Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/20/2017 in all areas

  1. Μετά από πλύσιμο και κερωμα . Τώρα η ζάντα έδειξε Sent from my iPhone 7 plus using Tapatalk
    1 point
  2. Αναφέρεσαι στο GTD? Την πέρασα την φάση το ανέλυσα και το απέρριψα. Το Tiguan το κοιτάζω γιατί εκτός απο χώρους μου αρέσει και πολύ εμφανισιακά, και έχω ήδη ενα Golf mk7 tdi δεν θελω δευτερο. Το δίλιτρο tdi το οδήγησα στην δυνατή του έκδοση με τα 190 και μου φάνηκε αδιάφορο. Το ίδιο όμως το διαβάζω και σε άλλα review, δεν ειναι μόνο δική μου εντύπωση. Το έψαξα. Το που οφείλεται δεν είναι ξεκάθαρο, άλλοι λένε στο κιβώτιο κι άλλοι λένε στη διαχείριση του κινητήρα με γνώμονα τους ρύπους. Το αποτέλεσμα όμως είναι κάτι που δεν αντικατοπτρίζει τα νούμερα (190 άλογα 400 ροπή). Τέλος πάντων ξεφεύγουμε, ήθελα να μου πει κάποιος που έχει οδηγήσει το 1.4 TSI ACT DSG και το 2.0 TDI DSG 4motion συγκριτικά εντυπώσεις. Αυτά...
    1 point
  3. εμενα μου εκανε τα ιδια.. αλλαξα πολλαπλασιαστες. ηταν διακοπη σπινθηρα οπως λεει κ καποιος παραπανω στο 3 και μετα στον 4ο κυλινδρο. ετσι αλλαξα και τους 4. για σιγουρια. δεν εχω τους κοκκινους πολλαπλασιαστες βεβαια που λενε οτι ειναι καλυτεροι. δεν χωρανε στο μοτερ μας. με 100αρα παντα βενζινη. εβαλα λοιπον μετα απο ολα αυτα ενα τεποζιτο 95αρα. γεμισμα απο ρεζερβα μεχρι φουλ. 60ευρο βενζινη. μετα απο μερικα ανοιγματα με επιλογεα στο "sport" mode και το αντισπιν/ESC (η οπως αλλιως το λενε) στο off, μου αναψε παλι το λαμπακι με ρεταρισμα/μπερδεμα στο φαναρι. και δεν σταματαγε να αναβοσβηνει. εσβησα μηχανη. την αφησα λιγα δευτερολεπτα. την ξαναναψα και δεν ξαναγινε. εκαψα ολη την 95αρα σε ταξιδι και δεν ξαναβαζω. σθνεργειο δεν εχω παει να δω το λαθος αλλα φανταζομαι τι θα ειναι.. διακοπη καυσης παλι.. με πολλαπλασιαστες ενος μηνα (απο συνεργειο) και μπουζι 2 μηνων(απο γενικο σερβις στην καρεντα πειραια).. δεν ξερω τι φρικες τρωνε οι κινητηρες TSI και εχουν τοσα λαμπακια γενικα.. *αναφερομαι σε polo gti 2010 μοντελο. 88,000χλμ. απειραχτο. μαμα σε ολα,ουτε προγραμματα ουτε τιποτα..
    1 point
  4. Με 1.2 κόφτη και το 240 αισιόδοξο που ακούγεται, περίπου τόσα είχε βγάλει η Νάσια το 2012 με revo 1.25 κόφτη με στοκ turbo φπε-σκάστρα-waste-κούλερ. Και δεν νομίζω να φοράει custom το παιδί δεν έχω δει custom 14άρι με κάτω από 245 άλογα ενώ όλα παίζουν με κόφτη 1.3 - 1.4 στοκ turbo πάντα. Οπότε μάλλον κονσέρβα είναι το παιδί που σημαίνει πάνω κάτω στάνταρ τα νούμερα δεν μπορείς να παίξεις και πολύ στα 14άρια με κονσέρβα δεν είναι όπως στα 2λιτρα που το revo π.χ. δίνει αρκετά περιθώρια να κινηθείς. Εσένα απ' την άλλη σε κόβω να τα χεις τα 260, οπότε μου κάθεται λογικό το αποτέλεσμα.
