Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/02/2018 in all areas

  1. Μετά από 336.000χλμ και αφού είναι σκυλί έφτασε η ώρα να αλλάξω καδένα. Όχι δεν ακούγεται όταν ξεκινάει ούτε έχει πηδήξει δόντι. Όλα είναι καλά αλλά τα χιλιόμετρα γράψανε και ο φόβος για σπάσιμο υπάρχει τρανταχτος στο μυαλό μου. Έτσι θέλω να αλλάξω: Καδένα χρονισμού Καδένα λαδιού Γρανάζι μεταβλητού Γλιστρες-Τεντωτηρα Και φλάντζα κυλινδροκεφαλης καλού κακού αφού θα ανοιχτει (βγει καδένα κτλ) Τώρα το θέμα μου είναι τι εταιρία να προτιμήσω στα ανταλλακτικά; Τι προτεινετε εσείς; Υπάρχει δυνατότητα αγοράς και από εξωτερικο. Κάτι εταιρίες που βλέπω στο autodoc και maxxparts όπως swag και febi bilstein είναι καλές; Επίσης βλέπω μεγάλη απόκλιση σε τιμή aftermarket (37€) με την γνησια (115€) φλάντζα κυλινδροκεφαλης. Μιας και έχει υψηλή συμπίεση κτλ κτλ, να προτιμήσω την αυθεντική; Θέλω γνώμες και απόψεις, και συγγνώμη για το μακρυναρι. Ευχαριστώ πολύ!
    1 point
  2. Οχι δεν έκανα δυναμομέτρηση . Αναφέρω πιο πάνω τις εντυπώσεις μου, αξίζει με χίλια έγινε πολύ πιο άνετο-απολαυστικό. Για τη κατανάλωση δεν έχω εικόνα ακόμα γιατί κυκλοφορώ πολύ με τη μηχανή .
    1 point
  3. παιδες, με πήραν τηλ απο αντιπροσωπεία κ μ ειπαν οτι έχει έρθει ανάκληση κ ενημέρωση για το polo. έχει ενημερωθεί κανεις άλλος?
    1 point
  4. Μπράβο ρε παιδιά. Είδα το νήμα και πήρα αμέσως στην Καρέντα στο Καλοχώρι Θεσ/κης και μου το επιβεβαίωσαν και έκλεισα ραντεβού. Την έκανα παιδιά την αναβάθμιση/ανάκληση στο προαναφερθέν σημείο. Δεν εχω αντιμετωπίσει χείροτερο after sales γενικότερα (νομίζω). Ημιμαθείς, χύμα, αγενείς, ασυνεπείς - δεν έχω λόγια πραγματικά. Ευτυχώς μου έκοψε από νωρίς και από το πρώτο κιόλας service (αν και καινούργιο) το πήγα σε εξωτερικό συνεργείο και δεν τους άφησα ούτε 1 ευρώ. Μακρυά.
    1 point
  5. Φίλε μου εγώ το αμάξι που είχα το αγόρασα ΚΟΎΤΑ! καινουργιο από αντιπροσωπία 22.000€ diesel. το αμάξι στην ποιότητα κατασκευής τον πλαστικών του ήταν ΆΧΡΗΣΤΟ...!!! το μονο που ειχε ήταν πάρα πολύ καλό στην οδήγηση και σε ταξίδια σε ολα τα αλλα σαν ποιοτητα ήταν ότι χειρότερο. και το καλό που ειχε ήταν και ο κινητήρας που ήταν citroen PSA GROUB. Το αμάξι όταν το πήρα μετά από ένα μηνά αλλαξα το επάνω μέρος του ταμπλό!!! πετσικάρισε ολο το πάνω μέρος (καινουργιο αμάξι με αντικείμενηκι τιμή πάνω από 30.000€). Στο πρώτο servise διαρροή από το σασμάν βαλβολινες από τσιμούχα υμιαξονιου (χιλιόμετρα 5.000) μετά είδη στον 1 χρόνο που το είχα ΌΛΟ ΤΟ ΑΜΆΞΙ έτριζε από παντού!!!.(Καινούργιο αμάξι) είδη στον 1 χρόνο το αμάξι από κάτω είχαν κάνει την εμφάνιση τους ΣΚΟΥΡΙΆ...!!! (Καινούργιο αμάξι) μετά το καλοκαίρι ξεφλούδισε το χρώμα από το ράδιο cd έσπασε και η σήτα του ραδιοφώνου. μετά από ένα χρόνο άρχιζαν να τρίζουν η ντιζες του σασμάν!!! (χειροκίνητο) μετά σπάσανε κάτι πλαστικά από την επένδυση της ταπετσαρίας από το πορτ μπαγκάζ. και δυστυχος οση αγωρασαμε τετοιο αμαξι το 2014 ΈΧΟΥΝ ΌΛΗ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ!!! . ΚΆΘΕ ΜΗΝΆ ΣΧΕΔΌΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΙΑ , ΔΕΝ ΆΝΤΕΞΑ ΆΛΛΟ ΤΟ ΣΟΎΤΑΡΑ ΚΑΙ ΓΛΊΤΩΣΑ....!!!! μου αρέσει που κοροϊδεύουν η fordακιδες τα VW ΚΑΙ TSI απο αποψη ποιοτητας ολα τα ford για να τα κάνουν ποιο οικονομικά έχουν ρίξει την ποιότητα ΚΑΤΑΚΌΡΥΦΑ!!!!! Και δυστυχώς όσοι αγοράσαμε τα συγκεκριμένα ford cmax μκ2 2014 είχαμε προβλήματα γιατι το αμάξι δεν ΕΊΧΕ προδιαγραφες για ΕΥΡΏΠΗ...!!!. ΤΟ αμάξι ήταν κατασκευή Ισπανία με προδιαγραφες Ανατολική Ασία - Νότιος Ωκεάνια...!!!! και για ένα ακόμα λόγο στο κλίμα της Ελλάδος δεν άντεξαν και για αυτο ειχα τα προβληματα που ειχαμε και εξακολουφουν να εχουν και τo καινουργιο cmax 2015 και το ford kuga το καινουργιο αυτο ήταν το αμάξι που είχα
    -1 points
  6. και αν κανετε το λάθος και αγοράσετε ford και πάρετε με κινητήρα ecoboost 1600αρι η κατι 1000αρια , να εχετε και κανα 7.000€ στην ακρη για αλαλάξετε και κινητήρα. γιατι η ecoboost έβγαλαν προβλήματα με έναν σωλήνα του νερού και σε όσους έσκασε (και ειναι πολύ) η ford δεν το καλυπτη στη εγγύηση και ούτε έχει κάνει ανάκληση για αυτο το κομμάτι. και πριν απο λιγες μερες δες και την ανακληση που εβγαλε για τα ecoboost Ανάκληση FordΠρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Ford Fiesta ST, Kuga, C-Max, Focus και Transit Connect με κινητήρα 1.6 EcoBoost, προκειμένου να γίνει εγκατάσταση αισθητήρα στάθμης ψυκτικού κινητήρα και του σχετικού λογισμικού.H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Ford Motor Hellas, Γενικός Εισαγωγέας των αυτοκινήτων Ford στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα αναβάθμισης μέσω ανάκλησης αυτοκινήτων Ford Fiesta ST, Kuga, C-Max, Focus & Transit Connect µε κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων EcoBoost.Η συγκεκριμένη ανάκληση αφορά σε 845 αυτοκίνητα, που παρήχθησαν από 02/06/2010 μέχρι 22/12/2014. Σύμφωνα με τον Κατασκευαστή, στα επηρεαζόμενα οχήματα, υπάρχει περίπτωση να υπερθερμανθεί η κυλινδροκεφαλή εάν τα οχήματα εξακολουθήσουν να κινούνται όταν δεν υπάρχει επαρκής ποσότητα ψυκτικού κινητήρα. Η υπερθέρμανση μπορεί να προκαλέσει ράγισμα στην κυλινδροκεφαλή, με αποτέλεσμα διαρροή λαδιού σε θερμή επιφάνεια με τον κίνδυνο πιθανής πυρκαγιάς στο χώρο του κινητήρα.Τα επηρεαζόμενα οχήματα πρέπει να αναβαθμιστούν με έναν αισθητήρα στάθμης ψυκτικού κινητήρα και το σχετικό λογισμικό προκειμένου να παρέχονται ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις στον οδηγό. Εάν ο οδηγός αγνοεί αυτά τα μηνύματα, η ισχύς του κινητήρα θα μειώνεται.Μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχει περιέλθει σε γνώση της εταιρείας κανένα ατύχημα το οποίο να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.Έχει ξεκινήσει η διαδικασία για την ενημέρωση των ιδιοκτητών των ανωτέρω οχημάτων, μέσω προσωπικής επιστολής, ώστε να προσέλθουν στους κατά τόπους Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές Ford για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι ιδιοκτήτες παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το ∆ίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Ford ή στον τηλεφωνικό αριθμό 210-4805620, καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.