Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/16/2014 in all areas
-
Βουλιαγμένης προς Γλυφάδα, χαλαρός και μου σκάει ένα Ford Focus ST 170αρι με δύο μπαμπουίνους μέσα με εξάτμιση φτερά κλπ... Με το που ανοίγει το φανάρι του δίνει , φορτώνω μια δευτέρα και άντε γειά.... τουλάχιστον 4 κενά στα 140 και άνοιγα και άλλο. Μετά τον άφησα να χτυπιέται.... Τι σφήνες, τι κολλήματα, άμα είσαι καραγκιοζάκος... Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί τέτοιοι και είναι πολύ επικίνδυνοι μιας και κυκλοφορούν με γρήγορα αυτοκίνητα.... Πλέον τα 200 άλογα παίζουν για πλάκα...2 points
-
όλα είναι θέμα δεξιού ποδιού. με 20 ευρώ εβγαζα 70 χιλιομετρά το πολύ και λέω δεν γίνεται αυτό το πράγμα με τέτοια κρίση. συγκεντρώθηκα διάβασα οδηγίες οικονομικής οδήγησης και εβγαλά με 20 ευρώ 155 χιλιόμετρα!!!! Μπορεί να είναι κουραστικό να οδηγείς έτσι αλλά αξίζει...2 points
-
1 point
-
χΑχαχαΧα πέθανα στα γέλια με το "μπαμπουίνους" και τα φτερά.1 point
-
Ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες. Παρακαλω εδω να σταματησουν τα off topic. Το θεμα αφορα προβληματα-λυσεις - προληψη για fsi. Τα off topic θα διαγραφουν. Sent from my iPhone5 using Tapatalk1 point
-
Όπως και να'χει αθάνατα μοτέρια και τα 2. Αν η Volkswagen είχε νιονιό και είχε τέτοια αξιόπιστα μοτέρ-σασμάν σε όλη την γκάμα της θα βούλωναν πολλά στόματα. Αλλά....1 point
-
Πιστεύω πως, όσο περίεργο και αν ακούγεται, τα 2.0 TSI-TFSI ειναι ακομα στην αρχή... Όσο πιο πολλοί ασχολούνται τόσο πιο πολυ θα βελτιώνονται αυτα τα μοτέρ. Κάθε χρονο και καλύτερα! Και στο τυμπακι ο Κακαρης με το golf ,που έκανε 9,7, θα το ρίξει και αλλο!1 point
-
1 point
-
Πολυ ησυχια στο θεμα. Ποσα πολακια 1.2 εχουμε εδω με προγραμμα μεχρι στιγμης;;; Εντυπωσεις, αποδοση, τιμες;;;1 point
-
χτες το βραδυ στον περιφερειακο θεσσαλονικης, ανθρακι χαμηλωμενο 5αρι με ΡΜΑ πινακιδες και ζανταρες με νικελ στεφανι, απλα κ@υλ@.1 point
-
Καλησπέρα παιδιά. Παρακάτω παραθέτω φωτογραφίες από τη δική μου αλλαγή φωτιστικών σε LED (πλαφονιέρες, φωτισμός πεντάλ, πινακίδα, προβολάκια, DAY LIGHTS, κεντρικά φώτα) Όλες οι LED λάμπες είναι από ebay (20$ όλο το πακέτο), τα κεντρικά φώτα είναι PHILIPS Diamond Vision, τα DAY LIGHT είναι SMD LED και τα προβολάκια λάμπες αλογόνου 6000k. Οπως θα παρατηρήσετε το σετ απο ebay δεν είχε μέσα λάμπες για τα φωτιστικά πεντάλ και για το φωτισμό του χώρου αποσκευών οπότε και έβαλα απλές λευκές λάμπες οι οποίες είναι 4000k γι'αυτό και η αντίθεση. ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΦΩΤΑ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΝΤΑΛ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ DAY LIGHTS ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ1 point
-
Και τα Liqui Moly συνθετικης τεχνολογιας οπως τα Mobil ειναι, απλα ειναι λιιιιιγο καλυτερα (βασει τεχνικων χαρακτηριστικων που δεινει ο κατασκευαστης και οχι βασει πραγματικοτητας) απο τα Mobil. Φουλ συνθετικα ειναι μονο τα Motul X-Clean+ 5w301 point
-
ναι....ξεκολατε λιγο με τα οφ τοπικ και ον τοπικ. το στησιμο δεν ειναι μονο αναρτηση.ειναι φρενα μπλοκε διαφορικα ειναι ψαλιδια γεφυρες μπαρες και ενα σωρο ακομα...! το οτι το ανοιξε καποιος αυτο το θεμα (ο οποιος ειμαι σιγουρος πως εχει σχεδον αποφασισει τι θα κανει τελικα) δε σημαινει τπτ για το πως θα παει η κουβεντα.... δε μιλαμε ουτε για τιμονια ουτε για γκομενες ουτε για τπτ που δεν αφορα το ΣΤΗΣΙΜΟ του αυτ/του θενξ1 point
-
Πιέζεις το διακόπτη των φώτων μέσα, τον κρατάς πατημένο και τον στρέφεις δεξιά και βγαίνει από το ταμπλό. Μετά με χέρι από μέσα πιέζεις το διακόπτη του χειρόφρενου και βγήκε. Βγάζεις τη φίσα και τον παίρνεις στα χέρια. Με ένα χαρτοκόπτη—ξυράφι ξεκουμπώνεις τα τέσσερα κλιπς και σηκώνεις την πίσω πλευρά. προσοχή η πίσω πλευρά δεν απομακρύνεται γιατί έχει πλακέτες που είναι συνδεδεμένες με το εσωτερικό του διακόπτη. Μέσα ο διακόπτης έχει δυο πλακέτες μικρές και δυο εμβολάκια που κλείνουν επαφές σε διαφορετικό χρόνο. Ένας ψεκασμός με wd-40 και κλείσιμο. Εμένα παρουσίασε διαλείψεις στα δυο χρόνια και από τότε(τέσσερα χρόνια) που τον άνοιξα δεν ξαναπαρουσίασε κάτι. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Η μόνη προσοχή στα κλιπς να μην σπάσουνε. image upload no registration1 point
-
