Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/23/2015 in all areas

  1. Ευχαριστω θα το δοκιμασω Μολις με πηραν απ την αντιπροσωπεια που μιλησαν με τα κεντρικα κ ειπαν οτι ενω επισημα δεν εχει ενεργοποιηθει, φαινεται πως καποια αμαξια αρχιζουν και το εχουν Περαν του καλωδιου που ειπε ο Γιαννης, οσοι εχετε συνδεθει εχετε καποιο αλλο τιπ; Τι βηματα ακριβως ενεργοποιησατε; Sent from my iPhone using Tapatalk ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! Με καλωδιο δουλεψε!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  2. Σήμερα μετά από αρκετή αναμονή παρέλαβα κι εγώ το νέο μου Golf TDI R Line. Πρώτες εντυπώσεις : Αρνητικά Ο ήχος του Diesel είναι πολύ ενοχλητικός. Είχα συνηθίσει τόσα χρόνια βενζίνη και μάλιστα το προηγούμενο αμάξι (Golf 6 hignline) ήταν απίστευτα αθόρυβο. Το γκάζι δεν αντιδρά όπως στη βενζίνη, έχει μια καθυστέρηση. Το κάλυμμα της ήλιο οροφής είναι πάνινο, σε σχέση με τα προηγούμενα που ήταν συμπαγής προέκταση της ταπετσαρίας. Θετικά : ( Όλα τα άλλα ) Η αίσθηση στο δρόμο Το σαλόνι, τα καθίσματα, κτλ Το ηχοσύστημα είναι εξαιρετικό, με άριστη λειτουργία CarPlay, αν και πιο λειτουργικό θεωρώ τελικά το Bluetooth. Οι αισθητήρες παρκαρίσματος, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο με το auto hold. και γενικά όλες οι ηλεκτρονικές ευκολίες, κτλ. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση πόσες επιπλέον λειτουργίες και ψηφιακές ευκολίες έχει από το προηγούμενο μοντέλο. Τις επόμενες ημέρες που θα σχημάτισω μια ποιο ολοκληρωμένη και αντικειμενική εικόνα, θα επανέλθω. Εδω δυο πρώτες φωτογραφίες που πρόλαβα να βγάλω.
    2 points
  3. Αυτό το έχετε δει ; Είναι στα προεγκατεστημένα App στο μενού Car
    1 point
  4. Πρέπει να ηταν πολυ δυνατο πάτημα...ειδικα για να κατσει ετσι στο s3 απο στάση κιολας... Μαζευτήκαμε και εμείς χθες σκοτάδια,με οχι καλό κλιμα οσο θα ήθελα,ομως μετά τα πράγματα γυρισαν στο πολυ φιλικο,οπως παντα πρεπει. Slk 200 TURBO Garrett 28rs χθές δούλευε πίεση γύρω στα 330-340. Πάτησε με το Golf mk7 gti APR Stage 1 του λιακου 332.8 αλογα δυναμομετρημένο πριν 1 εβδομαδα, με αποτέλεσμα 2ες 60 μέχρι τα 220 να ειναι το Golf 1 κολώνα μπροστά,στα 255 κοντέρ του golf η διαφορά ηταν μεγάλυτερη.
    1 point
  5. χθες 03:40 ξημερωμα σημερινης στο σχιστο απο κερατσινι προς παλασκα golf mk2 20vt(inside) 302 δυναμομετρημενο φιλικο πατημα με s3 mk1 γυρω στα 300 σταση μεχρι και 400 κοπιο..στη συνεχεια εναμιση και αμαξι μπροστα το golf μεχρι τα 245...προσεχως βιντεο.
    1 point
  6. Μόνο με καλώδιο λειτουργεί !!! Για αποσύνδεση πατάς στο Composition Media μέσα από το CarPlay το Icon VW και μετά αποσύνδεση. Και με Android λειτουργεί, μάλιστα έχει και περισσότερα "καλούδια" και εφαρμογές. http://volkswagen-carnet.com/int/en/start/online-devices.html#tab/open/app-connect
    1 point
  7. Η φωνητική εντολή και σε εμένα αυτό βγάζει εφόσον δεν έχω συνδέσει το iPhone με το CarPlay. Δοκίμασε να πάρεις το original καλώδιο του iPhone και να συνδέσεις το iPhone με την USB θύρα που είναι πάνω στην κονσόλα. Τότε θα πρέπει να ενεργοποιηθεί το CarPlay αλλιώς θα πρέπει να σου βγάλει κάποιο μήνυμα.
