Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/17/2016 in all areas

  1. Μπορει το exclusive να εχει λιγο παραπανω εξοπλισμο απο το highline. Η ουσια ειναι πως οταν το μεταχειρισμενο φτανει κοντα στη τιμη του καινουριου τοτε ο αλλος θα παρει το καινουριο.
    2 points
  2. Ενημερώνω τους αναγνώστες του θέματός μου ότι θα μείνει όπως είναι μέχρι το επόμενο set up, δηλαδή μέχρι να γίνει σφυρί και μάλλον για αρχή υβρίδιο K16, όσο πάνε τα φτερά. Μόλις γίνει το επόμενο set up θα το διαγράψω και θα κάνω μια παρουσίαση όπως ακριβώς την θέλουν οι κανονισμοί. Και εξηγώ. Ο λόγος που θα γίνει έτσι είναι ότι διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως με τους κανονισμούς, που σε θέμα που αφορά το δικό μου και μόνο το δικό μου όχημα, θεωρούνται off topic και διαγράφονται ποστ, δικά μου ή άλλων, τα οποία αφορούν απολύτως το όχημά μου και την εξέλιξή του και αποτελούν φυσική συνέχεια της ίδιας της παρουσίασης. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα αυτές οι συζητήσεις να γίνονται σε άλλα θέματα, γιατί κανέναν δεν θα οφελήσει. Και δεν θα οφελήσει κανέναν διότι για παράδειγμα το αν δουλεύω ρύθμιση 9-6-9 ή 9-7-7 η 123456789 και τα επιχειρήματα πίσω από την κάθε επιλογή, αφορούν μόνο το δικό μου μοτέρ και το set up που έχω παρουσιάσει. Εκτός και με το ίδιο ακριβώς μοτέρ φτιάξει κανείς το ίδιο set up, στην οποία σπάνια περίπτωση θα μπει να διαβάσει το θέμα μου να ενημερωθεί λεπτομερέστατα. Χαλάτε τις παρουσιάσεις με αυτές τις διαγραφές και τις κάνετε δυσκολότερες στον αναγνώστη. Δεν χρειάζεται να το εξηγήσω παραπάνω, όποιος μπει να διαβάσει καταλαβαίνει. Κάνετε το εύκολο δύσκολο. Λοιπόν, το θέμα μένει ως έχει μέχρι το επόμενο set up, κατόπιν θα ζητήσω να διαγραφεί και θα ξεκινήσω καινούργιο το οποίο θα είναι απολύτως συμμοφρφωμένο με τους κανονισμούς. Δυστυχώς βέβαια όπως θα είναι δεν θα βοηθήσει κανέναν που ενδιαφέρεται να μάθει δυο πράγματα, πολύ δε περισσότερο για όποιον επιθυμεί να προβεί σε κάτι αντίστοιχο. Ωστόσο θα είμαι ανοιχτός να απαντήσω με pm σε οποιεσδήποτε απορίες ή να λάβω υποδείξεις/βοήθεια καθώς προχωράω σε μεγαλύτερα και καλύτερα projects, γιατί όσο χαίρομαι να φτιάχνω το αμάξι μου και να βλέπω τους κόπους μου να πιάνουν τόπο, άλλο τόσο χαίρομαι να βλέπω τους κόπους των άλλων να πιάνουν τόπο για το δικό τους όνειρο. Όλοι εμείς που ασχολούμαστε με βελτιώσεις και χαιρόμαστε να τα δοκιμάζουμε εκεί έξω, είμαστε μια παρέα, ή θα έπρεπε να είμαστε μια παρέα, που μέσα σε δύσκολες εποχές έχουμε το κουράγιο να υπηρετούμε το πανάκριβο χόμπυ μας.
