Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/05/2016 in all areas

  1. Εγώ νόμιζα ότι εδώ είναι ένα καλα οργανωμενο μέρος για κατόχους και φίλους vw να συζητάμε και να λυνουμε τα οποία προβλήματα και απορίες έχουμε και όχι να δημιουργούμε έχθρες μεταξύ μας,δεν οφελει!
    5 points
  2. Πριν μερικες μερες με πηρε τηλεφωνο μια γλυκητατη δεσποινις και μου ειπε οτι απο το 2012 με χασανε απο το σερβις της αντιπροσωπειας τι γινεται δεν περνατε το αυτοκινητο σας σερβις με ρωτησε, απεφυγα επιμελως να της απαντησω οτι τα βασικα τα κανω μονος μου στο σπιτι (τη βοηθεια του club βεβαιως, βεβαιως) της εξηγησα ομως το εξης οτι για δευτερο σερβις μου κατεβατε τα σωβρακα (αλλαγη λαδιων,λιγο νερακι πλυστικη, οπτικος ελεγχος 308 ευρω? συν εισητηρια απο το νησι 70 συν κατι καφεδες γιατι το αφησα στις 10.00 και το πηρα 16.30 , 20 ευρω δηλαδη 398 ευρω η ολη κατασταση ) την σημερινη μερα? νεκρικη σιγη για λιγο στο τηλεφωνο αφου και αυτη για το δικο της αυτοκινητο αποκλειεται να τα δινει, το κλεισαμε λοιπον φιλικα αφου χωρις να πει τιποτα φανηκε οτι συμφωνησε. Ξορκησα λοιπον τις αντιπροσωπειες και ετσι κλεισαμε αισιως 6 χρονια με την γκολφαρα με την ιδια μπαταρια και χωρις να εχει καει ουτε μια λαμπα, κλειδι μπροστα και φυγαμε. Ευχομαι καλα χλμ χωρις προβληματα ευχ για φιλοξενια και πληροφοριες . Pacific Crossing.
    3 points
  3. ωραια φωτο ...θεση καραουλι Πεντελη ..γεια σου γειτονα
    2 points
  4. Ρε παιδιά.. Τα ίδια κάνετε κι εσεις τώρα. Μιλάτε για μεμονωμένες περιπτώσεις και θέλετε να κανετε κανόνες όπως σας συμφερουν. Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν όσα προβλήματα έχω αναφέρει παραπάνω; Επειδή δεν χάλασε σε σας τα θέλετε φουλ αξιόπιστα, λες κι οποίου χάλασε είπε ότι χαλάνε τα αλλά επειδή χάλασε αυτού. Από τη στιγμή που σε μεγάλο ποσοστό αποτυγχάνουν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.- Υ.Γ1 Ούτε εμένα καίει λάδια, το να ειρωνεύεσαι Passatoukos απλά ρίχνει το επίπεδο συζήτησης, ξεκολλα. Υ.Γ. 2 Αυτό περί ακριβών αυτοκινήτων και touareg φίλε μου, άκυρο επιχείρημα. Ξέρω touareg W12 επί μήνες ακινητοποιημένο στην αντιπροσωπεία με πρόβλημα στο ΚΙΒΩΤΙΟ. Ναι, ΤΟΣΟ σοβαρό πρόβλημα Υ.Γ. 3 Όταν λες ότι τα Opc είναι συνέχεια στις ράμπες, πάλι γενικεύεις. Ωραία, κι εγώ ξέρω 3 opc που δουλεύουν ρολόι, θα βγουν έτσι συμπεράσματα; Για συμπεράσματα υπάρχει επιστημονικός τρόπος, λέγεται ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Οσο για τον φίλο που ανέφερε την toyota για την Αμερική και το κολλημένο γκαζι, τουλάχιστον σέβεται τον πελάτη της και έκανε ΑΝΑΚΛΗΣΗ. Είδατε η vw να κάνει ανάκληση στα dsg; Αυτά από μένα.
    2 points
  5. Παλιό μου post http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52273&p=584285 Τεχνικές οδηγίες :
    2 points
  6. Δε ξέρω για το Belkin αλλά κάτι αλλά που έχει το Πλαίσιο δουλεύουν μια χαρά.
    1 point
  7. εφυγες για επινικελωση
    1 point
  8. Ακόμη ένας μύθος, αυτός της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που και καλά σέβεται τον πελάτη έχει καταρριφθεί (με ελάχιστες εξαιρέσεις). Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. Βάψτο μπλε, ρίχτο στη θάλασσα και πάρε ένα iPhone να γίνεις άνθρωπος... [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Για μένα επειδή μεγάλωσα και σε αυτό το golf mk2.Δεν έβγαλε το παραμικρό αλλά καμία σχέση με τεχνολογια,ενεργητική καμπαθητικη ασφαλεια. (Άραγε υπάρχουν τέτοια μέλη κάτοχοι?)
