Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/18/2014 in all areas

  1. https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/t1.0-9/1378489_10201542966047249_62294351_n.jpg https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1001525_10200893695575893_1658134231_n.jpg Kαποιες φωτο και απο το δικο μου το μωρο παιδες εχω πολυ καιρο να μπω στο club επειδη ειμαι φανταρος!!!!!
    2 points
  2. Φοραω υβριδικη με αξονα opc (σαν κ04-064) και εμπρος φτερωτη 049 εδω και 30.000 χλμ και 3 αντιστοιχα tsi με 10-25.000 χλμ. Αντεχει χωρις προβλημα. Αυτο που φορας κ04-023 το ειχα παλιοτερα σαν setup και ηταν απροβληματιστο. Θα βγαλει αρκετα χιλιομετρα ειδικα με την πιεση που το δουλευεις (παιδικες που ειναι εντος χαρτη. Ειναι σαν το setup του midkin και του dimiv. Μετα απο δοκιμες σε μαντεμια, ειδα οτι δεν χωραει τιποταλλο μεγαλυτερο απο αξονα opc/ κ04-064 και σπανε τα μαντεμια. Εσπασα 3 μαντεμια στις δοκιμες στο μηχανουργειο. Οποτε ειδα τις αντοχες τους. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    2 points
  3. Καθάρισμα θέλει, δεν έχει πρόβλημα. Εξάτμιση είναι, καυσαέρια βγαίνουν, κλπ. Λογική συνέπεια η μαυρίλα εφόσον και τ αμάξι δουλευει σωστά όσον αφορά co2 κλπ. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. το σφαλμα που λες το βγαζει μετα τις 6 μοιρες κ ο λογος που το κανει ειναι για να προστατεψει τις βαλβιδες.οτιδηποτε πριν τις 6 μοιρες δεν το βγαζει σαν σφαλμα. πολυ ευκολα να το βρεις ειναι αν δεις το intake air pressure actual και intake pressure requested. αν το actual ειναι χαμηλοτερο απο το requested τοτε ειναι χρονισμα.για να σε διευκολυνει βαλτα σε γραφημα να βλεπεις τις διαφορες οσο περνανε τα δευτερολεπτα.
    1 point
  5. Να'ναι καλά ο Φιλοσίδης.. Δεν εχω καμια πρόθεση να του κάνω διαφήμιση, απλά πήγα εκεί ως ένας άγνωστος και με εξυπηρέτησε σαν να ήμουν πελάτης του εν'ω στην καρέντα που ήμουν πελάτης του κοίταξαν να με κατασπαράξουν σαν τους γύπες πάνω από το ετοιμοθάνατο ζώο...
    1 point
  6. Αύριο παραλαμβάνω το αυτοκίνητο. Βρήκα μια άκρη και το έφτιαξα με 2.500€ με αλλαγή κορμού κινητήρα-πιστόνια-κεφαλή και επιπλέον 2 χρόνια εγγύησης στο μοτερ. Η Karenta ζητούσε 5.500€ με έκπτωση. Αρχική τιμή 7.500€ . Το τράβηξα όσο μπορούσα χωρίς να βάλω δικηγόρο όμως. Έβλεπα οτι δεν θα έβγαζα άκρη και προτίμησα τη μέση λύση ...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.