Αδερφε ολοι ξερουμε οτι η καδενα χαλαει στα 500.000 χλμ και παραπανω, γιαυτο και αγοραζουμε αμαξια με καδενα πιο ευκολα σε σχεση με οσα εχουνε ιμαντα.
Δεν εχω ακουσει σε καμια μαρκα αυτοκινητων να χαλαει η καδενα χρονισμου στα 20.000 χλμ και να πρεπει να σκασουμε χιλιαρικο στην αντιπροσωπεια για την επισκευη που και παλι ειναι αμφιβολο οτι θα εχει επιτυχια!!!!
Εκτος και αν γραφει καπου στο βιβλιο σερβις οτι η καδενα των vw ειναι αναλωσιμο υλικο που πρεπει να αντικατασταθει σε καποια λογικα χλμ. π.χ 100.000 η' 150.000 χλμ.
Αν το γραφει αυτο τοτε παω πασο και ολοι εμεις που την φαγαμε στον κολο αυτη την βλαβη ειμαστε πολυ μεγαλα κορο'ι'δα που τα αγορασαμε.
Αν δεν το γραφει ομως ειμαστε υπερβολικα μεγαλα θυματα εξαπατησης.
Αν συνεβαινε αυτη η κατα συροην βλαβη σε κινεζικο η γιαπωνεζικο αυτοκινητο,θα επρεπε ο διευθυντης της συγκεκριμενης μαρκας να δειξει γερμανικη πυθαρχια και να κανει χαρακιρι.
Οι γερμαναραδες ομως κανουν το αντιθετο,δηλαδη κανουν τους Κινεζους.