Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/19/2017 in all areas

  1. Όπως λέει και ο τίτλος μπήκα σε αυτήν την διαδικασία γιατί το κάθισμα του οδηγού από το μπες βγες είχε χαλάσει το πλα'ι'νό μαξιλαράκι με αποτέλεσμα να γέρνω προς τα αριστερά. Ξεβίδωσα για αρχή το κάθισμα του συνοδηγού για να πειραματιστώ σε αυτό. Αφού το έβγαλα έλυσα πρώτα όλα τα πλαστικά που έχει γύρω του το κάθισμα. Στο δικό μου έχει στα πλα'ι'νά μια ρόδα για την πλάτη. Αυτή για να βγει την τραβάτε λοξά για ξεκουμπώσουν τα κουμπώματα που έχει. Με το πουν βγουν τα διακοσμητικά πλαστικά με ένα κατσαβίδι ξεκουμπώνουμε το ύφασμα το οποίο είναι γυρισμένο προς τα μέσα. Προσέχουμε το αφρολέξ στο πίσω μέρος που είναι η πλάτη, γιατί εκεί γυρίζει από κάτω. Σηκώνουμε από μπροστά τον πάτο του καθίσματος και το τραβάμε. Στην παρακάτω φωτογραφία, φαίνεται και το σκίσιμο που έχει υποστεί το μαξιλάρι. Αυτό που θέλει προσοχή στην τοποθέτηση των καθισμάτων στο αυτοκίνητο είναι να μπουν σωστά οι ράγες οι οποίες έχουν οδηγούς. Σαν χρόνο μου πήρε καμιά ώρα. Αυτά ισχύουν για τα καθίσματα του Caddy. Πιθανόν και στα άλλα αυτοκίνητα να είναι εύκολη η διαδικασία όπως στο δικό μου. Έπεσε και ένα καθάρισμα καλό αφου βγήκαν τα καθίσματα.
    1 point
  2. Screenshot απο το σημερινο μου ταξιδι. 99 km/h σταθερη ταχυτητα (μεγιστη τα 107 ,παντα τυπικος με τα ορια εντος εθνικης ) Μεση ταχυτητα με στασεις (συμπεριλαμβανεται το ρελαντι) τα 63,2 km/h με μεγιστη τα 70 km/h . 63,9 km/h εως την στιγμη που τραβηξα την φωτο . 2,2 l/h στα 99 km/h (χωρις αντιτριβικα και με 40αρι λαδι ) .Μεγιστο 12,7 αλλα σε τερμα γκαζι για προσπεραση . 5,5 l/100 km μικτη καταναλωση εντος/εκτος πολης και οσο ειμουν σε ρελαντι φυσικα . 3,5 l καυσιμου χρησιμοποιηθηκαν . Μεγιστα καυσαερια τα 219 σχεδον αλλα σε τερμα γκαζι για προσπεραση ,σε σταθερη ταχυτητα ειδα εως και 58 , αρα η ενημερωση για τα καυσαερια οντως εκανε το αμαξι "καθαροτερο". Τελος,μεγιστη θερμοκρασια εντος πολης 98 βαθμοι ,στο ταξιδι ποτε πανω απο 95 .
    1 point
  3. μια απο τις καλυτερες εκδρομες..συγχαρητηρια σε ολους για την διοργανωση..ενα μεγαλο μπραβο στα παδια που ηρθαν απο μακρια, ειδαμε με χαρα νεα μελη(πολλα) και ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολα τα παιδια που ηρθαν και γεμισαν ενα τεραστιο parking..ειχε παρα πολυ κοσμο...(ισως και να ειναι ρεκορ....) τα αλλα θα τα δειτε στις foto..
    1 point
  4. Καλησπερα, η επιλογη της Beru εγινε μετα απο συμβουλη του αδερφου μου που μου προμηθευει ανταλλακτικα εδω και πολλα χρονια. Ο ιδιος εχει Tiguan 1.4 με τα 160. Το Tiguan του εκαιγε και τους bosch και τους NGK, και με τους μονους που δουλεψε σωστα ειναι οι BERU. Αρα μεταξυ BERU και NGK πηρα τους πρωτους. Για Bosch δεν υπηρχε περιπφωση γιατι εχω σταματησει σε τετοια αναλωσιμα χρονια να αγοραζω. Φιλικα Κωνσταντινος. Στάλθηκε από το SM-J120FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  5. Καλά όλα αυτά, αλλά θα ήθελα να ξαναδώ τα 10κύλινδρα και 12κύλινδρα μοτέρ που θυσιάστηκαν στο βωμό του downsizing. Όχι πως τα 5κύλινδρα ή 6κύλινδρα τουρμπάτα πάνε πίσω, ίσα ίσα που είμαι μεγάλος τουρμπόφιλος και πάντα διαλέγω turbo από ατμόσφαιρα, αλλά όπως και να το κάνουμε μερικά μοντέλα και κυρίως supercars χάνουν κάτι από την αίγλη τους. Για να μη μιλήσω για τα υβριδικά και πολύ περισσότερο για τα ηλεκτρικά, δε μπορώ να βλέπω ρε γμτ το R8 με μπαταρίες.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.