Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/31/2015 in all areas

  1. Χρονια πολλα καλη χρονια φιλε ...μη κανεις τιποτα βαλε μια 1.6 κ τελειωνεις..μην ξανοιγεσαι σε 1.8τ απλα γιατι θα φας τα λεφτα σου στη μετατροπη.επειδη το εκανα εγω πριν χρονια μου εφυγε ενα πακετο χρηματων αρκετο..εκτος κ αν σου περισσευουν κ θελεις να τα χασεις.ναι θα εχεις δυναμη ναι θα το γουσταρεις ναι σε ολα, Αλλα θελεις μαστορα με αρχιδια για να μη τρεχεις μετα αν γινει η οποιοδηποτε μαλακια.τωρα θελεις κομπλε συστημα μπροστινο κινητηρας με καλωδιωσεις εγκεφαλου ψυγεια και σασμαν της ιδιας μηχανης ,ξεκλειδωμα εγκεφαλου για το immobiliser για να μη αλλαζεις κλειδια,προγραμματισμο του καντραν να συμβαδιζει με το νεο εγκεφαλο .μετα θελεις φρενα μπροστινα αλλα με ακρα απο gti , μετα θελεις αμορτισερ με ελατηρια .εξατμιση απο εμπρος μεχρι πισω αλλη με μεταλλικο καταλυτη ,αν θες μεγαλυτερη ιπποδυναμη θελεις εναν καλο προγραμματιστη ,θελεις αλλαγη συμπλεκτη κ ολα τα παρελκομενα της μηχανης που θα βαλεις κ μερικες λεπτομερειες που θα χρειαστεις στη διαρκεια της μετατροπης αυτης ..ενω μενοντας στη ιδια μηχανη 1.6 δεν αλλαζεις τοσα..... Τωρα σε ρωταω θελεις ακομη να επενδυσεις τα λεφτα για 1.8τ.?δεν αξιζει φιλε.με τα χρηματα που θα ριξεις δεν κανεις αυτο που εχεις κ παιρνεις ενα ετοιμο 1.8τ.ας πουμε το δικο μου που εχω κ εριξα αρκετα λεφτα μεσα κ εξω το πουλαω κ δεν πουλιεται κ το δινω κ σχεδον τζαμπα...δικη σου η αποφαση,σκεψου κ αν εχεις καμια απορια στειλε μου π.μ καλη χρονια!
    2 points
  2. Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους και Χρόνια Πολλά, είμαι κάτοχος golf 6 160hp παραγωγής 07/2011 και νομίζω ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να προβώ σε αλλάγη μπαταρίας... Μήπως έχετε να μου προτείνετε κάτι??? Μάρκα + κόστος??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων και πάλι εύχομαι υγεία και προσωπική ευτυχία στον καθένα μας...
    1 point
  3. Η αντισταση ειναι για τις σκαλες του ανεμιστηρα και τιποτα αλλο. Το κομπρεσερ και το φρεον δεν εχουν καμια σχεση με την ζεστη που βγαζει το κλιμα, το κομπρεσερ παραγει μονο ψυξη. Η βουλομενο καλοριφερ εχεις ή χαλασμενο ανοιχτο θερμοστατη. Μαλον το 2ο.
    1 point
  4. Καλησπέρα και καλή Χρονιά σε όλους. Η επιλογή ενός αυτοκινήτου έχει αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια και γίνεται σε σύγκριση με ομοειδή αυτοκίνητα. Όσον αφορά στη κατανάλωση, έχω γράψει και σε προηγούμενο post, είναι πολύ καλή, γύρω στα 4,5 λ/100 μικτά, κυρίως εθνική. Είναι προφανώς ψηλότερη από τη διαφημιζόμενη για 1.4 90 ΒΜΤ, αλλά είπαμε, αυτή είναι από προσομοίωση. Όσον αφορά στα υπόλοιπα, αν εξαιρέσουμε το γνωστό θέμα, το οποίο εν πάσει περιπτώσει έλυσε, όπως έλυσε η VW, δεν έχω άλλα παράπονα. Θα μπορούσα να πω μάλιστα, ότι είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει (45 χρόνια τώρα). Βέβαια, ίσως είναι νωρίς για να πει κάποιος με σιγουριά ότι το αυτοκίνητο δε θα βγάλει "χοντρά" έξοδα στο μέλλον, αλλά μέχρι τώρα όλα ΟΚ. Είναι σίγουρα ένα αυτοκίνητο που αξίζει κάποιος να λάβει υπόψη του.
