Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/22/2016 in all areas

  1. Φοραω 17αρα σε Polo R line με μηχανικο. Εργοστασιακη καταναλωση 5.3 μικτη. Στην πράξη γράφω γύρω στο 6 μικτα αλλα τα περισσοτερα χιλιομετρα ειναι στην πολη μεσα αρα πεφτω παρα πολυ κοντα στην εργοστασιακη. Η 17αρα το αλλαζει πολυ το αμαξι και το ομορφαινει. Εχεις καλυτερα πατηματα, κρατηματα. Μην τη φοβηθεις καθολου. Απλα πρεπει να οδηγας συνετα με ομαλες επιταχυνσεις και σταθερη ταχυτητα. Αν παρασυρεσαι και μολις δεις αδειο δρομο πατησεις γκαζι τερμα και μετα πλακωνεσαι στα φρενα γενικα ειναι κακη πρακτικη και θα δεις να γραφει κατι παραπανω της ταξης το 1-1.5 λιτρο. Ελάχιστα παραπάνω θα καις σε σχεση με τη 15αρα αλλα δε νομιζω οτι ειναι τοσο παρατηρησιμο. Και σε εκρηξη ισως χασεις λιγο αλλα ουτε παλι αξιζει να αφησεις 15αρα πανω. edit Η Mirabeau ειναι οτι πιο ομορφο εχω δει σε VW ζαντα. Πολυ καλυτερη απο του GTI. Δεν αξιζει να τη χασεις, στην τελικη και να δεις οτι ειναι τοσο τραγικη η διαφορα που πραγματικα αποκλειεται, της βαζεις ενα πωλητηριο και βαζεις πανω τις μαμισιες 15αρες. Ετσι κι αλλιως με παραγγελεια θα σου ερθουν πολυ πιο φθηνα απ οτι αν τις εβαζες μετα.
    2 points
  2. Οχι δεν χρειαζετε να τα αλλαξεις, τζαμπα λεφτα θα πεταξεις αν τα αλλαξεις, και εγω στο golf τα εχω πανω 17000km 4 χρονια τωρα, τα μπουζι δεν παθαινουν τιποτα απο τον χρονο, δεν ειναι ιμαντας να ξεραθει,
    1 point
  3. Αντε καλοτάξιδο μου....
    1 point
  4. δεν ξερω αν ισχυει αλλα εγω προσωπικα δεν θα αφηνα 4 χρονια τα μπουζι με τπτ
    1 point
  5. Βρήκα αυτό για το κροτάλισμα... Ενδιαφέρον, Σε τι οφείλεται ο ιδιαίτερος και φανερά αντιληπτός θόρυβος των πετρελαιοκινητήρων; Ο θόρυβος στους πετρελαιοκινητήρες είναι αποτέλεσμα θορύβου των μηχανικών μερών και της καύσης. Οι ιδιότητες του καυσίμου επηρεάζουν μόνον τον θόρυβο της καύσης. Στους πετρελαιοκινητήρες το ντήζελ αυτοαναφλέγεται λίγο μετά την έγχυση.Σε αυτό τον χρόνο υστέρησης το καύσιμο ατμοποιείται και αναμιγνύεται με αέρα στον θάλαμο καύσης.Η καύση προκαλεί απότομη απελευθέρωση θερμότητας και απότομη αύξηση της πίεσης στον θάλαμο καύσης. Η απότομη αύξηση της πίεσης ευθύνεται για το "κτύπημα ντήζελ" το οποίο είναι φανερά αντιληπτό στους κινητήρες ντήζελ. Πώς μπορούμε να μειώσουμε αισθητά το "κτύπημα" ενός κινητήρα πετρελαίου; Ο αριθμός κετανίου μετρά την ευκολία με την οποία το ντήζελ αυτοαναφλέγεται στον θάλαμο καύσης. Είναι σημαντικός παράγοντας και σχετίζεται με την εκκίνηση σε χαμηλή θερμοκρασία και την ομοιόμορφη καύση. Καύσιμο με υψηλό αριθμό κετανίου έχει μικρή