    1 point
  11. Τάσος από Θεσσαλονίκη,Passat b6 1.4tsi rline 2010.
    1 point
  12. κοιτα αν ξερεις τι θελει το αυτοκινητο στα συγκεκριμενα χιλ. (60.000khm,90.000khm κ.τ.λ.) παιρνεις εσυ τα αντ/κα και το πας σε καποιο συνεργειο που εμπιστευεσαι.Εγω για τα αναλωσιμα αντ/κα(λαδια,φιλτρα λαδιου-καμπινας-αερος-βενζινης,μπουζι κ.τ.λ.) τα αγοραζω απο φρανζη που εχει σχεδον τα παντα και τα παω σε δικο μου συνεργειο.Για φρενα παω σε εναν παλι δικο μου που ασχολειται μονο με φρενα και ειναι πολυ καλος.Δεν χρειαζεται να πασ αντιπροσωπεια αφου εχει ληξει κ η εγγυηση.Αν ειναι καινουργειο το πας να κανεις τα service μηπως σου βγαλει κανενα προβλημα μικρο ή μεγαλο για να γλυτωσεις επισκευες,δηλ. παιδικες αρρωστιες κ.τ.λ.
    1 point
  13. Γείτονα chevalier αν θέλεις την γνώμη μου 16αρες και Eco-Up δεν πάνε μαζί! Όπως λέει και ο aetos πιο πάνω δεν είναι και η καλύτερη επιλογή.. Εκείνος βέβαια θα σου τα πει καλύτερα, αλλά έμαθα ότι θα βάλει στο δικό του, μετά από πολύ ψάξιμο 14'' ζάντες αλουμινίου από την μαμά VW. Οπότε σίγουρα εκείνος θα σε καθοδηγήσει καλύτερα!
    1 point
  14. Ευχαριστω παιδια.Θα του βαλω ισως ζαντες καποια στιγμη αρκει να μην κατσει και ειμαι κομπλε...Αντε και οταν παλιωσουν οι αναρτησεις που ειναι αλλαγμενες τωρα ισως βαλω κανα σετακι για μεγαλυτερη σταθεροτητα.Παλιοτερα ηταν αλλιως..Τωρα με 2000 παιρνεις καινουριο αμαξι,οποτε δεν αξιζει εστω και αυτα τα αλογα... Για βελτιωσεις στην εικονα και στην ηχο που δε κοστιζουν προτεινετε τιποτα? Πως να το κανω πιο ομορφο...*Χτες ειδα ενα σαν το δικο μου με διπλη πισω,χαμηλωμενο λιγο και εβγ αζε εναν ηχο λουκουμι...δεν ηταν gti..
    1 point
  15. Hankook Ventus V12 Evo 2 K120 235/45 ZR17 97Y XL VSBκαλό και πολύ τίμιο λάστιχο από την καινούρια γκάμα της hankook 400 ευρώ
    1 point
  16. Σκοπευεις να ριξεις λεφτα στο αμαξι??πιστευω πως το καλιτερο για ενα αμαξι σαν αυτο και νεο οδηγο βαλε μια 15νταρα ομπρφη ελατηρια και αμορτισερ για λιγο χαμηλομα (μιν παρεις καπιο φτινο σετ coiliver γιατι θα σου φιγει η μεσι)και βαλτου ενα καλο κιτ αεριο!!!θα ειναι οτι πρεπει για βολτουλα και χαλαρα ταξιδακια Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Μεση καταναλωση εχω 7,2 λτ/100χλμ..........ταξιδι με 130 χλμ και μεσα στη πολη αρκετα χλμ....2,0 tdi 4motion 170ps
    1 point
  18. Σίγουρα το 400 είναι πολύ μικρό δείγμα για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα. Από την άλλη το τί είναι αξιοπιστία για τον καθένα διαφέρει. Για άλλους είναι να μην τρίζει, για άλλους να φρενάρει ή να μπορεί να επιταχύνει όταν πρέπει για λόγους ασφάλειας. Το γεγονός για παράδειγμα ότι είχε γίνει ανάκληση στην Αμερική για μάρκα αυτοκινήτων που στην Ελλάδα θεωρούμε τέρας αξιοπιστίας επειδή κόλλαγε το γκάζι στο πάτωμα εν κίνησή (!) για εμένα π.χ. θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα από 10 τριξίματα και 100ml λάδι ανά 1000km. Γνώμες και εμπειρίες είναι αυτά. Από την άλλη δεν μπορούμε να παραβλέπουμε το γεγονός ότι όταν χρησιμοποιείται μαζικά νέα τεχνολογία υπάρχει ρίσκο. Για επιλογές χωρίς ρίσκο επιλέγεις ατμόσφαιρα σε 1200 κυβικά και προσεύχεσαι στις προσπεράσεις...
