Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/16/2014 in all areas

  1. 4 points
    Μήπως να πούμε στον φίλο να μας δώσει το κινητό του παιδιού που έχει το Gt να του πούμε να το πετάξει στην θάλασσα???? Τι ισοπέδωση είναι αυτή. Μια χαρά είναι το Gt, απλά να κοιτάξεις ότι θα κοίταζες σε κάθε μτχ που θα έψαχνες. Άλλωστε εσύ που έχεις μάθει σε bmw μόνο με κάτι τέτοιο σε μικρό δεν θα σου κακοφανεί. Με 3000 φίλε δεν θα άνοιγε καπάκι, σφυρήλατο θα το έκανε. Αν το αυτοκίνητο είναι χωρίς βλάβες τρέξε για την ανταλλαγή. Τρία χρόνια νεότερο αυτοκίνητο και όχι δίλιτρο που αυτά τα λεφτά δεν θα τα έπιανες ούτε στον ύπνο σου. Όχι βέβαια ότι δεν τα αξίζει η bmw αλλά λόγω οικονομικών συνθηκών. Αν κάποιος είναι τοοοοοοσο απογοητευμένος απο τα γκολφάκια να το πάει για πέταμα, μόνο να μας πει και εμάς τους υπόλοιπους που θα το πετάξει
  2. 3 points
  3. 2 points
    επιτελους ετοιμο..αιτια του κακου τα πληκτρα type 1 που ειχα...αλλαχθηκαν πληκτρα και τιμονακι και ειμαστε ετοιμοι!!!!ευχαριστω πολυ οσους με βοηθησαν αμεσως μολις τους το ζητησα!!
  4. 2 points
    4.5/100 πόλη και εγώ θα το αμφισβητούσα !!! Οι καταναλώσεις που έδωσα είναι μονο εκτός πόλης και συγκεκριμένα Ρέθυμνο-Χανιά (ασε που στην κρήτη 65€ είναι 46 λιτρα και η κατανάλωση είναι 4.2/100) Μονο εντός πόλης (εντός Ρεθύμνου για την ακρίβεια) το polo μου καίει 7 λίτρα/100 και το focus 5.5 . Πάντως το θεωρώ "κατάντια", το 1999 που είχα αγοράσει αυτοκίνητο, διάλεξα συγκρίνοντας επιτάχυνση 0-100χλμ/ωρα το 2011 που ξαναπήρα αυτοκίνητο, κοιτούσα καταναλώσεις στα 100χλμ !!!!
  5. 1 point
    Έφτιαξα ενα ινφο για ολα τα τελειωμένα how to's αλλα απο καποια γραμμή και κατω εχει ενα πρόβλημα στην κωδικοποίηση, δεν ξερω γιατι!! περιμένω λύση απο τον "λευκουλλις" ή όποιο αλλον διαχειριστή τα καταφέρνει. Πάντως το ινφο δουλεύει και πιστευω θα εξυπηρέτηση πολλούς που ψάχνουν για λύσεις. Μια χορηγία του ΝικουΚαλλιθεα στους οπαδούς του φορουμ ALL HOW TO'S INFO IN VWCLUB Φώτα Ημέρας Mk4 All DIY(vwvortex) Mk5 All DIY(vwvortex) Εγκατάσταση Bluetooth Car Kit PARROT CK3000 EVOLUTION- GOLF5 RNS/MFD2 Αλλαγή εμπρός φώτων σε Vw Golf5 Ξεκλειδωστε το αυτοκινητο σας με το κινητο σας Πολλα How To για Golf4/bora Φουσκα λεβιε Golf5 Τοποθέτηση τεμπέλη Polo 9Ν Volkswagen 2.0l Fsi Engine Bpy Technical Reference Manuals ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΑ How To για Vw Porta Apo Golf5 (video pos na bgalete to panel) Vw Original Ipod Adapter Installation - Operating Instructions Πισω ηχεια Fader Rcd300 Αλλαγή φωτισμού των όργανων Golf1 Custom οργανα Golf1 ΑΛΛΑΓΗ ΜΑΚΤΡΩΝ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΗΣΤΗΡΩΝ Golf5 Τοποθέτηση αγελαδας Forge mk3 Technical Reference Manuals All about GOLF5 Εγκατάσταση Vag-com 805.3 Vw Golf5 Rear Speakers Installation Vw Golf5 B Pillar Remove Vw Golf5 Rear Speakers Wiring (cabling) Vw Golf5 Front Doors Speakers Replace Συγχρονίσμος τηλεχειρισμόυ θυρών (polo 6n ίσως και για τα υπόλοιπα μοντέλα) Καπάκι της μηχανής στο Golf4 Φωρτιση μπαταριας Δυναμό Πώς το μετράμε Επιδιόρθωση καλοριφέρ Mk3 Τοποθέτηση καθρεπτών Nikel σε Golf5 Διακοπτες ηλ.