Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/17/2016 in all areas
-
Μερικές φωτο από Ρώμη που έκατσε ενα ταξίδι την προηγούμενη βδομάδα! Looking up by Andreas Tsonis, on Flickr Coloseum by Andreas Tsonis, on Flickr Rome by night by Andreas Tsonis, on Flickr Vatican vertigo by Andreas Tsonis, on Flickr Piazza della Repubblica by Andreas Tsonis, on Flickr3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Γκολφακι και παμε για προπονηση Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk2 points
-
Είναι μία λύση για να αποφεύγετε η αλλαγή ελαστικού και να έχεις 1 λάστιχο για όλες της συνθήκες. Δεν είναι καλύτερο από το χειμερινό στο να ανέβεις ένα χιονισμένο βουνό ούτε έχει καλύτερο κράτημα από το καλοκαιρινό σε ζέστη άσφαλτο. Για τον μέσο οδηγό που κυκλοφορεί το αμάξι σε άσφαλτο και θέλει να είναι καλυμμένος αν χιονίσει ώστε να μην χρειαστεί να βάλει αλυσίδες η το καλοκαίρι να μην έχει κανένα πρόβλημα τότε τα 4 εποχών είναι η κατάλληλη επιλογή. Όμως λόγο ιδιαιτερότητας του νούμερου που έχει το CC 235/45/17 235/40/18 δεν έχουν όλες οι εταιρείες αυτό το νούμερο. Υπάρχει στο Maxxis ap2 το οποίο σε διαγωνισμό το 2015 βγήκε 4ο και άφησε πίσω την Pirelli και την Bridgestone, για 235/45/17 βγαίνει στα 400€. Καλύτερο είναι το Γερμανικό vredestein quatrac 5 το οποίο σε 235/45/17 βγαίνει στις 500€ και είναι ένα πάρα πολύ καλό λάστιχο..1 point
-
1 point
-
Κι εμενα χτες χρειαστηκε 2-3" παραπανω, λογω κρυου Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk1 point
-
Πολυ καλα εκανες, τα πρωτα λαδια πρεπει να φευγουν πολυ συντομα . Επρεπε να τους πεις " Σε 4 μερες ,μολις φευγω οδικως για Παρισι .Εναν καφεδακι θα πιω στον Αιφελ και γυρναω αμεσως. Θα εχετε στοκ οταν γυριζω ;" Και υδραυλικα ωστηρια να ειχες ,το ψιλο λαδι δεν κραταει πιεση σε σχεση με το παχυτερο (παχυτερο ειπαμε οχι μαρμελαδα ) και τα ωστηρια δεν ανοιγοκλεινουν οπως πρεπει . Τελικα υπαρχει Θεος .Αυτο ακριβως στηριζω και εγω και δεν γινομαι πληρως κατανοητος . Το ψιλο λαδι κυκλοφορει μεν πιο γρηγορα αλλα ουτε πιεση κραταει ουτε φιλμ σωστο δημιουργει ."......και μετα αρχιζει το κουδουνισμα. " Τα πειραματα που κανω βασιζονται σε αλλους οι οποιοι εχουν αρκετες εκατονταδες χιλιαδες μιλια . Μονο απο αστοχια υλικου θα εχω διαφορετικα αποτελεσματα . Το zinc η αλλιως ο ψευδαργυρος στα ελληνικα βρισκεται ακομα και στα λαδια της μηχανης . Δεν ειναι κατι το εξωτικο που το περιεχει μονο το 2Τ . Το 2Τ λιπαινει και καιγεται , δεν υπαρχει κατι περιεργο ουτε σε αυτην την διαδικασια . Οι αντιπαραθεσεις που βλεπεις στο διαδυκτιο ειναι μεταξυ αυτων που το χρησιμοποιουν και βλεπουν αναλογα με το οχημα και την κατασταση του , λιγο εως παρα πολυ βελτιωση και αυτων που δεν το χρησιμοποιησαν καθολου και προσπαθουν να πεισουν τους αλλους που το χρησιμοποιουν οτι δεν βλεπουν βελτιωση αλλα ειναι η ιδεα τους . Γελειοτητες δηλαδη . Φυσικα καποιος μπορει να ισχυριστει " ουτε εσυ εβαλες 20αρι λαδι, πως το σχολιαζεις;" Το κοινο σημειο και στα δυο ειναι ενα : Τα εβαλαν αλλοι ,και το 2Τ και τα ψιλα λαδια και βλεπουμε τα αποτελεσματα .1 point
-
Μπαταρια μπορεις να δεις και εκτος αντιπροσωπειας. διαφορες μαρκες. (δεν το αναλυω περαιτερω γιατι θα βγουμε off topic). Σχετικα με το θεμα σου παντως, τα περισσοτερα diesel στο κρυο καποιες φορες θελουν λιγο το χρονο τους, οποτε αποψη μου μην σε ανησυχει.1 point
-
Καλημέρα σε όλους Κόστος διοδίων: 17,15€ Ενδεικτικό κόστος καυσίμου: 40€ Οι τιμές αφορούν την διαδρομή Αθήνα - Πορταριά. Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk1 point
-
