Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/29/2016 in all areas

  1. 1. XIONOULIS: Driver ?? kg (Seats Removed), All bolt-ons, GTX3076R, AWD Haldex Gen 2, CP Pistons, ZRP Rods, Supertech Valves, RS4 Injectors, PSS 10 Coilovers, etc. Confirmed by: Time Slip 2. queen: Driver + Passenger 160 kg, Intake, Tune, Turboback Exhaust, IC, Forge DV, Forge WG, without LC. Confirmed using pbox by: High Performance Επεξήγηση Πίνακα. * Rank = η κατάταξη βάσει χρόνου * Nickname = το όνομα που χρησιμοποιείτε στο φόρουμ * Date = ημερομηνία που κάνατε τη μέτρηση, μπαίνει μήνας και έτος * Time @ Trap @ Confirmation = ο χρόνος που κάνατε το 400άρι @ ταχύτητα που είχατε στο 400άρι @ επιβεβαίωση μέτρησης με συσκευή (π.χ. vbox, pbox) ή σε πίστα με χαρτάκι * Vehicle = το όχημά σας (π.χ. ΜΚ5 Polo GTI, ΜΚ5 Golf) * Engine = κυβικά και τύπος μοτέρ (π.χ. 1.4 TSI, 1.6 FSI) * Turbo = του αυτοκινήτου σας (π.χ. Κ03) - αν είναι υβρίδιο θα σημπληρώνεται δίπλα (π.χ. αν έχετε K03 με φτερά Κ04-023 θα γράφεται Κ04-023 Hybrid), αν είναι big turbo θα γράφεται και πάλι το όνομά του (π.χ. GTX 3071R), αν ψεκάσατε μεθανόλη θα συμπληρώνεται + meth (π.χ. Κ04-023 Hybrid + meth), αν είναι ατμοσφαιρικό θα μπαίνει / * DT = drivetrain, δηλαδή μετάδοση, εδώ μπαίνει FWD για μπροσθιοκίνητο, RWD για πισωκίνητο και AWD για τετρακίνητο * Trans = transmission, δηλαδή κιβώτιο, είτε χειροκίνητο/μηχανικό, είτε διπλού συμπλέκτη είτε απλό αυτόματο μπαίνει εδώ (π.χ. Manual, DSG 7) * Tune = πρόγραμμα που φοράτε (π.χ. GIAC) * Tires = τα ελαστικά σας * Fuel = το καύσιμό σας με τα οκτάνια (π.χ. Shell VPower Racing 100) * Road/Strip = πού έγινε το πάτημα, δηλαδή σε δρόμο ή σε dragstrip Επιπλέον πληροφορίες. Ζητάμε (με κόκκινο τα υποχρεωτικά): - Μέτρηση με vbox, pbox και άλλες αξιόπιστες συσκευές ή σε dragstrip με χαρτάκι, χρειαζόμαστε και επιβεβαίωση δηλ. ένα screenshot ή μια φωτό της μέτρησης που θα δείχνει χρόνο και έξοδο. Μέτρηση από περιοδικό που να φαίνεται ότι είναι δική σας είναι δεκτή. - Προεραιτικά ποστάρετε και βίντεο αν υπάρχει, in-car ή εξωτερική λήψη. - Να λέτε τι φοράει το αμάξι όπως τα ζητάει ο πίνακας. Υποχρεωτικά επίσης πρέπει να αναφέρονται τουλάχιστον οι μηχανικές βελτιώσεις. Προεραιτικά γράψτε και επιπλέον πράγματα πέρα των ανωτέρω π.χ. αν φοράτε ανάρτηση, τι ζάντες φοράτε (με το μέγεθος), αν πατήσατε δικάβαλοι και άλλα, μιας και παίζουν και αυτά το ρόλο τους. Αυτά όλα θα μπαίνουν κάτω από τον πίνακα σε νέα αριθμημένη λίστα, όπου κάθε αριθμός θα συνδέεται με τον αντίστοιχο του πίνακα. - Προεραιτικα, αν έχετε παρουσίαση του αυτοκινήτου, ζητήστε να γίνει link. Μερικές σημειώσεις. Στο θέμα της αξιοπιστίας, αν κάποιος το ρίξει σε γκρεμό για καλύτερους χρόνους δεν θα μπορούμε να το ξέρουμε, αλλά απ' την άλλη να είναι υποχρεωτική και φωτογραφία ή βίντεο του μέρους είναι λίγο τραβηγμένο, οπότε ας προσπαθήσουμε και από την πλευρά μας να κρατάμε την λίστα αξιόπιστη. Οπότε πατήματα σε ίσιο δρόμο. Άλλωστε δεν υπάρχει τρόπαιο, χαβαλές και τροφή για συζήτηση. Μπορεί να βγει και κάτι καλό από όλο αυτό, κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που καθένας ας τα αξιοποιήσει όπως νομίζει. Η ιδέα για το ranking δεν ήταν δική μου. Απλά έχοντας δει πάρα πολλά αντίστοιχα rankings στο εξωτερικό, σκέφτηκα να το φέρω στο vwclub με την ελπίδα να αρέσει στους χρήστες και να μεγαλώσει. Για να το φτιάξω βασίστηκα στα δικά τους και πρόσθεσα καινούργια πράγματα, οπότε το δικό μας είναι και πιό εξελιγμένο πλέον. Ξέρω ότι δύσκολα θα πιάσουμε τον δικό τους αριθμό μετρήσεων γιατί εκεί έχουν πολύ εύκολη πρόσβαση σε dragstrips και δεν χρειάζονται συσκευές μέτρησης, ενώ εμείς εν έτει 2016 μόνο έτσι μπορούμε πλην λίγων εξαιρέσεων και φυσικά λίγοι διαθέτουν αξιόπιστες συσκευές σαν αυτές που ανέφερα στην αρχή. Πληροφοριακά τα ξένα rankings ξεπερνάνε τα 50-60 entries, μπορεί να μην τα φτάσουμε και ποτέ, αλλά δεν έχει και σημασία, όσα φτάσουμε. Και φυσικά ποστάρετε ότι αμάξι και αν οδηγείτε, μαμά ή βελτιωμένο, εφόσον ενδιαφέρεστε να μετρήσετε και να μπείτε στο ranking. Έξτρα σημείωση. Προσπαθώ να βρω τρόπο να κάνω import από excel για να μπορώ να βάζω τα links επάνω στον ίδιο τον πίνακα, αλλά δεν είναι απλό. Μέχρι να τα καταφέρω θα τον βάζω ως image, άρα όποιος επιθυμεί να γίνει link το όνομά του με τυχόν παρουσίαση, θα μπαίνει στην λίστα κάτω από τον πίνακα. Αν πάει καλά το συγκεκριμένο ranking μπορούμε στην πορεία να ξεκινήσουμε και άλλες μετρήσεις με παράλληλο ranking. Let the cars do the talkin' baby!
