Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/27/2016 in all areas

  1. Χαιρετω σας παιδια Ειμαι νεος στο φορουμ (μολις εκανα λογαριασμο) και θα ηθελα μια μικρη βοηθεια... Θελω να βαλω xenon στο passat (2006) και καπου ακουσα οτι ισως εχω προβλημα με το μοτερ των υαλοκαθαριστηρων...ισχυει; Για φωτα ημερας εχετε να προτεινετε κατι; γνωριζεται τιμες για γνησια; με του εμποριου θα εχω καποιο προβλημα; Γνωριζεται να μου πειτε καποια link που μπορω να δω; Ευχαριστω
    1 point
  2. Χαιρετώ όλα τα μέλη του club, ήρθε ο καιρός να παρουσιάσω και εγώ το αυτοκίνητο μου. Εκ των προτέρων θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν από το club ώστε κάθε φόρα που χρειαζόμουν κάτι, με διευκόλυναν- καθοδήγησαν ώστε να επιτύχω το αποτέλεσμα που ήθελα. Το αυτοκίνητο το έχω από το 2009 και σταδιακά έχει φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα. Εργοστασιακά specs: 1.4 TSI 160hp CAVD κινητήρας Black pearl Πανοραμική Ηλιοροφή Διζωνικός κλιματισμός Alcantara καθισμάτα Αλουμινένια Πεντάλ RCD510 Mods: Κινητήρας: TMG Performance Custom 100 ron stage 1 επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου, FORGE cold air intake carbon, Audi S3 TFSI Intercooler , Custom full 70mm ολόσωμη εξάτμιση με μεσαίο και τελικο καζανάκι και 200αρι καταλύτη από MAVROIDAKOS RACING EXHAUST, TMG Performance V2 Ρυθμιζόμενη νίκελ ανοδιωμένη σκάστρα κλειστού τύπου Audi TT short shift Μπουζί NGK BKR7EIX Πολλαπλασιαστές ΒΕRU ZS030 Forge σιλικονούχα κολάρα (i/c, turbo) Σιλικονουχά κολάρα πιεσέων -υποπιέσεων Ανάρτηση: BILSTEIN B12 PRO KIT + (EIBACH PRO KIT) Audi TTRS Μπροστινά Top Mount Audi TTRS Σινεμπλοκ μπροστινών ψαλιδιών Tροχοί – Φρένα: OZ ULTRALEGGERA 17x8 SILVER CONTINENTAL SPORT CONTACT 5 ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΤΑΚΑΚΙΑ BREMBO Εξωτερικά: Αεροτομή, πλαϊνά σποίλερ από GOLF MK6 R20 OEM Μαύρη σίτα στον εμπρός προφυλακτήρα Σήμα R στην εμπρός μάσκα ASWF φιμέ (εκτός εμπρός παρμπριζ) Φιμέ στα πίσω φώτα Κόψιμο πίσω δεξιά διάχυτη για εξάτμιση ΧΕNON KIT H7-H15 Εσωτερικά: NEW SOUTH PERFORMANCE μπαρόμετρο στα εργοστασιακά χρώματα του καντράν + βάση στον αριστερό αεραγωγό, Full Led White λάμπες στο εσωτερικό Πεντάλ αλουμινίου
    1 point
  3. Καλησπερα και παλι! Μπορει να αργησα αλλα δεν ξεχασα βασιλη! Δες το φιλτρο να σε θυμισω ειναι mann και απο τον αυγουστο του 15 χρησιμοποιω μονο avio Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  4. Στην έκθεση του Πεκίνο η Audi παρουσίασε το TT RS τόσο στην coupe όσο και στην roadster έκδοσή του. Το αυτοκίνητο φορά τη νέα γενιά του 2,5-λίτρων πεντακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 480 Nm ροπής μεταξύ 1.700 και 5.850 σ.α.λ. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα (coupe) και 3,9 δευτερόλεπτα η roadster έκδοση. Και τα δύο έχουν τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, με την Audi να μπορεί να την ανεβάσει μέχρι τα 280 χλμ/ώρα. Το TT RS ζυγίζει 1.440 κιλά, 10 κιλά λιγότερα από την προηγούμενη γενιά, με το roadster να ζυγίζει 1.530 κιλά, με την οροφή να ανοιγοκλείνει μέσα σε 10 δευτερόλεπτα, ενώ κινείται το αυτοκίνητο με ταχύτητα έως και 50 χλμ/ώρα. Στιλιστικά το νέο Audi TT RS έχει αποκτήσει επιθετικό bodykit, ζάντες 19″ ή 20″, δύο νέα χρώματα (Nardo Grey και Catalunya Red) και στο εσωτερικό συναντάμε σπορ RS καθίσματα. Οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο με το TT RS Coupe να ξεκινά από τις 66.400 ευρώ και το TT RS Roadster να ξεκινά από τις 69.200 ευρώ. πηγή Autoblog.gr
    1 point
  5. Να σε καλα Βασίλη , σε ευχαριστω
    1 point
  6. Τα νέα είναι πολύ ενθαρρυντικά για τα λάστιχα. Στα 400 χλμ έκανα τις πρώτες μου δοκιμές αλλά από ρολλ 100 με 3η και με ESP μέσα γιατί δεν ήθελα να τα ζορίσω πριν κλείσουν 500 χλμ. Παρατήρησα ότι το ESP με έκοβε λιγότερο στην ίδια ευθεία στο ίδιο σημείο και με ίδιες θερμοκρασίες, σε σχέση με τα Cup. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι τα R888 πατάνε καλύτερα από τα Cup ότι δηλαδή είναι καλύτερο λάστιχο, ότι ζεσταίνονται όμως γρηγορότερα είναι σίγουρο και εκεί είναι όλη η ουσία για χρήση στο δρόμο που δεν έχεις την πολυτέλεια του δοκιμαστικού γύρου και ειδικά σε μπροσθιοκίνητο. Προς το τέλος της πολύ μεγάλης βόλτας έκλεισαν και τα 500 χλμ οπότε έφυγε το ESP αλλά παρέμεινε το ρολλ 100 με 3η, πάλι στην ίδια ευθεία κτλ., εμφανής διαφορά σε σχέση με τα Cup. Όλα αυτά χωρίς να κάνω προσπάθεια να τα ζεστάνω, όσο ζεστάθηκαν πηγαίνοντας με μέση ταχύτητα 100 για μερικά λεπτά, όπως έκανα και με τα Cup. Τώρα έχουν περίπου 600 χλμ και συνεχίζω ρολλ 100 με 3η χωρίς ESP, μέχρι να κάνω άλλα 200 χλμ όπου ξεκινάω τα ρολλ 60 με 2α, εκεί θα έχω μία πιό ολοκληρωμένη εικόνα, πάντως οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, και μάλιστα ακόμα δεν αποδίδουν στο 100%, όλα αυτά τα ελαστικά αποδίδουν καλύτερα από τα 2/3 μέχρι το 1/3 της ζωής τους, στο 1/2 για τα Cup σύμφωνα με το βιβλιαράκι της Michelin. Συνεχίζω τις βόλτες, δοκιμάζω και ρολλ 60 με 2α, κάνουμε Πάσχα, Δευτέρα-Τρίτη αργία και φύγαμε για DSG tune και αβάνς αν όλα πάνε καλά, θα ξαναλογκάρω και ο ίδιος και ακολουθεί dyno, ελπίζω μόνο την ερχόμενη βδομάδα να μην εκτοξευτεί η θερμοκρασία γιατί τα κάνει κάτι τέτοια κουλά ο Μάιος. Τι ωραία που θα ήταν να τα έκανα όλα αυτά αυτή την εβδομάδα που έχουμε άψογες θερμοκρασίες, αλλά δεν προλαβαίνω.. Ο μεγάλος στόχος τα 400 παραμένει, άντε να δούμε πόσο κοντά θα φτάσω.