Κατσε ακομα ειναι νωρις για τα 45000km που εχεις γραψει, για να βγαλεις συμπερασματα με τα πειραματα που κανεις, μετα τα 150-200000km που θα αρχισει να βγαζει θα δεις τι και πως, αν και δεν νωμιζω να εχεις προβλημα απο το 5-40, οσο θα εχεις σιγουρα απο το 2Τ καποια στιγμη τα μπεκ, γιατι οπως λεει το λινκ με τα τεστ που κανανε αυτο το zinc??? στο θεμα με τα προσθετα που περιεχει το 2Τ δεν ειναι καλο. Απο την αλλη ο nikdev, εχει δικιο +11 point
-
Κοσμά θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφία ή να μετρήσω τα καλώδια που είναι συνδεμένα. Βέβαια πρέπει να βρω λίγο χρόνο. Αν και απ' ότι έχω δει η μονάδα ABS είναι πάνω αριστερά όπως κοιτάμε από τη μούρη και είναι σχετικά σε δύσβατο σημείο. Παρόλα αυτά θα προσπαθήσω να τα τσεκάρω όπως είπες. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες! και όπως είπαν και παραπάνω είσαι άπαιχτος!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Αν γινει θα ηθελα να ημουν εκει αλλα εφυγα εξωτερικο...ειπα μηπως γινοταν πιο νωρις αλλα δεν εγινε....θα ειναι πιατευω πολυ δυνατα..!!1 point
-
Πιστεύω να κάνει ανακοίνωση ο Doggy σε μερικές μέρες, θα βοηθούσε όμως περισσότερο, αν υπάρχει ένα μέλος (παλιό ή νέο δεν έχει σημασία) να βοηθήσει στις συναντήσεις του Club στη Θεσσαλονίκη ώς Meeting Moderator. Αν κάποιος ενδιαφέρεται ας γράψει εδώ ή να επικοινωνήσει με κάποιον από τους υπευθύνους. Με το νέο καθεστώς θα είναι πιο χαλαρό το θέμα προγραμματισμού και οργάνωσης ώστε επιτέλους να ξεκινήσουν οι συναντήσεις στην πόλη μας.1 point
-
Γεια σου Φάνη, Πρέπει να κάνω custom on dyno προγραμματισμό και δεν υπάρχει χρόνος (εκδρομή στην Αθήνα). Εκτός αν κάτσει εξαιρετική περίπτωση κι ανέβει ο προγραμματιστής Βόρεια και κάνουμε το Update. Αν μπορέσω να το συνδυάσω με δουλειές έχει καλώς, διαφορετικά αργότερα το '17 ή '18 ίσως να πάμε για ένα μεγαλύτερο τούρμπο ώστε να παίξουμε στα 330+ τουλάχιστο, που είναι μια χαρούλα για το Tsi. (Αύξηση ισχύος 120% +). Σκέψου ένα Tsi με 330ps και 95άρα βενζίνη χαλαρή ρύθμιση πόσο απολαυστικό θα είναι για ταξίδια και καθημερινή χρήση. Για να μπορείς όποτε θες να κρατάς και υψηλές ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομους 200+ χωρίς το άγχος να ζορίζεις βαλβίδες εξαγωγής, καπάκι, τουρμπίνα και χωρίς να είσαι με μεθανόλες,torco κι όλα αυτά τα ματζούνια και χωρίς υψηλές EGT. Είπαμε το αμάξι δεν είναι για Dragster ή κόντρες. Αν έχεις οδηγήσει Golf Gti Κ04 με τα άλογα που λέω θα με καταλάβεις. Με fine tuning με τα S3 μπεκ υπολόγιζα περίπου 320 στο υπάρχον υβριδικό τούρμπο με 100οκτ, αν μπορέσω θα το κάνω αλλιώς δεν χάθηκε κι ο κόσμος για 20-30 άλογα. Γενικά δεν το βιάζομαι, χαίρομαι το κάθε setup χωρίς να ψάχνουμε το τελευταίο άλογο, το σφυρίλατο ήταν ένα δωράκι στο αμάξι για ανανέωση και να έχουμε και περιθώριο για το μέλλον.... ήδη το μοτέρ έκλεισε 10.000 χλμ και προχωράμε...1 point
-
1 point
-
Η δυναμομέτρηση του Corrado μου. Κινητήρας AEB, όλα stock εκτός από: -Εισαγωγή (φιλτροχοάνη K&N διπλού κώνου) -Turbo k03s -Εξάτμιση χειροποίητη 63.5mm (τρία καζάνια) -Πρόγραμμα Microchips Tuning (95 RON) -Front mount intercooler Το δυναμόμετρο είναι Dimsport. Οι τιμές αφορούν στρόφαλο.1 point
-
Και μια εξωτερική από το cla: Through the light by Andreas Tsonis, on Flickr1 point
-
Λοιπον παιδια εντελως πληροφοριακα αγορασα μπουζι με τον τελευταιο κωδικο sizfr6b8eg 49€ μαζι με εξοδα αντικαταβολης μεταφορικα και φπα. Μου φανηκε καλη η τιμη γι αυτο γραφω. Για να μη κανω διαφημηση οποιος θελει του λεω το μαγαζι με πμ. Αυτα.1 point
-
Ναι δίκιο έχεις. Και τα μαμά 6αρια είναι. Τα τελευταία μπουζι δεν είναι αυτά αλλά τα NGK SIZFR6B8EG Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00