Βρίσκω απόλυτα σωστό να είσαι συνεπής με τους λόγους για τους οποίους διάλεξες το αμάξι σου. Εφόσον μεταξύ άλλων το διάλαξες για οικονομία, θεωρώ αυτονόητο να το αφήσεις μαμά, τουλάχιστον στο μηχανολογικό κομμάτι. Υπάρχουν ωστόσο μοτέρ που από μόνα τους σου φωνάζουν να τα βελτιώσεις, έστω και με μόνο πρόγραμμα αν όχι παραπάνω. Ο λόγος είναι ότι τέτοια μοτέρ έχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης, που για εμπορικούς λόγους το εργοστάσιο τα λανσάρει detuned, δίνοντας όμως (και με το αζημίωτο) στον ιδιοκτήτη το hardware για εύκολη, φθηνή και απροβλημάτιστη βελτίωση, πάντα μέχρι ένα συγκεκριμένο στάδιο βελτίωσης που ποικίλλει ανάλογα το μοτέρ. Τέτοια μοτέρ μπορείς να βρεις από τη μικρή μέχρι τη μεγάλη κατηγορία, από hot hatch μέχρι sport limo και suv. Έτσι, ακόμα και αν το αμάξι το έχει κανείς για ταξίδια με την οικογένεια, θεωρώ ότι αφήνει το μοτέρ ανεκμετάλλευτο αν δεν βάλει έστω πρόγραμμα, που δεν χρειάζεται σόνι και καλά να κάνει κόντρες, ακόμα και για ασφάλεια στο ταξίδι είναι χρήσιμο να την έχει την έξτρα δύναμη, το ίδιο το ταξίδι γίνεται πιό άνετο και ασφαλές. Απλά η αλήθεια είναι ότι συνήθως αν ξεκινήσεις τη βελτίωση μετά δεν θες να τελειώσεις. Γι' αυτό και λέω tuning is a curse.