    3 points
  2. Εν αναμονή λοιπόν μέχρι την ολοκλήρωση ολων των διαδικασιών λειτουργίας. Οταν ανοίξει θα σας ενημερώσω μιά και περνάω καθημερινά απο εκεί.
    2 points
  3. Χαχαχα θελω ενα βιντεο οταν θα δει ο μιχανηκος τιν κολα Α4 προι δευτερας χαχαχαχαχα.ελπιζω να μιν στραβομπιιιιπ σημερα και να εχει ορεξι χαχαχα Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. Να πω και εγω τιν γνομη μου που ειναι διαφορετικη!ειχα παρομιο προβλιμα!μπερδεματα-ρεταρισματα στο ρελαντι και δεν απεδιδε καλα στον δρομο.μου ελεγαν για πεταλουδες μπουζοκαλοδια μαπ-μαφ και τελικα με ψαξιμο που εκανα και με τον βοηθια ενος φιλου μου που μου προτινε να αλαξω egr ειπα να τιν κοιταξω.λοιπον η egr ηταν κολημενη και το αμαξι τα εκανε ολα αυτα.με ενα απλο καθαρισμα ξεκολησε(δεν ξερω πως και ετσι γιατι ειναι δισκολο να ξεκολισει)και το αμαξι δουλευει κανονικα.που και που κολαει τωρα παλι αλλα οταν σβινω βγαζω κλιδι και ξανα βαζω μπρος το αμαξι δουλευει κανονηκα!κανε μοα δοκιμη.(egr=βαλβηδα ανακυκλοσης καυσαεριον) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  5. https://vimeo.com/168547223 Έβγαλα αυτο εδώ, το συγκεκριμένο ειναι 13,9s Τα 13,5s τα ποιανει υπό ιδανικές προϋποθέσεις. Sent from my iPhone using Tapatalk Με Launch Control και άγκυρα στις 4000 στροφές.
    1 point
  6. Τα ρευματα ευθυνονται για το μπερδεμα στην επιταχυνση δεν κανει σωστη καυση αρα κοιτα πολλαπλασιαστη μπουζοκαλωδια τωρα για το σβησιμο δεν ξερω την πεταλουδα την εχεις καθαρισει ποτε εχεις κανει βασικη ρυθμιση για κανε και αυτα και ο θεος βοηθος παντως μη πληρωνεις τσαμπα ανταλακτικα προσπαθησε να βρεις μεταχειρισμενα πρωτα να δοκιμασεις και αν το βρεις τοτε παρε καινουρια.
    1 point
  7. Πρωτη φορα ακουω οτι δεν συνεργαζεται μαφ πεταλουδα το λογο σου τον ειπαν που δεν συνεργαζονται ? απο οτι καταλαβα θελουν να σου αλλαξουν τσαμπα μαφ και πεταλουδα οσο αφορα τον πολλαπλασιαστη τωρα πρεπει να εχει απο 90-120 ευρω αναλογως μαρκας ο μανισιος δεν επισκευαζεται τον βγαζεις και τον πετας πριν κανεις οτιδηποτε και πληρωσεις λεφτα πες στον μηχανικο σου να βρει μεταχειρισμενο μαφ πεταλουδα και πολλαπλασιαστη απο κανα παλιατζη να δοκιμασετε τι πραγματικα φταιει και μετα να προχωρησετε στην αλλαγη του ανταλλακτικου καποιον γνωστο παλιατζη θα εχει.
    1 point
  8. Καλο θα ειναι να γινουν μετρισεις και να μπουν.επισεις να μπουν και βιντεο με το σιγκεκριμενο πατημα καθε αμαξιου.ωραια σκεψει ειχες αδερφε.το μονο (κακο) ειναι οτι θα το βλεπουν και αλοι(ενοω ατομα που δεν ειναι στο κλαμπ μας! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. Ρε τι εχουμε παθει ολοι με τα tsi... Με ενα στηθοσκοπιο θα πρεπει να κυκλοφορουμε να περνουμε καθε μερα ακροαστικα στον tsi. Κι εμενα περιπου ετσι ακουγετε παντως (1.4 tsi 160)
    1 point
  10. 100€ αγορά η τετράδα,τοποθέτηση εγώ και ένας φίλος για παρέα!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.