Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/31/2014 in all areas

  1. 4 points
  2. Αμα βάλεις γνήσιο θα το θυμάσαι μέχρι τα γεράματα. Πήγαινε σε εναν εξατμισα και βάλε εναν Hjs να κάνεις την δουλειά σου.
    2 points
  3. Γεια σου ρε δασκαλε !!! Παρακολουθω το θεμα απ την αρχη και πραγματικα αναρωτιεμαι ποσο καλα ξερει ο Ελληνας οδηγος να οδηγει με αυτα που διαβαζω εδω μεσα... Κατηφορες με νεκρα, χερια στο λεβιε για "γρηγορες" αλλαγες... Πιστευω πως αν μπειτε κ κανετε τα test του Υπουργειου για διπλωμα αυτοκινητου το 75% θα αποτυχετε !!!!
    2 points
  4. Και Δομοκό είναι καλά. Απλά είναι πολύ κατηφορικο. Θανάση εγώ παω εκεί και μαθητές αλλά και μαθήτριες περισσότερο για να γυμνάζονται τα χεράκια τους. . . . . .στο τιμόνι. Να ΤΟ κρατάνε σταθερά στιβαρά και να ΤΟ παίζουν - χειρίζονται με χάρη. ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ.
    2 points
  5. Δεν ειμαι 100% σιγουρος αν ειναι γνησιος...δεν εχω το κωδικα του σφαλματος απλα οπως ειπα ελεγε κατι για χαμηλη απόδοση και οτι δεν αποδιδει σωστα...Λοιπον για να μην σας κουραζω αλλο τη Δευτερα που θα παρω το αμαξι απο την αντιπροσωπεια θα δω ακριβως τι λεει το χαρτι περι του προβληματος, για να βοηθησω παραπανω... Εχω γατο μηχανικο και το ειχε βρει πριν καν μπει το μηχανημα πανω....Απλα κοιταξα και αλλου γιατι με βαλανε στη "πριζα" αλλοι οπως και εσεις τωρα...Ειμαι νεος σχετικα με τα αμαξια και τωρα που ημουν ετοιμος να το ξοφλισω, μου εκατσε αυτο το σοβαρο θεματακι.Το προσεχω πολυ το αμαξι και ειπα να το ξεζουμισω λιγο μεχρι να καταληξω...
    1 point
  6. Εντάξει το πολάκι είναι κουκλί!
    1 point
  7. 1 point
  8. 1 point
  9. 1 point
  10. Το αυθεντικο αμερικανικο ειναι αυτο: http://motorkote.com/products/motorkote-engine/10oz-motorkote-hyper-lubricant.html Οπως θα δεις λεει καθε 4 γεμισματα Αυτος που το φερνει ελλαδα ειναι αυτος: http://www.trade-wind.gr/chemical/maintenance/motorkote/motorkote-295-ml.html Το ελληνικο που καταχριζοταν το ονομα motorkote και εφαγε μηνυσεις ειναι αυτο: http://www.superdynamic.gr/index.php?act=viewProd&productId=10 Ειναι πανακριβο, δεν το εμπιστευομαι (προσωπικα παντα) και λεει καθε 80.000χμ ανανεωση, αρα περιπου 5 γεμισματα. Εχει ακουστει οτι ηταν μειγμα βαλβολινης με απλα λαδια (εξου και το παχυρευστο) και παραλιγο να τους βαλουν μεσα, μεχρι που απλα αλλαξαν το ονομα και το πουλανε ως κατι νεο... Μπορειτε να βρειτε πολλες πληροφοριες για το τι εγινε...: http://www.jimnyclub.gr/forum/viewtopic.php?p=56653&sid=fba68fb3cb11763aca029543ccafe0df#56653 Επειδη εχουν ακουστει διαφορα για το ελληνικο, ειναι 4πλασια πιο ακριβο (45€ τα 200ml vs 17.5€ τα 300ml), κραταει το ιδιο, επιλεγω το αμερικανικο που εχει τις καλυτερες αναφορες στα αντιτριβικα, ειναι χρονια στην αγορα, και δεν εχουν ακουστει παρατραγουδα... Το αυθεντικο το εχω τωρα μπροστα μου, ειναι η αμερικανικη συσκευασια με ενα αυτοκολλητο οδηγιων στα ελληνικα, και ειναι λιγο πιο ρευστο απο ενα λαδι 30αρι
    1 point
  11. Οπως ειπε και ο professor θα πεσουν κι αλλο μην αγχωνεσαι ειναι νωρις ακομα...το σημαντικοτερο ειναι να ειναι σωστα στο δρομο και να τα ευχαριστιεσαι
    1 point
  12. Μια photo με τα Eibach pro kit στο δικο μου μετα απο 5000 χλμ και χωρις τα πλαινα μαρσπιε ακομη!!
