Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/02/2017 in all areas

  1. Σήμερα,2/6/17,έκανα service στο polo 1.2 tsi με τρία χρόνια και 19.200χλμ. στο οδόμετρο. Εκλεισα ραντεβού στο auto club Μεταμόρφωσης με λάδια δικά μου,aral 5*30 long life αγορασμένα από bosch car service με 28 ευρώ. Συνολικά στο συνεργείο έδωσα 130 ευρώ και αλλάχτηκαν υγρά φρένων,φίλτρο λαδιού,φίλτρο αέρα,κάρτα καυσαερίων,έλεγχοι κλπ.κλπ.Με ρώτησε ο υπεύθυνος τι βενζίνη βάζω και δεν μου άλλαξε,πρός τιμήν του,το φίλτρο βενζίνης αφού όπως είπε δεν χρειαζόταν.Η αλήθεια είναι ότι από τότε που την πάτησα με άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας,βάζω αποκλειστικά σε εταιρικά της Shell για v-power ή ΕΛΙΝ crystal που πραγματικά είναι απίστευτη βενζίνη !! Ημουν παρών στις εργασίες και μπορώ να πώ ότι έμεινα ευχαριστημένος αφού και οι τιμές αλλά και το service ήταν σε πολύ καλά επίπεδα.
    1 point
  2. Το ιδανικό είναι να βάζεις από συγκεκριμένο πρατήριο που έχεις λογκάρει και σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα. Σε ταξίδι αν σε παίρνει να πας και να ρθεις καλώς, αλλιώς για ανεφοδιασμό να επιλέγεις συγκεκριμένα πρατήρια στην εθνική και πάντα είναι καλύτερα ο ανεφοδιασμός να γίνεται εγκαίρως, όσο ακόμα έχεις μέσα πολλά λίτρα από το δοκιμασμένο πρατήριο. Εμείς γενικά πριν από ταξίδι κάνουμε μέχρι και πλάνο ανεφοδιασμού βασισμένο σε χιλιόμετρα και μέση κατανάλωση, δεν κάνω πλάκα. Υπερβολικό θα πει κάποιος, αλλά έχουμε ρίξει αρκετά χρήματα στη βελτίωση και οι δύο που δικαιολογεί μία έξτρα προσοχή και ειδικά όταν δουλεύουμε δυνατά files. Κατά τ' άλλα μόνο Shell, δεν έχει μπει άλλη βενζίνη στα αμάξια μας. Από συγκεκριμένο πρατήριο. Έχουμε βρει και ένα back-up που είχαμε χρειαστεί όταν έκανε ανακαίνιση το άλλο, το οποίο επίσης λογκάραμε και ήταν όλα άψογα, απλά δεν δοκιμάστηκε καιρό όπως το άλλο που πάμε χρόνια, γι αυτό και μένει back-up.
    1 point
  3. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, με την επιφύλαξη ότι όταν περιμένεις το face-lift έχουν περάσει 4-5 χρόνια από την παρουσίαση, και λίγο μετά βγαίνει το καινούργιο μοντέλο, οπότε σχετικά σύντομα από την αγορά μένεις λίγο πίσω και μειώνεται η μεταπωλητική του αξία. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι ένα νέο μοντέλο πρέπει να το αγοράζεις μετά τα 2-3 πρώτα χρόνια ζωής του (κατά προτίμηση η κατασκευή να είναι μετά το καλοκαίρι του έτους, ώστε να έχεις το μοντέλο της επόμενης χρονιάς), διότι αφενός προστίθενται διάφορα έξτρα και αφετέρου λύνονται κάποια προβλήματα νεότητας που διαπιστώνονται στην πορεία του μοντέλου. Με το καλό να έρθει και καλοτάξιδο!
    1 point
  4. Άλλο το αν δουλεύει σωστά στις 7200 κι άλλο, το πως θες να οδηγάς. Δεν είναι θέμα "CC" είναι θέμα χαρτογράφησης, η δύναμη είναι στις υψηλές στροφές. Τα μισά φτιαχτά μετά τις 6500-7000 μαγκώνουν γι΄αυτό το αναφέρω. Σου είπα και πριν ότι στο κούμπωμα θα ήταν σίγουρα απότομος ο 4φτερος, αν όμως και ψηλά δεν αλλάζει σωστά είναι σοβαρές αιτίες για να πας για αλλαγή σε σετ που σου είπα και πιο πάνω. Custom οργανικόή 8/6 φτερο και καθάρισες. Για τα υπόλοιπα που λες, περί δισκοπλατώ στη Β.Ελλάδα, όποιος δεν έχει υπομονή πληρώνει. Ειδικά σε νέα αυτοκίνητα. Αλλιώς περιμένει επώνυμη λύση (ρίχνει και λίγο το over) μέχρι να ακολουθήσουν αρκετοί και να μην είναι πρωτοπορος.
