιχα και την φθορά τους. Η άσφαλτος πάιζει πολύ μεγάλο ρόλο. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τα λάστιχα δεν κάνουν για τον χειμώνα σε θερμοκρασίες -0 παρά μόνο να πηγαίνεις σιγά.1 point
-
Το Goodyear είμαι καλύτερο απο το conti 5 στα παντα και απλα πιο σκληρό απο michelin κ λιγότερο απο dunlop...απλα δεν υπάρχουν σε 16 άρα Goodyear θ σ λέγα ορμα!βαλε michelin I dunlop ανάλογα τις ορέξεις σου για σπορ οδήγηση!ολα σπορ θεωρούνται conti<michelin<dunlop απο το πιο ταξιδιωτικό στο πιο δυνατό1 point
-
Τα φρένα του S3 μπαίνουν χωρις μετατροπές & έχεις εργοστασιακή λειτουργία. Έχεις βέβαια το επιπλέον βάρος σαν μειονέκτημα. Μπορείς να διαβάσεις τα παρακάτω θέματα : http://www.vwclub.gr...showtopic=23350 http://www.vwclub.gr...showtopic=44530 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=523851 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00