Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/18/2016 in all areas

  1. Είναι φυσιολογική αυτή η απόκλιση, έτσι είναι στα περισσότερα αυτοκίνητα. Για κοίταξε εδώ: http://www.myturbodiesel.com/wiki/speedometer-fast-error-adjustment-and-correction-mk5-mk6/
    1 point
  2. Έτσι όπως πάνε σε λίγα χρόνια το πιο απλό αμάξι θα βγαίνει με 300+++ άλογα.... Όπως παλιότερα για να ανέβεις 10-15 άλογα έριχνες ένα κάρο λεφτά και κόπο. Ενώ τώρα απλά ανεβάζεις λίγο την πίεση του τούρμπο....
    1 point
  3. Για να κλείσει το κεφάλαιο φουλ 1ο στάδιο, αρχές Σεπτέμβρη μπαίνουν πολλαπλασιστές R8 από NGK με καινούργια μπουζί (τα ίδια τα 8άρια ιριδίου που έχω) και σηκώνω αβάνς. Αμέσως μετά μπαίνει το Telson Spoiler από OSIR, που είναι προέκταση της μαμάς αεροτομής με κλίση προς τα πάνω. Προέκταση σημαίνει πάει και αγκαλιάζει τη μαμά αεροτομή και γιαυτό δεν έχει δικό της stop, χρησιμοποιεί το stop της μαμάς. Και πάμε έτσι μέχρι το big turbo. Προς το παρόν βγήκε off το φίλτρο της εισαγωγής και το αντικατέστησα με ίδιο ITG Maxogen 86άρι λαδιού. Με την ευκαιρία βρήκα χρόνο και καθάρισα όλη την εισαγωγή. Βγήκαν off και τα led πινακίδας οπότε τα άλλαξα κι αυτά, εδώ όμως μπήκε ανώτερη ποιότητα κατασκευής από σκέτες πλακέτες με το κύκλωμα τώρα σε κανονικές γυάλινες κάψουλες με ψύκτρα και πιό ωραίο φως, από λευκό τώρα σε ανοιχτό γαλάζιο. Θα ακολουθήσουν φωτό από engine bay με τους κόκκινους πολλαπλασιαστές, νέα δυναμομέτρηση και θα βγάλω μία και τα καινούργια led πινακίδας.
    1 point
  4. Καλησπέρα σε όλους, είναι λίγο "ιεροσυλία" αυτό που θα κάνω αλλά δεν πειράζει Έχω ένα Scirocco TSI 1.4 160hp του '11. Τα σπεκς μου είναι πολύ απλά, πιο μαμά το αυτοκίνητο δεν γίνεται. Το αμάξι είναι όπως βγήκε από το εργοστάσιο και σήμερα πήγα και του έβαλα πρόγραμμα 95 οκτ. Ήθελα να είναι όσο πιο safe γίνεται, ώστε απλά να χαρώ το αμάξι μου λίγο παραπάνω. Έχω αρκετά χλμ., είμαι κοντά στα 90,000 και γενικά δεν θέλω να το πιέσω. Μου είπε ο Κρίτωνας ότι καλό είναι να καθαρίσω μπεκ/αυλούς σιγουρα στο επόμενο σέρβις και επιπλέον να ρίξω και μια ματιά στα μπουζί, σε γενικές γραμμές όμως ήταν ΟΚ το αμάξι. Ίσως να το πάω πιο νωρίς για να τα καθαρίσω. Στο δρόμο μου φάνηκε πολύ πιο δυνατό αν και πρέπει να διανύσω κάποια χλμ. ακόμα για να καταλάβω την αίσθηση καλύτερα. Εδώ η σημερινή δυναμομέτρηση
    1 point
  5. Powerlogic με δυναμομετρο Dyno Dynamics. Εξαιρετικη δουλεια απο τον Κριτωνα. Passat cc 1.8 tsi 160ps !!!!!!!!!!!!!!!! K04-64, E-TUNERS, I/C WagnerTuning S3-8P (500 PS), σκάστρα S3, S3 OEM DIVERTER VALVE, down pipe 80, Full 76άρα εξάτμηση, εισαγωγή ανοξήδωτη 80άρα, APR CARBONIO INTAKE, εξαάφτερος συμπλέκτης κεραμομεταλλικος, φρένα μπροστα TT-RS δίσκους 370 καρε 35 με αλουμινενια κεντρα, φρενα πισω S5 διπλοι αεριζομενοι δισκοι τρυπητοι 330, αντιστρεπτικες κοκκινες EIBACH, SPRINGS EIBACH PRO-KIT, DAMPERS BILSTEIN B-8, VARIOUS CHASSIS REINFORCEMENTS, VW RACING FRONT TOP MOUNTS, DTM IGNITION COILS (40,000 Volts), NGK IRIDIUM BKR8EIX
