Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/20/2016 in all areas

  1. Για ποιο λογο φιλε μου εμπλεξε όπως επισης γιατι δε θα είναι ποτε daily;Η κινηση της Νασσιας είναι πολύ σωστη διοτι ετσι θα εχει ένα αυτοκινητο για ολες τις χρησεις,καθημερινο-βολταδικο-κοντραδικο.Αυτο φιλε μου επιτυγχάνεται καταργωντας τη ν75 και με το που θα εγκαταστησει το boost controller θα εχει ένα τεραστιο πλεονεκτημα να παιζει 3 πιεσεις,μηχανικη πιεση οπου το αυτοκινητο θα παιζει 300-330 αλογα με κλειστο το boost controller,μικρη πιεση οπου εκει θα παιζει 400-440 αλογα και μεγαλη πιεση με μεθανολες 500+ αλογα με το τούρμπο που θα επιλεξει.Το πρωι θα πηγαινει στη δουλεια της με μηχανικη πιεση,θα κανει τα ταξιδάκια της και τις βολτες της με μικρη πιεση και τα πατηματακια της σε οποιον της πουλήσεις μουρη στο δρομο θα ανοιγει το διακοπτακι με τις μεθανολες και αντε γεια μετα.Που ακριβως δεν είναι daily το αυτοκινητο;Θα εχει ένα πακετο επιλογων οποια στιγμη θελει αναλογα με τη χρηση.
    3 points
  2. Εγώ θα λεγα και το άλλο, σε ένα ταξίδι δεν είσαι και πολύ σίγουρος για τη βενζίνη που σ' αυτό το στάδιο πλέον είναι ιδιαίτερα σημαντικό, οπότε δουλεύεις light χάρτες, που θα είναι όμως επαρκείς για να κάνεις μια γρήγορη και ασφαλή προσπέραση στην εθνική χωρίς να φοβάσαι να πατήσεις τέρμα. Εντός πόλης τώρα, που βάζεις από συγκεκριμένο πρατήριο και ξέρεις, δουλεύεις πιό δυνατά και κάνεις τα πατήματά σου. 'Εχω 0 εμπειρία από bc και από bt προφανώς (προς το παρόν), οπότε λέω πώς αντιλαμβάνομαι εγώ το θέμα των διαφορετικών πιέσεων. Πάντως μετά το κουπράκι το ίδιο μονοπάτι θα πάρει και το edition (τελικά μετά την κουβέντα μας Δημήτρη το ξανασκέφτηκα και θα αφήσω το υβρίδιο και θα πάω κατευθείαν bt, αφού έτσι κι αλλιώς θα γίνει σφυρί), άλλωστε όποιος έχει παρακολουθήσει σε άλλα forums τα τελευταία 6 χρόνια την εξέλιξη και των δύο, θα έχει δει ότι περίπου εναλλάξ γίνονται οι βελτιώσεις τους. Τώρα είμαστε στο υβρίδιο και φουλ 1ο αντίστοιχα (285+ και 366+), όμως επειδή τελευταίο κάναμε το edition (φουλ 1ο στάδιο), παίρνει και πάλι σειρά το cupra αυτή τη φορά για bt. Βέβαια όπως έγραψε η Νάσια αυτό δεν ήταν στα σχέδια πριν λίγους μήνες που σκεφτόμασταν για αλλαγή σε evo, αλλά βγήκαν έξω τα κομπιουτεράκια και τελικά δεν συμφέρει να έχουμε δύο 2λιτρα. Η απόφαση να ξέρετε δεν πάρθηκε ελαφρά τη καρδία και μπορεί τώρα πλέον να ανυπομονούμε να ξεκινήσει αυτό το πολύ ενδιαφέρον project αλλά όταν πήραμε την απόφαση η γεύση ήταν γλυκόπικρη, γιατί θέλαμε πολύ το evo δίπλα στο edition. Εύχομαι λοιπόν στο μικρό μας ένα δρόμο απροβλημάτιστο, γεμάτο με επιτυχίες και να συνεχίσει να κερνάει δροσιστικά ροφήματα, και δείτε ειρωνία, το πρώτο που θα κεράσει θα είναι το edition Και μην ξεχνιόμαστε, πρώτα διακοπές, δεν δουλεύουμε για τα αμάξια μας.