    1 point
  5. Τι πιο ωραιο απο το να βγαινεις εθνική και να κανεις 300 χλμ χωρις προορισμο μονο με μουσικη και συζητηση...
    1 point
  6. Εγώ μένω Αθήνα έχω το Πολακι απ τον Μάιο του 15 και μέσα στην πόλη με περίπου 38-40 λίτρα πετρέλαιο μου βγάζει 850-900 χλμ καλά αν πιάσω και εθνική και κάνω κανένα ταξίδι μου βγάζει 1000+ άνετα. Τις καταναλώσεις που έχω εγώ στο πόλο φίλος μου με Ford fiesta 1.6 diesel δεν τις έχει δει ποτέ ούτε στα πιο τρελά του όνειρα, συγκεκριμένα μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι περίπου 4,5 λίτρα και σε εθνική πέφτει άνετα στα 3,5-3,6 λίτρα με σχετική συναίνεση από μέρους μου έχει πέσει και στα 3,3 λίτρα. Επειδή είναι τρικυλινδρος ο κινητήρας κάνει λίγο θόρυβο παραπάνω αλλα η καμπίνα έχει πολύ καλή ηχομονωση δεν είναι καθόλου θορυβωδης πραγματικά, τα 23 κιλά ροπής είναι αρκετά μερικές φορές στο πάτημα του γκαζιου νομίζεις πως έχει αυτοκινήτου μεγαλύτερου κυβισμού, επίσης το συνεργείο το έχω επισκεφτεί μόνο για το προβλεπομενο service δεν μου έχει δημιουργήσει κανέναν απολύτως πρόβλημα. Μετά από 9 μήνες συνύπαρξης με το Πολακι μπορώ να πάω πως είμαι 100% ικανοποιημενος και αν είχα ξανά την επιλογή πάλι το ίδιο αυτοκίνητο θα έπαιρνα. Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  7. Αυτο που ανεβασες ειναι χειμερινο λαστιχο. Δεν εχει καμια σχεση με το pilot sport. Δεν σου χρειαζεται τετοιο λαστιχο για την Αττικη
    1 point
  8. Χρόνια Πολλά, Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου εδώ και 13 μήνες, και μετά από αυτά που έχω περάσει με το να μπαινοβγίνω στα συνεργεία δεν θα το αγόραζα αν είχα την επιλογή ξανά. Πέρα από τα τεχνικό πρόβλημα του κινητήρα που έσβηνε στις χαμηλές στροφές, το οποίο επιλύθηκε με την αναβάθμιση που του έγινε στο βολάν, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει τα εξής, κατά την άποψή μου, σοβαρά μειονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα και με αυτό που περιμένει κανείς από ένα αμάξι που κοστίζει πάνω από 15,000 ευρώ. - Το πιό σοβαρό θεματάκι, και ο κύριος λόγος που δεν θα το ξαναγόραζα, είναι η αυξημένη κατανάλωση μέσα στην πόλη και λιγότερο έξω. Το αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες καθημερινής οδήγησης μέσα στην πόλη καίει χαλαρά πάνω από 6.8 λίτρα τα εκατό χιλιόμετρα, με μαλακό πόδι στο γκάζι και οδηγώντας όσο το δυνατόν πιό οικονομικά μπορείς. Σε μικτές διαδρομές μέσα στην πόλη, δεν πέφτει με τίποτε κάτω από 6.1 λίτρα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο στην καλύτερη είσαι στα 5.3 λίτρα. Καμμία σχέση λοιπόν με τα διαφημιζόμενα από την VW και επίσης καμμία σχέση με τον ανταγωνισμό που βγάζει πολύ κοντά στα πραγματικά χιλιόμετρα που διαφημίζει! Το λέω γιατί με γεμάτο τεπόζιτο και με μικτές διαδρομές δεν μπόρεσα ποτέ να βγάλω καλύτερα από 700 χιλιόμετρα, ενώ γνωστοί και φίλοι με παρόμοια αυτοκίνητα του ανταγωνισμού βγάζουν χαλαρά 900 και πάνω χιλιόμετρα. - Θέμα δεύτερο, ο κινητήρας, ιδιαίτερα μετά την αναβάθμιση, είναι τραχύς στην αίσθηση και θορυβώδης, σαν να οδηγείς τρακτέρ! Καμμία σχέση με την ομαλότητα του τετρακύλινδρου όπως το Golf 1.6 TDI του οποίου είμαι επίσης κάτοχος και είναι ο λόγος που αγόρασα το Polo πιστεύοντας ότι η καλή εντύπωση που είχα αποκομίσει με το Golf θα ίσχυε και για το αυτοκίνητο αυτό. Με λίγα λόγια η αίσθηση και ο θόρυβος του κινητήρα του Polo σε κουράζει αφάνταστα στις διαδρομές, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη μιας και έξω δεν είναι τόσο ενοχλητικό το πρόβλημα. - Θέμα τρίτο, ο κινητήρας δεν είναι καλά "δεμένος" με