    1 point
  7. Ξηπνιστε λιγο μαγκες!!!δεν μιλησε κανενας εδω μεσα για τιν χριση του αυτοκινητου και το πως το περιπιητε ο καιενας...κατοχος polo 6n2 1.4 75hp στιν οικογενια υπαρχει και fabia reflex(νεκροφορε στηλ) 1,4 101hp!επισεις στο κοντινο σοοι...A5 1.8 tsi golf 4 gti 20vt και εχω να αναφερω πως ολα εκτος του tsi ειναι πανο απο 260.000χλμ.το fabia εχει 610.000++!προσεξτε λιγο πως μιλατε εδω μεσα και καταλαβετε μερικα πραγματα!!!οσο προσεχεις κατι τοσο πιο πολυ κραταει.επισεις...ολα κεν λαδια απο τιν προτη στιγμι που πηραν μπροστα μιας και τα περισοτερα αγοραστικαν καινουργια!επισης πρεπει να καταλαβετε πως εχουμε 2016 και πως απτο 95 και μετα τα παντα εχουν ημερομινια λιξης!ο λογος δεν χριαζετε να αναφερθει καν!!τον γνοριζουμε πιστευω ολοι..ειναι ολα θεμα marketing και €.τα αμαξια αυτα που μιλαμε εχουν ενα χ κοστος που δεν ξεπερνα τα 30.000€.ηδε κανεις κανενα touareg 3.6 να εχει κανενα θεμα με καδενες και διαφορα αλλα που είπατε πριν?η μηπως καποιο R32 η R36?δεν θελει πολυ μιαλο απλα να ξεκολισετε απτο θεμα αυτοκινητο και να κοιταξετε και αλα πραγματα που με τον καιρο αλαζουνε ομορφενουνε ομως μικρενει η διαρκια ζωης τους...τα σηδερα για τα ρουχα παρτε για παραδογμα...ο καρβουνιαρις δεν χαλαγε καμιαφορα!!! Κατι simens και αλα τετοια καινουργια ειναι για κανενα χρονο..passatoukos οπως τα λες καισι 20vt τα ζηλεβουν...και βγαζουν κατι opc 1.6 μπας και τα φτασουν και ειναι μονημα στις ραμπες και τα ανυψοτικα!!!δεν εχω κανεναν σκοπω να θιξω καπιον.απλα πρεπει να σκευτητε και λιγο πιο περα απτην τεχνολογια στο car για να καταλαβετε οσοι δεν το ψαξατε!οχι μονο με τα vw αλλα και με αλες μαρκες καντε συγκρισεις σε ιδια μοντελα πριν και μετα το 93-97(το 95 το ειπα γιατι καπου εκει αλαζουν ολα)και θα τα δειτε μονοι σας Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Παρότι ΔΕΝ είναι το κατάλληλο μέρος του φόρουμ για να ξεκινήσει μια τέτοια συζήτηση, παρακαλώ πολύ σημειωστε μερικά χρήσιμα στοιχεία που πρεπει να γνωρίζετε όταν συγκρίνετε κινητήρες: 1) Ο κινητήρας 1.4 TSI ζυγίζει περισσοτερο από τον 2.0 TFSI 2) Ο κινητήρας 1.4 TSI κόστιζε περισσότερο στην VW για να παραχθεί από τον 2.0 TFSI 3) Ο κινητήρας 1.4 TSI είναι εξαιρετικά πολυπλοκότερος από τον 2.0 TFSI και έχει σαφώς περισσότερα κινούμενα μέρη και ανταλλακτικά που φθείρονται. 4) Ένας 2.0 TFSI με 200 ίππους καταναλώνει λιγότερο από έναν 1.4 TSI με 200 ίππους όταν τους χρησιμοποιείς. Για αυτούς τους λόγους και η συνέχισή του είναι αμφίβολη μακροπρόθεσμα. Ωραία όλα αυτά για τα χαμηλότερα σήματα, τις ασφάλειες και την οικονομία. Όταν χαλάσει στον 1.4 TSI ο ηλεκτρικός συμπλέκτης του κομπρέσσορα ή ο ίδιος ο κομπρέσσορας, ή το σύστημα με το κλαπέτο εισαγωγής ή η αντλία τότε θα πάνε περίπατο όλα μαζί και η οικονομία στα σκουπίδια. Δεν είναι λίγα που έχουν ήδη πάθει τέτοιες ζημιές λόγω φθοράς και χιλιομέτρων. Για σκάστρες και Ν75 δεν το συζητάμε καν. Επομένως ωραίο το big turbo kit σαν ιδέα, σαν εμπορική υλοποίηση όμως στερείται ουσίας και πλεονεκτημάτων σε σχέση με τον ανταγωνισμό από το ίδιο μοντέλο (Golf) με μεγαλύτερο κινητήρα. Το κάναμε, δουλεύει, αλλά είναι απλώς μια ωραία μηχανολογική άσκηση με τεχνικό ενδιαφέρον για την υλοποίησή της. Τίποτα περισσότερο! Μπορεί να ενδιαφέρει μερικούς, σίγουρα όμως δεν λύνει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα της καθημερινότητάς μας, όπως για παράδειγμα ένα πρόγραμμα πρώτου σταδίου. Golf V / VI υπάρχουν και με 300, 400 ή 500 ίππους χωρίς να χρειάζεται να ζορίσουν έναν δύσμοιρο 1400άρη κινητήρα που δεν φταίει σε τίποτα επειδή εμείς είμαστε φτηνιάρηδες. Τα big turbo kits ΔΕΝ είναι για ανθρώπους που σκέφτονται με τί λεφτά θα πληρώσουν το σήμα και την ασφάλεια. Είναι για ανθρώπους με οικονομική ευχέρια, που τους περισσεύουν χρήματα για να κάνουν πειράματα. Γιατί σε τελική ανάλυση ΔΕΝ ειναι απαραίτητα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.