    2 points
  3. Καθαριστικο χρησημοποιω ανα 2 αλλαγες λαδιων δηλαδη ανα 20000km, υποψην οτι μεσα στον κινητηρα μενουν παντα 200-300ml παλαιου λαδιου το οποιο εγκλωβιζετε πχ μεσα στις σωληνωσεις του λαδιου, τουρμπινα, ψυγειο λαδιου αν υπαρχει, ακομα και στο καρτερ με ανοιχτη ταπα παγιδευετε λιγο λαδι απο την μερια της ταπας. Μερικοι εχω δει, αφου εχουν βγαλει τα λαδια και φιλτρο και με ανοιχτη ταπα μιζαρουν το μοτερ 2-3 φορες χωρις να βαλουν μπρος, ωστε να πεταξει και τα τελαυταια λαδια. Παλαιο λαδι το οποιο περιεχει και καποια ποσοτητα του καθαριστικου που εχεις ριξει, και αναμυγνιετε με τα καινουρια λαδια, τωρα κατα ποσο και κατα ποσα km μετα αυτο το καθαριστικο αδρανοποιητε με τα καινουρια λαδια μεσα, δεν το ξερω. Για Liqui molly, χρησημοποιησα μια φορα τα 4600 5-30, σε diesel, αλλα σε σχεση με τα castrol που βαζω, δεν ειδα το κατι παραπανω που περιμενα, παρα μονο μια μικρη ελατωση του θορυβου του κινητηρα σε ορισμενες περιπτωσεις και για αυτο δεν τα συνεχισα. Τα LM ειναι πολυδιαφημισμενα απο στομα σε στομα και για αυτο γινετε τοσο ντορος, εμενα αυτο που δεν μου αρεσε πχ στα LM, ειναι οτι γραφουν οτι ειναι part synthetic, κατι τετοιο, δηλαδη δεν γραφουν full συνθετικα, και ενα 2ο αν ανοιξεις ενα μπουκαλι και συγγρινεις την μυρωδια του με ενα συνθετικο, τα lm μυριζουν σαν απλα ορυκτελαια. Για εμενα ειναι ενα καλο λαδι, το οποιο ομως δεν δικαιολογει την τιμη του.
    1 point
  4. Το συγγεκριμενο καθαριστικο της liqui το εχω χρησημοποιησει σε 3 αμαξια μεχρι στιγμης, στο πετρελαιο που εχω απλα καθαριζει τα παλια λαδια και δεν αφαιρει τιποτα πανω απο τα καπνισμενα/λερωμενα μεταλα του πετρελαιοκινητηρα. Σε βενζινοκινητο που χρησημοποιηθηκε σε καθαρησμενη κεφαλη, μετα απο 12000km απο το καθαρησμα και η οποια αρχισε να κανει σημαδια απο τα παλια λαδια, μπωρω να πω οτι εβγαλε ενα μεγαλο ποσοστο απο τις ''σκιες'' των παλιων λαδιων πανω απο τα μεταλα. Γενικα κανει δουλεια αν ειναι καθαρος ο κινητηρας και οχι βρωμικος/πολυδουλεμενος, στα diesel δεν υπαρχει τοσο φοβος απο επικαθιζησεις γιατι στα diesel τα λαδια δεν χρωματιζουν τα μεταλα οπως γινετε στις βενζινης στα οποια δημιουργητε και πουρι, σε πετρελαιοκινητηρα ανοιγμενο με ενα πανι καθαριζεις ολα τα μεταλα και αυτα αστραφτουν, ενω σε βενζινης για να βγει ο χρωματισμος απο τα λαδια πανω απο τα μεταλα θες χημικα. ,Τωρα αν ο πετρελαιοκινητηρας ειναι καινουριος, μπορει να αφαιρει ποιο ευκολα την βρωμια πανω απο τα μεταλα, οπως και στα βενζινης με την χρηση τετοιων καθαριστικων. Τελος αυτο που εχω παρατηρησει μετα την χρηση του συγγεκριμενου προιοντος και κυριως πανω σε αλουμινιο, μιας και το φιλτρο λαδιου μου αλλαζει μονο το εσωτερικο στοιχειο, και βλεπω πως συμπεριφερετε το παλιο λαδι πανω στο αλουμινιο, καταλαβα οτι το προιον αυτο σπαει τα παλια λαδια σε τετοιο βαθμο που τα κανει να κυλανε πανω απο το αλουμινιο σαν νερο, ενα πραγμα σαν να ξεκολανε τα λαδια απο τα μεταλα. Μετα την συμπηρωση με καινουρια λαδια, τουλαχιστον εγω για τα πρωτα 100km δεν ζοριζω τον κινητηρα ωστε να μπορουν τα νεα λαδια να ''ξανακολησουν'' πανω στα μεταλα.
