Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/10/2014 in all areas

  1. Ολοι οφειλουμε να βοηθησουμε. Σιγουρα οι εποχες ειναι δυσκολες και ολοι εχουμε προβληματα ομως καποιοι ανθρωποι δεν εχουν ουτε τα βασικα που εμεις απολαμβανουμε.ποσο μαλλον εαν μιλαμε και για παιδακια που δεν εχουν ζησει καν τα ξεγνιαστα παιδικα χρονια. Νομιζω πως το υστερημα μας θα τους δωσει πολυ χαρα και δυναμη για να συνεχισουν να αγωνιζονται!!! Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  2. Περάσανε και 5 χρονάκια και 98.000χλμ από τότε...! Απολογισμός ? Μέσα σε αυτά τα χρόνια κατέβηκα άλλη μια φορά για update και τίποτα άλλο ! Ποτέ δεν παρουσίασε το παραμικρό προβληματάκι! Πόσο γέλασα διαβάζοντας όλα αυτά τα παλιά ποστ περί αντοχής αξιοπιστίας κλπ... Τελικά ο χρόνος έδειξε !!! Βέβαια έχουμε ακόμα...
    2 points
  3. Ηράκλειο Κρήτης με guest καλοκαιρινές εμφανίσεις Αττική
    2 points
  4. Μια λίγο παλιά αλλά μ' αρέσει
    2 points
  5. Την εβδομαδα που μας περασε ειχαμε την τυχη και την χαρα να ρυθμισουμε το δυνατοτερο TFSI που υπαρχει . Ειναι το Golf 6 R του Stefan ( Τeff ) απο τη Ρουμανια και τα specs του , oσον αφορα στα μηχανικα μερη , εχουν ως εξης : - Custom JE pistons - Custom ZRP rods - Custom Cat-cams camshafts - Cat-cams cam gear - ARP head studs - Ferrea valves & valvetrain kit - Polished head - 8-inj high flow intake manifold - 4" Front mount intercooler kit - Custom Twin-entry T4 tubular manifold - Precision PT6262 CEA turbo - T4 0.84 divided manifold - 2 external 44mm wastegates - 84mm turboback catless exhaust - High pressure fuel pump - Custom fuel lines - 4x800cc/min extra injectors - Low pressure fuel pressure regulator - 2x370lph low pressure fuel pumps - Okada ign. coils - ΗGP DSG clutch kit - Trans. oil cooler kit - Custom OEM ECU & extra inj. ECU reflash - Custom DSG ECU reflash To αυτοκινητο πορετοιμαστηκε ολοκληρωτικα απο την Εxelixis Μotorsport στη Ρουμανια , μετρηθηκε στο ιδιοκτητο Superflow AWD dyno , οπου το εργοστασιακο Golf R αποδιδει 235awhp ( 280 μοτερ ) και η αποδοση ηταν : - Καυσιμο 100RON , με πιεση 2.5bar : 545awhp ( approx. 645 engine HP ) - Kαυσιμο VP import , με πιεση 3.0bar : 613awhp ( approx. 725 engine HP ) Στο δρομο , με χρηση αγωνηστικου καυσιμου , δοκιμαστηκε πιεση εως 3.4bar overboost - 3.2bar @ 8000rpm , οπου και ειναι λιγο πιο δυνατο , ενω με καυσιμo πρατηριου δουλευει απροβληματιστα μεχρι 2.9-3bar . Καλως εχοντων των πραγματων , το αυτοκινητο θα ειναι στην Αθηνα το Σεπτεμβριο , οπου και θα διαγωνιστει στο drag event της Θηβας . Πολλες εικονες και , γενικα , πληροφοριες για το projet , βρισκονται στο vwvortex και σε αλλα διεθνη forum http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5546027-Golf-R-from-Romania/page26
    1 point
  6. καλησπερα παιδια θελω να ζητησω συγνωμη στον φιλο σταμο για το στισημο και στα παιδια που με πηρανε το σαββατο τηλ αλλα την εβγαλα νοσοκομειο σαββατοκιριακο λογου γαστρεντερητιδασ .το τηλ δεν το κρατουσα για να μπορεσω να απαντησω και στον φιλο σταμο και στα αλλα παιδια . σασ γρωσταο ενα τεραστιο ΣΥΓΝΩΜΗ.
    1 point
  7. 1 point
  8. Πάρε το 7αρι και δεν θα το μετανιώσεις.
    1 point
  9. Καλημερα. Ας μας δωσει καποιος που τοποθετησε την εν λογω οθονη ενα αξιοπιστο link απο το ebay καθως και links απο ολα τα περαιτερω ειδη που αγορασε, οπως επισης να μας ενημερωσει αν η οθονη λειτουργει κανονικα ή εχει καποιο προβλημα. Ευχαριστω
    1 point
  10. Σωστή βρίσκω την λύση του φανοποιού. Απλα να είσαι σίγουρος ότι ό,τι βγει μετά το λύσιμο θα πρέπει και να φτιαχτεί αφού το να δένεις ξανά στραβά πράγματα ή σπασμένα δεν ενδείκνυται. Κάνε αυτό με το μασκάκι να έχεις μια ιδέα μεχρι να κανονίσεις με τον πραγματογνώμονα. Αυτος λόγικα θα σου πει και επι τόπου αν θεωρεί ότι μπορείτε να κυνηγήσετε την ασφαλιστική της άλλης οδηγού οπότε και άν συμφέρει να τα φτιάξεις με όλα γνήσια. Πως έγινε? Παραβιαση προτεραιότητας ή κατι τετοιο?
