Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/28/2018 in all areas

  1. Καλησπέρα. Εδώ και αρκετές ημέρες άλλαξα τα φώτα στην καμπίνα του Passat μου. Πάμε σε κάποιες λεπτομέριες που Ίσως Πολύ να μην ξέρατε η να μην το γνωρίζατε καθόλου. Καταρχάς πάμε στα απλά, η λάμπες που θα χρειαστείτε είναι T10 (W5W). Σε LED Θα χρειαστείτε 5 λάμπες τέτοιες Τ10(W5W) Η οποίες θα πρέπει να είναι can bus. Αλλιώς εξακολουθούν η και να μην σβήνουν τα led τα οποία δεν είναι can bus. Πάμε τώρα σε κάποιες λεπτομέριες η οποίες Καλώ είναι να της γνωρίζετε (Όχι μόνο η κάτοχοι Passat αλλά και Golf polo κτλ.) Στο PASSAT B7 . Δεν είναι απαραίτητο να βάλετε στην πίσω πλαφονιερα λάμπες led CAN BUS. Εγώ στο πίσω φωτιστικό έχω βάλει 3 λάμπες led η οποίες δεν είναι can bus και σβήνουν ΚΑΝΟΝΙΚΆ. ΑΛΛΆ στο φωτιστικά το μπροστά εκεί θα πρέπει να βάλετε 2 λάμπες LED can bus γιατί η μπροστά πλαφονιερα έχει σύστημα can bus ενώ η άλλη πίσω ΌΧΙ!!!. Με ποιό απλα λόγια για να μην σας μπερδεύω, αν έχετε 3 λάμπες led (που δεν είναι can bus ) αυτές Μπορείτε να της βάλετε στο ΠΊΣΩ ΦΩΤΙΣΤΙΚΌ. ΑΝ ΈΧΕΤΕ 2 λάμπες LED ( που είναι can bus) αυτά θα της βάλετε ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΆ ΦΩΤΙΣΤΙΚΌ. Δεν υπάρχει λόγος να αγοράσετε πολλές λάμπας can bus .
    1 point
  2. Σε ευχαριστω και παλι για όλες τις πολύτιμες πληροφορίες φιλε μου.
    1 point
  3. είχε βουλώσει λόγο της μαυριλας εμάς το τελικό άμα το δεις είναι πεντακάθαρο άμα δεν έχεις βγάλει το dpf.αλλα ναι καλύτερα να το βγάλει ειδικά άμα κάνει αναβάθμιση στην ecu
    1 point
  4. κανένα απολύτως θέμα με ΚΤΕΟ από τη στιγμή που δεν αφαιρείς dpf.αμα αλλάξεις τη διατομή εννοείται ότι θα βάλεις μεγαλύτερη(το ποσο δεν το ξέρω για το δικό σου) και όπως είπαν άντε να πάρεις 1-2 άλογα.ισως και να τουρμπιζει ένα Τσικ πιο εύκολα(ίσως).από ήχο μην περιμένεις πάρα πολλά απλά πιο σπορτίφ θα γίνει.μπορεος να κάνεις και το άλλο που κάνουν στο Αμέρικα και στην Ευρώπη γενικά.σωληνα μετά το dpf χωρις τελικό.εκει θα έχεις πιο πολύ μπάσο ήχο και από απόδοση πάλι τα ίδια 1-2 άλογα βαριά
    1 point
  5. Αν και δεν το έχω εδώ και χρόνια το αμάξι αυτό. Ας βάλω και μερικές φωτογραφία από τερατακι που είχα Και καμιά με ήλιο γιατί Πολύ μαυρίλα έπεσε.
    1 point
  6. Σε ευχαριστώ πολυ για την απαντηση σου!Εχω ηδη αποφασίσει κα θα παω μεσα στην εβδομάδα για παραγγελία.Κατι τελευταιο οσον αφορα την ανεση.Πως ειναι γιατι θα εχω μεσα οικογενεια.?Και επισης εχεις μηπως την πληρξ λιστα με ολα τα εξτρα και τις τιμες τους για το r-line? Σας ευχαριστώ και παλι όλους για την βοήθεια σας!
