Σίγουρα το θέμα είναι σοβαρό και ίσως να απασχολεί και ιδιοκτήτες στην χώρα μας. Επίσης η απάτη γινόταν στις εκπομπές NOx και όχι CO2 οπότε δεν νομίζω να υπάρξει αλλαγή στην υπάρχουσα φορολογία, εκτός αν υποβάλλουν κάποιου είδους πρόστιμο και να πας να τα ζητήσεις μετά από την VW πράγμα που μου φαίνεται απίθανο. Αυτό που σίγουρα επηρεάστηκε είναι η αξιοπιστία της εταιρίας και η εμπιστοσύνη που μπορεί να υπήρχε στην εικόνα της. Αλλά το άλλο μεγάλο ερώτημα είναι ότι μόνο η VW κλέβει στις μετρήσεις κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων? Ποιός παίρνει αυτοκίνητο και πιστεύει ότι θα δει στην πράξη τις τιμές που ανακοινώνει η κάθε εταιρία? Ενδεικτικά αναφέρω την Ferrari 488 Spider (4.000cc) που η κατανάλωση της ανακοινώνεται στα 11,4 l/100km (!!!!!) και οι εκπομπές CO2 260gr/km, και ένα Golf Cabriolet 2.0 TSI εκπέμπει 190gr!
Επιπλέον για τις τεράστιες ανακλήσεις της GM με τις μίζες που κλείδωναν λόγω βάρους στο κλειδί, τα κολλημένα γκάζια της Toyota και τους αερόσακους της Takata δεν είναι να αναφέρεται κανένας την ώρα που έχουν χαθεί τόσες ανθρώπινες ζωές! Συμφωνώ ότι οι Αμερικάνοι είναι αμείλικτοι σε τέτοια θέματα, αλλά σίγουρα δεν το κάνουν ούτε γιατί νοιάζονται τόσο πολύ για το περιβάλλον ούτε για την ψυχή της μάνας τους!
Τέλος δεν έχω μετοχές στην VW απλά είναι μια άποψη και ήθελα να την εκφράσω!