Για τον χώρο αποθήκευσης κατανοητό, δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Αλλά για το θέμα κόστους, ανάλογως της τιμής ενός αξιόπιστου χειμερινού υπάρχει περίπτωση σε 4-5 χρόνια να έχουν κάνει απόσβεση. Είχα κάτσει και έκανα υπολογισμούς πριν αγοράσω χειμερινά για ένα πολάκι και είχα βρει ότι ήταν πιό συμφέρουσα επιλογή και από άποψη κόστους, με την προϋπόθεση ότι τα ελαστικά θα τα φορούσα μόνο 3-4 μήνες το χρόνο και μετά σωστή αποθήκευση (έχω γράψει σε άλλο θέμα για την αποθήκευση), οπότε έτσι ενδέχεται το ελαστικό να κρατήσει και 6 και 7 χρόνια, μπορεί και παραπάνω. Άσε που γλιτώνεις και ένα ποσοστό φθοράς των θερινών λόγω μη χρήσης τους κατά τη χειμερινή περίοδο (και πάλι με σωστή αποθήκευση). Στο διάστημα αυτών των 6-7 χρόνων οι αλυσίδες (εφόσον της φοράς κάθε χρόνο), όσο και να τις φροντίζεις κάθε τέλος της σεζόν, υπόκεινται μεγαλύτερη φθορά, με μεγάλη πιθανότητα να χρειάζονται αλλαγή πριν το ελαστικό. Αν και βοήθησε η οικονομική τους διάσταση (175/65/14) με τιμή γύρω στα 240 η τετράδα, όταν ένα καλό σετ αλυσίδων κόστιζε 150. Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι σε διάστημα π.χ. 5 ετών τα κόστη ευνοούν τα ελαστικά, και βέβαια τα πλεονεκτήματα στην οδήγηση είναι ασύγκριτα (ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα). Αν στη δική σου διάσταση ανεβαίνει πολύ το κόστος μπορείς να χαμηλώσεις διάσταση χρησιμοποιώντας τη μικρότερη δυνατή ζάντα που παίρνει τα φρένα. Έτσι κάνουν πολλοί στα δίλιτρα GTI π.χ., που για τη χειμερινή περίοδο χρησιμοποιούν (με μαμά φρένα) σιδερένιες 16άρες πάμφθηνες και βάζουν πάνω 195άρια ή 205άρια χειμερινά, που εκτός των άλλων και λόγω διάστασης δουλεύουν καλύτερα στο χιόνι. Με αυτό τον τρόπο χαμηλώνεις το κόστος και χρειάζεσαι μόνο δύο βγάλε-βάλε το χρόνο.