    2 points
  3. Καλησπέρα και πάλι σήμερα πήρα απάντηση απο VW customcare , όπου ζητήσαν τα στοιχεία του αυτοκινήτου και ένα τηλ να επικοινωνήσουν μαζί μου. Τους τα έδωσα , και ταυτόχρονα τους έγραψα τα παρακάτω : "επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω αν η VW αποδέχεται και εφαρμόζει το ΝΟΜΟ 2251/1994 ο οποίος στο άρθρο 5 αναφέρει:Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Θα παρακαλούσα θερμά για τη γραπτή σας απάντηση " Tο θέμα έχει την πλάκα του, θα σας κρατώ ενήμερους!! Υ.Γ. ευχαριστώ τα μέλη tsikis & naruel007 που έψαξαν και παρέθεσαν νομοθεσίες στα προηγούμενα post τους.
    1 point
  4. Ήταν όλα πολυ καλά είχαμε λιγο καιρο να βρεθούμε όσοι μπορέσαμε πήγαμε τα είπαμε και τον καφέ μας τον ήπιαμε και την κουβέντα μας την κάναμε και τις επόμενες συναντήσεις κανονίσαμε και για την πανελλήνια μιλήσαμε και φωτο βγάλαμε..!! Είχαμε όμως και αρκετές απώλειες της τελευταίας στιγμής αλλα δεν πειραζει...Στην επόμενη καλυτερα!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  5. Να το σβηνεις οταν κανει αναγενηση;;; Παρε το δικανο και γεμισε τους αλατι να εχουν για ολο τον χρονο . Οταν ξεκινα αναγενηση και το σβησεις ,το μπουκωνεις και αυτο θα ξαναξεκινησει οταν ξαναφτασει την επιθυμητη θερμοκρασια την επομενη φορα που θα ξαναβαλεις μπροστα . Πολλες τετοιες αποτυχημενες αναγενησεις δεν κανουν καλο .Οταν ξεκινα αναγενηση σε εμενα κανω παντα 6-8 λεπτα επιπλεον δρομο σε ευθεια , θελω δεν θελω , μεχρι να σταματηση και μετα γυρναω σπιτι . Μην το σβηνεις ποτε !!! Και φυσικα αλλη μια αποδειξη γιατι κραζω να μην εμπιστευομαστε αντιπροσωπια .Φωνη βοωντος εν τη ερημω εχω καταντησει , αλλα που θα παει θα μαθετε.....
    1 point
  6. Καλημέρα. Η προσφορά αφορά μόνο tsi; Προσωπικά , πήγα το αμάξι μου golf fsi V 1600 στην Κομοτηνή. 500(με το μεταβλητό) ευρώ μου είπε ο άνθρωπος + 125 αντλία λαδιού αν χρειαστεί. Στην Αλεξανδρούπολη ο αντιπρόσωπος ζητούσε 780 και το συνεργείο που συνεργάζομαι 1000 μόνο τα ανταλλακτικά....για να δούμε...
    1 point
  7. Οδήγηση για σεμινάριο..
    1 point
  8. Νίκο σε υπερευχαριστώ.
    1 point
  9. όχι απλά είχε μερικά σαπάκια απο τα 20 χρόνια του και αποφάσισα να κανω μια μίνι ανακατασκευή κ ενα ολικο βαψιμο
    1 point
  10. Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  11. Έχω καιρό να ποστάρω κάτι... Το Γερμανάκι σε φάση ανακατασκευής ελπίζω στην Πανελλήνια να ναι έτοιμο
    1 point
  12. Καλησπερα φίλε Χρήστο.Δεν θα μπορέσω να ρθω στη συνάντηση στη Λάρισα για λόγους ανωτέρας βίας αλλά θα μαι στην Πανελλήνια πιο "ανανεωμένος" από ποτέ...
