Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/2015 in all areas

  1. Ξεχασμένη δεν ξερω αν ειναι,αλλα ειναι ενα ονειρο για μενα,διπλα στην αθηνα,με σχετικα καλη ασφαλτο,τρομερες στροφες,και πανεμορφα τοπια. Άγιος ιωάννης ρώσσος ευβοια! Λετρευω αυτην την διαδρομη,φετος την εχω κανει 4-5 φορες. Χαρακτηριστικη θα μου μεινει για την υπολοιπη ζωη μου,οταν πηγαμε για στριψιμο με φιλο,Με Ferrari f430 scuderia. Ο ηχος του αυτοκινητου,με αυτο το τοπιο,εμειναν χαραγμενα???? Θα παρακολουθησω στενα το θεμα μιας και λατρευω τα χιλιομετρα και ειδικα τα ταξιδια????????
    2 points
  2. Τα sachs που φοράει το Golf v μετά τις 30,000 αρχίζουν και πέφτουν. Στα 90.000χλμ είναι για πέταμα ουτε φρενάρουν ούτε στρίβουν σωστά. Άλλο αν δεν θέλουμε να πληρώσουμε για να έχουμε σωστό αμάξι.
    1 point
  3. αντε παλι να το ξαναπουμε. δεν ειναι θεμα εταιρειας / brand name η κλοπη σε ποσοτητα / ποιοτητα εχει να κανει με το πρατηριο
    1 point
  4. δωστο και με τα χρηματα που θα παρεις απο το used milltek φτιαχνεις ενα καινουριο χειροποιητο
    1 point
  5. Σαν σημερα 11 χρονια πριν ιδρυθηκε η λεσχη,οποτε ειναι αδυνατον να λειπουμε απο τετοια εκδηλωση. Lupakos+liberte παροντες και εμεις+2 Στάλθηκε από το GT-S7562 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
    1 point
  6. Την εχω κοψει τη shell εδω και 5-6 χρονια. Καλυτερα bp η εκο 100αρα αν ψαχνεσαι για επιδοσεις Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  7. 1 point
  8. Τι εννοείς "αν έχει κανείς τους κωδικούς"? Σκοπεύεις να βάλεις τα "γνήσια" ανταλλακτικά? Αν ναι, τότε πας σε αντιπροσωπεία... δίνεις VIN, και από εκεί σου βγάζουν ακριβώς τα ανταλλακτικά που χρειάζεται το αυτοκίνητο σου. Διαφορετικά πηγαίνεις σε εμπορίου λύση... Ενδεικτικά, μπροστά φοράμε (μοντέλα χωρίς DCC και με μπροστινή κίνηση) τα 3C0 413 031 AH ή AJ (κάπου στα 170€ λογικά το σετάκι) και πίσω τα 3C0 513 049 CH ή CJ (κάπου στα 160€ το σετάκι). Την ποιά ακριβώς από τις δύο εκδόσεις φοράς, μόνο με το σασί η αντιπροσωπεία θα σου πει.
    1 point
  9. H Audi όταν παρουσίασε το νέο RS3 Sportback στα μέσα του Δεκεμβρίου μας το έδειξε μόνο στο κόκκινο (Catalunya Red) χρώμα του. Γι’αυτό σήμερα έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο πακέτο φωτογραφιών στο πανέμορφο μπλε (Sepang Blue), καθώς και σε άσπρο με τον οδηγό του DTM Mattias Ekstrom να το οδηγάει στα χιόνια. Η νέα hatchback πολεμική μηχανή των γερμανών “κατέκτησε” και επίσημα την κορυφή του δυνατότερου compact αυτοκίνητου στην premium, και όχι μόνο κατηγορία, παίρνοντας το στέμμα από την Mercedes A45 AMG. Θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από τον ερχόμενο Μάρτιο, με τους ιθύνοντες της εταιρίας να δηλώνουν ότι θα κοστίζει παραπλήσια με το υπάρχον μοντέλο, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται από το καλοκαίρι του 2015, κάτι που σημαίνει ότι στη Γερμανία το μοντέλο θα έχει αρχική τιμή από 56.600 ευρώ. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 2,5-λιτρος TFSI πεντακύλινδρος κινητήρας, με πίεση υπερπλήρωσης στα 1,3 bar και αποδίδει 367 άλογα και 465 Nm ροπή, διαθέσιμη από τις 1.625 έως 5.550 σ.