παραθυρων/golf Mk3 Αλλαγη φωτισμου Επισκευή ταχυτήτων σε Golf2 Αφαιρέστε τα γράμματα απο το πορτ μπαγκάζ Καθαρισμός φίλτρου αέρα και φιλτροχοανης Κ&Ν Φανάρια σε Golf4 Ταπετσαρίες Golf4 Aπο γκρί μαύρο Κλειδαρια στο ντουλαπάκι συνοδηγού στο Polo 9n Αλλαγή μπράτσου πίσω υαλοκαθαριστήρα για Polo 9n Από το παλιό σε καινούργιο Αλλαγή βαλβολίνης ΜΠΑΝΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΜΠΆΝΙΚΑ Vw Golf4 R32 Interior Trim Part1 Golf4 R32 Interior Trim Part2 Αφαίρεση γρατσουνιάς Μετατροπή απλού κλειδιού σε κλειδί με τηλεχειρισμό Golf5 Ταπετσαρία πόρτας Polo 9Ν Αεραγωγός στο καπo Golf2 Σχεδόν τσάμπα Car kit κατεβασμα συμπιεσης της μηχανης Πώς να βάλετε τα μεταλλικά δαχτυλίδια στα όργανα Polo9N/Golf4 Λάμπα χώρου αποσκευών πώς ανοίγει το καπάκι Psifiaka Organakia Α/C Ανοιγμα κλειδιου νεου Passat Αντικατάσταση πίσω φαναριών Vw Golf5 Kαν'το και συ το Golf2 σου βιδες Τοποθέτηση υποβραχιονίου(τεμεπέλη) σε Golf5 Ενεργοποίηση Φώτων Χούφτες χειρολαβών πόρτας Μπαρομετρο Σε Iphone Ipod Mp3 Se Golf5 Πως Βγαινει Η Φουστα Απο Τον Επιλογεα Ταχυτητων Golf5/6 Τοποθετηση Boost Golf5 Πως βγαίνει η υποδοχή του ηλεκτρονικού κλειδιού από το Passat 3c Golf5 Cruise Control Coding Apenergopoiisi Foton Imeras Golf6 Πως βγάζω το μπροστά σήμα από Golf5 Climatronic info λειτουργίες Gauge Test Υπαρχει λυση? Βαψιμο Εμπρος Σποιλερ Φώτα Ομίχλης Καθώς Στρίβετε (απ-ενεργοποίηση) Αλλαγή Λαμπτήρα Πίσω Φωτιστικού Πολυλειτουργικό τιμόνι & Cruise Control σε GOLF5 Καπακι της μηχανης στο Golf5 Καλώδιο usb obd2 + vag-com Τοποθετηση Μπαρομετρου Σε Golf V Gt Μηδενισμός ένδειξης Service Polo6n Diafora Vag Com Features Technical Reference Manuals Passat B6 - Lights Kωδικοι Climatronic (επιτελους) για πασσατ 3b/3bg How To's για Golf και αλλα,του Group Vag Αλλαγή μπροστινών φαναριών Passat '97 (b5) Αλλαγή καμένης ασφάλειας στο αυτοκίνητο Πενταλ Gti Πως βρίσκω τον κωδικό χρώματος Kαθρέπτης Auto Dimming-Rain/light Sensor Golf5/Jetta Πώς παίζει το Dvd εν κινήσει ZENEC MC-2000 Xcarlink Mp3 Adapter For Vw (12pin) Door Exit / Warning Light Golf5/Jetta5- PassatB6) Πώς να φτιάξετε βάση από Carbon Ανύψωση παραθύρων με τηλεχειρισμό Dont Fear The Gearbox(άνοιγμα κιβωτίου ταχυτήτων) Vag Com Modifications ΟΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΕΔΩ Αλλαγή κωδικού Immobilizer και συνγχρονισμός σε νέα κλειδιά Golf5 Θερμοκρασια A/C Απο F Σε C Mini-diagnostic Lcd Screen Golf3 Αντικατάσταση Απλού Κλειδιού Κλειδί με τηλεχειρισμό VW-Look Αντικατάσταση Σκάστρας & Ν75 σε GOLF5 Vag Com αναβάθμιση από 704-805.1 σε 805.4 οδηγίες Coming Home Feature GOLF5 Κόκκινες Ραφές Στο Λεβιέ Ταχυτήτων Για Golf5-6 Edition 30 Αντικατάσταση Φαναριών Μπροστά Σε Μκ5 Oδηγίες τοποθέτησης φίλτρου Bmc TSi 140,160,170 Καθρεπτες Με Φλας ΑΦΑΙΡΟΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Τοποθέτηση Προβολέων Μπροστά Golf5 Φωτισμός Δαπέδου σε Golf 5 Footwell Lighting Αλλαγη του κλιματστικου πανελ του mk5 με του mk6 Αφαιρεση Αυτοκόλλητου(Παζαροπουλου) Καθαρισμος Bmc Cda Εξωτερικός Φωτισμός Καθρέπτη Puddle Lights Golf5 Ρεύμα απο την όπισθεν Golf5 Sprint Booster Αφαιρεση Πετουγιας Απο Ντουλαπακι Συνοδηγου Golf5 Λύσιμο εμπρός προφυλακτήρα Polo 9N Καντο μονος σου Corrado Λαμπες στα προβολακια-Golf5 Reset της ένδειξης Service Για 9Ν και πιθανότατα και Golf4 Αλλαγη του λεβιε ταχυτητων Golf5 ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΑΜΠΛΩ ΜΚ3 Αλλαγή φίλτρων Golf5 Εγκατάσταση καθρεπτών Dtm M3 Mπουτον χειροφρενου Golf4 Σκαραβαίος - Owners Manual 1973 & 1977 Οδηγίες αλλαγής φίλτρων Golf5
  6. 1 point
    Εχοντας περασει με το 5αρι μου αλλα καθως κ με το 4αρι που ειχα πιο παλια απο διαφορα συνεργεια κ αντιπροσωπιες για service η βελτιώσεις κ θελοντας να προειδοποιησω τους νεους ιδιοκτητες αλλα κ τους παλιους να μην την πατησουν οπως εγω που χαλασα μια περιουσια ανοιγω αυτο το θεμα καθως το club θεωρω πως εκτος απο κουβεντουλα κ ''κοντροεχρθες'' ειναι επισης για να ενημερώνει κ να προειδοποιει.μπορει σε καποιους να μην αρεσουν αυτα που θα ειπωθουν επειδη ο μηχανικος ειναι ο (νομιζουν) κολλητος τους η μια εταιρεια αναβαθμισης ειναι η καλυτερη ολων αλλα οταν εχει να κανει με χρηματα που τα βγαζουμε με τον ιδρωτα μας κ ακομα χειροτερα για την ιδια μας τη ζωη εκει ολα αλλαζουν.