    1 point
  13. Καλησπέρα... Με λένε Δημήτρη, είμαι 33 ετών, μένω στην πόλη της Αλεξανδρούπολης και σύντομα θα είμαι κάτοχος (χθες με πήραν τηλ πως εκτελωνίζεται) ενός Tiguan 1.6 TDI. Από το 2004 έχω ένα Renault Megane 3d 1.6
    1 point
  14. το συμπέρασμα μου ως τώρα είναι το εξής : πολύς ο "καλός ο λόγος" για πολλούς και κατα την άποψή μου απόλυτα δικαιολογημένος και κατανοητός ο λόγος της υπάρξεως του "καλού του λόγου" . Αυτό το λέω με το χέρι στην καρδία το καταλαβαίνω και το αποδέχομαι. Όπως η αυτού μεγαλειότης εκτελεί εργασία σύμφωνα με συγκεκριμένη γραμμή έτσι κάνουν και όλοι οι υπόλοιποι . ΣΕΒΑΣΤΟ ! ΑΝ ΔΕΝ Σ' ΑΡΕΣΕΙ ΜΗΝ ΕΡΧΕΣΑΙ. ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΔΟΥΛΕΥΩ . κάποτε είχα μηχανικό Α Λ Α Ν Ι . τον εμπιστευόμουνα να κάνει δουλειά στην κυριολεξία με κλειστά μάτια (τα δικά του μάτια να είναι κλειστά) στο όποιο αυτοκίνητο και αν του πήγαινα . Δυστυχώς δεν υπάρχει πια και έχω ξαμοληθεί στους δρόμους για να βρω κάτι αντίστοιχο σε γνώσεις και σε άνθρωπο καθώς οι γνώσεις θα κρατήσουν το αυτοκίνητό μου σε άψογη κατάσταση και ο άνθρωπος που θα χρησιμοποιήσει αυτές τις γνώσεις θα με κρατήσει ασφαλή (έως ενός σημείου). Δηλαδή ? δεν θα με αφήσει το αυτοκίνητο στην ερημία να με φάνε οι λύκοι,στην περίπτωσή μου π.χ. ( golf mkV tsi 1.4 2007 ) θα έρθει και θα μου πει : πάρε εδώ έναν πολλαπλασιαστή να τον έχεις μαζί σου και έλα να σου δείξω πως να τον αλλάξεις αν χρειαστεί. Δεν θα φύγει κάτι απο το αυτοκίνητο στην εθνική με 150 χλμ. και ....... θα κάτσει λοιπόν να ψάξει καλά για τυχόν στραβοβιδώματα / λασκαρίσματα είτε λόγο καταπόνησης είτε εξαιτίας του τσακωμού που είχε με την καλή του το παιδί που δουλεύει στο μαγαζί, και που μυαλό για δουλεία.... είτε ακόμη και επίτηδες με σκοπό ο "φθηνός" μάστορας να τα αρπάξει χοντρά απο την ζημία που θα προκληθεί. και φτάνω στην συμβουλή : όταν θα μπαίνετε σε ένα συνεργείο φορέστε το κουστούμι του ηθοποιού που κρύβετε μέσα σας και παίξτε το ΟΟΟΟΟΟΟσο πιό ΑΣΧΕΤΟΙ " με τα του" αυτοκινήτου γίνετε και αν δεν σας βγαίνει πετάξτε που και που καμία τραγική βλακεία απο το στοματάκι σας. 2ον να είστε κουβαρντάδες ,το ξέρω δύσκολοι οι καιροί αλλα ...... και ΑΝ ο μηχανικός αξίζει ή όχι θα το δείτε μετά απο λίγα ραντεβού : το αυτοκίνητο θα βγάζει προβλήματα , τα ανταλλακτικά θα ακριβαίνουν , το αυτοκίνητο θα "χρειάζεται" περισσότερη ώρα με τον μάστορα, τα δύο τους, γιατί θέλει δουλεία το κάρο ή γιατί πνίγεται απο πελατεία και έλα να το πάρεις το μεσημέρι θα στο έχω έτοιμο κ.τ.