Τα νέα είναι πολύ ενθαρρυντικά για τα λάστιχα. Στα 400 χλμ έκανα τις πρώτες μου δοκιμές αλλά από ρολλ 100 με 3η και με ESP μέσα γιατί δεν ήθελα να τα ζορίσω πριν κλείσουν 500 χλμ. Παρατήρησα ότι το ESP με έκοβε λιγότερο στην ίδια ευθεία στο ίδιο σημείο και με ίδιες θερμοκρασίες, σε σχέση με τα Cup. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι τα R888 πατάνε καλύτερα από τα Cup ότι δηλαδή είναι καλύτερο λάστιχο, ότι ζεσταίνονται όμως γρηγορότερα είναι σίγουρο και εκεί είναι όλη η ουσία για χρήση στο δρόμο που δεν έχεις την πολυτέλεια του δοκιμαστικού γύρου και ειδικά σε μπροσθιοκίνητο.
Προς το τέλος της πολύ μεγάλης βόλτας έκλεισαν και τα 500 χλμ οπότε έφυγε το ESP αλλά παρέμεινε το ρολλ 100 με 3η, πάλι στην ίδια ευθεία κτλ., εμφανής διαφορά σε σχέση με τα Cup. Όλα αυτά χωρίς να κάνω προσπάθεια να τα ζεστάνω, όσο ζεστάθηκαν πηγαίνοντας με μέση ταχύτητα 100 για μερικά λεπτά, όπως έκανα και με τα Cup.
Τώρα έχουν περίπου 600 χλμ και συνεχίζω ρολλ 100 με 3η χωρίς ESP, μέχρι να κάνω άλλα 200 χλμ όπου ξεκινάω τα ρολλ 60 με 2α, εκεί θα έχω μία πιό ολοκληρωμένη εικόνα, πάντως οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, και μάλιστα ακόμα δεν αποδίδουν στο 100%, όλα αυτά τα ελαστικά αποδίδουν καλύτερα από τα 2/3 μέχρι το 1/3 της ζωής τους, στο 1/2 για τα Cup σύμφωνα με το βιβλιαράκι της Michelin.
Συνεχίζω τις βόλτες, δοκιμάζω και ρολλ 60 με 2α, κάνουμε Πάσχα, Δευτέρα-Τρίτη αργία και φύγαμε για DSG tune και αβάνς αν όλα πάνε καλά, θα ξαναλογκάρω και ο ίδιος και ακολουθεί dyno, ελπίζω μόνο την ερχόμενη βδομάδα να μην εκτοξευτεί η θερμοκρασία γιατί τα κάνει κάτι τέτοια κουλά ο Μάιος. Τι ωραία που θα ήταν να τα έκανα όλα αυτά αυτή την εβδομάδα που έχουμε άψογες θερμοκρασίες, αλλά δεν προλαβαίνω.. Ο μεγάλος στόχος τα 400 παραμένει, άντε να δούμε πόσο κοντά θα φτάσω.