α.λ.. Συνδυάζεται με το αναβαθμισμένο 7-τάχυτο S-Tronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται ταχύτερα από αυτές του σημερινού μοντέλου. Η κίνηση, φυσικά, περνάει σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος Quattro, που είναι εφοδιασμένο με torque vectoring, προσφέροντας μεγαλύτερη απόλαυση και συμμετοχή από τον οδηγό, ενώ αναλόγως τις συνθήκες μπορεί να στείλει την κίνηση στον πίσω άξονα από 50% έως και 100%. Τα παραπάνω νούμερα επιτρέπουν στο βάρους 1.520 κιλών αμάξωμα να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,3 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 280 χλμ/ώρα, αν ο χρήστης ζητήσει από την εταιρία να ξεκλειδώσει τον ηλεκτρονικό περιοριστή που βρίσκεται στα 250 χλμ/ώρα. Παρόλο τις εκρηκτικές του επιδόσεις, η γερμανική εταιρία δηλώνει ευθαρσώς ότι η μέση κατανάλωση του Audi RS3 Sportback είναι 8,1 λίτρα/100 χλμ, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 189 γρ/χλμ., ενώ πληροί τις προδιαγραφές του Euro6. Στιλιστικά, η δεύτερη γενιά του RS3 φοράει ένα νέο bodykit με φαρδύτερα φτερά, με τον νέο εμπρός προφυλακτήρα να έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα και το σήμα της Audi να δεσπόζει στο κέντρο. Στο κάτω μέρος της κυψελοειδούς εξάγωνης μάσκας βρίσκεται το λογότυπο Quattro, που πρωτοείδαμε στο RS6, με τα LED φωτιστικά σώματα να είναι ελαφρώς αλλαγμένα. Διακριτικές είναι οι πλαϊνές ποδιές, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια μικρή αεροτομή, με τον προφυλακτήρα να ενσωματώνει τον διαχύτη και τις δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στους προφυλακτήρες και στα καπάκια των εξωτερικών καθρεφτών υπάρχουν ματ αλουμινένιες λεπτομέρειες. Ακόμα, τα μετατρόχια του αυτοκινήτου έχουν αυξηθεί, με το εμπρός να είναι κατά 24 χλστ. φαρδύτερο και να φτάνει τα 1.559 χλστ., ενώ το πίσω μεγαλύτερο κατά 4 χλστ., φτάνοντας τα 1.515 χλστ. Στο τομέα της ανάρτησης, το αυτοκίνητο διαθέτει στον εμπρός άξονα μέρη από αλουμίνιο, ενώ σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο “κάθεται” κατά 25 χλστ. χαμηλότερα, με την ρυθμιζόμενη μαγνητική ανάρτηση της Audi να προσφέρεται στον εξτρά εξοπλισμό. Διαθέτει αλουμινένιο καπό και είναι ελαφρύτερο από το προηγούμενο κατά 55 κιλά, ενώ φορά ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 235/35 εμπρός/πίσω, ενώ κατά παραγγελία μπορούν να τοποθετηθούν στον εμπρός άξονα μεγαλύτερα διαστάσεων 255/30. Για την πέδηση φροντίζουν οι εξωπραγματικές 8-πίστονες δαγκάνες του εμπρός άξονα, με δίσκους διαμέτρου 370 χλστ., ενώ στον πίσω μονοπίστονες, με τους δίσκους να έχουν διάμετρο 310 χλστ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορούν να τοποθετηθούν κεραμικά φρένα, κάτι που το καθιστά το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Μέσω των αναβαθμισμένων συστήματα οδήγησης, η ουρά του νέου RS3 Sportback μπορεί να γίνει πιο συμμετοχική και ανοίγει την τροχιά της, ή εναλλακτικά, μπορεί να “βιδώνει” στην άσφαλτο προσφέροντας κορυφαίο κράτημα μέσα στις στροφές. Στο εσωτερικό, το νέο RS3 Sportback διαθέτει διακριτικές αλλαγές, οι οποίες περιλαμβάνουν