    1 point
  6. τετοια νούμερα δεν εχετε δει στα golfακια σας........χαχαχαχαχα τωρα μολις μεγαλωνει το μωρο μου.που θα παει θα σας φτασω καποτε
    1 point
  7. Καλησπερα, Οπως ειπα και χτες θα κανω μια μικρη παρουσιαση απο ενα Project.Το αμαξι ειναι σε πολλους γνωστο οποτε δεν θα γινει αναλυτικη παρουσιαση του.Εδω και λιγο καιρο ειχε μπει η ιδεα για την αλλαγη της τουρμπινας με κατι μεγαλυτερο.Η βασικη σκεψη ηταν να ειναι οσο το δυνατον πιο plug-play και οσο μπορουμε πιο ΟΕΜ εμφανιση στο μηχανοστασιο.Και βεβαια λειτουργια κινητηρα χωρις τεραστιο lag και οδηγησιμο.Δεν κυνηγαμε δλδ αλογα στην παρουσα φαση αλλα στρωμενη λειτουργια.Επιλεχτηκε η τουρμπινα απο ενα CAVD μοτερ (160αρι) Η πρωτη φαση ηταν της συλλογης των υλικων.παρα πολλοι κωδικοι,με το ΕΤΚΑ να περνει φωτια. τα "χοντρα" και τα "ψιλα" οποτε ξεκιναμε.Πρωτη δοκιμη εαν βιδωνει σωστα το τουρμπο με τις σωληνωσεις λαδιου και το μαμα downpipe για αρχη. η διαφορα του ειναι για να γελας!!!!! το αυτοκινητο εχει 140.000χλμ οποτε επρεπε χωρις δευτερη σκεψη καθαρισμος βαλβιδων και μπεκ. δεν ξερω εαν φαινεται αλλα υπηρχε πολυυυυυυυυυ βρωμια εκει μεσα. αφου τελειωσαμε τις βαλβιδες πηγαμε στα μπεκ με υπερηχο και τον ειδικο driver για να δουλεψουν σωστα την ωρα του καθαρισμου,τοποθετηθηκαν καινουργια o-ring και τεφλον και ετοιμα ξανα να μπουν στην θεση τους.Αλλαχτηκε και ενα ελλατωματικο συνεχεια εχει η τοποθετηση της εισαγωγης και η καταργηση του υδροψυκτου cooler. οποτε εχουμε φτασει μεχρι εδω και βεβαια αλλαχτηκε και η αντλια υψηλης με μια καινουργια για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο. και ειναι η ωρα για μερικες μπυρες και χαλαρωμα!!!! Την επομενη μερα σειρα εχει το ιντερκουλερ. η τροποποιηση της πλεξουδας σε μερικους αισθητηρες,η τοποθετηση καποιων εξαρτηματων που εγιναν στο μηχανουργειο και βεβαια το carbonio μαζι με το stage 2 απο τα διλιτρα!!!Πονουσε οταν το κοβαμε με το dremel αλλα αξιζε!!!Και η τελικη φωτο απο το μηχανοστασιο. τις επομενες μερες σειρα εχει αυτος ο δισκος κεβλαρ να ολοκληρωθει το project,μερικα "μαζεματα" στις σωληνωσεις,τοποθετηση catch can και ο προγραμματισμος.
    1 point
  8. Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια,μολις τελειωσω με τα περιφερειακα θα παω για προγραμμα. κατι λεπτομερειες οπως ενα καπακι για ομορφια πριν το καρμπον,ενα κολλαρο κτλ.Απο εβδομαδα downpipe και catback.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.