Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/07/2015 in all areas

  1. ειναι σκυλος ο G!εχω ριξει αρκετα ευρωπουλα.τον εχω φτιαξει RS με διπλο ιμαντα στη RPM γερμανιας με παροχη εως 276ps στο 1.6bar. μου κοστισε η μετασκευη του μαζι με μεταφορικα 1300 ευρω.
    2 points
  2. Πρίν περίπου ένα μήνα αγόρασα το Audiosources DNS610 για να αντικαταστήσω το εργοστασιακό RCD510 στο Passat. Είμαι ευχαριστημένος με την απόδοσή του αλλα δέν λείπουν μερικά θέματα που ενοχλούν. Η πηγή ήρθε με την νεώτερο μέχρι τώρα SW version: MPU: DNS810.30Oct14.32vW.V39 with CAN: VW_V02.27, MCU: DNS810.A.1010 Ακολουθεί η λίστα με τα μέχρι τώρα ευρήματα... 1) Ο δέκτης FM δέν λέει και πολλά πράγματα και τελείως εμπειρικά τον βρίσκω να έχει τουλαχιστον 3-4db χαμηλώτερο sensitivity απο το RCD510. Ασχολούμαι τελείως ερασιτεχνικά με τα FM, επίσης η λήψη FM στα νότια προάστια της Αθήνας μετά την Ηλιούπολη είναι ψιλοχάλια. Ετσι ένας απο σημαντικός λόγος επιλογής της μονάδας αυτής ήταν και το ότι έχει dual fakra antenna input με RX diversity function. Στο δρόμο για την δουλειά περνάω απο τα τούννελ της Αττικής οδού και έτσι ξέρω ακριβώς που χαλάει/χάνεται το σήμα απο συγκεκριμένους σταθμούς. Εκανα βάλε/βγάλε συγκριτική δοκιμή -σταματημένος στο σπίτι- μεταξύ του DNS610 και του RCD510 που ακόμη έχω και σταθμοί που με το RCD έχουν λίγο "φύσημα" με το DNS δέν τους πιάνω καθόλου. Ισως να έχει πρόβλημα στην λήψη το δικό μου αλλα τουλάχιστον τσέκαρα και έχω 12VDC στο κεντρικό πινάκι καί των δυο fakra connectors οπότε η τροφοδοσία πηγαίνει στους ενισχυτές λήψης στο πίσω παρμπρίζ. Δέν έχω ακόμα εξωτερικό ενισχυτή αλλα μάλλον θα βάλω αργότερα έναν για sub-woofer. 2) η λειτουργία RDS/Radiotext είναι για γέλια, ελπίζω η Audiosources να την βελτιώσει. 3) Αν παίζω videoclips απο SD/USB και γυρίσω στο navigation (iGo primo 2.4) ο ήχος του videoclip αρχίζει και κάνει διακοπές. Ετσι αναγκαζομαι να ακούω .mp3/flac files πρίν αρχίσω να χρησιμοποιώ το navigation. Δέν έχω δοκιμάσει το Sygic που προτείνουν και ίσως να δουλεύει καλύτερα. Επίσης ελπίζω με το sygic Drive να δουλεύουν και τα βελάκια πλοήγησης στην λευκή οθόνη. Οταν παίζω τραγούδια απο SD/USB μόνο μία γραμμή του ονόματος εμφανίζεται στo MFD. Αυτό πίστευα πως το έχουν διορθώσει. 4) Τα κουμπιά του τιμονιού για το επόμενο/προηγούμενο δουλεύουν ανάποδα απο ότι στο RCD510, φαντάζομαι απο λάθος των κινέζων αν και αυτό είναι κάτι που το συνηθίζεις γρήγορα. Τα κουμπιά του τιμονιού πρέπει να τα πατάς για περισσότερο χρόνο απο ότι στο RCD, ας πούμε για 700ms αντί για 500ms (αριθμοί πολύ στο περίπου). Υπάρχει μια καθυστέρηση όταν γυρίζεις απότομα το κουμπί της έντασης και συνεχίζει να ανεβαίνει/κατεβαίνει για κάπου στο 1sec όταν κάνεις γρήγορη αλλαγή στην ένταση. Τα OPS/Auto parking/αισθητήρες μπρός/πίσω κλπ εμφανίζονται και λειτουργούν