    1 point
  13. Μεγειές Χρήστο!!!!Πολύ ωραίο έγινε και θα κάτσουν λίγο ακόμη μη βιάζεσαι...Να δουλέψουν λίγο τα ελατήρια και θα δεις τουλάχιστον 1 πόντο πιο κάτω.Όταν λένε 3 πόντους χαμήλωμα εννούν από την comfortline έκδοση να το ξέρεις.
    1 point
  14. όχι μαθητές!Μαθητριούλες πηγαίνεις σε ορεινά κ απόμερα κομμάτια!Μην κάνεις καμία βλακία και κατέβεις τον Μπράλο με νεκρά και σε μαζέψει καμία νταλίκα τώρα που γνωριστήκαμε και κανονίζουμε μελλοντικές συναντήσεις!!!
    1 point
  15. Η γκολφω εγινε 40!!! μερικα στοιχεια για το πιο επιτυχες μοντελο στην ιστορια της αυτοκινησης Μαιος 1974 , ξεκινουν οι πωλησεις στην ευρωπη, Δεκεμβρη στην αμερικη σχεδιασμος απο Giugiaro ...η κολωνα C , η ορθια σταση του αμαξωματος οι προβολεις με κλιση προς το εδαφος, η στενη γριλια εμπρος, μενουν διαχρονικα χωρις αλλαγη! 1976 ..το πρωτο GTI ! και η δημιουργια της κατηγοριας Hot Hatches Ξεκιναει απο την φαου βε.... Μκ 2 καταλυτης 1984, ABS 1986, Syncro 1986, 1988 περισσοτερα απο 10,000,000 αυτοκινητα εχουν πωληθει... Μκ 3 πιο σφηνοειδες αμαξωμα, αεροσακοι 1992, μηχανη VR6, Syncro II 1993, station wagon 1993, αμεσου ψεκασμου πετρελαιοκινητηρες TDI 1993, πλαγιοι αεροσακοι 1996, ABS ολα τα αυτοκινητα 1996, 1994, 15,000,000 golf Mk 4 ESC 1998, Golf 4motion (haldex) 1998, 6 speed 1999, GTI 180 hp 2001, FSI 2002, R32 2002, DSG 2003, Navigation and xenon 2003, Mk5 το νεο αμαξωμα ειναι κατα 35% πιο ακαμπτο απο το μκ 4, ανεξαρτητη αναρτηση, 7 speed DSG, Bi xenon, TFSI GTI 2004, twincharger 2005, Mk6 Walter de Silva σχεδιαστης....τα υπολοιπα τα ξερετε!!! (....ξερω ...εβαλα σεντονι παλι...) και συνοπτικα.... A TIMELINE OF INNOVATION Golf I debut, 1974 Transverse engine location Front-wheel drive 1976 First Golf GTI First Golf D (diesel) 1 million Golf models produced 1978 2 million Golf models produced 1979 First Golf convertible 3 million Golf models produced 1980 4 million Golf models produced 1982 First Golf GTD (turbodiesel) 5 million Golf models produced 1983 6.99 million Golf I model models produced Golf II – debut Power steering Three-point safety belt Limited warranty against corrosion perforation 1984 Second Golf GTI Catalytic converter offered 1985 U.S. Golf II debut 7 million Golf models produced 1986 First Golf Syncro (all-wheel drive) First Golf GTI with 16V engine Anti-lock braking system for Golf Syncro 1987 Anti-lock braking system for all Golf GT and GTI vehicles 1988 Rallye Golf G60 Golf Limited G60 10 million Golf models produced 1989 First Golf City plug-in (electric) First Golf hybrid concept car 11 million Golf models produced 1990 First Golf Country First Golf GTI with G60 engine Catalytic converter standard for all models 1 million Golf GTI models produced 12 million Golf models produced 1991 6.3 million Golf II models produced Golf III – debut First Golf with VR6® six-cylinder gasoline engine First Golf Diesel with oxidation catalytic converter Immobilizer system