Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/28/2017 in all areas

  1. Το front assist με βοήθησε σε απρόσμενο μποτιλιάρισμα που βρέθηκε μπροστά μου και με βοήθησε με το φρενάρισμα. Το φρενάρισμα κατά το παρκάρισμα με έσωσε καμιά 10αριά φορές από εμπόδια που δεν έβλεπα
    1 point
  2. Καλημέρα φίλε και χρόνια πολλά. Μετά από πολύ ψάξιμο, τελικά κατέληξα στις κουβέρτες autosock. Δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά έχω δοκιμάσει της ίδιας μάρκας σε άλλο όχημα και εξεπλάγην. Τις βρήκα στο carner με 70€
    1 point
  3. Καλωσήρθες Τάσο, μπορείς ναπεράσεις από τα νέα μέλη για να συστηθείς. Επίσης το κουμπί αναζήτηση πολλές φορές θα σου φανεί χρήσιμο σ΄αυτά που αναζητείς. Στα μετέφερα γι΄αρχή εδώ. Θα βρεις μέσα στις υποενότητες του Passat αρκετές πληροφορίες για 1ο στάδιο, όπως επίσης και στο Golf για τον 20Vt. Είναι ένα πολύ αξιόπιστο και καλό αυτοκίνητο. Από την πλευρά μου θα σου πω, πριν κάνεις το οτιδήποτε να κάνεις μεγάλο σερβις ιμαντες όλους μαζί με όλους τους τεντωτήρες, μπουζί, φίλτρα, λάδια και να τσεκάρεις βάσεις μηχανής και όλα τα silent block, όπως και το σύστημα διεύθυνσης. Επίσης θα πρέπει να δεις την ανάρτηση καθώς επίσης και τα φρένα, πριν προχωρήσεις σε αύξηση ιπποδύναμης. Στη συνέχεια να τσεκάρεις την αντλία καυσίμου και να πας τα μπεκ για μέτρηση. Επίσης θα πρέπει να δεις την κατάσταση της τουρμπίνας. Όλα αυτά, θα χρειαστούν καλό εξειδικευμένο συνεργείο σε VAG. Αυτά διότι το αυτοκίνητο είναι πολύ παλιό σχεδόν 20ετών κι ενδεχομένως μετά να μην βγάζεις άκρη εύκολα και να σου κοστίσει σε χρόνο και χρήμα. Καλή αρχή..στο σκάλισμα λοιπόν! ΥΓ. Καλό θα ήταν νάναφέρεις κωδικό μοτέρ και τι χρήματα διαθέτεις και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.