Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/24/2014 in all areas

  1. καλημερα απο το βροχερο ναυπλιο Sent from my iPhone using Tapatalk
    4 points
  2. Τα κριτηρια αγορας ενος αυτοκινητου ποικιλουν αναλογως απαιτησεων. Το να αξιολογησεις ενα οχημα εξαρταται απο τα κριτηρια που θα θεσεις. Δεν υπαρχει κακο η αναξιοπιστο οχημα πλεον μιας κ ο ανταγωνισμος μεταξυ των εταιριων τις εχει φερει ολες σε σχεδον ισαξια επιπεδα. Οποτε συζηταμε για Κοστος εξοπλισμο κοστος συντηρησης αποδοσεις αξια μεταπωλησης καταναλωση και χιλια δυο ακομα. Ελπιζω να επιλεξεις το καλυτερο για τα γουστα σου και την τσεπη σου βεβαιως. Μην ζητας αποψεις περαν της απλης ενημερωσης διοτι ολα τα παραπανω διαφερουν απο ατομο σε ατομο. Καλα χιλιομετρα.....
    2 points
  3. Συζητωντας με τα παιδια να γινει αυτην την Κυριακη κατι διαφορετικο ειμασταν ολοι θετικοι αλλα τυχαινει να ειναι 26 του μηνος(Αγ.Δημητριου) και πολλοι ισως εχουν καποιες υποχρεωσεις κλπ.Ετσι την ΚΥΡΙΑΚΗ 26 του μηνος και ωρα 18:00 θα πιουμε το τελευταιο κρυο καφεδακι πριν μπει για τα καλα ο χειμωνας.Στην επομενη συναντηση θα γινει κουβεντα με εσας και τον υπευθυνο συναντησεων του Δ.Σ με μενα και θα υπαρχουν ποιο οργανωμενες συναντησεις και οχι μονο για καφε ετσι ωστε οι συναντησεις να γινουν και ποιο ενδιαφερον για ολους.!Τον καφε θα τον πιουμε στο καφε νουβελ ωραιοκαστρου παρεα με τις ομορφες παρουσιες του μαγαζιου.Σας ευχαριστω για την κατανοηση.
    2 points
  4. Ωραιο το Ναυπλιο.. Και το golf φυσικα! Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  5. Πεινας καημενε,για αυτο σου δινει κουλουρακια η ερμιονι ????????????????????????????????????????????????????????????
    1 point
  6. Δυστυχώς πολλοί σήμερα αγοράζουν με βάση την χρηματοδότηση, τον εξοπλισμό, τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλώ και την αξιοπιστία, την οποία επικαλούνται συνήθως οι ιδιοκτήτες των ιαπωνικών αυτοκινήτων. Πως γίνεται το diesel μοτέρ της Fiat να είναι αναξιόπιστο αλλά όταν φοριέται σε ένα Suzuki να είναι τέρας αξιοπιστίας δεν ξέρω, το ίδιο ισχύει για την Nissan (μοτερ Renault). Καλή είναι η αξιοπιστία αλλά δεν είναι αυτή που θα σε σώσει απο μια δύσκολη στιγμή που δυστυχώς στούς ελληνικούς δρόμους όσοι κινούμαστε καθημερινά βλέπουμε τι συμβαίνει. Λόγω της εργασίας μου έχω αλλάξει πολλά αυτοκίνητα (Ιταλικά, Γερμανικά,)σε κανένα δεν αντιμετώπισα θέμα αξιοπιστίας ακόμη και με Alfa 156. Ενα Yaris που μου δόθηκε κάποτε για 4μήνες και ενώ είχα στο μυαλό μου ότι ήταν το πιο αξιόπιστο παρ΄όλα αυτά ήταν και το μόνο που μου κόλλησε το γκάζι (προς στιγμή νόμισα ότι είχε cruise control). Έγινε ανάκληση και επισκευάστηκε απο την πολύ καλή αντιπροσωπεία της Toyota.