φυσικα δεν μιλαμε για επαγγελματιες που παιρνουν την ευθυνη των πραξεων τους αλλα για παιδαρελια που βγαζουν την ουρα τους απ εξω ριχνοντας την ευθυνη αλλου. αξιολογοι κατ εμε Karenta στα πατησια. ο Κωστας που ειναι κ υπευθηνος στο συνεργειο ειναι πολυ καλο μυαλο σωστος μηχανικος κ ξερει τα tsi σαν την παλαμη του κ αυτα που εχει κανει δουλευουν αψογα αλλα η τιμες ειναι αντιπροσωπιας. Μαμος στο γερακα. ασχετα που τα σπασαμε ειναι σωστος επαγγελματιας καθως μετα απο τη στραβη ανελαβε τις ευθυνες του.κ απο το μαγαζι του βγαινουν καλα τερατακια Auto Marine στην αλεξανδρας πολυ καλο για service κ μπορεις να εισαι διπλα στο αμαξι να βλεπεις τι του κανουν κ τι βαζουν που πχ στην karenta στη βουλιαγμενης δε σε αφηνουν. Τσουλκας ελαστικα στη Λαρισα.το παλικαρι σου φερνει οτι λαστιχο θες κατευθειαν απο το εργοστασιο.τα δικα μου οταν τα εβαλα ηταν 2 εβδομαδων κ αυτο δε το εχω δει πουθενα.στελνει κ σε ολη την Ελλαδα. Ασημακης.πολλα respect γτ εχει γνωσεις.τωρα ξεκινησα εκει αλλα μεχρι στιγμης ολα πολυ καλα.αλλα το αυτι του ειναι καλυτερο κ απο vagcom. Δημητριαδης.οταν κανεις αυτα που σου λεει το αμαξι θα στο ρυθμισει σουπερ!πολυ καλος κ safe στη δουλεια του.(παιζει να ειναι κ ο μονος με περισσοτερες σπασμενες μεταδοσεις αντι για μοτερ)ασε που οι καμπυλες του ειναι απο αλλο πλανητη. Plex tuning.οταν ενας ανθρωπος σου λεει δεν το αναλαμβανω αυτο το αμαξι γτ ΔΕ ΞΕΡΩ κ οχι φερτο μωρε να το δουμε κ κατι θα κανουμε τοτε αυτος ειναι σωστος επαγγελματιας.ασε που πηγαμε κ βολτα για μετρηση των μπεκ free of charge. μη αξιολογοι κατ εμε παντα CRS στα βριλησια 2 χρονια το αμαξι δουλευε με 2 μοιρες πισω τον εκκεντροφορο εισαγωγης απο δουλεια που ειχε κανει αυτος κ η εξηγηση ''φταινε τα πιστονια που ειναι wossner'' καλος αλλα μονο για service κ αυτο μονο αν του πας εσυ τα λαδια που θες,δε ξερει να βαλει το εμβολο της kmd στην μαμα αντλια κ το vagcom ξερει να το χειριζεται μονο για να βλεπει τις βλαβες. κακος επαγγελματιας που εβγαλε εξω την ουρα τ σε δικα του λαθη.ειπε οτι θα καλυπτε το κοστος αν εφταιγε αυτος αλλα μην τον ειδατε τον ''επαγγελματια'' Εξατμισεις σιδερης.63.5 σωληνα σε ευθεια 50 στην κουρμπα.δε χρειαζεται να πω κατι αλλο....οτι πληρωνεις παιρνεις. Etuners.σπασμενο μοτερ στα 250χλμ/ωρα απο στεγνωμα.(ειπαν οτι εφταιγε ενα μπεκ που οταν τελικα μετρηθηκε ψεκαζε 2% λιγοτερο σε φουλ πιεση ενω ολοι ξερουμε οτι πρωτα τερματιζει η μαμα αντλια κ μετα τα μπεκ) 3300 για μοτερ κ ακομα τα κλαιω. Μαραβελιας.ενα πρωτο σταδιο που ειχα βαλει δεν με ευχαριστησε καθολου καθως το αμαξι πηγαινε το ιδιο με πριν απλα εκανε περισσοτερο θορυβο κ εκαιγε την βενζινη σαν 5λιτρο v8.ηθελε κ 500 ευρα για το δυναμομετρο ασχετα που το βγαλαμε το προγραμμα!!!! ηταν ακομα ενα συνεργειο στο γερακα αλλα μαλλον δεν ημουν μονο εγω δυσαρεστημενος κ εκλεισε! ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΠΛΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ Κ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ Κ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ Κ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
  7. 1 point
    Πολύ ωραίο Στάμος ! Βάλε και ενα φανάρι απο gti(κάτοπτρο) και θα είναι πιο ολοκληρωμένο
  8. 1 point
    μπορεις να μου δωσεις το κινητο του φιλου σου? :crazy:
  9. 1 point