    1 point
  19. Το θέμα με την vw κατά την γνώμη μου οπως έχω ξαναγράψει εδω μέσα δεν είναι τόσο η αξιοπιστία της όσο το απαράδεκτο after sales της στην Έλλαδα. για άλλες χωρες και μάρκες δεν γνωρίζω τι γίνεται... Αστοχίες υλικού έχουν υπάρξει ακόμα και σε κατασκευαστές αεροπλάνων απλά αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι ηθικό ενας κατασκευαστής με ενα update και γενικότερη κοροιδία (απο την εποχή που σου έλεγαν οτι to 1.6 fsi δεν έχει ανάγκη με 95αρα και σου ζήτουσαν κόστος εργασίας και ανταλλάκτικων διπλάσιο απο οτι εξω...) να αναβάλει το σπάσιμο της μηχανής για να βγεις εκτος εγγύησης και μετά να κάνει τον... κινέζο.
    1 point
  20. Passatoukos ΠΡΟΦΑΝΩΣ και κάποιος που έχει πρόβλημα θα μπει στο φόρουμ να ψαχτει με άλλους ίδιους κατόχους να βρει λύση, γι αυτό ειμαστε στο 2016, γι αυτό ξεκίνησαν τα fora. Αν θέλετε απλά να μπαίνουμε μόνο να καμαρωνουμε, ή να λέμε για κόντρες και βελτιώσεις, πείτε το να ξέρουμε που βρισκόμαστε ρε παιδιά και να μην σας ξανά ενοχλήσουμε. Χαίρομαι όσοι είστε τυχεροί κι ευτυχισμένοι κάτοχοι, μακάρι να συνεχισετε έτσι. Τώρα εκφράσεις τύπου πούληστε τα μπιπ να ησυχασετε κι εσείς κι εμείς, δεν βοηθάνε. Όταν τα έχεις σκάσει χοντρά να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο, πήγαινε μετά να το πουλησεις να δεις τι θα χάσεις κι αν είναι τόσο απλά όσο τα περιγραφείς. Επίσης ούτε με αφορά τι έκανε σε επιδόσεις η vw πριν 15 χρόνια σε επιδόσεις ή/και αξιοπιστία, μιλάμε για το σήμερα, ΣΗΜΕΡΑ κριναμε τα αυτοκίνητα αυτά. Όταν θα γυρνας κι εσύ από ταξίδι και σου κολλήσει η wastegate και μείνεις στη μέση του πουθενά γιατί είναι σε safe mode το αμαξι εξαιτίας μια ροδέλας που επρεπε να τοποθετηθεί στην wastegate για να μην τερματίζει και... κολλήσει (μπακαλιστικες λύσεις, αλλά είναι η official αντιμετώπιση! ) έλα και πες μας αν μιλάμε μόνο για ροδελες και ποσό ασήμαντες είναι.
    1 point
  21. Άκουσε,επειδή δεν μπορώ να μιλάω χωρίς επιχειρήματα. Μιάς και τα τότε ειχαν 0-100 μιση ωρα,έχεις να μου φέρεις κατι αντιστοιχο Vw passat 1.8 20v 125hp? σε βάρος και άλογα,να δούμε τι εκανε η Vw στο δρόμο και οχι στο πληκτρολόγιο? Και επειδή θες να γράφεις οτι θες και οπως θές,Το Vag group έχει ενα 20vt απο 150 μέχρι 225 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ άλογα,που τον ζηλέυουν ακομα και σημερα πολλές εταιρίες.Αυτον τον ξέχασες? Τον 1.8 Abf με τα 140+hp τον ξέχασες?τον Vr6?Τα 2.0 tfsi τα εχεις ξεχασει?τα 1.8 τα tfsi και αυτά τα εχεις ξεχάσει? Η Vw φιλε μου δεν ειναι τα σωληνάκια σου που τρίζουν,ούτε η ροδέλα που ηθελε αλλαγή. Εχουμε καταντησει το Club να μπαινει ο καθενας για να γραψει πια ροδέλα του εφυγε,και να εξαφανιστει. ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΑ,*μη επιτρεπόμενο @ URL*,ΚΑΙ ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. Ένας ευτιχισμένος κάτοχος Vw.
