Καθαριστικο χρησημοποιω ανα 2 αλλαγες λαδιων δηλαδη ανα 20000km, υποψην οτι μεσα στον κινητηρα μενουν παντα 200-300ml παλαιου λαδιου το οποιο εγκλωβιζετε πχ μεσα στις σωληνωσεις του λαδιου, τουρμπινα, ψυγειο λαδιου αν υπαρχει, ακομα και στο καρτερ με ανοιχτη ταπα παγιδευετε λιγο λαδι απο την μερια της ταπας. Μερικοι εχω δει, αφου εχουν βγαλει τα λαδια και φιλτρο και με ανοιχτη ταπα μιζαρουν το μοτερ 2-3 φορες χωρις να βαλουν μπρος, ωστε να πεταξει και τα τελαυταια λαδια. Παλαιο λαδι το οποιο περιεχει και καποια ποσοτητα του καθαριστικου που εχεις ριξει, και αναμυγνιετε με τα καινουρια λαδια, τωρα κατα ποσο και κατα ποσα km μετα αυτο το καθαριστικο αδρανοποιητε με τα καινουρια λαδια μεσα, δεν το ξερω.
Για Liqui molly, χρησημοποιησα μια φορα τα 4600 5-30, σε diesel, αλλα σε σχεση με τα castrol που βαζω, δεν ειδα το κατι παραπανω που περιμενα, παρα μονο μια μικρη ελατωση του θορυβου του κινητηρα σε ορισμενες περιπτωσεις και για αυτο δεν τα συνεχισα. Τα LM ειναι πολυδιαφημισμενα απο στομα σε στομα και για αυτο γινετε τοσο ντορος, εμενα αυτο που δεν μου αρεσε πχ στα LM, ειναι οτι γραφουν οτι ειναι part synthetic, κατι τετοιο, δηλαδη δεν γραφουν full συνθετικα, και ενα 2ο αν ανοιξεις ενα μπουκαλι και συγγρινεις την μυρωδια του με ενα συνθετικο, τα lm μυριζουν σαν απλα ορυκτελαια. Για εμενα ειναι ενα καλο λαδι, το οποιο ομως δεν δικαιολογει την τιμη του.