    Καλέ μου φίλε, δε γνωρίζω που βασίζεις την πληροφορία που μεταφέρεις στο φίλο μας που έκανε (πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου και με πρόλαβε) την ερώτηση αλλά ρίξε μιά ματιά παρακάτω και πες μου που λέει ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ τέτοιου είδους μετατροπή. ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 1818 2 Σεπτεμβρίου 2009 Παραλείπεται κείμενο που αφορά σε άλλο θέμα Αριθμ. 12140/737 Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. ΣΤ/20270/1973 (ΦΕΚ 884/ Β΄/31.7.1973) απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας Με− ταφορών και Επικοινωνιών, «περί αλλαγής κύριων χα− ρακτηριστικών των αυτοκινήτων». Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Έχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις: α. του ν.δ. 570/1970 (ΦΕΚ 125/Α΄/2.6.1970) όπως ισχύει. β. της υπ’ αριθμ. Φ 23/51193/5992/2007 απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 786/Β΄/ 18.5.2007) όπως ισχύει. γ. της υπ’ αριθμ. 44800/123/1985 απόφασης του Υπουρ− γού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 781/Β΄/17.12.1985) όπως ισχύει. δ. της υπ’ αριθμ. Φ.23/24327/2887/2009 απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 945/Β΄/ 20.5.2009) όπως ισχύει. ε. της υπ’ αριθμ. Φ1/26579/3183/2007 απόφασης των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Περιβάλ− λοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΦΕΚ 790/Β΄/ 18.5.2007) όπως ισχύει. στ. της υπ’ αριθμ. Φ1/31571/3756/2009 απόφασης των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Περιβάλ− λοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΦΕΚ 1189/Β΄/ 18.6.2009) όπως ισχύει. ζ. της υπ’ αριθμ. 5015968/2915/2009 απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 798/Β΄/24.4.2009) όπως ισχύει. η. της υπ’ αριθμ. ΣΤ/20270/1973 (ΦΕΚ 884/Β΄/31.7.1973) κανονιστικής απόφασης «περί αλλαγής κύριων χαρακτη− ριστικών των αυτοκινήτων», όπως αυτή ισχύει. 2. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκα− λείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε: Άρθρο μόνο Το Κεφάλαιο ΙΙΙ, της υπ’ αριθμ. ΣΤ/20270/1973 κανονιστι− κής απόφασης, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1. Γενικά Για τις ανάγκες της απόφασης ορίζεται ως: «αντικατάσταση κινητήρα»: Η αλλαγή του κινητήρα ενός μηχανοκίνητου οχήματος με άλλου τύπου κινη− τήρα. «διασκευή κινητήρα»: Η επέμβαση στον κινητήρα η οποία συνίσταται σε αντικατάσταση ή ρύθμιση ορισμέ− νων εξαρτημάτων του μηχανοκίνητου οχήματος, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του κινητήρα ή της ιπποδύναμης. «νέος κινητήρας»: Ο κινητήρας που προέκυψε από αντικατάσταση ή διασκευή. «τύπος κινητήρα»: Ο κωδικός αριθμός κινητήρα που ορίζει ο κατασκευαστής όπως αναγράφεται στον κινη− τήρα και στην άδεια κυκλοφορίας. 2. Προϋποθέσεις Επιτρέπεται η αντικατάσταση ή η διασκευή των κινη− τήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων οχημάτων υπό τις εξής προϋποθέσεις: 2.1. Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογήσιμη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις για κάθε περίπτωση ισχύουσες διατάξεις. 2.2. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουρ− γικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνερ− γασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου. 2.3. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα, θα πρέπει να προβλέπονται ή να εγκρίνονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου, για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος. Επίσης, πέραν των οριζομένων στο ανωτέρω εδάφιο, η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός δεν μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. Ειδικά προκειμένου περί αλλαγής κινητήρων σε λεωφορεία, τότε το ανωτέρω ποσοστό μπορεί να φτάσει μέχρι και 50% προς τα πάνω ή μέχρι ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ) 22937 και 15% προς τα κάτω. Τα αναφερόμενα στο παρόν εδάφιο ισχύουν, εκτός και ορίζεται διαφορετικά από το εργοστάσιο κατασκευής του οχήματος. 