    1 point
  8. Στελιο δεν ξερω αν το εχω ξαναγραψει αλλα πριν 2-3 μηνες που ειχα ρωτησει σχετικα στην αντιπροσωπεια μου ειχαν πει οτι σε μελλοντικη αναβαθμιση για τα δικα μας θα προστεθει και ή Ελληνικη γλωσσα.. Ιδωμεν..
    1 point
  9. εμενα πριν με το διπλης μαζας που σαν σκοπο εχει να μην αφηνει τους κραδασμους να περνανε συμφωνα τουλαχιστον με το οτι εχω διαβασει απο την luk,δεν ειχε καθολου κραδασμους το μοτερ ακομα και με τα απλα πετρελαια,πλεον ομως εχει με το απλο(θα δοκιμασω και με το καλο).οταν το πηρα ανοιξα το καπο και ειδα να κουνιεται το μοτερ και για καλη μου τυχη ακριβως διπλα ηταν ενα ιδιο χωρις να εχει αλλαγμενο το βολαν και η διαφορα ηταν αισθητη. οταν το ειπα στον αρχιμηχανικο μου ειπε οτι ακριβως ειχα διαβασει οτι το διπλης μαζας εχει εσωτερικα του πολλα ελατηρια αποροφησεις κραδασμων και γι αυτο δεν ειχε.κατι τελευταιο το διπλης μαζας ειναι βαρυτερο ελαχιστα απο το μονης μαζας που μας εχουν βαλει πλεον.τεσπα οπως και να εχει το αμαξι εστω και με 1050 εγινε ανθρωπινο για οσους δεν το ηξεραν.εμενα μου φενεται μια η αλλη!!!αντε καλες γιορτες σε ολους
    1 point
  10. Και πως να εμπιστευτείς να δώσεις τόσα χρήμματα όταν τα απλά vw έχουν βγάλει τόσα προβλήματα σε κινητήρα και κιβώτιο. Να γίνω πειραματόζωο και στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες και με τις αμφιβόλου αξιοπιστίας εγγυήσεις της vw? Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω... Μετά απο καμιά δεκαετία που ίσως καταφέρουν να λύσουν τα προβλήματα νεότητας... Προς το παρον αναγκαστικά πετρέλαιο και ας "σερνόμουν...."
    1 point
  11. Συνεχιζεις με τα παρακατω για τα 400 1. εξατμιση full 76mm, 2. μπεκ rs4 και μπρουτζακι 3. intercooler apr. Κι αν θες παραπανω αλογα ~440-450 1. Dbilas πολλαπλη 2. Υβριδιο με φτερωτη ttrs 3. Κοκκινο ελατηριο στη wg 4. Boost controller 5. Kit μεθανολης Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  12. Γιάννη, γράψε και το πλήρες setup σου. Αν είσαι 370+, η λύση bolt on είναι το Apr. Ακριβό, αλλά ποιοτικό και άριστο. Έχει κι άλλα διάφορα αλλά αυτό ξεχωρίζει.
    1 point
  13. Update....Μετα τις τελευταιες 2 φορες που μετρησα αυτονομια,διαπιστωσα αυξηση καταναλωσης με υγραεριο περιπου 15% παραπανω απο οτι με βενζινη. Ενημερωσα τον ΕΤΦΑ,Και δευτερα θα παω να το κοιταξουν/φτιαξουν. Οσον αναφορα το θεμα της ζημιας,τον ρωτησα αν με την χρηση που κανω θα το παρω στο χερι... Μου ειπε αν ηταν γιαπωνεζικο το μοτερ,και το δουλευα ετσι με υγραεριο,θα ειχα κανει το μοτερ τραπεζακι... Το δικο μου μοτερ λεει,20v ατμοσφαιρικο,δεν προκειται να παθει ποτε τιποτα. Ειδωμεν.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.