    1 point
  22. Γερμανικο δεν θα επαιρνα παντως.Ειδαμε τι παθανε και τα Tiger οταν ζορισανε λιγο οι θερμοκρασιες... Εκει εξω απο την Μοσχα..!! Φιλε δεν πηρα αλλη μαρκα και δεν πηρα μεταχειρισμενο για να απολαυσω αξιοπιστια και να αποφυγω τα συνεργεια. Οση ειρωνια και αν πουλησεις, τα δεδομενα δεν αλλαζουν. βγαζουν στην παραγωγη δηθεν καινοτομους κινητηρες και μετα απο 4 χρονια κανουν σαν τρακτερ. Α, και στην πορεια σου λενε ξεχασαμε να βαλουμε κατι κομματια μωρε, εκει στην εκτονωση, σιγα. Αμα δεν σε εκφραζει η ερευνα, μπορεις να κανεις επαινο στην VW. Ολοι ειναι τρελοι που τραβανε τα μαλλια τους με τους σκαραβαιους. Ακομη και στα συνεργεια πας και σε κοιτανε με το υφος "αλλο ενα κοροιδο, τι καιει? λαδια? κανει ηχους? δεν μπαινει η 2α? DSG?" Τα αυτοκινητα που βγαζει ειναι φτιαγμενα στο Π κ Φ, σχεδιασμενα προχειρα και ετη φωτος μακρυα απο τα βαρετα πλην αξιοπιστα οχηματα πριν εποχης TSI. Θα σχολιασω με χιουμορ... VW μονο για Bora 1.4 με 0-100 20sec. Μεχρι εκει μπορει αξιοπιστα.
    1 point
  23. Ότι γενικά στα περιοδικά πιθανώς να παίζονται συμφέροντα αντε να συμφωνησω. Ότι τα vag σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν είναι αξιόπιστα πάντως, για μένα αποτελεί γεγονός και με πιάνουν τα γέλια όταν ακούω ότι κάποιος αγοραζει γερμανικό για την αξιοπιστία. Από που να ξεκινήσουμε; Από τους γρύλους παραθύρων από εποχής golf 4 έως και 10 χρόνια μετά που έπεφταν; Από τα 1.4 16v 101 που πολλά καιγαν τον αμπακο λάδι κ επισκεύαζαν μοτερ εντός εγγύησης; Από τα συγχρονίζει δευτερας; Από καδένες; Από τα σπασμένα πιστονια του cavd που όσοι δεν κάνανε update έχουν θέματα; Από τον 2.0 tfsi του q5 που μερικά καίνε 1 λίτρο ανα 2.000 χλμ κ όσοι είναι εκτός εγγύησης την κατσανε την βάρκα; Από τα dsg και τα mechatronic και τους πολύδίσκους; Από τα νέα 1.4tdi και τους συμπλέκτες; (Πάλι καλά που κάνανε ανάκληση, τους τιμάει) Ή από την απτή ποιότητα που ξεφλιυδιζουν οι διακόπτες παραθύρων στην 3ετια; Τελος, αφηνω το χειρότερο κατ εμε, τα 1.4 180ps που είχαν αλλάξει κι εγώ δεν ξέρω πόσες φορές μοτέρ και καιγανε περισσότερο λάδι απ ότι βενζίνη. Άντε να πάρεις καινούριο αμάξι κ κάθε 5.000χλμ να σου εγκρίνουν αλλαγή κινητήρα και να μην λύνεται το πρόβλημα. Κι αυτά είναι μόνον που μου έρχονται στο μυαλό. Μην λεμε λοιπόν ότι θέλουμε. Ακόμα και με golf 7 πάλι υπάρχουν θέματα. Οπότε για μένα, σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θεωρείται αξιόπιστη εταιρία, ούτε θα την πρότεινα σε κάποιον που ψάχνει αξιόπιστο αυτοκίνητο. Αυτά από μένα.
    1 point
  24. Καλημερα και απο εμενα. Επισης, ιδιο προβλημα με την καδενα. Επιμενει μερικες φορες για περιπου ενα δεκαλεπτο να ακουγεται ο ηχος και τρελαινομαι. 58.000χλμ, Απρ του 2010. Μπορουμε να μαζευτουμε αρκετα ατομα και να παμε στην VW να το κανουμε θεμα? Εστω καποιο email στα κεντρικα της VW επωνυμα, με αριθμους πλαισιου κτλ? Μην σας πω να κλεισουμε και καμια αντιπροσωπεια με τα αυτοκινητα μας, να τους κανουμε ρεζιλι... Δεν παει αλλο αυτο το πραγμα. Προτεινω να κανουμε ενα θεμα με OFFICIAL νεα απο τις αντιπροσωπειες, μην σας πω και εγγραφη δηλωση με το τι λεει ο καθε αντιπροσωπος, με σκοπο να τις χρησιμοποιησουμε.