τις σχέσεις του κιβωτίου, με αποτέλεσμα να κουράζεις το μυαλό σου για το που πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα για να είναι ομαλή η ροή του αυτοκινήτου χωρίς "σκορτσαρίσματα"! Τις περισσότερες φορές δεν το πετυχαίνω, και το αυτοκίνητο σκορτσάρει εκνευριστικά και κουραστικά, και πάντα με μέτρο σύγκρισης το πολύ καλό Golf TDI που είναι πράγματι οδηγική απόλαυση! - Θέμα τέταρτο, το αυτοκίνητο έχει σοβαρό πρόβλημα σταθερότητας σε πλάγιους ανέμους στον αυτοκινητόδρομο, με 4-5 μποφόρ ανέμους και με 120 χλμ το αυτοκίνητο κουνιέται δεξιά και αριστερά συνέχεια, κάνοντας την οδήγηση πολύ κουραστική. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα οφείλεται κυρίως στον συνδυασμό ζάντας/λάστιχο που έχει το συγκεκριμένο αμάξι, 14άρα ζάντα με στενό και ψηλό προφίλ λάστιχου που συντελεί στο να "παίζει" το αμάξι σαν αμορτισέρ δεξιά-αριστερά στις υψηλές ταχύτητες με αέρα, ίσως με 15άρες ζάντες και χαμηλότερο προφίλ να συμπεριφερόταν καλύτερα! - Θέμα πέμπτο, τα λάστιχα, χείριστα! γλυστράνε σαν τι στο νερό, ακόμα και σε στεγνή άσφαλτο, υπερθερμαίνονται στις υψηλές πάνω από 100 χλμ ταχύτητες, σκληρά στην αίσθηση, κουραστικά στο ταξείδι, ότι το χειρότερο έχω ποτέ οδηγήσει! Θα τα άλλαζα αν είχα την οικονομική δυνατότητα, αλλά όπως είπα και παραπάνω αν δεν ανέβει κανείς στην διάμετρο της ζάντας θα κάνει μία τρύπα στο νερό γιατί το αυτοκίνητο θα εξακολουθήσει να παίζει στους πλάγιους ανέμους! Θα πρέπει λοιπόν να ξοδέψω πάνω από 800 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση για να λύσω ένα κατασκευαστικό πρόβλημα επιλογής του συγκεκριμένου ελαστικού και ζάντας! - Θέμα έκτο, πολύ φτωχός εξοπλισμός στις βασικές εκδόσεις μέχρι τα δέκα πέντε κάτι χιλιάρικα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τελικά σου λείπουν κάποια αξεσουάρ που είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού, και η ποιότητα του αυτοκινήτου δεν είναι τέτοια που να υπερκαλύπτει τις ελλείψεις στον εξοπλισμό! - Θέμα έβδομο, βαρέθηκα να με δουλεύει η VW! Ήμουν ο πρώτος που ανέφερα το θέμα του κινητήρα σε αυτό το σάιτ, είχα κάνει δύο επισκέψεις στο συνεργείο για το θέμα, και άλλα λόγια να αγαπιώμαστε! Δεν έγινε ποτέ επίσημη ανάκληση από την εταιρεία ως όφειλε για ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα, διαβάζοντας δεξιά και αριστερά ανακάλυψα ότι βγήκε τελικά αναβάθμιση! Επίσης έχω πάει στο συνεργείο άλλες δύο φορές για το θέμα της κατανάλωσης και μου λένε ότι δεν βρήκαν πρόβλημα τεχνικό, αν και με τον μετρητή του ίδιου του αυτοκινήτου εύκολα διαπιστώνουν ότι η κατανάλωση τουλάχιστον μέσα στην πόλη υπερβαίνει τα 6.8 λίτρα τα εκατό! Τι πρέπει να κάνω λοιπόν για να παραδεχθούν το πρόβλημα? Α, και δεν ανέφερα ότι το Golf 1.6 TDI καίει λιγότερα από το Polo μέσα στην πόλη, στα 6.2 λίτρα κατά μέσο όρο, αν και είναι βαρύτερο από το Polo και με μεγαλύτερο κινητήρα! - Θέμα όγδοο και τελευταίο και ίσως το σημαντικότερο, από ότι διαβάζω στον διεθνή τύπο η VW έχει σιωπηλά καταργήσει το συγκεκριμένο μοντέλο με κινητήρα ντήζελ από όλες τις παγκόσμιες αγορές, η επίσημη δικαιολογία είναι ότι δεν υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον για την έκδοση ντήζελ, εγώ πιστεύω ότι το αυτοκίνητο έχει τόσα σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα, με το σημαντικότερο την αδικαιολόγητα αυξημένη κατανάλωση, που χαλάει την εικόνα της εταιρείας! Αν αληθεύει ότι καταργήθηκε το μοντέλο άντε μετά να βρείς μεταπωλητική αξία! Ελπίζω να σε κάλυψα για τους λόγους που δεν θα ξαναγόραζα το συγκεκριμένο αμάξι.
