Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/12/2015 in all areas

  1. Februar 2014 τωρα παμε στα ενδιαφεροντα Handmade intake Μερικα βιντεο επειτα απο την μετατροπη σε turbo
    6 points
  2. Με γνωμονα 12000 χιλιομετρα το χρονο δεν αγοραζουμε diesel. Ειδικα αν αυτα τα χιλιομετρα τα κανεις σε κλειστα κομματια εντως Αττικης το γιατι το εχουμε εξαντλησει Δεν αγοραζουμε diesel για να βαζουμε προγραμματα και να βγαζουμε φιλτρα σωματιδιων, αγοραζουμε Diesel για οικονομια. Το 122 ειναι σιγουρα παντου ποιο ζωντανο απο το 1.6 TDI στη θεση σου δεν θα κοιτουσα diesel αλλα καποιο οικονομικο βενζινης 1.4 tsi 122ps ή 1.2 tsi 105ps οχι γιατι το TDI ειναι "αργο" η υστερει σε γκαζι, εχει δυναμη να κινηθει πολυ πανω απο το απλα αξιοπρεπως. εχει δυναμη να προσπαρεις οπου θες, να κινηθεις γρηγορα και να μην εχεις προβλημα με φορτιο. Η επιλογη για εμενα γινεται ξεκαθαρα για οικονομοτεχνικους λογους. Κόστους Αποσβεσης και λογικης συνηδιτοποιημένης αγορας βαση των αναγκων σου Εχε ακομη στο νου σου οτι TDI στην αγορα του μεταχειρισμενου θα βρεις κατα βαση εισαγωγης (με οτι αυτο συνεπαγεται) ενώ αντιθετα σε μικρου κυβισμου turbo κινητήρες υπαρχει πληθώρα ελληνικων αυτοκινήτων (χωρις παλι αυτο να σου εξασφαλίζει μηδενικα ενδεχομενα προβληματα). αυτα.
    3 points
  3. Μερικες φωτογραφιες ακομα...
    2 points
  4. Ειχα tsi 122 για περιπου 6 χρονια και εχω οδηγησει αρκετες φορες 1.6 TDI Δεν μπορω να καταλαβω πως λες οτι δεν καταλαβαινεις διαφορα απο το GT 170 στο 1.6 TDI!
    1 point
  5. Καλησπερα παιδες..μπορει καποιος να μου στειλει link για αγορα vag usb cable +software?!εχω αγορασει ενα απο το eobdtool.το χρησιμοποιησα μια φορα για να κανω τα φλας να αναβουν σαν φωτα ημερας και με κλειδωσε..δν με αφηνει να το ξαναχρησιμοποιησω...για golf5 1.6 fsi Ασ βοηθησει καποιος ρε παιδια..
    1 point
  6. Tsi+αεριο,εισαι σιγουρος;Ειναι αμεσου ψεκασμου. Οσον αναφορα για τον Tdi,αν δεις οτι δεν σε καλυπτει πληρως,με ενα προγραμμα,φτανεις στα 125-130hp.
    1 point
  7. αρα τζαμπα με φοβιζουν οτι ο 1.6tdi υστερει πολυ σε επιδοσεις του tsi και χρειαζεται επιπλεον δυναμη και τετοια.....γιατι σκεφτηκα να παρω το tsi και να το κανω αεριο για οικονομια!!
    1 point
  8. Συμφωνώ κ εγώ με τα παιδιά πιο πάνω, ΟΜΩΣ, εξαρτάται από το που κ πως κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα, γιατί υπάρχει κ ο εν δυνάμει κίνδυνος που ακούει στο όνομα DPF αν κάνεις αποκλειστικά σύντομες διαδρομές...
    1 point
  9. Αν τα βρίσκεις ίδια τιμή και κατάσταση μεταχειρισμένα, +1 στο tdi. Στη συγκεκριμένη σύγκριση είναι αρκετά κοντά και οικονομικά υπολόγιζε σχεδόν τα μισά έξοδα σε κατανάλωση με τις ισχύουσες τιμές. Σίγουρα το tsi είναι πιο ζωντανό, ειδικά από στάση, αλλά και το diesel είναι τουλάχιστον επαρκές και άνετο σε προσπεράσεις/ανηφόρες λόγω ροπής. Επειδή όμως μιλάς για μεταχειρισμένο, προτεραιότητα έχει η κατάσταση που είναι.