δερμάτινες επενδύσεις, σπορ καθίσματα, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών επενδυμένο από δέρμα και alcantara, με επίπεδο κάτω μέρος, δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων, νέα μοναδικά γραφικά στον πίνακα οργάνων, τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και διακοσμητικά στοιχεία από alcantara στις πόρτες. Στον επιπλέον εξοπλισμό, μπορείς να επιλέξεις τα RS bucket καθίσματα, με ενσωματωμένους πλευρικούς αερόσακους, με το πίσω μέρος να είναι από carbon, που μειώνουν το συνολικό τους βάρος κατά 7 κιλά σε σχέση με τα κανονικό. πηγη Autoblog.gr
    1 point
  10. UPDATE Το Σάββατο το αυτοκίνητο έκανε ένα λιπαντικό service και διαπιστώθηκε και αυτό το κόμπιασμα στο START - STOP. Ο ένας σύμβουλος που το οδήγησε μου είπε ότι έτσι είναι η λειτουργία του και ότι πρέπει να αλλάξω τον τρόπο ξεκινήματος του αυτοκινήτου (περισσότερο γκάζι) και ευτυχώς ο δεύτερος σύμβουλος που το οδήγησε το εντόπισε κατευθείαν και μου είπε ότι όντως έχει πρόβλημα. Μπήκαν στο σύστημα και δεν βρήκαν κάποια αναβάθμιση προγράμματος. Συνέδεσαν το αυτοκίνητο στο online της vw και τσουπ.... υπήρχε αναβάθμιση για τον εγκέφαλο και προχώρησαν σε αναβάθμιση. Το πρόβλημα μετά την αναβάθμιση λύθηκε.... και το αυτοκίνητο "πετάει" ..... Ευχαριστώ τον κ.Φλωράκη σύμβουλο AUDI της ΚΑΡΕΝΤΑ στην Μηλιαράκη για την εξυπηρέτηση και την βοήθειά του....
    1 point
  11. Πες μου φιλε μου ποσα θα επρεπε να δωσω το δικο μου: 1.6fsi sportline εκδοση Πρωτο χερι με αγορα 6/2006 51.000χλμ με σερβις μονο αντιπροσωπεια(οχι οτι ειναι καλο αυτο αλλα για να υπαρχει μια αξιοπιστια σε ενα σερβις) Εννοειται αλλα εγω θα το πω οτι δεν εχει τρακαρει ποτε και επειδη υπαρχει δευτερο αμαξι και μηχανακι στο σπιτι κυκλοφορει σπανια. Εχουν πεσει οι τιμες γενικα αλλα καινουριο με 10.000 ευρω πιο θα συγκριθει με το golf? Τα aygo-c3-panda-i10-i20. Ενταξει τοτε τι να πω ας παρει καποιος ενα τετοιο και μετα να λεει οτι εχει καινουριο αμαξι. Δεκτες ολες οι αποψεις. Ο φιλος τα ειπε ολα. Εγω προσωπικα οταν ερθει η ωρα να το πουλησω δεν θα κανω μαγκα κανεναν με το να σκοτωσω ετσι οπως το διατηρω.Προτιμω να το κρατησω
    1 point
  12. Και οι photos που υποσχέθηκα:
    1 point
  13. Διέρρευσε ο μυστικός κώδικας των updates της VW: //update if (venzina == greek) { ippodynami = ippodynami - 50 ; ropi = ropi * 50%; }
    1 point
  14. και εγω εβαλα στο δικο μου 1,6sr 101 60 ευρω εκανε και ειναι τσεχικο οπως και το καλυμα του προπαγκαζ ειναι απο αφρολεξ θα κανω μια παρουσιαση του αυτοκινητου μου καποια στιγμη οχι τιποτα τρελο ετσι απλα για να εχεται μια ιδεα
    1 point
  15. Βρε παίδες γιατί στέλνετε όμως pm και δεν γράφετε τις απορίες σας δημόσια για να αποτελούν και μια πηγή πληροφόρησης για όλους?? Anyway, η δική μου ερώτηση προς τον doctor : έστω ότι αλλάζω τα 2 μπροστινά καθίσματα με 2 Recaro ή Sparco χωρίς πλαινούς αερόσακους, με το καντράν τι γίνεται βρε doctor? Θα ανάβει μόνιμα η ένδειξη δυσλειτουργίας των αερόσακων? Υπάρχει τρόπος ή ρύθμιση για να ξεπεραστεί? Ευχαριστώ εκ των προτέρων..!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.