    1 point
  5. Αργότερα, μπήκαν μεμβράνες στα πίσω φανάρια, στα ανακλαστικά κ στα πλαϊνά φλας. Μάρκας lamin-x απόχρωση gun smoked. κ μία ακόμα με τους δίσκους μιας κ πλέον πάτησαν για να φανεί καλύτερα το σχέδιο τους: Πριν 1,5 χρόνο τοποθετήθηκε carbon εισαγωγή τύπου ram air, carbon θερμοασπίδα, μεγαλύτερο φίλτρο pipercross και βάλαμε σωστά την ανεπίστροφη στην εισαγωγή. Όλη η δουλειά έγινε στον Μίλτο Δερεκίδη σε συνεργασία με την Defsta Carbon, από το 0, φτιάχνοντας καλούπι κ πλέον διατίθεται με αυτόν τον σχεδιασμό για τα ibiza cupra dsg που έχουν τη μπαταρία μπροστά. Ακόμα άλλαξα πολλαπλασιαστές με τους ενισχυμένους BERU: Σχεδόν αμέσως μπήκε ένα πολύ μεγαλύτερο cooler china, μιας κ το παλιό δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στις αυξημένες θερμοκρασίες λόγω υβριδίου. Είναι 11 λίτρα, φτάνει μέχρι τα φανάρια, είναι πολύ πιο χοντρό από το προηγούμενο κ κάνει για μέχρι 350 άλογα: Πριν ένα χρόνο περίπου μπήκαν επιτέλους σωληνάκια υψηλής Goodridge και αλλάχτηκαν κ τα υγρά φρένων από τα motul rbf600 που έβαζα, σε ate typ200 racing που βγήκαν για να αντικαταστήσουν τα superblue. Τέλος λοιπόν το καλοκαίρι που μας πέρασε το αυτοκίνητο προγραμματίστηκε με το υβρίδιο για τελευταία φορά, στους E-tuners στους οποίους κ κατέληξα κ μου αρέσει πολύ η δουλειά τους. E-tuners είχα ήδη για 1 χρόνο περίπου αλλά επειδή βγήκαν στην επιφάνεια κάποια μηχανικά θέματα, το πρόγραμμα τελειοποιήθηκε όπως το ήθελα αυτό το καλοκαίρι. Δουλεύει πιέσεις 1.7 σταθερή, 1.45 κόφτη, έδειξε 282 άλογα Μαραβέλια και 410Nm ροπή. Πριν από λίγες μέρες έκανα νέα δυναμομέτρηση, για επιβεβαίωση της δύναμης (μιας κ διάφορες φωνούλες έλεγαν πως το δυναμόμετρο του Μαραβέλια δεν είναι αυστηρό κ χαρίζει άλογα), σε maha αυτή τη φορά, όπου έδειξε παραπάνω δύναμη αλλά λιγότερη ροπή. Το παιδί στον Τσακανίκα μου είπε πως με πιο πολύ κρύο θα δείξει άνετα 290+ άλογα: Τελειώσαμε... ελπίζω να την παλέψατε μιας κ έκανα παρουσίαση δουλειάς 5+ χρόνων σε μια σελίδα! Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις εντυπώσεις σας! Το αμάξι θα μείνει όπως είναι κ θα κάνει μόνο συντήρηση κ ψιλοπράγματα μιας κ έχει πάρει σειρά η αλλαγή του με άλλο αμάξι τελείως διαφορετικής κατηγορίας κ σιγά-σιγά μαζεύω χρήματα!
    1 point
  6. στο PZFR6R το 6 δείΧνει ψυΧρότητα. οπότε πας είτε στο PFR7S8EG είτε στο BKR7EIX. και τα 2 είναι ένα βαθμό ψυΧρότερα από τα μαμά απλά το 2ο είναι ιριδίου ενώ το πρώτο όΧι. κατά τα άλλα είναι ίδια με τα μαμά απλά με το σωστό διάκενο 0.80 Μάλιστα τα BKR7EIX τα προτείνει η Revo για Audi A1 1.4 tsi στο stage 2 της.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.