ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ!Μετα απο την τελευταια αλλαγη λαδιων ειχα το ιδιο προβλημα!Επειτα απο ψαξιμο διαπιστωσα οτι ειναι πολυ σημαντικο το φιλτρο του λαδιου αλλα και το ιξωδες του λιπαντικου και φυσικα η ποιοτητα αυτου!Κατα την αποψη μου κοιτα αν το φιλτρο ειναι δικο του!Μαμα φιλτρο ή φιλτρο της mann κωδικος w 712/93 και λιπαντικο της castrol edg titanioum 5w30 .Το βιβλιο του κατασκευστη αν το δεις γραφει προδιαγραφη!Στο δικο σου 99% ειναι vw 504 00.
Οπότε σιγουρεψου για τα παραπανω και μετα κοιτα για τον κινητηρα!Ο θορυβος προέρχεται ειτε απι την καδενα είτε απο το γραναζι του μεταβλητου χρονισμου.Αν το λιαντικο δεν εχει το καταλληλο ιξωδες δεν μπορει να εισχωρισει στα δυσκολα σημεια γρηγορα(ψυχρη εκκινηση )οποτε το εμβολακι του τεντωτηρα της καδενας δεν ασκει την προβλεπομενη πίεση αρα ειναι χαλαρη η καδενα για 2-3 δευτερολεπτα (κροταλισμα).Τέλος το φιλτρο έχει καποιες βαλβιδες οι οπείες αν εχω καταλαβει καλα διατηρουν μια πίεση λαδιου που βοηθαει το όλλο συστημα (καδενα ,μεταβλητο).
Άρα κοιτα αυτα και αν συνεχισει το προβλημα ενδεχομενως να αφείλεται σε δυο πραγματα 1)γραναζι μεταβλητου χρονισμου (ΠΙΘΑΝΌΝ ΑΛΛΑΓΗ κόστος περιπου 450ευρω το ανταλλακτικο), 2) βαλβιδα μεταβλητου χρονισμου (αντικατασταση η καθαρισμα)