Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/24/2015 in all areas

  1. Τελικές σε ελληνικό δρόμο δεν πρεπει να πηγαίνει κανείς ..εκτός και πρόκειται για τζιχαντιστη... Εκει που τα 911 διαπρέπουν ειναι σε κυνηγητα πενήντα εκατό διακοσίων χιλιομέτρων σε autobahn και autostrada όπου τα ρόλλ ξεκινούν απο τα 180 200 και φτάνουν τα 330 + Αυτο που καποιες φορές δεν υπολογίζουν πολλοί ειναι η δυνατότητα της 911 να βγάλει την ιπποδύναμη της στο δρόμο χαμηλά και να κρατηθει αξιοπρεπώς απο τα 260 και πάνω . μπορει το S να ειναι 1415 κιλά με 305 hp στον τόννο .δηλαδη στα χαρτιά... αλλα στο δρόμο αποδεικνύεται δύσκολο να ξεπερασθεί ...όσο για τις τελικές του τις πιάνει με αδυσώπητο τροπο με τέτοια δύναμη "ψηλά" που σε κάνει να χαμογελάς για τις χιλιαδες που πλήρωσες... Όλα τα αυτοκινητα που είχα στο παρελθόν συμπεριλαμβανομένου και του TVR είχα την μεγάλη τύχη να τα οδηγήσω στην κεντρική Ευρώπη Ελβετία Ιταλία και (ελλαδα σε επαρχιακούς δρόμους και ορεινές διαδρομές) εκει καταλαβαίνεις ποιες ειναι οι πραγματικές ιδιότητες και τα "χαρίσματα" των σουπερκαρς .. Και φυσικά τότε θα καταλάβεις γιατι η περηφάνια του ομίλου εχει μοντέλα που ειναι τέρατα αξιοπιστίας ( τώρα θυμήθηκα πριν μερικά χρονια ... Το 2002... ήρθα ελλαδα με ενα γκρι ε46 μ3 smg κανείς δεν με άφησε σε ησυχία τότε.. Όλοι ήθελαν μια κοντρουλα... με κάθε τροπο... άλλοι με έκλειναν άλλοι έμπαιναν μπροστά και πατούσαν φρένα απότομα ...δυο παιδιά σε ενα mk1 με ακολούθησαν για χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα στην βουτα ανοίξαμε απο το πρωτο φανάρι.. κάτω απο την γέφυρα ηταν μπροστά μισό αμάξι ... Πανηγύριζαν με τα χέρια σηκωμένα ψηλά οπως όταν πήραμε ευρωπαϊκό!! Ακομα το θυμάμαι και γελάω) Καλα Χριστούγεννα και μακριά απο ξύδια όταν βγαίνετε για τσάι
    3 points
  2. ελα να κανεις προθερμανση με το χιονουλη....αμα μου φυγεις τηνεχεις την πορσε....αμα οχι θα πας πισω στο γυμναστηριο....για ενδυναμωση-γραμμωση και κοιλιακους....λολ.....με τον καινουργιο χρονο θα ξεκινησουμε τις δοκιμες...
    1 point
  3. Καλά τόσο ψηλά μετράνε πολλοί παράγοντες εκτός από τα κυβικά όπως η αεροδυναμική, το στήσιμο, η κλιμάκωση... Θα σε πάω και στάση μια δοκιμούλα, έχω καλό λαστιχάκι, μπαίνουν και βάσεις σύντομα, launch control με πρόγραμμα στο DSG, για να δούμε... Και πάλι θα έχω μειονέκτημα αλλά ίσως όχι μεγάλο. Συνήθως πατάω ρολλ 60 και 100, μέχρι 210 άντε 220 ακριβώς λόγω των ελληνικών δρόμων. Μια φορά το πήγα 245 κόντρα σε evo 8 όταν ήμουν stage 1 και προς το τέλος ήταν λίγο επικίνδυνο λόγω της κλίσης του δρόμου. Δεν το ξανακάνω να με πληρώνουν, στο autobahn ευχαρίστως!
    1 point
  4. GOLF TGI 1.4 BLUEMOTION. Μου έχει δώσει και αριθμό πλαισίου. Αυτό μου κάνει εντύπωση.
    1 point
  5. Εννοεις κατι τετοιο?
    1 point
  6. Σου συμβαίνει και σένα πλησιάζοντας τρύπες και σαμάρια να τρέχουν στο μυαλό σου αριθμοί όπως οι παλιοί αναλογικοί πίνακες αναγγελίας πτήσεων του Ελληνικού? Κατάλαβες τι αριθμοί εννοώ... πόσο βαθειά θα χώσεις το χέρι στην τσέπη. Λογικό να σε περάσει στις τελικές, αλλά προσωπικά οι τελικές δεν με ενδιέφεραν ποτέ. Χίλιες φορές να κολλάω στο κάθισμα κι ας είναι μόνο μέχρι τα 200.
    1 point
  7. δεν υπαρχουν τετρακινητα S, εκτος του turbo S...., τα ατμοσφαιρικα τεtρακινητα γραφουν 4S.....μαλλον θα βαψω την οροφη κοκκινη με τοσους λυκους τριγυρω...
    1 point
  8. Καλά, πάτα ένα ταχυδρομικό κώδικα πίσω για να έχει νόημα
    1 point
  9. Αυτό το έχετε δει ; Είναι στα προεγκατεστημένα App στο μενού Car
    1 point
  10. http://www.mediafire.com/watch/g7fu5476vpl5h3t/IMG_1378.MOV Η δικιά μου S , με powerkit σέρνεται ...
    1 point
  11. Πρέπει να ηταν πολυ δυνατο πάτημα...ειδικα για να κατσει ετσι στο s3 απο στάση κιολας... Μαζευτήκαμε και εμείς χθες σκοτάδια,με οχι καλό κλιμα οσο θα ήθελα,ομως μετά τα πράγματα γυρισαν στο πολυ φιλικο,οπως παντα πρεπει. Slk 200 TURBO Garrett 28rs χθές δούλευε πίεση γύρω στα 330-340. Πάτησε με το Golf mk7 gti APR Stage 1 του λιακου 332.8 αλογα δυναμομετρημένο πριν 1 εβδομαδα, με αποτέλεσμα 2ες 60 μέχρι τα 220 να ειναι το Golf 1 κολώνα μπροστά,στα 255 κοντέρ του golf η διαφορά ηταν μεγάλυτερη.
    1 point
  12. χθες 03:40 ξημερωμα σημερινης στο σχιστο απο κερατσινι προς παλασκα golf mk2 20vt(inside) 302 δυναμομετρημενο φιλικο πατημα με s3 mk1 γυρω στα 300 σταση μεχρι και 400 κοπιο..στη συνεχεια εναμιση και αμαξι μπροστα το golf μεχρι τα 245...προσεχως βιντεο.
    1 point
  13. Εμένα αυτό το τεραστιο καπάκι του fsi με τα πρόστυχα 115 άλογα του δεν μου δημιούργεί καμία έπειξη προς... αυνανισμό... Είτε με λογότυπο είτε χωρίς....
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.