    1 point
  25. Ναι το bosch είναι αρκετά τίμιο τακάκι...
    1 point
  26. Να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι... Καλή Χρονιά και να χαίρεστε τα εργαλεία σας, καλα και ασφαλή χλμ. Στάλθηκε από το GT-I8262 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  27. Με 16αρα και 7ιντσων το ecoup θαναι ομορφο,αλλα θα κοψεις απο επιταχυνση σε μεγαλο βαθμο που σε ανηφοριες θα σε κανει να το μετανοιωσεις. Αν μελητησεις καλα τα αρχικα ποστ στο νημα αυτο,θα καταλαβεις οτι οσο πιο κοντα εισαι στην 14αρα-5ιντσων(επιλογη κατασκευαστου) τοσο καλυτερες επιδοσεις και οικονομια θα πετυχεις σε αυτο το μοντελο που ''πασχει απο επιδοσεις''. Οσο ξεφευγεις απο αυτα τα στανταρ θα πετυχεις ''ομορφια'' αλλα θα αυξησεις την καταναλωση που ειναι ο κυριος λογος υπαρξης αυτου του μικρου εργοστασιακου vw μοντελου φ/α. Και ενταξει η οικονομια ας πουμε οτι δεν σε ενδιαφερει αλλα σε μεγαλη ανηφορια φορτωμενος, η καποια επικυνδινη προσπεραση,τοτε θα καταλαβεις τι εννοω. Αυτα απλως στα λεω εντελως φιλικα,για να μην χρειαστει να με θυμηθεις αργοτερα φιλε μου... Υ.Γ. Και εμενα με εχει προβληματισει πολυ το θεμα της ζαντας αλουμινιου που την θελω σαν τρελος, μαρεσει η 15αρα 6 ιντσων και του παει παρα πολυ στο συγκεκριμενο μοντελο, αλλα εχω καταληξει σε 14αρα αλουμινιου 5 ιντσων με το ιδιο λαστιχο που φοραμε για πολλους σοβαρους λογους,που δεν πρεπει να ξεχναμε στο ecoup.
    1 point
  28. Έχω και εγώ ένα Passat 1.8TSI μοντέλο 2010 και γυρεύο LPG. Αυτό που διαβάζω πιο πάνω για την κατανάλωση με αέριο μου κάνει εντύπωση! Όλοι γράφουν περίπου 10€ στα 100 χμ. Με βενζίνη ξοδεύει σχεδόν το ίδιο (8λ. Στα 100χμ χ 1.4 = 11,40). Κάνω κάποιο λάθος? Gesendet von meinem LG-D802 mit Tapatalk
    1 point
  29. Φίλες και φίλοι, Προχθές πήγα να πάρω το αυτοκίνητο μου (golf v 1.4 tsi sportline 4/07)και βρήκα τον μισό ουρανό κρεμασμένο (από την ηλιοροφή και πίσω). Το πήγα σε ταπετσέρη και μου ζήτησε 120€ για να βάλει ένα νέο ύφασμα με επένδυση στο ίδιο χρώμα. Ευτυχώς όμως έβρεξε και με ειδοποίησε πως μπάζει νερά στο εσωτερικό (πατάκι συνοδηγού) με αποτέλεσμα να κρατά υγρασία και να δημιουργεί πρόβλημα παντού! Είπα ευτυχώς, διότι θα μπορούσε να την είχε τοποθετήσει την οροφή και ένα χρόνο αργότερα να πάθαινα το ίδιο. Άλλο ένα 50€ μου ζήτησε για καθάρισμα των αυλακώσεων-(σωληνάκια αποχέτευσης), το σύνολο 170€. Να βράσω την Γερμανία και τα VW μου μέσα αν είναι κάθε λίγο και λιγάκι να βάζω βαθειά το χέρι στην τσέπη.... Πλήρωσα το κάρο 22800€ τον Απρίλιο του 2007 (απο τον φιλοσίδη στο Βύρωνα ανάθεμα την στιγμή )και είχα απαιτήσεις απο αυτό, που να ήξερα όμως πως επρόκειτο να εξελίξουμε το μοντέλο απο κοινού!!!!!!!
    1 point
  30. Αααααα τι βλέπω? Και βιντεάκια?! Έχω κι εγώ ένα!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.