Cruise control system 1992 Driver and front passenger airbags 13 million Golf models produced 1993 U.S Golf III debut First Golf TDI (turbocharged and direct-injection diesel engine) First Golf station wagon Second Golf convertible Second Golf Syncro 1994 15 million Golf models produced 1995 First Golf SDI (naturally aspirated diesel/direct injection engine) 1996 ABS standard for all Golf models Side airbags 17 million Golf models produced 1997 4.83 million Golf III models produced Golf IV – debut First Golf V5 (five-cylinder engine) Fully galvanized body 1998 First Golf 4MOTION (with Haldex clutch) Third Golf convertible in Europe Fourth Golf GTI Electronic Stability Control (ESC) 1999 First Golf 4MOTION with six-speed gearbox Second Golf station wagon Brake assist U.S. Golf IV debut 19 million Golf models produced 2000 20 million Golf models produced 2002 First Golf FSI direct-injection gasoline engine First Golf R32 First Golf with natural gas drive (BiFuel in the station wagon) After front and side airbags, the Side Curtain Protection airbags are introduced 21,517,415 Golf models produced, overtaking the Beetle 2003 First Golf with six-speed dual-clutch automatic transmission (DSG in the R32) 4.97 million Golf IV models produced Golf V – debut Automatically dimming rearview mirror Available with Bi-Xenon headlights Laser seam welded bodywork Available with Park Distance Control Available with Rain sensor Four-link rear suspension 2004 Fifth GTI (with TSI®/turbocharged direct-injection gasoline engine) 23 million Golf models produced 2005 First Golf TSI with turbo- and supercharged engine Second Golf R32 2006 U.S. Golf V debut First Golf Plus in Europe 2007 First Golf BlueMotion in Europe First CrossGolf in Europe Third Golf station wagon in Europe 25 million Golf models produced 2008 First Golf with seven-speed dual-clutch DSG® transmission 3.4 million Golf V models produced Golf VI – debut First Golf with common-rail TDI® Clean Diesel engine Dynamic cornering light DCC adaptive damping system Keyless access LED reversing lights Navigation system with touchscreen Reversing camera 2009 Second Golf Plus Fourth Golf station wagon Sixth Golf GTI Comeback of the Golf GTD 2010 U.S. Golf VI debut Third Golf R model 2011 Fourth Golf convertible 2012 2.85 million Golf VI models produced Golf VII – global debut Ambient lighting Driving profile selector Lane Assist Automatic Post-Collision Braking System Panoramic sunroof Progressive steering Proximity sensors for touchscreen Torque-sensing electronic limited-slip differential 2013 New Golf station wagon New Golf TDI BlueMotion in Europe First Golf TGI BlueMotion in Europe New Golf GTI New Golf GTD in Europe New Golf 4MOTION New Golf R New Golf Sportsvan in Europe 2014 U.S. Golf VII debut First e-Golf First plug-in hybrid Golf in Europe
    1 point
  16. Καινούριες φώτο!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.