Ναι μπορει να εχεις δικιο, ισως ειναι υπερβολικο αυτο που εγραψα, αυτο που θελω να πω ειναι οτι το μοτερ μου ειναι δουλεμενο ψιλα, οταν το βγαλω και βρω δρομο θα το πατησω θα το λιωσω. Δεν θα το λυπηθω, και στο θεμα μας μιας και με αυτη την χρηση και με τα 5-30 με βαση τα γραφομενα του palios το οτι τα 5-30 δημιουργουνε γρηγορη φθορα στο κινητηρα, δεν θα επρεπε να καιω λαδια ντουμανι απο πισω?? Δεν θα επρεπε ηδη να πεταξω το μοτερ?? Η τουρμπινα μου αλλαχτηκε καπου στις 110000km με καινουρια, και η καινουρια ανοιχτηκε μετα απο 50000km και ο αξονας της ηταν καινουριος χωρις ιχνος φθορας, τον ειδα με τα ματια μου οταν βγηκε για να παει για ζυγοσταθμιση.
Το εγραψα και καπου παραπανω, ο κατασκευαστης για να βγαλει σκαρτο ενα μοτερ και να του δωσει ημερομηνια ληξεως, θα παιξει ποιο ευκολα με τα μεταλα, και οχι με τα λαδια για να δημιουργησει φθορα, οποιος δει ενα πιστονι απο 2λιτρο μοτερ του 1990 και το συγγρινει με ενα πιστονι απο 2λιτρο του 2015, το ενα ζυγιζει οσο και τα 2 του 2015. Ο κατασκευαστης πριν βγαλει ενα μοντελο στην παραγωγη το δοκιμαζει για να ξερει τι προβληματα θα βγαλει και ποτε θα του επιφερει εσοδα, και οχι για να τα διωρθωσει, γιατι αν ηταν το 2ο τα αμαξια δεν θα χαλουσαν. Δεν ξερει δηλαδη η vw οτι τα πιστονια σπανε στα tsi και γιατι??? Οτι οι καδενες δεν αντεχουν lifetime οπως τις παρουσιαζουν??