    1 point
  5. Προσωπικά και ερχόμενος από αμάξια που τα τελευταία 5 χρόνια αγόρασα καινούρια και πούλησα σε 2 χρόνια και έχοντας είδη πάρει μια φορά το GOLF 7 κατάλαβα ότι η ποιο ορημη αγορά είναι ενός face-lift. Προσφέρουν πολλά έξτρα σε τιμές πολύ καλές και ξέρεις τι αυτοκίνητο αγοράζεις. Πιστεύω πως αυτό θα το κρατήσω τουλάχιστον μια πενταετία μέχρι να βγει το επόμενο face-lift GOLF 8. Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  6. Δεν το συζητω... Εννοειται συμφερει.. Ασε που εκ των υστερων τις περισσοτερες φορες δεν μπορεις τιποτα απο αυτα ή κι οταν μπορεις η διαδικασια και το κοστος ειναι πολυ μεγαλο.. Η πικρη αληθεια ειναι οτι οσο περιμενει κανεις τοσο κερδισμενος βγαινει.. (εγω πληρωσα εξτρα για καποια που αργοτερα ηταν στανταρ ή στην που στην πορεια το κοστος ηταν χαμηλοτερο..) Η αντιπροσωπειες παντα προχωρουν σε παροχες και προσφορες και facelift για να ενισχυουν τις πωλησεις ειδικα οταν πλησιαζει το τελος ενος μοντελου (π.χ. Golf MK7) Αλλα μ αυτο το σκεπτικο δεν παραγγελνεις ποτε....
    1 point
  7. Η παραγγελία έγινε σήμερα τελικά παράδοση σε 3 μήνες και επιστροφή στο vw Club. Έκανα κάποιες προσθέσεις τελευταίας στιγμής. Σχεδόν ότι έχει από έξτρα. Το καλό με το acc είναι ότι υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση σε μποτιλιαρισμα μέχρι τα 60km. Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  8. Εμείς πάντως δεν έχουμε καθόλου καλή εμπειρία από Βαγιαννάκη. Είχαμε πάει πριν 6 χρόνια περίπου για να ντύσουμε τον ουρανό στο Cupra, αν κάποιος κάνει τον κόπο ας διαβάσει την παρουσίαση της queen για να δει περί τίνος πρόκειται, είναι στην αρχή η 3η φωτό. Είχαμε ζητήσει γυαλιστερό μαύρο 3M που τότε είχε την αντιπροσωπεία ο Βαγιαννάκης. Όλα εντάξει λοιπόν πήγαμε στο ραντεβού μας, μόνο και μόνο για να μας βάλει τελικά μέσα καθυστερημένα και σε στυλ άντε να σας βολέψω και σας. Δεν ξέρω αν του τα χε σπάσει κάποιος πελάτης πριν από μας, αν είχε βριστεί με τους προμηθευτές του ή οτιδήποτε, ο σωστός επαγγελματίας που ενδιαφέρεται για την εικόνα που βγάζει προς τα έξω μαθαίνει να αντιμετωπίζει τον κάθε πελάτη ξεχωριστά σαν να ήταν ο μοναδικός όλης της μέρας. Κερασάκι στην τούρτα, είχε καταλάβει λάθος και νόμιζε ότι είχαμε ζητήσει μαύρο ματ και δεν είχε γυαλιστερό να μας βάλει εκείνη τη μέρα, ούτε την επόμενη γιατί ήταν κλεισμένα τα ραντεβού! Σαν να μην έφτανε η ταλαιπωρία να έρθουμε από του διαόλου τη μάνα, αντί να μας ζητήσει έστω μία συγγνώμη επέμενε ότι εμείς είχαμε κάνει λάθος και του είχαμε ζητήσει ματ! Να σημειώσω επίσης ότι όσο περιμέναμε είχε τουλάχιστον δύο αμάξια μέσα για φιμέ στα παράθυρα που είχαν επιστρέψει γιατί δεν τους είχαν κάνει καλή εφαρμογή. Εννοείται μετά από αυτή την ταλαιπωρία και την αντιμετώπιση δεν ξανακλείσαμε ραντεβού, αντιθέτως στείλαμε email στην μαμά 3M με παράπονα, όπως έκαναν και άλλοι εκείνη την περίοδο. Κατόπιν πήγαμε σε άλλον αντιπρόσωπο, ευγενέστατος και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Στην παρουσίαση της queen φαίνεται ο ουρανός όπως τελικά τοποθετήθηκε. Κάποια στιγμή μάθαμε ότι ο Βαγιαννάκης την έχασε την αντιπροσωπεία και τώρα βλέπω ότι δεν την έχει στο site, οπότε μάλλον έτσι εξηγείται. Τώρα καθένας μπορεί να έχει διαφορετικές εμπειρίες, άλλωστε ακόμα και το χειρότερο μαγαζί θα έχει κάποιους -αρκετούς- ικανοποιημένους πελάτες διαφορετικά δεν θα έβγαινε. Το ζήτημα όμως και συγχρόνως το δυσκολότερο δεν είναι να αυξάνεις τους ικανοποιημένους, αλλά να αγωνίζεσαι να εξαφανίσεις τους δυσαρεστημένους, γιατί πάντα ένα παράπονο διαρκεί περισσότερο από έναν έπαινο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται μεγενθυμένο εκατοντάδες φορές. Ελπίζω από τότε να έχει αλλάξει προς το καλύτερο ο κύριος αυτός.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.