    1 point
  5. Επιστροφή στα καγκουριλίκια με Κ04 πλέον (πάνε τα big turbo. . . ησύχασε το κεφάλι μου). Προσπαθώ κάπου να δοκιμάσω το νέο setup αλλά δεν κάθετε. Βγαίνω περηφερειακό και ακούω τσαφ ! ! ! όπα . . . θα παίξουμε . . . αφήνω να δω τι είναι και σκάει ο τζίπσι με το smart και Τερλάγκα . . . Φτου σου τη τρέλα μου μέσα . . . του ρίχνω μια πιστολιά και περνάω Ευκαρπία . . . Πέφτουν δυο μπαλοθιές από πίσω και κάνω δεξιά . . . Πρώτη δοκιμή με χαμηλή 1,2 και ορμάνε ibiza 20vt με ibiza DSG . . . τι λε ρε πούστη μου . . . 6 - 5 - 4 και σανίδα . . . ο 20vt πρέπει να ήταν χαμηλός αλλά o παλίκαρος με το DSG ήθελε παιχνίδι . . . 4 άνοιγα χαλαρά οπότε και ανέβασα 6η σύντομα . . . ξαναόρμάει και ξανά 4η . . . μαζεύω και ανοίγω όχι και τόσο εύκολα αυτή τη φορά . . . καλό το ibiza . . . 14άρια δεν βγαίνουν μόνο αυτά ? Αν το διαβάζει ο φίλος με το άσπρο . . . sorry που την έκανα φίλε . . . έπρεπε να πάω σπίτι για να κάνω και τα μαθήματα της μεγάλης . . . την επόμενη φορά θα παίξουμε περισσότερο . . . θα ανεβάσω και πίεση θα δεις . . .
    1 point
  6. Λεει οτι δουλευει 1.5-1.6 οβερ 1.2 κοφτη,και το υπολογιζουν πανω απο 240. εμενα ξερεις,κ03σ φουλ περιφερειακα μπεκ αντλια κλπ μπορει να ναι και 260.
    1 point
  7. Μάλλον forge θα βάλω και γω αλλά με το υβρίδιο όχι ακόμα. Απλά λέω ότι η ΟΕΜ revision D (την οποία φοράω ακόμα) έχει αποδείξει την αξιοπιστία της σε βαθμό που η ίδια η forge παραδέχεται ότι είναι στα ίδια επίπεδα με τη δική τους. Απλά όταν η forge έβγαλε τη δική της ακόμα η ΟΕΜ ήταν σε προγενέστερα revisions με λαστιχένιο διάφραγμα που σκίζονταν πολύ εύκολα ακόμα και με μαμά πιέσεις. Οπότε προηγήθηκε η forge και εν συνεχεία το VAG έβγαλε την revision D για να διορθώσει το weak spot και τα κατάφερε. Αλλά για πάνω από Κ04 ή ακόμα και υβρίδιο K04 με φτερά K16 που θα βάλω, δεν επαρκεί. Βέβαια καλά κάνεις και φοράς forge από την αρχή εσύ, και stage 1 μπορεί κανείς να τη βάλει κακό δεν κάνει, εγώ απλά δεν ήθελα το κόστος άσε που όταν άρχισα τα φτιαξίματα δεν είχα υπολογίσει ότι θα το έκανα ποτέ υβρίδιο νόμιζα ότι τα 400 θα μου ήταν αρκετά. Κλασσική ιστορία
    1 point
  8. Ultimate Tip: Αν έχεις μοκέτα στο καπώ, να τη μυρίσεις. Πολλές φορές βρωμάει και φέρνει μέσα μυρωδιά. (Πχ. από τζάκια και σόμπες) Υπάρχουν καθαριστικά μοκέτας που μπορείς να βάλεις πχ Meguairs. Επίσης με μια ηλεκτρική σκούπισέ τη να φύγει η σκόνη και η βρώμα που μαζεύει.
