Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/24/2017 in all areas

  1. να πω κατι ξενερωτικό τελείως για το τοπικ, αλλα κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να αποφεύγονται να γινονται πατήματα στο δρόμο χύμα και απρογραμμάτιστα με αγνώστους, για 2 λόγους: πρώτον δεν μπορούν να βγούν ασφαλή συμπεράσματα γιατι ως γνωστον οι περισσότεροι έχουν όλη την ΑΒΤ και HKS επάνω και δήλώνουν "φίλτρο-τελικό" (αγνωστο γιατι, μάλλον για να το παίξουν έξυπνοι οτι έχουν πολύ γρήγορο αμάξι χωρις να εχουν ξοδεψει τιποτα?) Δευτερον, γιατι είναι κρίμα για λίγες δόσεις αδρεναλίνης να παίζεις κορώνα-γραμματα το να μείνεις ανάπηρος για την υπόλοιπη ζωή σου. Εφοσον δεν υπαρχει οικονομική δυνατότητα για δοκιμες σε πίστες, καλό είναι για δοκιμες να προτιμώνται κλειστοί αυτοκινητόδρομοι και με ταχύτητες όχι μεγαλύτερες απο 160-180 χλμ. Σε πάτημα 80-160 χλμ, σε κλειστό αυτοκινητόδρομο μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για τη δυναμη του αυτοκινήτου, με συγκριτικά πιο χαμηλές πιθανότητες σοβαρού τροχαίου/θανάσιμου δυστυχήματος. Φυσικά σα νέος και εγω πάταγα όπου έβρισκα και με ότι έβρισκα, αλλα τοτε νόμιζα οτι είμαι άτρωτος και οτι 2000 νεκροί και 4000 ανάπηροι το χρόνο δε με αφορούσανε.
    3 points
  2. Βαλε ενα σετ sachs γιατι ολο και κατι θα βγαλει σαν παλιο αυτοκινητο Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  3. καταλαβαινω καλά τι θελεις να πεις, αλλα δε χρειάζεται να ανοιξεις απο 2ες/3ες μπορεις και με τετάρτες 100 - 180 περίπου. Σε κακή ασφαλτο και με 4η θα σπινιάρει, αλλα σε τύπου αττικής οδού δε θα σπινιάρει τόσο. Εντάξει, για πάνω απο 400-500 άλογα μπροστοκίνητο μιλάμε ούτως η άλλως για δυναμη που μονο για να κατεβαίνεις dragster με μπαλόνια έχει νόημα, στο δρόμο είναι σχεδόν άχρηστο (πρακτικά) να έχεις τοση δύναμη σε μπροστοκίνητο. δεν είσαι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος που τρεχει αδικαιολόγητα γρήγορα σε δημόσιο δρόμο, απλα ελπίζω για το καλό σου και το καλό τυχόν συνανθρώπων μας να περιορίσεις σιγά-σιγά αυτη τη συνήθεια, τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι που την έχουν. Στην τελικη, η επιλογή που έχει ο καθένας είναι δική του υπόθεση (όπως και οι συνέπειες της) και δε μπορει κανένας να μας επιβάλει με το ζόρι κάτι, πρέπει να το θέλουμε μόνοι μας.
    1 point
  4. Σε 5-6 χρονια που θα εχουν πεσει οι τιμες θα ηθελα αν εβρισκα μεταχειρισμενο τον πινακα οργανων , το infotainment και καθως και τα led φωτιστικα.... Μεχρι τοτε προτιμω να μην τα βλεπω γιατι ...τρεχουν τα σαλια μου...
    1 point
  5. 1 point
  6. ίσως βρεις μεταχειρισμένο original vw από ebay, π.χ.: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=vw+composition+media&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xvw+composition+toutch.TRS0&_nkw=vw+composition+toutch&_sacat=0
    1 point
  7. Σχετικά φθηνά κατά την γνώμη μου 200 συνολικά, 110 τα φρενα 90 η πεταλουδα. Η καινούρια πεταλουδα θα κόστιζε κοντά στα 290 μόνο το ανταλλακτικο. Οπότε γι αυτό πιστεύω οτι μου βγηκε φθηνα. πηγαίνω σε ένα συνεργείο της γειτονιάς.
