Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/11/2015 in all areas

  1. Ευχαριστω speedy!!! Ηθελα να γινει λιγο πιο σοβαρο και αγριο το αυτοκινητο.. πιστευω οτι τωρα εχει δεσει το γλυκο...
    1 point
  2. Τάσο, μόνο μια παρένθεση... το 5-40 αναιρεί το long-life πρόγραμμα συντήρησης. Παναγιώτη, εγώ έτσι όπως τα ξέρω (παίζει και να τα ξέρω λάθος): α) Δεν είναι και ότι καλύτερο για το μοτέρ, τη μια άλλο ιξώδες, την επόμενη άλλο και ξανά μανά αλλαγές β) Το θέμα στην επιλογή λιπαντικού από τον κατασκευαστή δεν είναι μόνο οι θερμοκρασίες... Τα μηχανικά μέρη ΣΥΝΟΛΙΚΑ είναι σχεδιασμένα με κάποιες συγκεκριμένες ανοχές οι οποίες λιπαντικά καλύπτονται από το ιξώδες που δίνει ο κατασκευαστής. Κάτι παραπάνω ξέρει από εμάς! γ) για τις λιπαντικές ανάγκες αλλά και γενικά για τα στατικά ζεστάματα ή και τα ζόρια μιας Κ04 κλπ κλπ κλπ, απλά θα αναφέρω τα εξής. Ενα CC στη Ρωσία ή στη Σκανδιναβία με τα πολικά ψύχη. Ενα CC στην Αραβία με τις αφόρητες ζέστες. Ενα CC στην Ελλάδα που το κυκλοφορεί κάποιος μόνιμα φορτωμένο ή με συρόμενο φορτίο... και τέλος ένα CC βελτιωμένο. Αντικειμενικά μιλώντας, ποιό από 4 πιστεύεις ότι τραβάει τα λιγότερα ζόρια?!?!?! Τα 3 πρώτα σίγουρα ζορίζονται πολύ και ας είναι στοκ. Δεν θα έδινε ο κατασκευαστής διαφορετικά ιξώδη ανάλογα με τη χρήση? δ) Αν γενικότερα έχουμε θέμα σε έναν τομέα (κοινώς πρόβλημα... κοινώς βλέπε θερμοκρασίες) μήπως το πρόβλημα πρέπει να εντοπιστεί και να αντιμετωπιστεί στη ρίζα του και όχι να διορθώνεται το "πρόβλημα" με λύση που εμπεριέχει κάπου αλλού πρόβλημα?! :)
    1 point
  3. Ακόμη και μετά τις αλλαγές παραμένει τούμπανο..
    1 point
  4. παιδια μιλαμε και μισο λιτρο παραπανω τα 100 χλμ. αν εσεις θα σωθητε οικονομικα εξοικονομωντας μισο λιτρο ανα 100 χλμ τοτε οκ πω πασο
    1 point
  5. Έχουμε να δούμε έλληνα φετος δεξιά στην εθνική με 70,με ανοιχτές πόρτες θα πηγαινουν
    1 point
  6. Η ψύξη παράγεται από κίνηση συμπιεστή, άρα κατανάλωση καυσίμου. Η θέρμανση εκμεταλλεύεται το ζεστό νερό ψύξης του κινητήρα χωρίς κατανάλωση καυσίμου.
    1 point
  7. Αυριο περιμενω 4 σπρει πλαστι ντιπ μαυρο μαυρο ματ μαζι με το πιστολακι εφαρμογης τους να κανω μια δοκιμη κ αν δε μ αρεσει θα βγαλω απλα το πλαστι ντιπ κ ξανα επιστροφη στο κοκκινο..μολις βρω χρονο θα τις βαψω ..λογικα κυριακη Γιαννη το αμαξι δεν δυναμομετρηθηκε ακομα.. δεν εχω βρει χρονο καθως εισης περιμενω κ ενα φιλο με καμερα να κανουμε ενα ωραιο βιντεο για τη δυναμομετρηση.
    1 point
  8. εαν εχεισ πολο gti 6r μαλον θελεισ πολαπλασιαστη εαν εχεισ polo 6 r με τον 1.2 tsi μαλον θελεισ μπουζοκαλοδιο η και μπουζι
    1 point
  9. ==== Κρίτωνα, το ξέρουμε πολύ καλά οτι ΕΣΥ μπορείς να δείχνεις και στο ΜΑΧΑ ότι νούμερα θέλεις, και έχεις εκτεθεί αρκετές φορές ήδη... πρώτα με τις απώλειες (τώρα που σε πήραν χαμπάρι το σταμάτησες) και τώρα με το "καινούργιο κόλπο" των θερμκρασιών και λοιπών correction variables (και μην αρχίσεις σε παρακαλώ για το "έτσι πρέπει" διοτι έτσι το λέει manual/paper/sae και ο θεός ο ίδιος) Από τα πρόσφατα "δημιουργήματα", για να βλέπει και ο κόσμος. Ίδιες κατσαρές καμπύλες είναι (τύφλα ναχει η γραμμικότητα για την οποία μιλάτε, ξέρω, ξέρω "στον δρόμο δεν τα νιώθει"), ίδια πραγματικα άλογα, αλλά στην μία που είναι για το site κάνοντας την θερμοκρασία εισαγωγής εκεί που σε βολεύει, έβγαλες καμιά δεκαριά άλογα παραπάνω. Νομίζω ποιος-ποιός αλλά εσύ δεν πρέπει να μιλάς καθόλου για τα "φτιαγμένα" άλογα και για τα αυτοκίνητα που μετρηούνται λιγότερα άλογα αλλά πίνουν αίμα στα 30+hp δυναμομετρημένα... Σχετικά δε με το δυναμόμετρο Βόλου, είναι ego killer και ξέρω τουλάχιστον δυο πρόσφατες περιπτώσεις που εσείς οι ίδιοι το "νιώθατε στο δέρμα σας", κάπου εδώ έχει και dyno που εκεί "σας άρεσαν" τα αποτελέσματα. Δεν θέλω να ξεκινήσω πόλεμο, και το ξέρετε πολύ καλά, αλλά βγείτε σαν άνδρες και μηλίστε με πράξεις. Μη σας φταίει το "αισιόδοξο" δυναμόμετρο όταν δεν έχετε (ακόμα) κάτι να αντιπαραθέσετε. Δεν βγαίνω πχ να πώ για τα PSA που φτιάχνετε όταν δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά και δεν έχω μετρήσεις δικές μου. Ας γίνει ο ανταγωνισμός συναγωνισμός και όχι κοκορομαχίες...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.