    1 point
  7. Η μέτρηση του αμορτισέρ γίνεται, με εξαγωγή του από το αυτοκίνητο. Σε ειδικό αμορτισερόμετρο. Υπάρχει πίνακας εύρους τιμών αναλόγως κατασκευαστή και μοντέλου. Οι μετρήσεις ΚΤΕΟ στα αμορτισέρ, δεν αποτελούν ενδειξη της πραγματικής τους κατάστασης. πχ. Καινούργιο αμορτισέρ στο ΚΤΕΟ στο βγάζει 68% και μετρώντας ίδιο 5 ετίας το έβγαλε 72%. πχ. Καινούργια Variant III (μέσες ρυθμίσεις) την έβγαλε εμπρός 56-59% πίσω 60-64%. πχ. Bilstein B8 καινούργια εμπρός 73-70 πίσω 51-44%. ΤΕλειωμένα Monroe με 190,000χλμ σε Citroen, 83-79εμπρός 44-47 πίσω. και άλλα πολλά και ωραία τόσα χρόνια.. Συνήθως στα ΚΤΕΟ το ποσοστό των πίσω είναι μικρότερο, καθώς λαμβάνεται υπόψη το βάρος του αυτοκινήτου και συνήθως πίσω τα αυτοκίνητα είναι πιο ελαφριά. Να συμπληρώσω ότι εξαιρετικά σημαντική είναι η συμμετρία ή ασσυμετρία κόπωσης που παρουσιάζουν τα αμορτισέρ είτε στον ίδιο άξονα είτε εμπρός - πίσω. Δημιουργεί πολλά προβλήματα κατευθυντικότητας, ελέγχου και πέδησης. Όσο μικρότερο είναι το ποσοστό της ασυμμετρίας, τόσο πιο αρμονικά και ισορροπημένα συμπεριφέρονται οι αναρτήσεις των τροχών στον ίδιο άξονα, κάνοντας το αυτοκίνητο περισσότερο προβλέψιμο για τον οδηγό.
    1 point
  8. Σου προτεινω να πας σε ταπετσερη, δεν ειναι τοσο απλη διαδικασια. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  9. Τον τελευταίο καιρό ολοένα και περισσότερες εταιρίες δίνουν λύσεις και για τα σωθικά των 1.4 Tsi μοτέρ. (122,140,150,160,170,180ps) Ενδεικτικά για πιστόνια μέχρι στιγμής έχουν βγάλει wossner, dp, cp, arias Κλπ Οι διαστάσεις αφορούν 76,5 και 77mm διατομή κυλίνδρου. Στο θέμα των μπιελών υπάρχει όμως μικρή στασιμότητα. Κυρίως αφορούν τύπου Η. Υπάρχουν autoveltiosis,zrp,dp,fcp κλπ με στάνταρ διάσταση μήκους. Σημαντικό στις μπιέλες είναι να προυπάρχει η διατομή για 19mm πύρο και όχι να ανοίγεται από 17,18->19mm μειώνοντας τη λιπαντική ικανότητα. (zrp) Ήδη κυκλοφορούν αρκετά σφυρίλατα μοτέρ, εντός και εκτός Ελλάδας, με κάθε είδους setup από ΦΠΕ, hybrid turbos, big turbos και τελευταία modified Ko4-064. Σε βάθος χρόνου, με χαμηλό σχετικά κόστος 1000-1200Ε (μονο μέταλλα) και εκτιμώμενο συνολικό κόστος με διάφορες εργασίες,αναλώσιμα καθαρισμούς ~2000Ε θα έχουμε τη δυνατότητα για σφυρίλατο μοτεράκι. Το τελευταίο διάστημα έτυχε να έχω στα χέρια μου ένα σφυρίλατο μοτέρ, γνωστού και φίλου, 1,4tsi με cp πιστόνια και fcp μπιέλες. (78,000χλμ) Το αμάξι είναι στο στρώσιμο και αυτό που παρατήρησα είναι: Ελάχιστα missfires, στρωτή λειτουργία στο ρελαντί, ελάχιστη κατανάλωση λαδιού. (<100ml στα 1500χλμ). Το αμάξι είναι St1 προς το παρόν και υπάρχει βλέψη για hybrid τερματισμένη με μεθανόλη. Αρχίζω και σκέφτομαι ένα σετάκι πιστόνια+μπιέλες στο μοτέρ μαζί με καθάρισμα κεφαλής και εισαγωγής ώστε να τερματιστεί και το νέο turbo. Πλέον η βελτίωση των 1.4Tsi έχει ξεφύγει εδώ και πολύ καιρό από το απλό ΦΠΕ ... Από βδομάδα, θα περαστεί νέο file και ανεβασμένο κόφτη στροφών με λογικές πιέσεις και αβανς, καθώς τώρα είναι πολύ ήπιο safe Μέχρι τις γιορτές πιστεύω να βρω και χρόνο να το μετρήσω στο maha.