    1 point
  7. Εγώ έχω άλλη λογική.πρωτα από όλα δεν τα βάζω στο ίδιο τσουβάλι όλα. Το 1.5αν το περιμενεις θα γίνεις το πειραματόζωο που θα μας λέει τις καινούργιες βλάβες γιατί εκείνο θα βγάλει ζημιές που θα βελτιωθούν στις μετέπειτα εκδοσεις.... Ένα μοντέλο στη δύση του πιστεύω ότι είναι ποιο μελετημένο. έχουν γίνει ήδη οι διορθωτικές κινησεις κ βελτιωσεις σε σημεία για το150ρι που ότι είχε να βγάλει σαν ζημιές όπως όλα τα μοτερ διορθώθηκε στις μετέπειτα εκδόσεις κ οσα αφορα το 4χ4...πας μια άμμο μια λάσπη και καταριέσαι την ώρα κ την στιγμη που τσιγγουνευτηκες την στιγμή που το πήρες μόνο μπροστινή. Εάν έχεις τα χρήματα μόνο 4χ4.αλλη ασφάλεια παρέχει το ένα και άλλη το άλλο...συν ότι για όλα τα 14ρια λεγανε αλλά παίζουν παρτίδες κ παρτίδες κ μοντελα. Εμάς δεν έχει κομπρεσσορα πρώτα από όλα.. Μονο τούρμπο. 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση κ όχι μέσω ασφαλειας. Για να μην παίζεις με τα ψηλά γράμματα της ασφαλιστικής αν το καλύπτει η όχι κ νετα.όταν το προσέχεις σε προσέχει. Άμα είσαι σέρβις στη χάση κ την φέξη... για το υψος...να ξερεις τα 4χ4 ειναι ακομη ποιο ψηλα λιγακι απτα μπροστινη κινηση τιγκουαν λογω τετρακινησης και εκει κερδιζεις γιατι εισαι μια για αλλη με το μποντυκιτ του ρ... Πχ εμενα το ρλινε έφτασε στο φάρο του κάβου Μάλια χωρίς δρόμους το σαββατο... η Ελαφόνησο δίπλα στη θαλασσα μόνο τώρα το τριήμερο.με μπροστινή ακόμη εκεί θα ήταν.... Ποιο απομονωμένα πεθαίνεις... Παντού πας σαν 4χ4.το μποντικιτ του Ρ δεν σε κολλάει πουθενά πάντως να ξέρεις, εκτός κ άμα πας σε ποιο απότομα τεραιν ακόμη που θα θες το off Road πακέτο.η επιλογή δική σου
    1 point
  8. Εννοειται φιλε μου οτι κανουμε κουβεντα σε φιλικο πλαισιο!Απλα μου κοπηκαν τα φτερα λιγο με αυτα που ανεφερες.Οσο να ναι μια αγορα των +35000 τις μερες μας δεν ειναι και μικρη υποθεση.Ναι το ACT ειναι το σύστημα που απενεργοποιεί τους δυο κυλίνδρους οταν δεν χρειάζονται.Και παλι σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου
    1 point
  9. Καλησπερα Ντινο! Θεμα με κτεο δεν θα εχεις κανενα. Ουτε θορυβο.. ουτε ειδα θεμα σε ροπη ψηλα ή χαμηλα. Ισως παρεις καποιο αλογο αλλα δν ξερω να σ πω σιγουρα. Παντως εγω κ ενα χειροποιητο ελευθερο π ειχα βαλει κ με το διπλο τελικο της supersprint που εχω τωρα δεν ειδα καμια διαφορα. Μπορω να σ πω πως με το χειροποιητο σε καποιες φασεις ειχε λιγο πιο σπορτιφ ηχο αλλα σεκαμια περιπτωση ενοχλητικο. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Αφού δεν έχει το σύστημα αυτό προχώρα με κλειστά μάτια! Δεν ξέρω..δε μου γεμίζει το μάτι το ACT..πιστεύω ότι μακροχρόνια αυτό είναι που μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στον κινητήρα. Από θέμα αξιοπιστίας δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα χρόνια..
    1 point
  11. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Με ηρεμησες λιγο Θανο,ο λογος που θα ηθελα να το παρω τωρα ειναι η τετρακίνηση.Την δινουν μονο 100 ευρω επιπλεον.Και απ οσο γνωρίζω ο 1,5 δεν θα προσφερεται ως 4 motion.Επισης να σου αναφερω οτι ο τετρακινητος 1,4 δεν εχει το συστημα ACT μονο αυτος με μπροστινη κινηση.Και εγω το εβλεπα σαν μειονέκτημα.Γιατι σε χαλαει αυτο το συστημα?Οποτε να προχωρησω?Ο OMINUS με τρομαξε...αλλα δεν μπορει να μην εχουν επιδιόρθωθει ολα αυτα τα παλια προβλήματα ετσι δεν είναι? Ευχαριστώ
    1 point
  12. Ο παλιός 1.4 tsi 150hp δεν έχει καμία σχέση με αυτόν που κυκλοφορεί τώρα. Όπως και ο 1.4 tsi 122 CAXA άρχισε να καταργείται από το τότε που βγήκε το golf 7! Είναι πολύ πιο αξιόπιστος και δεν έχει ακουστεί σχεδόν τίποτα για ζημιές.. ο κωδικός που φοράει τώρα είναι EA211.. είναι καθαρά αν θέλεις εσυ να περιμένεις μέχρι τέλη του έτους ή αν χρειάζεσαι το αυτοκίνητο τώρα! Προσωπικά αυτό που με χαλάει και στους δυο κινητήρες είναι το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT, κατά τα αλλά είναι πολύ καλός κινητήρας.
