Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/20/2015 in Posts

  1. έπρεπε να τους χωρέσω όλους γιατί το HELLENIC VWCLUB είναι μια παρέα. Είναι όλοι εμείς!!!! UBER ALLES.....!!!!
    2 points
  2. δεν καταλαβαινεις γιατι προφανως δεν γνωριζεις καν τα βασικα για το πως δουλευουν τα φρενα. edit:το 1.4 μπροστα φοραει 256x25 αν θυμαμαι καλα και πισω 232x9. 280 φορουσαν κατι diesel και το 1.8 αν δεν κανω λαθος 288 τα gti με τα 150 και 312 τα 180αρια.
    1 point
  3. Όχι φίλε μου έχω το 1.6tdi bmt του 2013 (6r1). Το 1.4tdi 75hp έχω οδηγήσει σε test drive και ενός γνωστού, 2 - 3 φορές το πολύ, που το έχει πάρει τώρα τελευταία. Και τα 2 δεν μου έσβησαν ποτέ χωρίς να το κάνω εγώ επίτηδες. Το πρόβλημα νομίζω όπως το αναφέρει το autotriti συναντάται γενικά σε όλα τα 1.4tdi Polo . . . .75 - 90 - 75bmt. Έλεγα να πάρω βόλτα και το 90άρι αλά μετά την εμπειρία μου με το 75 δεν ασχολήθηκα ξανά. Εσύ όπως λες ''δεν είναι πρόβλημα που δεν μπορείς να το υπερβείς'' μπορεί να το περιγράφεις πιο σωστά. Στο autotriti και εδώ μέσα (πουθενά αλλού όσο έχω ψάξει) μιλάνε για επικίνδυνο και ίσως θανατηφόρο σε κάποιες περιπτώσεις.. . . . Η αλήθεια είναι πως το 75άρι (τουλάχιστον αυτά που έχω οδηγήσει) δεν είδα πουθενά να κρατά ρελαντί ,εν στάση Ή εν κινήσει, πάνω από 900rpm - 1000rpm. Μήπως ρε παιδιά το θέμα το έχουν τα 90άρια ? Μήπως επειδή κρατάει 1100+ rpm όπως αναφέρουν κάποιοι (ίσως κακώς αν συμβαίνει αυτό δηλ. να κρατάει τόσο ψηλά ρελαντί) υπερβάλει ο οδηγός του με το φρένο (συνηθισμένος από βενζίνη) και τότε σβήνει για να μην του ''αμολάει'' πολύ. . . ? Τι να πώ δεν ξέρω.
    1 point
  4. εγω που εχω το νεο μοντελο ποτε δεν μου εχει σβησει και μια φορα το εκανα ηθελημενα αλλα δεν εσβησε γιατι λυπηθηκα ετσι οπως ακουγοταν το μοτερ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.