2.4. Ειδικά για οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα πρέπει οι εκπομπές καυσαερίων που παρουσιάζουν με το νέο κινητήρα να είναι ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα προς το νέο κυλινδρισμό τους όρια, όπως ορίζεται παρακάτω. 3. Δικαιολογητικά Οι προϋποθέσεις αντικατάστασης ή διασκευής των κινητήρων των πάσης κατηγορίας μηχανοκίνητων οχη− μάτων τεκμηριώνονται με την υποβολή από τον ενδι− αφερόμενο των ακόλουθων, κατά περίπτωση, δικαιο− λογητικών: 3.1 Απαιτούμενα δικαιολογητικά σε κάθε περίπτωση αντικατάστασης ή διασκευής κινητήρα 3.1.1 Έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευ− ής του οχήματος ή της επίσημης αντιπροσωπίας που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, στην οποία αναφέρονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα και κατονομάζονται όλα τα συστήματα του οχήματος που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κι− νητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης, με λεπτομερή αναφορά και περιγραφή των εξαρτημάτων που απαιτείται να τοποθετηθούν συμπληρωματικά, αντι− κατασταθούν κ.λπ.). Επιπροσθέτως, για τις περιπτώσεις των διασκευών, θα αναφέρονται τα προς αντικατάστα− ση εξαρτήματα ή οι ρυθμίσεις αυτών, τυχόν οδηγίες για την εκτέλεση της διασκευής, τρόποι – εφόσον υπάρχουν – με τους οποίους θα διαπιστώνεται αυτή από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς καθώς επίσης και ο κυλινδρι− σμός και η ισχύς του νέου κινητήρα. Το δικαιολογητικό αυτό απαιτείται οπωσδήποτε στην περίπτωση που η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή/και ο κυλινδρι− σμός του μεταβάλλεται πέραν των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης. 3.1.2. Σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου Μηχανο− λόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανολόγου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, με περιεχόμενο τα αναφερόμενα στην υποπαράγραφο 3.1.1. ανωτέρω και επιπλέον υπολογισμό των επί των αξόνων επιπτώσεων του νέου κινητήρα. Το δικαιολογητικό αυτό υποβάλλεται εναλλακτικά της έγγραφης συναίνεσης μόνο στην περίπτωση που η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του νέου κι− νητήρα μεταβάλλεται εντός των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης. 3.1.3. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 διπλωματού− χου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανο− λόγου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με τα όσα αναφέ− ρονται στις υποπαραγράφους 2.1., 2.2. και 2.3. 3.1.4. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 για την εκτέ− λεση της αντικατάστασης – διασκευής, από διπλωμα− τούχο Μηχανολόγο Μηχανικό ή Πτυχιούχο Μηχανολόγο Μηχανικό Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγ− γελματικά δικαιώματα, ή του υπεύθυνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής οχημάτων, που λειτουργεί νόμι− μα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες στην οποία θα πιστοποιείται η πλήρωση των απαιτήσεων των εδαφίων 3.1.1. ή 3.1.2. κατά την εκτέλεση των εργασιών της αντικατάστασης – διασκευής. Στην παρούσα υπεύθυνη δήλωση θα πρέπει επιπροσθέτως να περιγράφονται τα συστήματα αντιρρυπαντικής διά− ταξης (π.χ τριοδικός καταλύτης, κάνιστρο, αισθητήρας λ κ.λπ.), εφόσον πρόκειται για οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με αναφορά στους αριθμούς αναγνώρισής τους, θα αναφέρεται ότι έγινε έλεγχος καταλληλότη− τας τους για το συγκεκριμένο τύπο οχήματος και θα δηλώνεται η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή/και ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα. 3.2 Πρόσθετα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε περί− πτωση αντικατάστασης ή διασκευής κινητήρων εντός τριετίας από την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφο− ρίας οχήματος αντιρρυπαντικής τεχνολογίας: 3.2.1 Πιστοποιητικό Καυσαερίων, το οποίο εκδίδεται από το Τμήμα Ελέγχων της Διεύθυνσης Οδικής Ασφά− λειας και Περιβάλλοντος (Δ.