    1 point
  13. Έχω βάλει στην πίσω πλαφονιερα 3 led t10 και επιβεβαιώνω ότι και στο b6 δεν υπάρχει canbus στην πίσω.
    1 point
  14. Όταν λες βγάζει πολλές ζημιές τι ακριβώς?Μπορεις να μου πεις πιο συγκεκριμένα? Ευχαριστω
    1 point
  15. μόνο θόρυβο θα πάρεις από απόδοση τπτ απολύτως.αμα αλλάξεις όλη την εξάτμιση μπορεί να πάρεις 2-3 άλογα χωρίς φυσικά να βγάλεις το dpf
    1 point
  16. φιλε μου εδω ειμαι και δεν κρυβομαι να σου μιλησω, εγω ειμαι ο themis retrofit creations για οσους δεν το καταλαβαν. τα φαναρια σου αρχικα ειναι με 4 bixenon και οχι 2 που αναφερεις πιο πανω. παμε επειτα στο εσωτερικο τους, κανενας ρεγουλατορος δεν εσπασε εδω η κατα την μεταφορα η ακομα και απο τους μαστορες σου, απλα δεν ξερουν τι τους γινεται γενικα. τον ρεγουλατορο τον ξεβιδωσε ο μάστορας σου στην προσπαθεια του να ρυθμισει το υψος, δεν σπαει απλα τελειωνει το σπειρωμα και βγαινει, αλλα που να το ξερει αυτο. δεν θα ξερει καν πως ειναι μεσα ο ρεγουλατορος. και αυτο εγινε γιατι οταν σου ειχα πει παρε με οταν τα βαζεις επανω εσυ το αφησες, με αποτελεσμα τους κατω ρεγουλατορους να τους κρυψεις με τον προφ και παλευατε μονο με τον επανω. μετα οταν στο ξαναπα στο τηλ αν τους ρυθμισατε μου λεγες α τωρα εβαλα τον προφ. ε δεν γινονται ομως ετσι αυτα, πρεπει να μπουνε σωστα επανω, γιαυτο το υψος ειναι τερμα κατω και σου φεγγει 5 μετρα. η συνδεσμολογια παλι κανατε λαθος και δεν ξερω αν εχετε καψει τιποτα μεσα, στα καλωδια που εχουν ρευμα μου συνδεσατε επισης ρευματα και ποιος ξερει με τι πολικοτητα τα βαζατε, αραγε ο μαστορας δεν μετραει τα καλωδια πριν συνδεσει κατι επανω τους. μετα απο αρκετα τηλεφωνηματα με τον μαστορα καταφερα να του εξηγησω και σε εσενα πως συνδεετε το κανσελερ πισω και πως την εξτρα καλωδιωση, αλλα δεν ειμαι εκει για να το δω κιολας αν το κανατε σωστα, δεν ευθυνωμαι εγω για ζημιες συνδεσμολογιας και τοποθετησης επανω στο αμαξι. οταν τα πηρες δεν κουναγαν και μετα απο τον μαστορα σου κουνανε, ε τοτε δεν παει το μυαλο σου τι εγινε; εγω εχω ολη την καλη διαθεση να σε βοηθησω να τα βαλεις επανω σωστα αλλα πρεπει να ακουτε πως γινεται σωστα και οχι οπως το θελει ο καθενας. και τα φαναρια δεν κοστισαν ενα χιλιαρικο που ακουγεται αλλα 600 περιπου ευρω σαν ανταλλακτικα μαζι με την δουλεια και τα 200 ηταν μονο τα 2 σετ canbus xenon. ναι ξερω μερικοι βλεπετε στο ebay οπως και εγω κοιταω βεβαια για να ενημερωνομαι σετακια και με 40 ευρω αλλα οτι πληρωνεις παιρνεις. το φως που μου ελεγες επισης οτι κατι εχει σαν Ζ ετσι πρεπει να ειναι, δεν ειναι προβλημα. η φωτο αυτη ειναι το ενα φαναρι μονο αναμμενο η μεσαια σκαλα. αν αυτη η δεσμη δεν σε ικανοποιει τοτε φιλε μου αδικα μπηκες στον κοπο να φτιαξεις φαναρια γιατι μαλλον σου αρεσουν οι δεσμες που πεταγονται μεχρι τον 4ο οροφο των σπιτιων. γιατι αυτη την δεσμη που την ειχα βγαλει και σε δρομο να την δω ηταν τουλαχιστον 150-180 μετρα σε σκοτεινο δρομο ευθεια γραμμη, ειναι για ανθρωπους ομως που θελουν ενταση στον δρομο και οχι στα μπαλκονια.
    1 point
  17. Τι αυτοκίνητο ηταν?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.