κανονικά. Το αυτόματο ανέβασμα/κατέβασμα της έντασης ανάλογα με την ταχύτητα που έχει το RCD510 δέν κατάλαβα ακόμα αν λειτουργεί και στο DNS. Η 7" οθόνη είναι αρκετά φωτεινή και έχει 3 επίπεδα έντασης (+ τελέιως σβηστή) Στο χαμηλότερο επίπεδο είναι λίγο πιό φωτεινή απο ότι μου αρέσει για να ταξιδεύv βράδυ στα σκοτάδια και επίσης έχει και ένα ψιλοτρεμόπαιγμα οπότε συνήθως πάω στο επόμενο επίπεδο φωτεινότητας και δέν έχει τρεμόπαιγμα. Το DNS δέν έχει τον αισθητήρα έντασης φωτισμού που έχει το RCD στην πάνω δεξιά γωνία οπότε αλλάζω χειροκίνητα την ένταση όταν αλλάζει μέρα/νύχτα. Ισώς αν δέν είχα DRL να δούλευε καλύτερα γιατί βλέπω υπάρχει σύνδεση ΙLL στο κεντρικό βύσμα της μονάδας για να καταλαβαίνει πότε είναι αναμμένα τα φώτα. 5) Η λειτουργία του loudness function είναι για γέλια, δέν μου αρέσει καθόλου. Ανεβάζει πιό ψηλές συχνότητες και περισότερα db απο ότι θα μου άρεσε. Εδώ να προσθέσω πως έχω αλλάξει όλα τα άθλια εργοστασιακά μεγάφωνα με δύο ζευγάρια Focal 165VB και έχω βάλει ηχοαποροφητικό υλικό μέσα στις πόρτες. https://picasaweb.google.com/111874038209932467648/Passat?noredirect=1#5721317073259389666 https://picasaweb.google.com/111874038209932467648/Passat?noredirect=1#5721317124623234930 https://picasaweb.google.com/111874038209932467648/Passat?noredirect=1#5721317258428202882 6) Γενικά η ποιότητα του ήχου είναι καλή, δέν μπορώ ακόμα να πώ αν είναι καλύτερη ή χειρότερη απο του RCD πάντως σίγουρα ακούγεται καλά και λίγο ποιό δυνατά. Κάτι δέν μου πολυαρέσει με τον "όγκο", κάτι πρέπει να τρέχει με το frequency equalization, δέν μπορώ να πώ ακόμα. Παλιότερα είχα δεί την απόκριση του RCD με ένα αναλυτή φάσματος πραγματικού χρόνου (RTA pro) σε Android τηλέφωνο/τάμπλετ ενώ έπαιζε ένα αρχείο pink noise. Ισως να το ξανακάνω και να συγκρίνω RCD/DNS για να έχω καλύτερη εικόνα για το τί φτάνει στα αυτιά μου. 7) To AUX-in μέσα στο υποβραχιόνιο με το 3.5mm βύσμα δέν δουλεύει αλλα δέν με απασχολεί γιατί το Bluetooth streaming δουλεύει καλά. Ετοίμασα και ένα σχετικό βιντεάκι. https://picasaweb.google.com/111874038209932467648/Passat?noredirect=1#6101223781822059266 Αν υπάρχει κανείς που το σκέφτεται πιστεύω να τον βοηθήσουν τα παραπάνω. Στέφανος
    1 point
  3. εκανα το τιμονι και τον λεβιε ταχυτητων με μαυρο καμελ υγρο ,ναι αυτη που βαφουμε τα δερματινα παπουτσια. το αποτελεσμα δεν το πιστευα στα ματια μου, δεν ξεβαφει ,ζωντανεψε το δερμα (εκτος απο ενα σημειο που εχει μεγαλη φθορα,αλλα το εφτιαξε καπος.)και 3ο και βασικοτερο δεν ξοδευτικα σε κανα σκασμο λεφτα. μου πηρε 20 λεπτα για 1χερι καθαρισμα με σαπουνακι ουδετερο και 2 χερια βαψιμο, εγω σε πρωτη φαση θα το επειχειρουσα καθως σε μπεζ εχουν ολα τα μεγαλα σουπερμαρκετς. απλα μην κατσεις αμεσος αστο να στεγνωσει κανα 2 μερες και μετα με λιγο χαρτι κουζινας περνεις οτι εχει απομεινει απο την βαφη.