    1 point
  8. Ε ελα να σε αρραβωνιασουμε εμεις! Φερε παπα μονο μαζι σου Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
    1 point
  9. Θα συμφωνήσω με τον φίλο periptero, ότι ο κομπρέσορας λειτουργεί είτε το έχεις στους 18 βαθμούς είτε στους 28. Δεν παίζει ρόλο αν είναι χειμώνας ή καλοκαίρι, όπως δεν παίζει ρόλο αν πρέπει να βγάλει ζέστη ή κρύο. Από την άλλη θα διαφωνήσω με τον φίλο periptero σε 2 πράγματα: 1. Φίλε μου όλοι μιλάμε προφανώς για 2-ζωνικό κλιματισμό, μόνο που εσύ το δουλεύεις σαν να είναι απλό aircondition του '80!!! Γιατί να το βάλεις στο HI χειροκίνητα, αφού αν το αμάξι έχει 5 βαθμούς (λόγω ψύχους) είτε το βάλεις στους 25 και αυτόματο είτε και στο ΗΙ, θα βγάζει με την ίδια ένταση (αφού χρειάζεται να προκαλέσει μεγάλη αλλαγή στη θερμοκρασία). Προφανώς η πιο σωστή λειτουργία είναι να το βάζεις στην επιθυμητή θερμοκρασία και στο AUTO, όπου ο κλιματισμός θα μειώνει σταδιακά την ένταση μέχρι να επιτευχθεί ΟΜΑΛΑ η θερμοκρασία που επιθυμείς. 2. Ρε παιδιά, 25 και 26 βαθμοί τον χειμώνα, είναι ΑΡΡΩΣΤΙΑ!! Πως την παλεύετε μέσα στο αμάξι με τόση ζέστη??? Γενικότερα, το "σωστό" είναι να έχουμε χαμηλή θερμοκρασία τον χειμώνα και υψηλή το καλοκαίρι. Όσο χαζό και αν σας ακούγεται, όταν μπαινοβγαίνουμε στο αυτοκίνητο, δεν πρέπει να αλλάζουμε περιβάλλον με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας! 26 τον χειμώνα και 19-20 το καλοκαίρι, θα μπορούσε να προκαλέσει σοκ στο σώμα μας (ακραία περίπτωση) αλλά θα μπορούσε να είναι αιτία για κρυώματα τον χειμώνα και ψύξεις το καλοκαίρι. Εγώ προσωπικά το έχω στους 21-22 τον χειμώνα και 23-24 το καλοκαίρι. Τώρα, τι είναι το AUTO? Στο αυτόματο (το οποίο από την πρώτη μέρα που πήρα το αμάξι μου δεν έχει κάνει ούτε 100 μέτρα χωρίς να είναι στο AUTO και με τον κομπρέσορα ανοιχτό χειμώνα-καλοκαίρι) ο κλιματισμός ρυθμίζει την θερμοκρασία του περιβάλλοντος αυτόματα, ρυθμίζοντας κάθε στιγμή την ένταση του αέρα, την θερμοκρασία του αέρα, και το σημείο εισόδου του αέρα στην καμπίνα (δλδ αν φυσάει από τα πόδια ή από τους αεραγωγούς στο ταμπλώ ή τον αεραγωγό στο παρμπρίζ). Έτσι εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να δηλώσεις τι θερμοκρασία θέλεις να έχεις, και όλα τα άλλα τα κάνει μόνο του. Εξάλλου, αυτή είναι και η σημαντικότερη διαφορά του από ένα απλό A/C. Πάνω σε αυτό, αν προσέξατε, τον χειμώνα που ο αέρας πρέπει να είναι ζεστός, φυσάει από τα πόδια, γιατί ο ζεστός αέρας είναι ελαφρύτερος από τον κρύο και ανεβαίνει προς τα επάνω, ενώ το καλοκαίρι όπου ο αέρας είναι κρύος, φυσάει από το ταμπλώ και τον αεραγωγό του παρμπρίζ, γιατί ο κρύος αέρας είναι βαρύτερος και πέφτει προς τα κάτω... Αυτά περι κλιματισμού. Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα περισσότερο...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.