    1 point
  9. Αργότερα, μπήκαν μεμβράνες στα πίσω φανάρια, στα ανακλαστικά κ στα πλαϊνά φλας. Μάρκας lamin-x απόχρωση gun smoked. κ μία ακόμα με τους δίσκους μιας κ πλέον πάτησαν για να φανεί καλύτερα το σχέδιο τους: Πριν 1,5 χρόνο τοποθετήθηκε carbon εισαγωγή τύπου ram air, carbon θερμοασπίδα, μεγαλύτερο φίλτρο pipercross και βάλαμε σωστά την ανεπίστροφη στην εισαγωγή. Όλη η δουλειά έγινε στον Μίλτο Δερεκίδη σε συνεργασία με την Defsta Carbon, από το 0, φτιάχνοντας καλούπι κ πλέον διατίθεται με αυτόν τον σχεδιασμό για τα ibiza cupra dsg που έχουν τη μπαταρία μπροστά. Ακόμα άλλαξα πολλαπλασιαστές με τους ενισχυμένους BERU: Σχεδόν αμέσως μπήκε ένα πολύ μεγαλύτερο cooler china, μιας κ το παλιό δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στις αυξημένες θερμοκρασίες λόγω υβριδίου. Είναι 11 λίτρα, φτάνει μέχρι τα φανάρια, είναι πολύ πιο χοντρό από το προηγούμενο κ κάνει για μέχρι 350 άλογα: Πριν ένα χρόνο περίπου μπήκαν επιτέλους σωληνάκια υψηλής Goodridge και αλλάχτηκαν κ τα υγρά φρένων από τα motul rbf600 που έβαζα, σε ate typ200 racing που βγήκαν για να αντικαταστήσουν τα superblue. Τέλος λοιπόν το καλοκαίρι που μας πέρασε το αυτοκίνητο προγραμματίστηκε με το υβρίδιο για τελευταία φορά, στους E-tuners στους οποίους κ κατέληξα κ μου αρέσει πολύ η δουλειά τους. E-tuners είχα ήδη για 1 χρόνο περίπου αλλά επειδή βγήκαν στην επιφάνεια κάποια μηχανικά θέματα, το πρόγραμμα τελειοποιήθηκε όπως το ήθελα αυτό το καλοκαίρι. Δουλεύει πιέσεις 1.7 σταθερή, 1.45 κόφτη, έδειξε 282 άλογα Μαραβέλια και 410Nm ροπή. Πριν από λίγες μέρες έκανα νέα δυναμομέτρηση, για επιβεβαίωση της δύναμης (μιας κ διάφορες φωνούλες έλεγαν πως το δυναμόμετρο του Μαραβέλια δεν είναι αυστηρό κ χαρίζει άλογα), σε maha αυτή τη φορά, όπου έδειξε παραπάνω δύναμη αλλά λιγότερη ροπή. Το παιδί στον Τσακανίκα μου είπε πως με πιο πολύ κρύο θα δείξει άνετα 290+ άλογα: Τελειώσαμε... ελπίζω να την παλέψατε μιας κ έκανα παρουσίαση δουλειάς 5+ χρόνων σε μια σελίδα! Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις εντυπώσεις σας! Το αμάξι θα μείνει όπως είναι κ θα κάνει μόνο συντήρηση κ ψιλοπράγματα μιας κ έχει πάρει σειρά η αλλαγή του με άλλο αμάξι τελείως διαφορετικής κατηγορίας κ σιγά-σιγά μαζεύω χρήματα!
    1 point
  10. Οκ με όλα αυτά...Τουλάχιστον για το player (rcd200) υπάρχει κανα manual γιατί σε μερικά σημεία μου έχει σπάσει τα νεύρα...?
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.