    1 point
  4. μου κάνουν εντύπωση τα νούμερα που αναφέρεις.... εχω και εγω το eco 1 μήνα τώρα και δεν εχω δει τέτοια νούμερα, για παραδειγμα εχθες πηγα βολτα μεχρι το Σουνιο 200χιλ. με κατανάλωση 3.1! Εχθές έπεσα και στην βενζίνη για πρώτη φορα, η κατανάλωση συμβαδίζει με τα νούμερα του αερίου? νομίζω πηρε το το μάτι πολύ υψηλά νούμερα..
    1 point
  5. Ποσες μερες χωρις το θεμα...Αγορασα τετραδιο απο τα jumbo για να μην τα ξεχασω...θα γραψω τα σημαντηκοτερα γιατι αμα τα γραψω ολα θα κολλησει ο Server. Bmw i3,η ηλεκτρικη πατατα. Γυρνουσα απο ποτο,μαραθωνος,και τσουπ ενας 20αρης διπλα να κοιταει λες και οδηγαει f430. Ανοιγει το φαναρι,τρωει μια κλωτσια αστο,εχω μεινει κοκκαλο....αλλαγη 2α 3ης γυρω στα 100 μαζευα και στα 130 τον σουβλιζα....μετα του κανα πατα ασε απο πισω... Bmw x3....πηγαινα αραχωβα,και παιζαμε στη δρομο,πριν βγουμε στην ευθεια του σειριου,παταμε με περιπου 120,μεχρι τα 170,πηγαιναμε κοπιες,180 ανοιγα ελαχιστα,200 ανοιγα καλη διαφορα,220 ανοιγα σαν τρελος. Παμε παλι...πρωτοχρονια 8 το πρωι...golf 3 με σηματακι πισω gti....ξεκιναμε απο φαναρι,μεχρι τα 130 3 αμαξια πισω το golf....(3καβαλος το Passat,4 το golf),το πασσατ με υγραεριο στο πατημα. Ποιος αλλος θα πηγαινε θεσσαλονικη για ποτο; Η διαδρομη μεχρι την κατερινη κυλησε βαρετη,μονος μου,δεν υπηρχε ψυχη. Βγαινω ομως σε μια τεραστια ευθεια,νομιζω εξω απο την κατερινη,και ελπιζω να μην ειχε κανα ρανταρ???????? Renault laguna,δεν εγραφε τιποτα.... Ηρθε μου παιξε φωτα με 110,κανω kickdown 3η πεταγομαι δεξια και παταω τερμα,δεν μαζεψε ποτε,εφαγε και 3 αμαξακια αργα και βασανιστικα μεχρι τα 210 που αφησα. Το πασσατ 4 καβαλο με υγραεριο. Παμε μεσα σαλονικα τωρα...ειμαστε ετοιμοι για ποτο,και παμε στην τσιμισκη να παρκαρουμε... Ερχεται στο φαναρι Saxo με γκομενες μεσα???? Ξεκιναω ταπα,φευγει και αυτη κοφτες,και να κανουμε σφηνες δεξια αριστερα???????????? Φαναρι ξεκιναμε,1η ολη κατω,ηταν λες και δεν την πατησα,αλλαγη 2α εγραφε σαν τρελο. Τι κωλοδρομος/κωλασφαλτος; Στο επομενο φαναρι πιασαμε την κουβεντα,και δεν ηρθαν για ποτο μαζι μας γιατι ειχαν οικογενειακο τραπεζι???????? Κυριακη φευγουμε με tony antony για αραχωβα...προβλεπεται πόλεμος????????
    1 point
  6. Όλες οι εταιρίες που έβγαλαν εντόσθια για τις αντλίες υψηλής για τα Tfsi, αντίστοιχα μπαίνουν ως σωθικά στην αντλία του 1.4 Tsi. Apr, Autotech, KMD 2.1. Η λύση αυτή είναι προς το παρόν, τώρα όποιος ιδρώνει μη χαλάσει η αντλία ας μην έβαζε και πρόγραμμα.. και ας κάτσει με ΦΠΕ. 230-240 άλογα είναι υπέραρκετά για καθημερινή χρήση. Αντλίες από αλλού προς το παρόν δεν ταιριάζουν. Στο μοτέρ αυτό οτιδήποτε περισσότερο από σκέτο πρόγραμμα δεν είναι value for money. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.