Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/22/2014 in all areas

  1. Να βάλω και εγώ μερικές μετά από τα τρεχάματα που είχα.. Και Μια παλιά xD Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    2 points
  2. Εδω θα διαφωνισω. Σοβαροι προγραμματιστες και εταιριες υπαρχουν αρκετοι. Ειδικα για ενα πρωτο σταδιο! Σωστα τα παραπανω, επισηςΝαλλαχθει n75 Να γινει ελεγχος της αντλιας νερου-μαγνητικης Τσεκαρε λοιπον οτι μηχανολογικα ειναι αριστο ! Κανε το εργοστασιακο και πηγαινε βαλε αλλου προγραμμα αν δεν βγαινει ακρη.
    1 point
  3. Τελικα το νεο tsi καμια σχεση με το παλιο απέτυχε να κανει το μπαμ με τον ανταγωνισμό αφηςα λιγο καιρο να δω πως θα πάει αλλα δεν ... Εν αντίθεση το tdi ποιο μάχιμο ...
    1 point
  4. κλειδαρια(εκτος αν εχει φυγει κανα καλωδιο πραγμα δυσκολο)
    1 point
  5. Αδερφε ολοι ξερουμε οτι η καδενα χαλαει στα 500.000 χλμ και παραπανω, γιαυτο και αγοραζουμε αμαξια με καδενα πιο ευκολα σε σχεση με οσα εχουνε ιμαντα. Δεν εχω ακουσει σε καμια μαρκα αυτοκινητων να χαλαει η καδενα χρονισμου στα 20.000 χλμ και να πρεπει να σκασουμε χιλιαρικο στην αντιπροσωπεια για την επισκευη που και παλι ειναι αμφιβολο οτι θα εχει επιτυχια!!!! Εκτος και αν γραφει καπου στο βιβλιο σερβις οτι η καδενα των vw ειναι αναλωσιμο υλικο που πρεπει να αντικατασταθει σε καποια λογικα χλμ. π.χ 100.000 η' 150.000 χλμ. Αν το γραφει αυτο τοτε παω πασο και ολοι εμεις που την φαγαμε στον κολο αυτη την βλαβη ειμαστε πολυ μεγαλα κορο'ι'δα που τα αγορασαμε. Αν δεν το γραφει ομως ειμαστε υπερβολικα μεγαλα θυματα εξαπατησης. Αν συνεβαινε αυτη η κατα συροην βλαβη σε κινεζικο η γιαπωνεζικο αυτοκινητο,θα επρεπε ο διευθυντης της συγκεκριμενης μαρκας να δειξει γερμανικη πυθαρχια και να κανει χαρακιρι. Οι γερμαναραδες ομως κανουν το αντιθετο,δηλαδη κανουν τους Κινεζους.
    1 point
  6. Τα πλαστικα ασπριζουν απο τον ηλιο και απο τα αλατα.. Μπορει να πλενεις με το καλυτερο σαμπουαν και το πιο ηπιο αλλα το νερο σου να εχει αλατα.. Ειναι πονεμενη ιστορια τα αλατα.. Περασε τα με ενα ενθδατικο και θα στρωσουν.. Ουτε εγω το παω στο πλυντηριο αλλα μη νομιζεις οτι οποιος το πλενει μονος του ξερει και τι κανει και τι χρησιμοποιει..
    1 point
  7. Φοράω τα b6 sport με μαμά ελατήρια (sportline) σχεδον 30000 χλμ. Γενικώς σφίγγει αρκετά και στρίβει με μικρότερες κλίσεις, αλλά σε κάποια εγκάρσια χαζοκοπανάει ελαφρώς, μην φανταστείς κάτι φοβερό όμως. Το μεγαλύτερο μείον μέχρι στιγμής: στην εθνική αν έχει την παραμικρή ανωμαλία η άσφαλτος, το αμάξι σε φραπεδιάζει Eγω το συνήθισα και δεν με ενοχλεί πλέον ειδικά απο τη στιγμή που στρίβει καλύτερα αλλά αν δεν είχα θέμα με το parking και το ύψος θα άλλαζα σίγουρα και ελατήρια πακέτο....
    1 point
  8. το πιο σωστο,αν δεν θες να πας σε καποιο επαγγελματια είναι να παρεις ένα καρπεξ η αν θες κατι πραγματικα καλο ένα valet pro interior apc.ψεκάζεις πολύ καλα με οποιοδήποτε και να διαλέξεις και τα ρουφας με μια σκουπα αναρροφησης. όλα τα αλλα πιστεω είναι ημιμετρες λυσεις που δν θα σε βοηθησουν σε κατι.σκοπος είναι να ρουφηξεις τα λαδια από το καθισμα. και να το καθαρισεις ετσι πως λρνε τα παιδια το λαδι δεν προκειτε να φυγει αν εχει ποτισει το λαδι στο καθισμα
    1 point
  9. Αλλαγή ταπετσαρίας με μεταχειρισμένη από ebay.de
    1 point
  10. Αρνητικό αβανς ή retard ? εχει διαφορα ! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Αρνητικό αβανς ή retard ? εχει διαφορα ! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.