    1 point
  11. Λιγο δυσκολο το χαμηλωμα με μαμα αμορτισερ...θα σου φαγωθουν πολυ γρηγορα και θα χρειαστεις αλλαγη
    1 point
  12. Έτσι που το γράφεις μου θυμίζει κάτι που μου εχει τύχει και μένα αν και offtopic. Με μικρή ταχυτητα σύγκρουση και μόνο κάτι γρατζουνιές στον προφυλακτήρα όπως νόμιζα. Τα δικά μου συμπτώματα που ανακάλυψα αργότερα ήταν σπασμένες βάσεις φαναριών μπροστά και ότι έχει σπάσει η βάση απο την μία πλευρά που πιάνει ο προφυλακτήρας στην μετώπη και έχει μπεί πιο μέσα. Αυτά τα βρήκα όταν για άλλο λόγο έβγαλα το πάνω μασκάκι (αυτό που έχει το σήμα της vw). Πλέον που έφτιαξα τα φαναρια εξωτερικά φαίνεται μόνο ότι απο το καπω στο αριστερό φανάρι μπαίνει ανάμεσα με δυσκολία το μεσαίο δάχτυλο στο κενό ενώ στο δεξί χωράει με άνεση. Προσωπικά το θεωρώ μικρό και θα το λύσω μαζί με κάποια άλλη δουλειά φανοποίιας σύντομα. Όπως τα γράφεις ή έχεις σπάσει τις βάσεις του προφυλακτήρα απο μέσα και έχει πάρει ελάχιστα η μετώπη ή έχει απορροφήσει η μετώπη την σύγκρουση περισσότερο. Βλέπεις κάποια δυσκολιά στο να κουμπώσει ξανα το καπώ αν το ανοίξεις? Τα ψυγεία απο μέσα φαίνονται ή ίσια η καμπυλώνουν? θα μπορούσες με ένα κατσαβίδι torx να βγάλεις το μασκάκι να δείς λίγο με κάποιο φακό τι γίνεται χαμηλότερα εκεί που πιάνει ο προφυλακτήρας ή να κοιτάξεις μέσα απο την κεντρική σίτα. Μια βόλτα απο ενα φανοποιό πάντως ξεκαθαρίζει. Να ξέρεις ότι η μετώπη έρχεται αν έχει πάρει λίγο για να μην φορτωθείς και το έξοδο της καινούριας αφού κατα 70% θες προφυλακτήρα μιας και οι πλαστικές βάσεις αν σπάσουν τέλος...
    1 point
  13. Να τις αλλαξεις καλο θα του κανεις οχι κακο
    1 point
  14. Δεν τις έχω αλλάξει. Και εγώ έτσι πιστεύω οτι όπως και το λάδι του κινητήρα θέλει αλλαγή, έτσι και στο κιβώτιο τρώει τριβές και θέλει αλλαγή. Δεν το άλλαξα ποτέ οπότε τώρα ειναι ευκαιρία
    1 point
  15. 1 point
  16. Καλησπέρα. Θα κάνω σε λίγες μέρες το σέρβις των 90.000χλμ και το ερώτημα μου ειναι για τις βαλβολίνες. Ο τεχνικός μου λέει "μην τις αλλάζεις αν δεν εχεις πρόβλημα" αλλά λέω να τις αλλάξω μιας και έχω 90.000χλμ και κοντεύω 6,5 χρόνια. Το θέμα να τις αλλάξω; Και αν τι προτείνει ο κατασκευαστής;
    1 point
  17. Μπράβο Νίκοοο!!!Θέλω βόλταααα!!!!!! Να ξέρω όμως για να πάρω και τις δραμαμίνες μου μαζί....
    1 point
  18. Καλησπερα και απο μενα, Ονομα: Γιαννης Ηλικια: 18 και κατι ακομα Περιοχη: Αθηνα Επαγγελμα: Φοιτητης Αν και μη κατοχος VW εχω αρκετες γνωσεις (καθως εχω πατερα μηχανικο) και το το φορουμ σας μου φαινεται πολυ ενδιαφερον!!
    1 point
  19. Να σαι καλα.. Γι' αυτο ειναι το club. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. Χαιρετώ την παρέα! Ονομάζομαι Χάρης και μένω Θεσσαλονίκη. Είμαι εδώ και μέρες στην αναζήτηση του κανούριου μου αυτοκινήτου και γράφτηκα στο forum για να μάθω πληροφορίες για το Golf 7 1.6 tdi που ενδιαφέρομαι. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχουμε όλοι μας!
    1 point
  21. Θεσσαλονίκη. Σημ.: Ως είδος συνάντησης "καφές" ,είναι ο καλύτερος γιατί και γνωριζώμαστε και μέσω της συζήτησης ανταλλάσουμε γνώσεις και απόψεις επί παντός επιστητού.
    1 point
  22. Ορίστε το δικό μου πίσω spoiler της ABT έχοντας κλειστές και τις δύο πλευρές των απολήξεων.
    1 point
  23. πολυ ομορφο. μπραβο, βαψε δαγκανες και μαρσιπιεδες.
    1 point
  24. Απλά συγχαρητήρια Κρίτωνα(?) για το αμαξι που ρύθμισες ! ΤΕΡΑΣ !
    1 point
  25. Παρε ενα μεταχειρισμενο ουρανο να πουμε!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.