λ. τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας των μηχανολόγων κατά 40% τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας του χειριστή κατα 40% τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας αστοχίας υλικού κατά 20% ( ανάλογα τον κατασκευαστή ) συμπέρασμα ? τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας των μηχανολόγων κατά 80% απο την στιγμή που αυτός βλέπει το λάθος που κάνει ο χειριστής και δεν του το λέει . τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα εξ αιτίας του χειριστή κατα 100% απο την στιγμή που γράφει στα !$@!#%$@ του αυτά που του λέει ο μηχανικός. αν το μαστόρι δεν σας εξηγεί δεν είναι είναι μαστόρι είναι ψαράς , αν εσείς όταν σας εξηγεί το παίζετε μηχανικοί και δικτυωμένοι τα θέλει το ποπουδάκι σας και αν ακολουθείτε τις οδηγίες του μάστορα και τα προβλήματα συνεχίζουν και αυξάνονται ..... όταν ο άλλος ξέρει την δουλεία του ΤΗΝ ΞΈΡΕΙ .προτείνει π.χ στον πελάτη την αλλαγή στα ανταλλακτικά που παρουσιάζουν πρόβλημα κατ΄εξακολούθηση στο κάθε μοντέλο πριν τον αφήσει στο δρόμο και αν ο πελάτης δεν θέλει λόγο κόστους, πρόβλημά του.Όταν προκύπτουν παραξενιές ΤΙΣ ΛΥΝΕΙ .ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΛΑΔΙΑ , ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΝΕΣΑΙ . όταν πηγαίνετε για τον Α Β λόγο να κάθεστε πάντα παρών πάτρε ρεπό και καθίστε εκεί ειδικά όταν δεν έχετε εμπειρία στα μηχανολογικά,πρέπει να την αποκτήσετε μέσο του μηχανολόγου σας .το ρεπό το δικαιούστε και εσείς και το αυτοκίνητό σας . αν δεν υπάρχει εμπειρία να λέτε σε κάποιον γνωστό σας να πηγαίνει το αυτοκίνητο πριν και μετα τα service μια βόλτα . ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ τον καθένα που ξέρει τον super μάστορα και τον εμπιστευτείτε . οι περισσότεροι μάστορες φροντίζουν τους φίλους και συγγενείς, ΣΠΑΝΙΑ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥΝ κάτι περιπτώσεις του τύπου ..ξέρεις είμαι στο club ή με στέλνει ο Αγαμέμνονας ο φίλος του Πάτροκλου. πρέπει εκτός των άλλων να υπάρξει και χημεία όπως υπάρχει η χημεία αυτοκινήτου - οδηγού . Υ.Γ. Αν είστε νέος και άπειρος χωρίς γνώσεις και χωρίς πραγματικούς γνωστούς στον χώρο αλλα με απίστευτη αγάπη προς το όχημά του όπως είμαι και εγώ και βρείτε μάστορα ο οποίος πληρεί ΟΟΟΟΟΛΑ τα παραπάνω, σας παρακαλώ στείλτε μου ένα π.μ. να σας δώσω την διεύθυνσή μου να ΄ρθείτε να με χ!@$@%ε και αφού σκουπιστώ να πάω και εγώ με την σειρά μου στον μάστορα να του βαράω προσ΄οχή εφ όρου ζωής όπως έκανα και τα παλιά καλά χρόνια . αν κούρασα κάποιον ο οποίος άντεξε να το διαβάσει ολόκληρο ΔΕΝ του ζητώ συγνώμη. αν υπάρχει θέμα με τον τόνο της ομιλίας μου σε διάφορα σημεία ζητώ συγνώμη και θα διορθωθεί άμεσα αν μου ζητηθεί.όπως καταλαβαίνετε έχω αγανακτήσει. αναγκάζομαι να κάνω τον Μ@#%#@Α μπας και βρω κανα άνθρωπο της προκοπής αλλα όλοι όσοι έχουν δοκιμαστεί εως τώρα εκ μέρους μου γουστάρουν να τα αρπάξουν στην τελική . Τ Ε Λ Ο Σ
    1 point
  15. επι την ευκαιρια,μια φωτο και απο μενα απο τον λεονακι μου που πριν λιγο καιρο αποχωρίστηκα...
