Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/2016 in all areas

  1. Stage 2+ αυτή τη φορά με APR IC και ίδιες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα 9-6-9 (πίεση-αβάνς-καύσιμο) όπως στην προηγούμενη μέτρηση με τα 342: 366 από τις 6400 στροφές (στο δρόμο αλλάζω 6800) και με καμπύλη ρουκέτα το αμάξι στον κόφτη έχει πάνω από 370 αυτή τη στιγμή. Χωρίς αλλαγή στη ρύθμιση μόνο που πέσαμε από τους 66 εισαγωγής στους 35 μέσα στο δυναμόμετρο, ανέβασε μόνο του 3 μοίρες. Το αποτέλεσμα είναι +24 άλογα από την προηγούμενη δυναμομέτρηση με το μαμά IC. Προφανώς τώρα το 9-6-9 δουλεύει στο 100% κάτι που δεν συνέβαινε ποτέ με το μαμά IC. Το νιωθα από όταν πόσταρα το λογκάρισμα πριν λίγες μέρες ότι είχε πάρει πολύ και ήθελα να δω αν είχα δίκιο, μετά λοιπόν από την επιβεβαίωση, δεν βλέπω το λόγο να ανεβάσω αβάνς γιατί, καταρχήν ο στόχος ο αρχικός επετεύχθη, δηλαδή τα 370, το βλέπω και στο δρόμο πόσο πολύ έχει πάρει, επομένως μπορώ προς το παρόν να το χαρώ έτσι και κάποια στιγμή να πάω για τον μεγάλο στόχο τα 400. Δεύτερον, μπορώ να βάλω πρόγραμμα στο DSG που ανεβάζει τον κόφτη πάνω από τις 7000 και δεν χρειάζεται κανένα αβάνς για να βγάλω πάνω από 380. Γιατί λοιπόν να ανεβάσω αβάνς για να πάρω λίγα αλογάκια ακόμα και μετά να φοβάμαι μήπως η βενζίνη που θα βάλω κάποια στιγμή δεν είναι 100 αλλά 99,5 και αρχίσουν τα cf να χορεύουν καλαματιανό τουλάχιστον το 9-6-9 σου παρέχει μία κάποια ανοχή και επίσης δεν είμαι απ' αυτούς που αλλάζουν ρυθμίσεις ανάλογα την εποχή κτλ., μία ρύθμιση για όλο το χρόνο, στην πόλη και στο ταξίδι. Φυσικά πάντα για 100άρα μιλάμε. Λοιπόν τώρα επειδή μαζεύτηκαν τα έξοδα, ένα μπαρόμετρο μόνο για τη συνέχεια και μετά από κάποιους μήνες πάμε για τις βάσεις μοτέρ, ψαλιδιών κτλ. Και πρόγραμμα στο DSG. MISSION ACCOMPLISHED.
    2 points
  2. Λοιπόν, επειδή ήμουν και γω ίδια περίπτωση (κινητήρας CAVD 1.4TSI 160PS DSG , Απρίλιος 2010), θα σας παραθέσω κάποια στοιχεία καθώς τη συγκεκριμένη βλάβη (ευαίσθητη παρτίδα πιστονιών σε συνδιασμό με ακατάλληλο λογισμικό) πρέπει να την ήξερε η VW και να έκανε την κορόιδα... Τα στοιχεία μου είναι τα εξής: 1ον) Όλα τα σερβις μου έγιναν σε επίσημη αντιπροσωπεία VW 2ον) Βενζίνη κατά 85% έβαζα από γνωστό μου, που έχει αδιαμφησβήτητα καλή βενζίνη (χωρίς νοθεία εννοώ) , και έβαζα την απλή 95αρα και ενίοτε καμιά φορα την V-Power (και τωρα βάζω αλλά μόνο οταν εχει προσφορα) 3ον) Η οδηγία που λέτε για «αναβάθμιση» του software ήταν η 24S4 η οποία ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ (μπορείτε να το δείτε αν έγινε στο αυτοκόλλητο στη ρεζέρβα αλλά και στα χαρτιά του σέρβις), -κατά τη γνώμη μου απλά καθυστέρησαν την εμφάνιση της βλάβης για μας «πετάξουν» εκτός περιόδου εγγύησης - όλα μαζί δεν ήταν τυχαίο που έσκασαν στα 4,5 χρόνια 4ον) Και μένα «έκαιγε» λάδι και συμπλήρωνα κανένα λίτρο (δεν θυμάμαι κάθε πόσες χιλιάδες χιλόμετρα) Παρόλο λοιπόν που το αμάξι γινόταν ευλαβικά στην ώρα του συντήρηση και παρόλο που εφαρμόστηκε και η οδηγία της αναβάθμισης εμένα έσπασαν 3 από τα 4 πιστόνια της μηχανής.... άρα καμία «αναβάθμιση» λογισμικού από την vw θα με έσωζε.... τα πιστόνια δεν ξέρω αν έφταιγε η παρτίδα τους , ο συνδιασμός με το λογισμικό ήταν το λάθος, εξου και όπως αναφέρετε ότι πολλά βελτιωμένα ΙΔΙΑΣ παρτίδας ΔΕΝ έσπασαν...
