Εμείς πάντως δεν έχουμε καθόλου καλή εμπειρία από Βαγιαννάκη. Είχαμε πάει πριν 6 χρόνια περίπου για να ντύσουμε τον ουρανό στο Cupra, αν κάποιος κάνει τον κόπο ας διαβάσει την παρουσίαση της queen για να δει περί τίνος πρόκειται, είναι στην αρχή η 3η φωτό. Είχαμε ζητήσει γυαλιστερό μαύρο 3M που τότε είχε την αντιπροσωπεία ο Βαγιαννάκης. Όλα εντάξει λοιπόν πήγαμε στο ραντεβού μας, μόνο και μόνο για να μας βάλει τελικά μέσα καθυστερημένα και σε στυλ άντε να σας βολέψω και σας. Δεν ξέρω αν του τα χε σπάσει κάποιος πελάτης πριν από μας, αν είχε βριστεί με τους προμηθευτές του ή οτιδήποτε, ο σωστός επαγγελματίας που ενδιαφέρεται για την εικόνα που βγάζει προς τα έξω μαθαίνει να αντιμετωπίζει τον κάθε πελάτη ξεχωριστά σαν να ήταν ο μοναδικός όλης της μέρας. Κερασάκι στην τούρτα, είχε καταλάβει λάθος και νόμιζε ότι είχαμε ζητήσει μαύρο ματ και δεν είχε γυαλιστερό να μας βάλει εκείνη τη μέρα, ούτε την επόμενη γιατί ήταν κλεισμένα τα ραντεβού! Σαν να μην έφτανε η ταλαιπωρία να έρθουμε από του διαόλου τη μάνα, αντί να μας ζητήσει έστω μία συγγνώμη επέμενε ότι εμείς είχαμε κάνει λάθος και του είχαμε ζητήσει ματ! Να σημειώσω επίσης ότι όσο περιμέναμε είχε τουλάχιστον δύο αμάξια μέσα για φιμέ στα παράθυρα που είχαν επιστρέψει γιατί δεν τους είχαν κάνει καλή εφαρμογή. Εννοείται μετά από αυτή την ταλαιπωρία και την αντιμετώπιση δεν ξανακλείσαμε ραντεβού, αντιθέτως στείλαμε email στην μαμά 3M με παράπονα, όπως έκαναν και άλλοι εκείνη την περίοδο. Κατόπιν πήγαμε σε άλλον αντιπρόσωπο, ευγενέστατος και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Στην παρουσίαση της queen φαίνεται ο ουρανός όπως τελικά τοποθετήθηκε.
Κάποια στιγμή μάθαμε ότι ο Βαγιαννάκης την έχασε την αντιπροσωπεία και τώρα βλέπω ότι δεν την έχει στο site, οπότε μάλλον έτσι εξηγείται.
Τώρα καθένας μπορεί να έχει διαφορετικές εμπειρίες, άλλωστε ακόμα και το χειρότερο μαγαζί θα έχει κάποιους -αρκετούς- ικανοποιημένους πελάτες διαφορετικά δεν θα έβγαινε. Το ζήτημα όμως και συγχρόνως το δυσκολότερο δεν είναι να αυξάνεις τους ικανοποιημένους, αλλά να αγωνίζεσαι να εξαφανίσεις τους δυσαρεστημένους, γιατί πάντα ένα παράπονο διαρκεί περισσότερο από έναν έπαινο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται μεγενθυμένο εκατοντάδες φορές.
Ελπίζω από τότε να έχει αλλάξει προς το καλύτερο ο κύριος αυτός.