Ο.Α.Π.) του Υπουργείου Με− ταφορών και Επικοινωνιών. Το ανωτέρω πιστοποιητικό έχει ισχύ, για όλες τις όμοιες περιπτώσεις αντικατά− στασης – διασκευής κινητήρα, που αφορά τον αυτό τύπο κινητήρα και αυτοκινήτου. Το πιστοποιητικό αυτό εκδίδεται όταν μετά τον έλεγχο, διαπιστωθεί ότι το αυτοκίνητο εκπέμπει καυσαέρια εντός των ορίων που προβλεπόταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμησή του διατάξεις «περί αυτοκινήτων αντιρρυπαντικής τε− χνολογίας». 3.2.2 Βεβαίωση Δημοσίου ΚΤΕΟ ή Ισχύον Δελτίο Τε− χνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) ανάλογα με το αν η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται πέραν ή εντός των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης, αντίστοιχα. Στις διατάξεις της παρούσας υποπαραγράφου δεν υπάγονται οι περιπτώσεις που προβλέπονται από την παράγραφο 2 του άρθρου 41 του ν. 1882/1990 όπως ισχύει». 3.2.3 Ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) από ΚΤΕΟ, με το νέο κινητήρα, όταν η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται εντός των αναφερο− μένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης, στο οποίο δεν έχουν σημειωθεί σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις. Το δικαιολογητικό αυτό απαιτείται ανεξάρτητα εάν το όχημα είχε ισχύον ΔΤΕ πριν την αντικατάσταση ή διασκευή του κινητήρα ή δεν είναι υπόχρεο περιοδικού τεχνικού ελέγχου. Προκειμένου για αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρων δίκυκλων μοτοσικλετών τα δικαιολογητικά της παρού− σας υποπαραγράφου απαιτούνται εφόσον στο νομό ταξινόμησης της μοτοσικλέτας εφαρμόζεται περιοδικός τεχνικός έλεγχος δικύκλων και δεν απαιτούνται για τα τρίτροχα οχήματα κατά την έννοια του άρθρου 2 του ΚΟΚ. Το Δελτίο αυτό θα εκδίδεται μετά από γενικό οπτικό έλεγχο της όλης αντικατάστασης ή διασκευής του κινη− τήρα και σε περίπτωση που δεν διαπιστωθούν σοβαρές ή/και επικίνδυνες ελλείψεις, θα αναγράφεται στο χώρο παρατηρήσεων αυτού, «Το παρόν εκδίδεται για αντικα− τάσταση/διασκευή κινητήρα (επιλέγεται αναλόγως)». 4. Διαδικασία Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης: 4.1 Κατατίθενται, σε πρώτη φάση, από τον ενδιαφε− ρόμενο στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επι− κοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, πέραν των 22938 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ) ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 34 * ΑΘΗΝΑ 104 32 * ΤΗΛ. 210 52 79 000 * FAX 210 52 21 004 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: http://www.et.gr – e-mail: webmaster.et@et.gr *02018180209090008* προβλεπομένων από άλλες διατάξεις δικαιολογητικών, και τα δικαιολογητικά της παρ. 3, πλην του Πιστοποιη− τικού Καυσαερίων, ή της Βεβαίωσης Δημοσίου ΚΤΕΟ ή του ισχύοντος ΔΤΕ με το νέο κινητήρα. 4.2 Η ανωτέρω Υπηρεσία, μετά την υποβολή και τον έλεγχο των δικαιολογητικών και εφόσον η αιτούμενη αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρα επιτρέπεται, χορη− γεί στον ενδιαφερόμενο παραπεμπτικό σημείωμα προς τη Δ/νση Οδικής Ασφάλειας και Περιβάλλοντος του Υ.Μ.Ε. ή προς ΚΤΕΟ για την έκδοση του δικαιολογητικού που λείπει. Στο παραπεμπτικό σημείωμα προς ΚΤΕΟ επι− συνάπτεται και φωτοαντίγραφο του τυχόν καταλόγου των εξαρτημάτων προς αντικατάσταση. Σε περίπτωση απαίτησης έκδοσης Πιστοποιητικού Καυσαερίων στο παραπεμπτικό σημείωμα αναφέρεται απαραίτητα και η οδηγία περί εκπομπών ρύπων της Ε.