Βγαινουν Μακη μου με κομπρεσσορα οχι τοσο εκρηκτικα αλλα σιγουρα πιο φτηνα αξιοπιστα γραμμικα και χωρις να χαλασει ο ηχος!με σωστο tuning ολα γινονται!1 point
-
Και εάν δεν θέλετε να δώσετε ούτε το ποσό για την αγορά νέου διακόπτη, μπορείτε να τον αποσυναρμολογήσετε, να κάνετε ένα ψεκασμό με wd-40, είτε σιλικονούχο γυαλιστικό ταμπλό και επανέρχεται. Ο διακόπτης δεν ανοίγει τελείως. Ξεκούμπωμα των πλαϊνών συνδέσμων, μικρό ανασήκωμα της πίσω πλευράς, ψεκασμό και κλείσιμο. Το έχω εφαρμόσει με επιτυχία.1 point
-
1 point
-
η μεγαλη μου αγαπη στους δυο τροχους ειναι ενα σκουτερ gilera gp800,εχω δαπανησει για τη φροντιδα και τη βελτιωση του υπερβολικα πολυ χρονο αλλα και χρηματα. θα χαρω να προσφερω οποια πληροφορια χρειαζεται καποιος που αφορα σκουτερ απο το 2009 ανηκω σε αυτη την κατηγορια μοτο.1 point
-
1 point
-
Ενας οδηγος για να μην ανοιγουμε το vcds και ψαχνουμε ενα ενα τα καναλια να δουμε ποιο ειναι τι. ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ LAPTOP. Καλες Μετρησεις. http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/000.html groups 1-9 General Engine Data http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html groups 10-19 Ignition and Missfires detection http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/010-019.html groups 20-29 Knock control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/020-029.html groups 30-49 Mixture control O2S Heating Catalytic http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html groups 50-59 Engine Speed control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/050-059.html groups 60-69 Throttle Valve control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/060-069.html groups 70-79 ECS http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/070-079.html groups 80-85 Control module identification http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/080-085.html groups 90-98 Camshaft & Intake Manifold Control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/090-098.html groups 99-100 Compatibility Groups http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/099-100.html groups 101-109 Fuel Injection http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/101-109.html groups 110-119 Load Registration & Boost Pressure Control http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/110-119.html groups 120-129 Communication Between Control Modules http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/120-129.html groups 130-137 Engine cooling http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/130-137.html groups 140-147 BDE http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/140-147.html groups 160-169 Lambda Control for SULEV-ULEV http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/160-169.html1 point
-
είναι πολύ λίγα τα κυβικά για να υποστηρίξουν ταχύτητες μετά τα 140 σταθερές πόσο μάλλον σε ρεπριζ.ΤΑ 1.2 γενικά είναι ψιλό απάτη μιας και σου μοστραρουν νούμερα (και το δικό μου 145 σκαρτά άλογα με 23 κιλά έδειξε) χωρίς να λένε ότι τα 23 κιλά ροπής τα έχεις για 1000 στροφές σκάρτα από τις 2200 μέχρι 3100 άντε και με καλή βενζίνη μέχρι τις 3500. μετά η καμπύλες πέφτουν κατακόρυφα....1 point
-
Εφοσων όλοι εσείς αναφέρεστε στην Αθήνα και μόνο, μην γκρινιάζετε, οι ρυθμοί είναι γρήγοροι που σε αναγκάζουν να οδηγάς ατσούμπαλα, να κάνεις απότομα, να τρέχεις για να μην σε πιέζουν και και και.. Λογικό είναι να υπάρχει αυξημένη κατανάλωση. Προσωπικά δεν με νοιάζει η νοοτροπιά των οδηγών στην προτεύουσα οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα, τρέχουν χωρίς λόγο και εκεί που δεν πρέπει, τρακάρουν σε απίστευτα σημεία και πολλά άλλα φρουτέξ, οπότε μέσα στην κίνηση και στην Αθήνα γενικότερα με αρκετά αμυντική οδήγηση πετυχαίνω από 6.5-7.2 ανά 100 χιλιόμετρα, οδηγώντας πάντα δεξιά, στα φανάρια κόβω από πριν με ταχύτητα και μέχρι να φτάσω στο σταματημένο όχημα εμπρός μου, έχει ανάψει πράσινο οπότε αποφεύγω αυτό το σπαστικό σταμάτα ξεκίνα. Βέβαια κάποιες φορές είναι αναπόφευκτο αλλά τις περισσότερες φορές φρενάρω με ταχύτητα από πιο πριν. Γενικά το σταμάτα ξεκίνα και το ξεκίνημα με ένα μικρό ανοιγματάκι που οι περισσότεροι κάνουμε σε κάθε φανάρι ρουφάνε την βενζίνα με το χοντρό το καλαμάκι.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00