    2 points
  3. ναι αλλά το dynavin διαβάζει από το canbus... οπότε ουσιαστικά σου δείχνει ψηφιακά ακριβώς ότι σου δείχνει και το καντράν! Γενικά πάντως το passat στις εκδόσεις 1.8/2.0 έχει πολύ καλόβολο ρεζερβουάρ μιας και δεν κάνει τίποτα τρελές καμπύλες οπότε το φλοτεράκι γενικότερα διαβάζει με αρκετή ακρίβεια σε όλο το εύρος κίνησης του. Ίδιος χώρος... απλά από ένα σημείο και κάτω μπαίνεις στα "κόκκινα" του καντράν, σου ανάβει το λαμπάκι και "θεωρητικά" (και μόνο) μπαίνεις στη "ρεζέρβα" (που είναι πρακτικά το εύρος στο οποίο ανάβει το λαμπάκι στα καντράν)
    1 point
  4. Ουτε τσάγια πινω ουτε ασχολούμαι με την καλλιέργεια τσαγιού
    1 point
  5. Έχοντας την οθόνη της Dynavin μπορώ να σας πω τα εξής : Όταν φουλάρει το ρεζερβουάρ το μέγιστο ποσό λίτρων που δείχνει είναι 65 λίτρα (δεν έχω δει ποτέ τα 70 λίτρα που αναφέρεται παραπάνω) Παράδειγμα πρώτο: Έστω ότι το αυτοκίνητο είναι με λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα. Εάν πω στον βενζινά να μου γεμίσει 50ευρώ με υποθετική τιμή 1 ευρώ το λίτρο, στην οθόνη πάντα το άθροισμα είναι σωστό, δηλαδή 55 λίτρα στο συγκεκριμένο παράδειγμα (απόκλιση 1 λιτρο) . Παράδειγμα δεύτερο : Έστω ότι το αυτοκίνητο είναι με λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα. Εάν πω στον βενζινά να μου φουλάρει ..........η απόδειξη είναι πάντοτε πάνω από 60λίτρα. Η οθόνη όμως έχει ένδειξη και πάλι 65 λίτρα. Τι συμβαίνει ? Που είναι τα υπόλοιπα λίτρα? Μην μου πείτε ΡΕΖΕΡΒΑ γιατί μετά από καμμιά 10αριά χιλιόμετρα η ένδειξη από 65 κατεβαίνει αμέσως στα 64. Εκτός και αν η ρεζέρβα δεν μπορεί να μετρηθεί. Και πραγματικά τι είναι η ρεζέρβα? Όταν είναι αναμμένο το λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα, η ρεζέρβα των 8 λίτρων είναι κάτι έχτρα ? Δηλαδή το αυτοκίνητο έχει 13 λίτρα?