    1 point
  10. Σαν πρωην κάτοχος και Φοιτητης με Golf 5 Tsi 122ps και με βαση τα οσα ρωτας θα σου πω τα εξής. Απο θεμα προβλημάτων οτι ειπε ο Κοσμάς και θα προσθέσω synchronize 2ας στο σασμαν συχνο θεμα στα golf 5 οχι μονο στα 122ps (Κατα τη γνωμη μου την βλαβη αυτη θα την ειχε βγαλει σχετικά νωρις και θα εχει αλλαχθει εντος εγγυησης) Το μοτερ αυτο απο θεμα αξιοπιστίας τα πηγε πολυ καλυτερα απο το μεγαλυτερο Twincharged 140ps-170ps και οι καταναλωσεις ειναι περιπου αυτες που περιγραφει ο Κοσμας. Το Golf 5 ειναι ενα υπεροχο αμαξι και θα το ευχαριστηθείς πραγματικά αν πετυχεις καλο μεταχειρισμενο. Αν εισαι "ανησυχος" οδηγικα και εχεις στο νου σου βελτιωσεις και αλογα (στο μελλον) καλυτερα να κοιταξεις για το μεγαλυτερο Tsi 140ps αφου οι διαφορες ειναι αρκετες στα 2 μοτερ. Χωρίς αυτο να σημαινει οτι δεν παιρνει και αυτο βελτιωση! Παιρνει και αρκετη απλα οχι τοσο ευκολη οσο το μεγαλυτερο Tsi. Φυσικα ολα αυτα μπορει να σου ειναι αδιαφορα απλα τα αναφερω για να γνωριζεις. Σε ταξίδια γενικα θα σε βγαλει ασπροπρωσοπο (δεν ξερω αν θα σπουδαζεις σε αλλη πολη) απο θεμα καταναλωσης και ειτε εισαι γεμάτος κοσμο ειτε μονος σου, πραγματικά το μοτερ δεν θα σε κρεμασει. Εχω χασει το μετρημα ποσες φορες Αθηνα - Λαρισα ειχα κανει 5 χρονια και τα ταξιδια παντα με το golf ηταν απολαυση. (Αχ συγκινήθηκα ) Για το θεμα της μασκας που αναφερεις μιας και εμενα δεν μου αρεσε καθολου η απλη να κοιταξεις για την εκδοση GT sport. Ειχε την μασκα του GT λογοτυπο GT στο τιμονι , σκουρα φαναρια μπροστα ποιο σκληρα αμορτισερ (δεν θυμαμαι αν ξεχναω κατι) Μια ρεαλιστική τιμη για καποιο σε καλη κατασταση με νορμαλ χιλιομετρα ειναι πιστευω 6.500 - 8.000 αναλογα την κατασταση και τα εξτρα. (με βαση την ερευνα παντα και τα χρηματα που εφυγε το δικο μου πριν μισο χρόνο) Το κοστος συντηρησης δεν διαφερει απο ενα μικρο μεσαιο της κατηγοριας του. And to The point: Κατα τη γνωμη μου αποτελει ενα πολυ πολυ καλο αμαξι. Καλη επιλογή! ps1: τα Diesel που προτεινουν καποια μελη απλα εφιστώ την προσοχη πως δεν ειναι για ολους. το λεω σαν κατωχος diesel. Eχει να κανει με τα χιλιομετρα που θα γραφεις το χρονο και με αλλους παραγοντες που δεν θα τους αναλυσω. Απλα μην τρώτε τη μοδα του diesel αμασητη , η αγορα ενως diesel πρεπει να ειναι συνειδητοποιμενη πληρως και αναλογη με τη χρηση του. ps2: αν περιηγηθείς λιγο στο forum κατηγορία golf και ενότητες κινητήρας - προβληματα θα βρεις πολλα θέματα σχετικα
    1 point
  11. τα μέλη της θεσσαλονίκης πού είναι? ή η δυναμική του club και των γύρω περιοχών είναι όσοι δηλώσαν μέχρι τώρα? ΑΠΟΡΩ!!!
    1 point
  12. Ειναι λιγα τα χιλιομετρα για να προλαβε να μαζεψει βρωμα η πεταλουδα. Δοκιμασε να καθαρισεις και τον ΜΑΦ με ισοπροπυλικη αλκοολη αν και αυτο το ακαριαιο σβησιμο,χωρις αρυθμιες μπερδεματα κτλ, μου παει το μυαλο σε ματι εκκεντροφορου.
    1 point
  13. Παρε εργοστασιακα, η ασε τα ιδια που φορας τωρα. Θα μεινεις πολυ ευχαριστημενος, απο την αποδοση τους. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  14. Ήμουν και εγώ ένας από αυτούς και ειδικά για το gt αλλά παίρνω πίσω κάθε λέξη που είπα!!Πλέον αποτελεί θαυμασμό τι κάνουν αυτοί οι 1.4αριδες ενάντια σε κάτι πιο μεγάλους!!! :whistling:
    1 point
  15. σωστος! ! αλλο 6 σχεσεις αλλο 7! ! ειχα διαβασει σε περιοδικο οτι το Golf VI tsi 160 ps με 7αρι ειναι αρκετα ποιο γρηγορο απο το Golf V GT 170 ps οπου παρα τα 10 περισσοτερα ps ειναι ποιο αργο λογο σασμαν! το 7αρι ειναι ποιο "κοντο" και γεμιζει ποιο γρηγορα τις σχεσεις του! και δεν μηλαμε για αλλαγες! απλα ρεπριζ με συγκεκριμενη ταχυτητα οπου εκει δεν παιζει ρολο αν ειναι manual η DSG ο κουμπαρος μοι εχει scirocco dsg 7αρι (το 1το που ηρθε Ελλαδα ) οι ρεπριζ του ειναι πραγματικα "αλλου" για τα 160 ps που βγαζει κριμα που δεν αντεχει περισσοτερη ροπη αυτο το σασμαν διαφορετικα ετσι και το εβαζαν σε Gti Golf η δεν ξερω και εγω που αλλου θα ειχαμε επιδοσεις "ΦΩΤΙΑ!" στο μελλον ποιος ξερει.....
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.