    1 point
  9. Μα δεν μιλαω επι προσωπικου , απλως ποιος μας βεβαιωνει οτι οι επαγγελματιες του χωρου ειναι A class και οχι C- class ; Απο που πηραν πτυχειο; Να μας το δειξουν οτι σπουδασαν με A class αποφοιτηση και μετα να μιλησουν. Εως τωτε ειναι εξισωμενοι με εναν ιδιωτη που δεν εχει πτυχιο αλλα εχει εμπειρια στο πλυσιμο και γυαλισμα .
    1 point
  10. Μετα απο πολύμηνη αναμονή επιστροφές στο εβαυ (claim dispute) αναμονή για την επιστροφή χρημάτων λόγο λάθους εγκεφάλου απο γερμανο απατεώνα τελικά πριν απο ενα μήνα ολοκληρώθηκαν η αγορές των πολυπόθητων ανταλλακτικών για την τοποθέτηση cruise control και πολυλειτουργικου τιμονιού. Οποτε ήρθε η ώρα της τοποθέτησης,ψάχνοντας σε διάφορες αντιπροσωπίες της vw πηρα διάφορες και αμφιλεγόμενες απαντήσεις και για το οικονομικό θέμα και για την εμπειρία των τεχνικών που δεν με κάλυψαν πλήρως. Και τελικά πήρα την απόφαση να ξεκινήσω μόνος μου την τοποθέτηση με καθοδηγητή το how to's του Κωστα. 1 μερος)Ξεκίνησα μπορώ να πω πολυ καλά με την τοποθέτηση να γίνετε μεσα σε μια ωρίτσα και χωρίς κανένα πρόβλημα. 2 μερος)Η ωρα της κωδικοποίησης,adaptation και αλλα συναφή:πλήρης αποτυχία τίποτα δεν έβγαινε σωστό σφάλματα, πρόβλημα στα υδραυλικά,πρόβλημα κόρνας,οποτε πήρα την απόφαση οτι εδω χρειαζετε ο Κωστας μετά απο οδηγίες του και πιο ήρεμα αυτή την φορά διορθώνονται μερικά σφάλματα του τιμονιού και τα υδραυλικά επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση αλλα τα πλήκτρα του τιμονιού νεκρά. και το μεγαλυτερο προβλημα η κορνα,με το που ανοιγα τον διακοπτη κορναρε για 4 δευτερολεπτα και μετα σταματουσε.(ευτυχώς που ηταν ενας γάμος εκει κοντά και νόμιζαν οτι συμμετείχα και εγω οταν έκανα της δοκιμές για να δω τη φταίει) 3 μερος)ξανα επικοινωνια με Κωστα και μελετωντας το σφαλμα 1(00889 - Horn (H) 007 - Short to Ground)που δεν έσβησε με τίποτα μου πρότεινε αλλαγή κωδικοποίησης απο 0001042 σε 0003022 που δεν την έπαιρνε με τίποτα σβήσιμο σφαλμάτων ξανά κωδικοποίηση ξανά σβήσιμο ξανα κωδικοποίηση έκανα 10 φορές την ιδια διαδικασία και τελικά μετα απο αρκετές ώρες και ενω είχε ήδη νυχτώσει ξαναβάζω τον κωδικό για τελευταία φορά και πάνω στα νεύρα μου αντι για 0003022 πατάω 0002022 και εγένετο φως τα κουμπάκια στο τιμόνι φωτίζονται τα πλήκτρα δουλεύουν η κωδικοποίηση ήταν η σωστή το μαρτύριο της κωδικοποίησης έλαβε τέλος απο ενα λάθος. Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Κωστα για την υπομονή του και την καθοδήγηση στην εγκατάσταση και τις χρήσιμες γνώσεις του.
    1 point
  11. Υπάρχει περιορισμός στο πλήθος των downloads. Το pdf το μετέφερα σε Collector's Account. Εαν παρ' όλα αυτά παρουσαστεί και πάλι πρόβλημα, ειδοποιήστε με να το ανεβάσω σε Premium Account. Κώστας
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.