    1 point
  6. Έτσι για την ιστορία αλλάχθηκαν οι παρακάτω κωδικοί: 03c145299af (τεντωτήρας) 03c260849a (ιμάντας) Ανταλλακτικά & εργασία σε εξουσιοδοτημένο 145 ευρώ
    1 point
  7. έχει βγάλει εδω και καιρό άλλος βελτιωτής έλληνας πρόγραμμα, πριν την APR
    1 point
  8. Την καινούρια Bmw 1.20 με τα 177ps.. γιατί έχει κωλ...ρα και όχι μόνο.... αλλά 2-3 εξτραδάκια να βάλεις πάει πάνω από 40.....
    1 point
  9. http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=20643 http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=20816 Διαφόρετικα part numbers τα πιστόνια cavd και caxa τελικά. Έτσι εξήγειται γιατι την γλυτώσαμε οι 122αρηδες... Σας ευχαριστω όσους μπήκατε στον κόπο να μου απαντήσετε αντι να μου γράφετε 5 γραμμές υποδείξεις και οχι μισή γραμμη απάντηση...
    1 point
  10. wolfsburg εκτος απροόπτου είναι μέσα.. Ο xrigolfakias είναι μέσα.. Ο badjesgt είναι μέσα... Ελα να μεγαλώνει η παρέα σιγά σιγά!!!!
    1 point
  11. Για , να κάνω λίγο το δικηγόρου του διαβόλου (χρειάζεται μερικές φορές). Όταν ο κατασκευαστής λέει για το 160άρι ότι πρέπει να βάζεις βενζίνη 98 οκτανίων και εσύ βάζεις 95άρα μόνιμα και μάλιστα από το κυρ Βασίλη το βενζινά (τυχαίο όνομα) (που λόγω κρίσης ρίχνει περίεργα πράγματα μέσα στη δεξαμενή για να μπορέσει να επιζήσει και να μην το κλείσει το μαγαζί ) και κτυπάει συνεχώς πειράκια επί χρόνια κάποια στιγμή κάποιο πιστόνι θα παραδώσει πνεύμα. Τι ίδιο ισχύει και για το γνωστό GT 170 που όλοι το έβγαζαν αναξιόπιστο σε σχέση με το 140 που και αυτό ήθελε MIN98. Ας αναλάβει ο καθένας το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί. (Δεν εργάζομαι στη VW)
    1 point
  12. Αυτό που έγραψε ο nikdev, είναι ότι αν πήγαινε το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου της VW, θα έβλεπαν ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται αναβάθμιση λογισμικού και θα την έκαναν. Καλό και φθηνό το συνεργείο εκτός δικτύου, αλλά από ότι είδες έχει και το ρίσκο του. Επίσης, αυτό μπορούν να το επιβεβαιώσουν και άλλοι από εδώ, καλύτερα να του βάλεις πρόγραμμα και να του "πίνεις το αίμα" παρά να το πηγαίνεις "εκκλησία". Όσα έχουν αναβαθμιστεί έχουν σωθεί από το σπάσιμο των πιστονιών.
    1 point
  13. Η αξιοπιστία εκείνων των αυτοκινήτων ήταν ανώτερη για ένα απλό λόγο. ¨Ήταν πολύ απλά... Μια λαμαρίνα, ένα τιμόνι και 4 τροχοί. Δεν είχαν την πολυπλοκότητα τη σημερινή, ούτε κυρίως τα ηλεκτρονικά - ηλεκτρικά των σημερινών.
    1 point
  14. 11 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ Τα χρόνια περνούν γρήγορα και χωρίς να το καταλαβαίνουμε! Μόλις χτες συνειδητοποίησα ότι είμαι μέλος του club πάνω από 10 χρόνια,( 25 Feb 2005) κάποια από τα τότε παιδιά σήμερα έχουν δικά τους παιδιά… Θα ήθελα μέσα από αυτό το forum να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη και την προτίμηση σας στο πρόσωπο μου όλα αυτά τα χρόνια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από βάθος καρδιάς σε εσάς που πάντα λέγατε ένα καλό λόγο για μένα, σε εσάς που δεχτήκατε τις υπηρεσίες μου αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα παιδιά που είναι φίλοι του club . Να είσαστε όλοι καλά ! Καλά ταξίδια με υγεία και κυρίως ασφαλή !
