Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/2018 in all areas

  1. Καλησπέρα, το πρόβλημα με την αλλαγή των φαναριών είναι ότι ακόμα η μαμά VW δεν τα εισάγει σαν ανταλλακτικό στην Ελλάδα κ έτσι δεν υπάρχουν οι κωδικοί για να προγραμματιστούν με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Η διαδικασία γίνεται από ότι έμαθα online. Οπότε απλά υπομονή κ βλέπουμε. Στα φώτα δούλεψε μόνο η μεσαία σκαλα μόλις μπήκαν πάνω κ ξαναβγήκαν. Ακόμα δλδ κ να είχα κωδικούς από άλλο αμάξι δεν θα μπορούσα να τους αντιγράψω στο δικό μου
    1 point
  2. Το καφεδάκι να σημειωθεί πως θα ειναι υπαίθριο για οποιον το επιθυμει ωστε να βγουν οι απαραιτητες φωτογραφιες αλλα και για να απολαυσουμε το τοπιο και τη θεα. Υστερα θα κατηφορισουμε στην ταβερνα. Οποτε ντυθειτε ζεστα.... Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
    1 point
  3. Για τον χώρο αποθήκευσης κατανοητό, δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Αλλά για το θέμα κόστους, ανάλογως της τιμής ενός αξιόπιστου χειμερινού υπάρχει περίπτωση σε 4-5 χρόνια να έχουν κάνει απόσβεση. Είχα κάτσει και έκανα υπολογισμούς πριν αγοράσω χειμερινά για ένα πολάκι και είχα βρει ότι ήταν πιό συμφέρουσα επιλογή και από άποψη κόστους, με την προϋπόθεση ότι τα ελαστικά θα τα φορούσα μόνο 3-4 μήνες το χρόνο και μετά σωστή αποθήκευση (έχω γράψει σε άλλο θέμα για την αποθήκευση), οπότε έτσι ενδέχεται το ελαστικό να κρατήσει και 6 και 7 χρόνια, μπορεί και παραπάνω. Άσε που γλιτώνεις και ένα ποσοστό φθοράς των θερινών λόγω μη χρήσης τους κατά τη χειμερινή περίοδο (και πάλι με σωστή αποθήκευση). Στο διάστημα αυτών των 6-7 χρόνων οι αλυσίδες (εφόσον της φοράς κάθε χρόνο), όσο και να τις φροντίζεις κάθε τέλος της σεζόν, υπόκεινται μεγαλύτερη φθορά, με μεγάλη πιθανότητα να χρειάζονται αλλαγή πριν το ελαστικό. Αν και βοήθησε η οικονομική τους διάσταση (175/65/14) με τιμή γύρω στα 240 η τετράδα, όταν ένα καλό σετ αλυσίδων κόστιζε 150. Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι σε διάστημα π.χ. 5 ετών τα κόστη ευνοούν τα ελαστικά, και βέβαια τα πλεονεκτήματα στην οδήγηση είναι ασύγκριτα (ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα). Αν στη δική σου διάσταση ανεβαίνει πολύ το κόστος μπορείς να χαμηλώσεις διάσταση χρησιμοποιώντας τη μικρότερη δυνατή ζάντα που παίρνει τα φρένα. Έτσι κάνουν πολλοί στα δίλιτρα GTI π.χ., που για τη χειμερινή περίοδο χρησιμοποιούν (με μαμά φρένα) σιδερένιες 16άρες πάμφθηνες και βάζουν πάνω 195άρια ή 205άρια χειμερινά, που εκτός των άλλων και λόγω διάστασης δουλεύουν καλύτερα στο χιόνι. Με αυτό τον τρόπο χαμηλώνεις το κόστος και χρειάζεσαι μόνο δύο βγάλε-βάλε το χρόνο.
    1 point
  4. https://shop.ahw-shop.de/gurtschloss-mit-warnkontakt-original-vw-golf-plus-/-jetta-fahrersitz-vorne?c=891 υπάρχουν και σε μεταχειρισμένα στα μισά λεφτά
    1 point
  5. ΧιονολαστιΧα ! Sent from my iPhone X using Tapatalk
    1 point
  6. Οπότε αλλαγη θερμοστάτη δηλαδη;; Εν τω μεταξυ αλλαξα πρατηριο την ημερα που εμφανιστηκε το προβλημα. Παιζει ρολο το καυσιμο ή ηταν απλα συμπτωση πιστευεις;;
    1 point
  7. Επανέρχομαι με τα πειράματα μου! Με την αλλάγή των μεγάλων σινεμπλοκ ο θόρυβος μειώθηκε περίπου 20-25%! έτσι τελικά κατέβηκαν τελείως τα ψαλίδια και αλάξαμε και τις κουβαρίστρες οι οποίες και ήταν τελικά η κύρια πηγή του θορύβου! Αποτέλεσμα? εχθές το πρωι με 6 βαθμούς δεν ακουγόταν ούτε τσικ! επιτέλους passat! επίσης έχω την εντύπωση ότι το μπροστινό μέρος είναι λίγο πιο δεμένο αλλά μάλλον φταει η παντελής έλλειψη θορύβων. Μετά από 2 χρόνια ησύχασε το κεφάλι μου...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.