    1 point
  16. όταν τελείωσε η εγγύηση ενας γνωστός και φίλος μου σύστησε συνεργείο.το συνεργείο αποδείχτηκε μετα απο λίγες επισκέψεις χάλι μαύρο.για καλή μου τύχη και μετά απο μια απογοητευτική μέρα στάθηκε δίπλα μου ένα περιποιημένο polo με αυτοκόλλητο απο το club, σκέφτηκα οτι ίσως και να κάτσει καλή και τον ρώτησα μήπως και ξέρει κανα μάστορα. ευγενικότατος μου σύστησε το club και συνεργείο για να περάσω μια βόλτα να δω τι παίζει.....
    1 point
  17. Καλώς σας βρήκα ! Ονομάζομαι Γιώργος , 33 ετών με έδρα τα δυτικά προάστια αττικής. Ιδιοκτήτης εδώ και 9 χρόνια ενός golf mkV tsi 1.4 140HP με φ.π.ε. Ξέρω.... άργησα να μπω στην παρέα. Ελπίζω να μην χρειαστεί να βοηθήσω απο εμπειρίες που είχα, έχω ,θα έχω , και ελπίζω να βοηθηθώ όπως και τόσο καιρό βοηθούμε απο club ως απλός αναγνώστης, και με την ευκαιρία να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
    1 point
  18. καλησπερα ευχαριστω και εγω που με δεχτηκατε τωρα διορθωσα την γλωσσα και ζητω συγνωμην
    1 point
  19. ΟΛΑ γνήσια από αντιπροσωπεία με τα νεότερα part number.
    1 point
  20. Το μόνο θέμα που έχει αυτός ο κινητήρας ειναι το βολάν. Αν έχει αλλαχτεί το βολάν, το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα άλλο πρόβλημα. Ροπή έχει, οικονομικό ειναι, καλή ποιότητα των υλικών, ήσυχη καμπίνα, καλή ποιότητα κύλησης. Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου από τον 04/15, εχω αλλάξει βολάν, και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Εάν είχα την επιλογή, ξανά το πολακι θα έπαιρνα. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. Έχω το golf 6 1.4 tsi αγορασμένο Απρίλιο 2009 και τους τελευταίους 4 μήνες νομίζω κάνει το θόρυβο που αναφέρεις. Συγκεκριμένα όταν είναι κρύο συνήθως, αλλά όχι πάντα (εχει τύχει να το κάνει και βάζοντας το μπρος μετά από μισή ώρα σβησμένο) με το που το βάζω μπροστά και ανεβάζει στροφές ακούγεται σαν τρακτέρ ή diesel. Αυτός ο diesel ήχος συνεχίζει στο ρελαντί και γίνεται πιο έντονος με μαρσάρισμα. Εκεί δε που ακούγεται εντονότατα είναι όταν κατέβω μεγάλη κατηφόρα με την 1η (και το έχω μόλις βάλει μπρος από αρκετές ώρες ακινησίας πχ ενα βράδυ) και ανεβάσει 3.5 - 4000 στροφές. Τότε νομίζεις θα σπάσει η μηχανή και ο θορυβος σταματάει μετά από 5 λεπτά οδήγησης... Μιλάμε για το ίδιο και είναι τόσο επείγον; ΥΓ: νομίζω άκουσα τον ίδιο θόρυβο και σε scirocco όταν ο τύπος έβαλε μπροστά...
    1 point
  22. Σ ώ σ τ ε τα λίτρα σας (για όσους/όσες οδηγούν συχνά πυκνά και τα έξοδα βαραίνουν. ) : 1. Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το π ρ ω ί . Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ' όλα τα πρατήρια βενζίνας οι δεξαμενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η π υ κ ν ό τ η τ α του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δ ε ν θα είναι ακριβώς 1 -ένα- λίτρο . 2. Όταν γεμίζετε ο ίδιος-ίδια σε self service-πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ' τις τρείς ταχύτητες/στάδια, - χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι υψηλό,- το χ α μ η λ ό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ' την βενζίνη. Σ' όλες οι μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γ ρ ή γ ο ρ ο, ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λ ι γ ό τ ε ρ ο καύσιμο. 3. Ένα απ' τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό, όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μ έ σ η . Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ' ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. 4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από βυτιοφόρο, μ η ν γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής. -
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.