Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/12/2016 in all areas

  1. υπαρχουν και άλλα μεσα προστασιας, κυριως αυτα που εμποδιζουν το αμαξι να παρει μπροστα. περισσότερα με ΠΜ. και επίσης όπως είπανε τα παιδια ασφάλεια κλοπής ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ (μερικής και ολικής). Και για την Αθήνα και ασφάλεια για έκνομες ενέργειες (αναρχικοί, κλπ)
    2 points
  2. όποιος θέλει να βλέπει το ποσό είναι γεμάτο το dpf του και έχει Android κινητό να πάει στο play store και να κατεβάσει μία εφαρμογή που λέγετε vag dpf free και μαζί με ένα one reader βλέπει τι γίνεται
    1 point
  3. Έχω και ηλιοροφή και άνοιγει κανονικά! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. Όπως είχα πει, πέρασε σχεδόν μήνας και μάζεψα σχεδόν 3700 χλμ με συνεχή χρήση λαδιού, προσθέτω 200-250 ml ανά γέμισμα, δηλ. 40-45 λίτρα. Για μείωση κατανάλωσης δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα λόγω ελαστικών που αύξησαν την κατανάλωση όταν ήταν καινούργια και σταδιακά επανήλθε η κατανάλωση μέσα στα πρώτα 10000 χλμ (225/40/18). Διαφορά σε απόδοση δεν υπάρχει σίγουρα, το αυτοκίνητο το έχω 242.000 χλμ. Η λειτουργία όμως είναι εξαιρετικά ήσυχη και ποιο στρωμένη μετά τη χρήση λαδιού. Επίσης κατάργησα τη προσθήκη μυκητοκτόνου καθώς σε λαδωμένη επιφάνεια και σε πετρέλαιο με διαλυμένο λάδι δεν παίζει να εμφανιστεί μύκητας. Τελικό συμπέρασμα, θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ λάδι σε κάθε γέμισμα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παλιέ. Υ.Γ Το αυτοκίνητο μου είναι golf v 1.9 tdi με DPF(!) και DSG + racechip.
    1 point
  5. συμφωνα με τους κωδικούς βλαβών που σου βγαλε, θα κανω μια προσπαθεια να δωσω ενα σεναριο. Το θέμα αχρόνιστο μάλλον δε παιζει γιατι ξαναδιάβασα προσεκτικά το ποστ σου και λες οτι δε στο κανει απο την αρχή. Αν ήτανε αχρόνιστο θα ήτανε κ....λος απο την αρχή. το πιο πιθανό είναι να τα χει παιξει ο αισθητήρας του εκκεντροφόρου (G40) αν έχει γινει έτσι, τοτε απο το πολύ ρεταρισμα καποιες φορές πηγαίνεις στιγμιαία σβηστός και γι άυτο σου ανάβει και ο G28. G28 δεν είναι με τιποτα γιατι αμα τα παίξει αυτός δε παιρνει καν μπροστα. ο G28 δίνει αυτη τη βλάβη που έβγαλες όταν γυριζει ο στρόφαλος ενω έχει σβήσει η ανάφλεξη. απο τη στιγμή που δε δουλευει τρικύλινδρο, δεν πρεπει ΄θεωρητικά να υπάρχει πρόβλημα στον πολλαπλασιαστη, χωρις αυτο όμως να αποκλείει οτι μπορει να υπάρχει και εκεί πρόβλημα. εν κατακλείδει, εγω θα δοκίμαζα πρωτα αισθητήρα εκκεντροφόρου και αν δε στρωσει, πολλαπλασιαστή. δε χρειάζεται να τα πληρωσεις αυτα, ο καλός μάστορας μπορεί να βρει ανταλακτικά απο άλλο μοτερ να τα δοκιμάσει και αφου σιγουρευτεί οτι είναι αυτό, τότε να παραγγείλεις.
    1 point
  6. σίγουρα... Το περίεργο ειναι οτι αυτα που προσωπικά γνωρίζω μέσω κοινοποιήσεων ειναι ολα λευκα... κ VW group... Κ μοντέλα είτε γρήγορα σε επιδόσεις, είτε πειραγμένα...