περίοδο υστέρησης αυτοανάφλεξης, ενώ ντήζελ με χαμηλό αριθμό κετανίου έχει μεγάλη περίοδο υστέρησης αυτοανάφλεξης. Επομένως αυξάνοντας τον αριθμό κετανίου, μειώνεται η περίοδος υστέρησης αυτοανάφλεξης και μειώνεται και ο θόρυβος από το "κτύπημα". Ξεκινάμε δοκιμές Μέτρησα με ντεσιμπελομετρο (στο κινητό μου) και της δονήσεις από το μοτέρ. Μόλις μαζέψω μερικά στοιχεία θα τα γράψω. Πάντως δεν ξέρω γιατί αλλά όλα αυτό το ψάξιμο για βελτιωτικα, καλό πετρέλαιο, σωστό και καλό λάδι με έχουν κάνει να αγάπησω το TDi μου
    1 point
  6. Κατέβασε από εδώ την εφαρμογή torque pro για adroid https://www.sendspace.com/file/a8v7ex
    1 point
  7. Crystalline κορυφαίες, επιτυγχανουν εξαιρετικη αποτροπη ηλιακης ακτινοβολιας και θερμοτητας ενώ περιοριζουν σχεδον στο ελαχιστο την ορατοτητα του οδηγου. Ειναι σχεδον διάφανες, αλλα επιτυγχανουν τα ιδια ή ισως και καλυτερα αποτελεσματα σε σχέση με πολυ πιο σκουρες μεμβράνες άλλων εταιριων. Σε σχέση με τις υπολοιπες της αγοράς είναι αισθητα πιο ακριβές, ενώ δν συνιστανται εφοσον κυρια επιδιωξη είναι η εμφάνιση ή η απόκρυψη της ορατότητας του εσωτερικού του αυτοκινητου καθώς είναι σχεδον διάφανες...
    1 point
  8. Από κανένα φίλε μου, δική μου είναι :-)
    1 point
  9. Καλησπερα κ απο εμενα!!! Γιωργος απο Χανια τση Κρητης!!! προπονητης πολεμικων τεχνων στο επαγγελμα κ κατοχος εδω και μια εβδομαδα ενος πανεμορφου cc!!!! Θα χαρω να ανταλλασουμε νεα κ αποψεις!!
    1 point
  10. καλησοπερα και απο εμενα. λοιπον με λενε Κώστα ειμαι απο Πειραια και εντος της αλλης εβδομαδας κατοχος ενος golf 5 gt sport.διαβασα πολλα στο forum και μου λυθηκαν παρα πολλες αποριες.λογικα πολυ συντομα θα τα πουμε και απο κοντα.οσο για το nickname....λογω δουλειας... Καλως σας βρηκα λοιπον
    1 point
  11. Γεια σας κι από μένα, Είμαι εδώ και 2 μέρες ένας ευτυχισμένος κάτοχος Golf MK6 160hp του 2010 (μεταχειρισμένο). Παλιότερα είχα για 2 χρόνια το Golf MK5 1.6 FSI και αρκετά πιο παλιά ενός POLO 1.0 97' (σκύλος!). Λάτρης των VW. Κώστας από Θεσσαλονίκη.
    1 point
  12. Άργησα λίγο αλλά είπα να το κάνω. Με λένε Ανδρέα, και είμαι απο Αττική. Είμαι φοιτητής στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και είμαι 25 χρονών. Ασχολούμε χρόνια με αυτοκίνητα, αλλά μόνο πρόσφατα με VAG και Turbo. Πήρα ένα Golf 4 GTI πρόσφατα και είμαι αρκετά ευχαριστημένος, αν και άσχετος μέχρι στιγμής. Βρήκα αυτό το φόρουμ, και είπα να μπω. Χαίρομαι που σας γνωρίζω όλους!
    1 point
  13. μεχρι να χαλασει.μετα θα λες παλι...σα το χειροκινητο δεν εχει
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.