Ε τις απαιτήσεις της οποίας πρέπει να ικανοποιεί το όχημα. 4.3 Μετά την έκδοση των υπολειπόμενων δικαιολογη− τικών ο ενδιαφερόμενος τα υποβάλλει στην Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδι− οίκησης κατάθεσης των αρχικών δικαιολογητικών, για την έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας στην οποία θα αναγράφεται η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα. 5. Οι υπ’ αριθμ. 14781/1051/1990 (ΦΕΚ 276/Β΄/1990), 28231/2153/1990, 10453/792/1995 (ΦΕΚ 291/Β΄/17.4.1995) και 10061/772/1995 (ΦΕΚ 501/Β΄/7.6.1995) κανονιστικές απο− φάσεις καταργούνται. 6. Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Αθήνα, 20 Αυγούστου 2009 Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ
  10. 1 point
    Εγώ πάντως θα άφηνα για λίγο το αμάξι και θα έτρεχα πίσω από το ελάφι μπας και έπεφτε λίγο πιο κάτω από τα τραύματα. Σου έκανε που σου έκανε τη (μικρή) ζημιά, τουλάχιστον να έτρωγες νόστιμο κρεατάκι. Άσε που είναι και ακριβό, στην Ελλάδα έχει πάνω από 20 ευρώ το κιλό και μιλάμε για ελάφι εκτροφείου, όχι αλανιάρικο. ΥΓ. Αστειεύομαι
  11. 1 point
    Γεια σου φίλε μου!!!Τα ελαστικά που αναφέρεις είναι τελείως άγνωστα.Θα σου συμβούλευα να ακολουθήσεις την πεπετημένη σχετικά με τα λάστιχα διότι είναι η μόνη σου επαφή με την άσφαλτο.Υπάρχουν αξιόπιστες μάρκες οι οποίες να μεν είναι ακριβές αλλά θα εγγυηθούν πλήρως την οδική σου ασφάλεια .Αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα βάλε μια δυάδα μπροστά και μετά από 5-6 μήνες αλλή μια.Τέλος μην αλλάζεις την διάσταση που προτείνει ο κατασκευαστής διότι όλο το στήσιμο του αυτοκινήτου,το abs και το esp έχουν ρυθμιστεί με αυτή τη διάσταση ελαστικού που φοράς τώρα.Πίστεψέ με η διάσταση του ελαστικού που φοράς δεν είναι καθόλου υπερβολική για το αυτοκίνητο που κατέχεις.
  12. 1 point
    Αδερφέ ο μηχανικός είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο στο αυτοκίνητο σου αλλά κ ο ιδιοκτήτης πρέπει να έχει γνώση πάνω στα βασικά.όχι απλά βάζουμε μπρός κ φεύγουμε! όταν ο πελάτης πάει τα ανταλλακτικά στον μηχανικό του,σαφώς κ ο μηχανικός έχει υποχρέωση να ελέγξει το αυτοκίνητο διεξοδικά.Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται κ ο έλεγχος!Είναι η δουλειά του. Τώρα όσον αφορά τον αντα/τζη ψάχνεις βρίσκεις τον φθηνότερο,ψωνίζεις και τα πας στον μηχανικό.Εκτός βεβαια από περιπτώσεις που δεν μπορείς να βρεις το ανταλλακτικό που ψάχνεις εσύ ο ίδιος κ πρέπει να μεσολαβήσει ο μηχανικός να το παραγγείλει. Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι μηχανικοί δεν κάνουν σωστά τη δουλεία τους και κοιτάνε να τα οικονομήσουν με τα ψέμματα! Εγώ προσωπικά είμαι αρκετά επιφυλακτικός κ δεν εμπιστεύομαι εύκολα μηχανικό
  13. 1 point
    ρε τρεχα κανε την ανταλαγη οσο ο αλλος ειναι ψημενος, γνωμη μου δεν προκειτε να τα παρεις αυτα τα λεφτα που ζητας, οχι γιατι δεν αξιζει η μπεμπα, γιατι εχουμε κριση + οτι ζουμε στο αθανατο Ελληνικο κρατος, δεν ξερεις τι θα ξημερωσει αυριο, και ο αλλος το διλιτρο το βλεπει σαν ο δοιαολος το λιβανι. Αν το σηκωνει η τσεπη σου ακομα το διλιτρο, μην το αλαζεις.
  14. 1 point
    Εεε, παιδιά δεν θέλω να σας τη χαλάσω αλλά το τόπικ εδώ είναι για προτάσεις συναντήσεων στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει τόπικ για βελτιωμένα αυτοκίνητα, για προγράμματα και ότι άλλο θέλετε. Εκεί μπορείτε να πάρετε και τις απόψεις άλλων μελών που μπορεί να έχουν ίδια αυτοκίνητα με τα δικά σας. Cj με το καλό να σε δούμε και από κοντά. Pargyrak έλα σε κάποια συνάντηση να γνωριστούμε και να τα πούμε πίνοντας καμιά μπυρίτσα. Σίγουρα έχεις να μας πεις πολλά!