    1 point
  15. φωτογραφια με τα καινουργια μας παπουτσιααα
    1 point
  16. Ως κάτοχος τριών διαφορετικών vw από το 1997 έχω να πω τα εξής: Πρώτον και κυριότερο με προβληματίζει αν όλες αυτές είναι αστοχίες υλικού και κακή κατασκευή ή αν τελικά είναι οργανωμένο και προγραμματισμένο σχέδιο της vw να τσιμπάει χιλιαρικάκια κάθε ένα δύο χρόνια από τα θύματα της. Κατά την γνώμη μου προφανώς και είναι καδένα-gate, καπάκια-gate, πιστόνια-gate τρόμπες-gate κτλ!!!! Ωραίο να τσιμπάς άλλο ένα πεντοχίλιαρο από προγραμματισμένες βλάβες στα πλαίσια της καλής συνεργασίας μας πάντα!!! Οι αντιπροσωπείες της vw είναι ότι πιο ελεεινό και άθλιο υπάρχει στον ελληνικό αυτοκινητιστικό χώρο. Προσωπικά εδώ και δέκα χρόνια πατάω μόνο για την πρώτη αλλαγή λαδιών για να μην χαθεί η εργοστασιακή εγγύηση (στα πλαίσια της καλής μας συνεργασίας πάντα!!!) Μετά μακριά… έχω γλυτώσει χρήματα και ψυχική οδύνη. Αν είχες πάει σε έναν καλό μηχανικό έξω με μια μεταχειρισμένη τουρμπίνα τι κόστος θα είχες? Ως κάτοχος vw έχω να δηλώσω ότι θα ξαναγόραζα ευχαρίστως vw golf. Το αυτοκίνητο είναι αλλού σε πάτημα και κατασκευή. Θα αγόραζα όμως μόνο μεταχειρισμένα πενταετίας (όπως το tsi122 και tdi) ύστερα από καλό έλεγχο. Διαβάζοντας σε έγκυρα forum όπως αυτό βλέπεις ποια μοντέλα έχουν βγάλει τα περισσότερα και τα αποφεύγεις και επιπλέον σε αυτοκίνητα πενταετίας γλυτώνεις και τα… πλαίσια της καλής μας συνεργασίας!!!!! Πας σε ένα σοβαρό μηχανικό έξω και τελείωσες. Μην περιμένεις και πολλά από την ελληνική δικαιοσύνη. Μόνο αν διαγνωστεί λάθος η κλ@νι@ σε ελληνικό νοσοκομείο και έχεις καλό δικηγόρο…
    1 point
  17. Αγαπητοί φίλοι, Η γυναίκα μου έχει ένα VW Golf 160 PS 09/2010. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες αντιμετωπίζουμε μία τεράστια περιπέτεια με το αυτοκίνητο όπου μετά το σπάσιμο της τουρμπίνας και την αποκατάστασή της παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα (σπασμένο πιστόνι 2ου κυλίνδρου) πριν καν μας παραδοθεί ξανά το αυτοκίνητο - μέσα στο συνεργείο.Όλη μας η περιπέτεια με Karenta και Kosmocar περιγράφεται στην συνημμένη επιστολή που έχω ετοιμάσει για τον ειδικό και ημερήσιο τύπο και αυτή την στιγμή μεταφράζεται προκειμένου να σταλεί στην Γερμανία μήπως και βρούμε το δίκιο μας. Εκθέτω εδώ το πρόβλημά μας όχι για να βρούμε λύση αλλά για να ενημερώσω αλλά και να προετοιμάσω άλλους ιδιοκτήτες VW ως προς τι μπορεί να αντιμετωπίσουν σε παρόμοιες περιπτώσεις. Αν έχετε λίγο χρόνο αξίζει να το διαβασετε, είναι μνημείο ασυνέπειας και κοροιδίας Ευχαριστώ για την φιλοξενία στο forum σας Νίκος Κ ΕΠΙΣΤΟΛΗ VW KOSMOCAR KARENTA.docx
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.