Τον τελευταίο καιρό ολοένα και περισσότερες εταιρίες δίνουν λύσεις και για τα σωθικά των 1.4 Tsi μοτέρ. (122,140,150,160,170,180ps)
Ενδεικτικά για πιστόνια μέχρι στιγμής έχουν βγάλει wossner, dp, cp, arias Κλπ
Οι διαστάσεις αφορούν 76,5 και 77mm διατομή κυλίνδρου.
Στο θέμα των μπιελών υπάρχει όμως μικρή στασιμότητα. Κυρίως αφορούν τύπου Η.
Υπάρχουν autoveltiosis,zrp,dp,fcp κλπ με στάνταρ διάσταση μήκους.
Σημαντικό στις μπιέλες είναι να προυπάρχει η διατομή για 19mm πύρο και όχι να ανοίγεται από 17,18->19mm μειώνοντας τη λιπαντική ικανότητα. (zrp)
Ήδη κυκλοφορούν αρκετά σφυρίλατα μοτέρ, εντός και εκτός Ελλάδας, με κάθε είδους setup από ΦΠΕ, hybrid turbos, big turbos και τελευταία modified Ko4-064.
Σε βάθος χρόνου, με χαμηλό σχετικά κόστος 1000-1200Ε (μονο μέταλλα) και εκτιμώμενο συνολικό κόστος με διάφορες εργασίες,αναλώσιμα καθαρισμούς ~2000Ε θα έχουμε τη δυνατότητα για σφυρίλατο μοτεράκι.
Το τελευταίο διάστημα έτυχε να έχω στα χέρια μου ένα σφυρίλατο μοτέρ, γνωστού και φίλου, 1,4tsi με cp πιστόνια και fcp μπιέλες. (78,000χλμ)
Το αμάξι είναι στο στρώσιμο και αυτό που παρατήρησα είναι:
Ελάχιστα missfires,
στρωτή λειτουργία στο ρελαντί,
ελάχιστη κατανάλωση λαδιού. (<100ml στα 1500χλμ).
Το αμάξι είναι St1 προς το παρόν και υπάρχει βλέψη για hybrid τερματισμένη με μεθανόλη.
Αρχίζω και σκέφτομαι ένα σετάκι πιστόνια+μπιέλες στο μοτέρ μαζί με καθάρισμα κεφαλής και εισαγωγής ώστε να τερματιστεί και το νέο turbo.
Πλέον η βελτίωση των 1.4Tsi έχει ξεφύγει εδώ και πολύ καιρό από το απλό ΦΠΕ ...
Από βδομάδα, θα περαστεί νέο file και ανεβασμένο κόφτη στροφών με λογικές πιέσεις και αβανς,
καθώς τώρα είναι πολύ ήπιο safe
Μέχρι τις γιορτές πιστεύω να βρω και χρόνο να το μετρήσω στο maha.