    1 point
  7. Η αλήθεια ειναι ότι πάει αρκετά καλά! Δυναμόμετριμενο μαμά με μόλις 5500 χλμ είχε βγάλει 157 αλογάκια! Έχω κάνει ένα δυο πατηματα με 207 μαμά και ένα με ένα 122 λεον με προγράμμα και ήμουν μπροστά! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Βασικά κλέβονται καθημερινά ενα καρό αμάξια, κάθε είδους σχεδόν και μάρκας.. Μονόδρομος η ύπαρξη ασφαλείας κλοπής. Εύχομαι να τα βρείτε, και λυπαμε παρα πολυ Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  9. ωραιο!!!το κρασι μας λειπει η φλοκατη το τζακι και ενας κωλος
    1 point
  10. Εχει γίνει μαστιγα... Σας εφιστώ την προσοχή πλεον... Κλέβονται καθημερινά αυτοκινητα του VW group. Προφανώς εχουν στοχοποιηθει... Ας εχουν όλοι ενα μπαστούνι πλεον στο τιμόνι... Αναχρονιστικο αλλα...Τα υψηλης τεχνολογιας μεσα ειναι πλεον παραβιάσιμα... Εχουν κλαπεί 4scirocco, 1 seat και τωρα διαβάζω για το polo σε δυο μηνες.δε θα αναφέρω τα αγωνιστικά που έχουν κανει φτερά. λυπάμαι ειλικρινά...
    1 point
  11. Επισης καλοριζικο
    1 point
  12. Καλημερα στο club, καλες βολτες κ καλο Σ.Κ. !!!
    1 point
  13. (Ιστορικο χαμηλο καταβαση Πορταριας) Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  14. Σε ευχαριστώ NikDev. Αλλαξα για αρχή ενα φίλτρο βενζίνας να δω αν θα το ξαναβγάλει. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν και για μια βαλβίδα καυσίμου που είναι πάνω στον κινητήρα, αυτό δηλαδή τους πρότεινε να δουν πρώτα το διαγνωστικό. Όμως ναι, έχεις δίκιο για τα μπεκ. Θα τσεκάρω όλα τα μπουζί να δω ποιο είναι πιο καφέ και θα αρχίσω από εκείνο το μπεκ. Ευχαριστώ και πάλι.
    1 point
  15. Γεια σας Μαγκες. Ονομαζομαι Παυλος και ειμαι 21 Χρονων. Δυστυχως η ευτυχως μπηκα με τον πατερα μου σε αυτον τον κυκλο απο πιτσιρικος. Μιας και επιτελους τελειωσα σχεδον με το αμαξι μου. Ηρθε η ωρα να το παρουσιασω και εγω. Μου λειπουν δυο τρεις ακομα λεπτρομερειες αλλα ενταξει ηδη εχω ριξει 6 χιλιαρικα πανω στο αμαξι. Τσουκου τσουκου οπως ολοι μας προσπαθουμε. Το αμαξι ειναι Golf 5 TSI 140 HP. Μοτερ: -Σφυριλατα πιστονια 77mm wossner -μπιελες motorsport ιμισφυριλατες -protech σφυριλατες βαλβιδες -εισαγωγη pipercross -downpipe 70mm και εξατμιση 63,5 mm χειροποιητη. (ο ηχος ειναι μοναδικος και ειμαι σιγουρος δεν τον εχετε ξανακουσει. Οποιος θελει στελνω βιντεο) -Καταλυτης ελευθερας 200 τρυπες amerikat -Τουρμπινα μαμα αλλα γυαλισμενη και αναβαθμισμενη στην Garret κατω στην Αθηνα. -Κομπρεσορας γυαλισμενος στην αντιπροσωπεια. (Παιδια με καναν τελεια δουλεια, ουτε εγω δεν το πιστευα) -Revo προγραμμα ( δεν προτιμησα την apr γιατι εδινε λιγα αλογα για τα λεφτα που ζητουσε. Αλλα το αμαξι εχει προδιαγραφες 280 hp, και ηταν copy paste απο οτι εχω καταλαβει.) -Forge adaptor αγορασμενη απο τον ταξοπουλο και πραγματικα οταν σκαει το αμαξι παθαινουν ολοι πλακα Εξωτερικα: -R32 rear bumper look. -custom angel eyes - ζαντες Jr11 (Japan racing) 17'x8.25 με offset 35. και ερχονται και αλλα εξωτερικα. Θελουν να ακουσω γνωμες αλλα και ελπιζω να βοηθησα αρκετους απο εσας με ιδεες για το αμαξι σας. Οτι πληροφορειες θελετε ρωτηστε με
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.