  15. 1 point
    πολυ καλες αλλαγες ειδικα το τιμονι! να σε ρωτησω...τα χρωματα στο καντραν πως τα αλλαξες κ το τιμονι ποσο πηγε?ο αεροσακος ειναι συμβατος με τον εγκεφαλο σου?
  16. 1 point
    εχεις δικιο οτι αν τα παρεις απ εξω τα ανταλλακτικα θα τα παρεις πιο φθηνα απο οτι στο συνεργειο αλλα απο την στιγμη που θα του κοψεις το κερδος του απο τα αναλωσιμα θα στο βγαλει μεσω της εργασιας του κ στην συγκεκριμενη περιπτωση θα κανει το παγονι και για την αποδειξη.δυστυχως ετσι λειτουργει η αγορα κ δεν γινεται να αλλαξει αυτο.πχ στο εξωτερικο που δεν εχουν το κερδος απο τα υλικα σου ερχεται ο ηλεκτρολογος σπιτι κ πληρωνεις 100 ευρα την επισκεψη κ απο 20 ευρω την εργατοωρα..δε νομιζω να το δεχομασταν εδω αυτο..
  17. 1 point
    Φίλε τα ανταλλακτικά δεν τα πήρα απο την μποτσουάνα, πιστοποιημένα και εγκεκριμένα για το αυτοκίνητο μου του πήγα. Και του τα πήγα προκειμένου να γίνουν και οι απαραίτητοι έλεγχοι αλλιώς θα τα αλλαζα και μόνος μου. Ουτε του ζήτησα να κάνει αυτα και μονο αυτα γιατι τοτε δεν θα είχε λόγο να μου πει για τις φούσκες. Και σημασία δεν έχει ποιος απο τους δυο μας, εγω ή το συνεργείο ψωνίσει φθηνότερα , αλλα εγω αν ψωνιζω φθηνότερα απο το καταστημα με τα ανταλλακτικά ή απο το συνεργείο. Και εννοείται ότι είναι υποχρεωμένος να τσεκάρει το αυτοκίνητο, οταν θεωρεί ότι μπορει να βάζει φαρδιά πλατιά την σφραγίδα του στο βιβλιο συντήρησης.
  18. 1 point
    Δηλαδη το βρισκεις λογικο να πας για αλλαγη λαδιων και να σου ζητησει 80 ευρω?το παω μια φορα το χρονο σε ενα συνεργειο δινω 30 ευρω και ελεγχουν τα παντα αλλα μεχρι εκει
  19. 1 point
  20. 1 point
    Έχω κάτι ναι. Κρέας κρέας κρέας κρεας. . . . . Όσον αφορά για μαζώξεις απο την άλλη εβδομάδα θα αρχίσουμε να κανονίζουμε γιατί βλέπω οτι ο κόσμος το ζητάει. . . . .
  21. 1 point
    Αγαπητέ συντοπίτη . . . . . τι έχει γίνει σε αυτό το Club ? Όλη η Λαμία εδώ. . . . . . ? Στην επόμενη συνάντηση σας θέλουμε όλους παρόντες στην πατρίδα σας . . . . . .
  22. 1 point
    Ένα μεγάλο μπράβο στον Αντρέα για την πρωτοβουλία να 'τρεξει' μια τέτοια συνάντηση με πολύ κόσμο.Όπως κάθε πόλη έτσι και η γενέτειρα πατρίδα μου, έδειξε το μεγαλείο της και την τρέλα της για το hellenic vwclub!!!!!!!!
  23. 1 point
    Ειχε πολυ χαβαλε και περασαμε ωραια !!! Wolfsburg τρελανε μας με το πριονι σου σε περιμενω γιαννενα να πιουμε καφε και να μου πεις αν γυρνας ολο το στροφομετρο και το κοντερ....
  24. 1 point
    ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΛΕΦΤΕΡΗ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΤΑ ΜΕΡΟΙ ΜΑΣ :thumbsup2: ..... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΑΛΛΙΩΣ ΚΕΡΝΑΣ ΚΑΦΕΔΕΣ ΧΑΧΑ...
  25. 1 point
    μολις φτιαχτηκε.... απο τις 9 το πρωι που ειπε οτι θα ερθει ,ηρθε στις 5......σωστος....το 10 αρικακι το πηρε ομως... πειτε κανενα νεο...
  26. 1 point
    Πρώτα κουμπώνεις το usb στο laptop μετά την άλλη πλευρά στο αυτοκίνητο, ανοίγεις διακόπτη και τέλος τρέχεις την εφαρμογή VCDS Για τα update σωστά τα είπες αλλά τσέκαρε το πάλι για να είσαι σίγουρος.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...