    1 point
  10. Ο λόγος που θα καθίσω να γράψω αυτές τις γραμμές είναι ότι ακόμα υπάρχουνε ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ που δεν ξέρουν πως μπαίνει που πατάει και γιατί ?? Όταν ακόμα με περνούν τηλέφωνο και μου λενε γιατί δεν κουμπώνει ταχύτητες γιατί κολλάνε μέσα στο κιβώτιο και δεν ξεκολλάει η 1η γιατί στις υψηλές στροφές δεν της παίρνει της ταχύτητες ....και έχουν σαν δικαιολογία να μην σας ενημερώσω για την σωστή τοποθέτηση... για να σας ξανά χρεώνουμε εργασία ... ΚΑΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ... δεν το έχω κάνει ποτέ ,,, και για αυτό έχουν έρθει από Κρήτη , Πάτρα , Θεσσαλονίκη , αργός , από Αθηνά πόλης κόσμος Πρώτο κιτ SACHS ME VOLAN .. Ο δίσκος τοποθετείται μέσα στο βολαν με την πλευρά των ελατηρίων στο εσωτερικό του .. καθώς το βολάν σφίγγεται με διναμόκλυδο και όχι με το αεροπίστολο το οποίο κλωτσάει το σπείρωμα του στρόφαλου Το sachs είναι καλύτερο από το cluts masters σε θέμα αντοχής ΠΡΟΣΟΧΗ δεν υπάρχει για s3 μπαίνει μόνο του golf αλλά δεν την παλεύει λόγο τετρακκίνησης και κιλών μάζας Έχει σκληρότερο πετάλι από το cults masters λόγου μεγαλύτερου δίσκου και σκληρότερων ελατηρίων Το πρόβλημα στο sachs είναι ότι εάν δεν βάλεις ανάποδα τον δίσκο ( για τους σκιντζίδες ) και δεν πατάς τέρμα τον συμπλεχτεί ,,, ( για τους κοντράκιδες ) δεν θα πάρει ποτέ ταχύτητες μετά της 6.300 rpm … Cults masters… κάνει από το παλιό s3 σε όλα τα tfsi … καλό εεεεε.. επίσης εάν βάλεις το fx 200 κάνε 700 χιλιόμετρα στην κίνηση και μετά πατά γκάζι.. Δείχνει πιο γρήγορο το όχημα με cults masters γιατί είναι 2 κιλά πιο ελαφρύ !!.. στο δυναμόμετρο την βλέπεις την διαφορά .. επίσης το ξενέρωμα που θα πάθεις με το cults masters είναι ότι εάν την κανείς την εξυπνάδα και βάλεις λάθος τον δίσκο δεν ξανά φτιάχνει , ούτε με αντικατάσταση.. μόνο εάν αλλάξεις το τρομπακι το κάτω ,, στο και το κανείς με μεγαλύτερη διαδρομή ... την πατέντα την βρήκε ο πατέρας μου .. και με έκανε να νοιώσω πόλη μ @@@@@ςςς ,, Δείτε και ένα vidaki για σημεία τριβείς αφιερώστε λίγο χρόνο αξίζει να γνωρίζεται και εσείς όχι μόνο να πληρώνεται δεν έχω τελειώσει ακόμα με αυτά που θέλω να πω .. λίγα για αρχή και εδώ είμαστε πάλι
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.